hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: hvem skal ud

Indlæg af TobyLfc » mandag, 09. maj, 2016 23:32

Jesper skrev:Det her er interessant! http://www.skysports.com
Det er et seriøst medie med en valid kilde. Så hvis det er Benteke, så kan vi måske inkassere de fleste af de penge vi smed afsted efter Villa i sidste sæson.
Jeg har som sådan intet imod Benteke, men jeg ser ham ikke rigtig passe ind.
Ikke som 1. valg.
Enig, så hellere Ings få pladsen.
Billede
"YNWA"

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: hvem skal ud

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 10. maj, 2016 11:39

http://www.express.co.uk/sport/football ... eaves-club

At det er et "chok", at "stjernen" Jose Enrique forlader klubben må vist stå for avisens egen regning :lol:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » onsdag, 11. maj, 2016 23:31

Ikke at jeg ønsker det, men jeg kunne godt forestille mig, at vi sælger Sturridge til sommer (Benteke og Balotelli anser jeg for sikre salgsemner, hvis de ellers selv kan fristes til at tage videre). På trods af Sturridges åbenlyse scoringskvaliteter, så tror jeg ganske enkelt ikke, at Klopp ser ham bidrage til den samlede holdpræstation på den måde, som han ønsker.

Så her kommer min frække forudsigelse. Jeg tror, at vi sælger ham til Arsenal, der muligvis vil betale overpris for ham. Både fordi de gerne vil tage en af vores stjerner, men også fordi Wenger måske er desperat efter at vise, at han godt kan finde ud af at bruge penge. Han vil i hvert fald helt sikkert være desperat efter at få hentet en ny angriber, da Welbeck er ude i 9 måneder.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/arse ... -maaneder/
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » torsdag, 12. maj, 2016 02:13

Har også vænnet mig til exit Sturr tanken, og dermed ikke sagt jeg synes det er desideret hul i hovedet at sælge, hvis ikke prisen er 50-60 mill £ og det tænker jeg ikke vil være prisen, jeg fatter ikke at løbe pensum er alt afgørende for en angriber, som jeg mistænker det er for Klopp, for mig er det at gøre sit job, og det gør Sturr til et 13 tal. Jeg vil kalde Klopp stupid i denne enkelte handel i så fald.Altså hvis Sturr sælges for mindre end 40 mill, hvis ikke Suarez hentes ind i samme ombæring naturligvis, for en hæderlig pris.

Er med på at Klopp ikke må disses, men han bliver det ikke desto mindre, hvis han agere idiotisk, som jeg ser det. Og Gøtze er ikke et plaster på såret, indlysende nok.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » torsdag, 12. maj, 2016 15:24

Thommo skrev:Har også vænnet mig til exit Sturr tanken, og dermed ikke sagt jeg synes det er desideret hul i hovedet at sælge, hvis ikke prisen er 50-60 mill £ og det tænker jeg ikke vil være prisen, jeg fatter ikke at løbe pensum er alt afgørende for en angriber, som jeg mistænker det er for Klopp, for mig er det at gøre sit job, og det gør Sturr til et 13 tal. Jeg vil kalde Klopp stupid i denne enkelte handel i så fald.Altså hvis Sturr sælges for mindre end 40 mill, hvis ikke Suarez hentes ind i samme ombæring naturligvis, for en hæderlig pris.

Er med på at Klopp ikke må disses, men han bliver det ikke desto mindre, hvis han agere idiotisk, som jeg ser det. Og Gøtze er ikke et plaster på såret, indlysende nok.
Hvis man henter en hårdtarbejdende angriber, er det jo ikke nødvendigvis ensbetydende med, at han ikke scorer mange mål? Typer som Tevez, Suarez og Aubameyang er vel fine eksempler på dette. Hårdt arbejde og mange forgæves løb øger blot muligheden for, at også andre af holdets spillere scorer.

I forhold til Sturridge kender jeg ikke helt min egen holdning. Han kan drive mig til vanvid af og til, mens han andre gange henrykker mig. En ting har jeg dog bemærket. Hans speed er aftaget efter hans lange skadesforløb. Og i mine øjne har han kun leveret en enkelt god kamp (den var også fremragende) siden han kom tilbage fra skade. Og det var hjemmekampen imod Villarreal.

