hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » lørdag, 11. jun, 2016 10:11

Mirror skriver at både Real Madrid og Barcelona er interesserede i Brannagan,met bud på 5.5 mio pund ventes. Hvordan vurderer i Brannagan? Jeg synes at især hans ro med bolden og glidende løb og pasninger med begge fødder ser rigtig godt ud. Placeringsevne, målfarlighed, assist har jeg ikke set nok til. Topfart halter han muligvis lidt efter andre spillere.
We need a new Fowler...

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 11. jun, 2016 10:58

Hvis de byder over £5 M. så skal vi sælge.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14382
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » lørdag, 11. jun, 2016 15:39

Hr. Drejer skrev:Hvis de byder over £5 M. så skal vi sælge.
Jeg er stærkt uenig. Han er en kommende topspiller og skal ikke sælges.
"We're not racist, we only hate the mancs"

nordjysk redman
Indlæg: 250
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2015 12:42

Re: hvem skal ud

Indlæg af nordjysk redman » lørdag, 11. jun, 2016 17:14

vi skal gøre alt hvad vi kan for at holde på brannagan der en grund til at real og barca er ude efter ham han er et kæmpe kæmpe talent

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: hvem skal ud

Indlæg af sirsvansealot » søndag, 12. jun, 2016 09:15

Emmy skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvis de byder over £5 M. så skal vi sælge.
Jeg er stærkt uenig. Han er en kommende topspiller og skal ikke sælges.
Og så har han været i klubben, siden han var 5 år. Vi har næsten ingen førsteholdsspillere, som er lokale. At sælge ham for 5 mio pund ville for mig at se være helt tåbeligt. At sælge en af sine bedste lokale spillere, der tydeligvis har et stort potentiale for at blive fast mand eller ligefrem nøglespiller på holdet, sker forhåbentligt ikke

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » søndag, 12. jun, 2016 10:12

Joe Allen.
EN spiller jeg ikke kan finde ud om Liverpool bør beholde eller sælge dyrt nu, hvis han gør det godt til EM

http://www.liverpool.no/Nyheter/Gode-ka ... llere.aspx
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » søndag, 12. jun, 2016 10:18

Kelly skrev:Joe Allen.
EN spiller jeg ikke kan finde ud om Liverpool bør beholde eller sælge dyrt nu, hvis han gør det godt til EM

http://www.liverpool.no/Nyheter/Gode-ka ... llere.aspx

Jeg synes ikke det er dyrt at sælge Joe Allen for 10 mio pund. Tænker ikke vi kan få en bedre spiller for den pris.
@ andre brugere.
Ang. Brannagan er det lidt mærkværdigt at læse at vi skal beholde ham pga. Han er lokal. Er det virkelig en spidskompetence? Jeg er indforstået med at de lokale spillere er gode af have i truppen af flere årsagef.
We need a new Fowler...

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: hvem skal ud

Indlæg af sirsvansealot » søndag, 12. jun, 2016 21:49

nikand skrev:
Kelly skrev:Joe Allen.
EN spiller jeg ikke kan finde ud om Liverpool bør beholde eller sælge dyrt nu, hvis han gør det godt til EM

http://www.liverpool.no/Nyheter/Gode-ka ... llere.aspx

Jeg synes ikke det er dyrt at sælge Joe Allen for 10 mio pund. Tænker ikke vi kan få en bedre spiller for den pris.
@ andre brugere.
Ang. Brannagan er det lidt mærkværdigt at læse at vi skal beholde ham pga. Han er lokal. Er det virkelig en spidskompetence? Jeg er indforstået med at de lokale spillere er gode af have i truppen af flere årsagef.
Nu var hele mit indlæg ment som et ekstra argument. Udover at han er talentfuld og har potentiale, så er han OGSÅ lokal. Og ja det er vigtigt at have nogle lokale i truppen, som har Liverpool FC som dna. I øvrigt lidt pudsigt, at din signatur skriver: "we need a new fowler", der netop var en local lad

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » mandag, 13. jun, 2016 14:46

sirsvansealot skrev:
nikand skrev:
Kelly skrev:Joe Allen.
EN spiller jeg ikke kan finde ud om Liverpool bør beholde eller sælge dyrt nu, hvis han gør det godt til EM

http://www.liverpool.no/Nyheter/Gode-ka ... llere.aspx

Jeg synes ikke det er dyrt at sælge Joe Allen for 10 mio pund. Tænker ikke vi kan få en bedre spiller for den pris.
@ andre brugere.
Ang. Brannagan er det lidt mærkværdigt at læse at vi skal beholde ham pga. Han er lokal. Er det virkelig en spidskompetence? Jeg er indforstået med at de lokale spillere er gode af have i truppen af flere årsagef.
Nu var hele mit indlæg ment som et ekstra argument. Udover at han er talentfuld og har potentiale, så er han OGSÅ lokal. Og ja det er vigtigt at have nogle lokale i truppen, som har Liverpool FC som dna. I øvrigt lidt pudsigt, at din signatur skriver