Jeg går ikke i spåner, hvis Klopp sælger Sturridge. For jeg er overbevist om, at han så gør det i visheden om, at han kan finde en spiller, der samlet set gør holdpræstationen bedre. Men jeg håber, at vi først lige får skilt os af med Balotelli og måske Benteke, hvis han ikke har lyst til at være impact-spiller.
Kloppite

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jeppe » torsdag, 12. maj, 2016 15:31

Vi sælger Sturridge og henter Suarez hjem :headbang:

I hørte det her først!
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » søndag, 15. maj, 2016 02:27

Ja de angribere koster vel omkring 1-1,5 milliard i det kommende vindue. minus Tevez som jeg regner for at være fortid. Det ændrer dog ikke på at jeg ikke synes Sturr er en dårligere angriber end andre i toppen, Sturr scorer nærmest når han har lyst. Det er en kvalitet jeg sætter pris på, Klopp gør muligvis ikke, det vil vinduet vise. Og jeg vil disse Klopp, hvis det sker, det er fakta. Man må tilrettelægge taktikken efter truppen til en hvis grad, og at lade englands bedste afslutter, måske, måske ikke, smutte pga lidt tvist er ikke i orden efter min mening. Hvis ikke vi får Suarez eller Kane ind som erstatning vil jeg mene det er, som tidligere beskrevet ikke klogt Det er SÅ svært at finde målscorer, specielt når man som LFC ikke har milliarder, så at sælge nummer 2 inden for 2 år vil være hovedrystende, og et ekstremt dårligt signal ikke mindst. Kane mener jeg egentligt ikke er bedre, men han er aldrig skadet....Men til gengæld vel heller ikke realistisk.
Verden er smask fuld af hyklere....

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » søndag, 15. maj, 2016 23:37

Sturridge er den bedste engelske angriber og kun Aquero kan matche ham i PL.

Nuff said
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » fredag, 20. maj, 2016 14:13

Kolo Touré, Joe Allen, og Christian Benteke tror James Peace er væk til sommer i Liverpool FC:
citat her:
"James Pearce i Liverpool Echo tror tre spillere kan ha spilt sin siste kamp for Liverpool i Basel onsdag kveld.

Pearce, som har veldig gode kilder inn i klubben, tror både Kolo Toure, Joe Allen og Christian Benteke blir å finne i andre klubber neste sesong.

Etter det Pearce omtaler som «En av de verste finale-prestasjonene fra en Liverpool-spiller i manns minne», tror han også at Klopp har en ny venstreback høyt på listen i sommer."


fra Liverpool norske side,.. så det betyder nok at der hentes tungt ind fra Klopp.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » fredag, 20. maj, 2016 15:19

Tror nærmere det betyder at der sælges tungt ud. Vi behøver ikke at hente lige så mange spillere, som hvis vi også skulle spille europæisk i næste sæson. Der kommer dog nok en del spillere ind trods alt.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 24. maj, 2016 16:09



Han viste fine takter i Championship, men fint at man ikke vil gå på kompromis med løn osv., når han ikke er ældre.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » onsdag, 25. maj, 2016 10:20

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » onsdag, 25. maj, 2016 15:02

Er det bare mig, eller var det ikke snart på tide med noget nyt blod på målmandstrænerposten?
John Achterberg har været 1. holds målmandtræner siden 2011, men synes på intet tidspunkt, at der er kommet noget "solidt" ud af hans arbejde med forskellige målmænd? Reina var vist heller ikke helt positiv overfor ham.
http://www.liverpoolfc.com/team/first-t ... achterberg
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » lørdag, 28. maj, 2016 10:30

Jeg synes ikke, at der sker særlig meget på spiller-salg fronten, selvom der vitterligt burde være mange på vej ud:

Balotelli - 10
Allen - 10
Skrtel - 8
Caños - 4
Wisdom - 4
Alberto - 4
Yesil - 4
Ilori - 3
Teixeira - 3
Bogdan - 1
+ måske en håndfuld af de unge spillere mere...

Det er omkring 50 mio. £, som vel ville være fine at have i hånden til at købe spillere for.

Jeg har ikke følgende med på salgslisten:

Sakho, Touré, Lucas, Stewart, Markovic, Ibe, Ojo og Benteke, men det ville et eller andet sted ikke være spillere, vi ikke kunne undvære, og her er der også for min. 50 min £ og vieklig mange lønkroner.

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 28. maj, 2016 10:34

Niels K skrev:Jeg synes ikke, at der sker særlig meget på spiller-salg fronten, selvom der vitterligt burde være mange på vej ud:

Balotelli - 10
Allen - 10
Skrtel - 8
Caños - 4
Wisdom - 4
Alberto - 4
Yesil - 4
Ilori - 3
Teixeira - 3
Bogdan - 1
+ måske en håndfuld af de unge spillere mere...

Det er omkring 50 mio. £, som vel ville være fine at have i hånden til at købe spillere for.

Jeg har ikke følgende med på salgslisten:

Sakho, Touré, Lucas, Stewart, Markovic, Ibe, Ojo og Benteke, men det ville et eller andet sted ikke være spillere, vi ikke kunne undvære, og her er der også for min. 50 min £ og vieklig mange lønkroner.
Mon ikke først der rigtig sker noget, efter EM. Frygter dog lidt, der ikke vil være den store efterspørgsel efter mange af vores spillere hvis prisen ikke er iorden.

Besvar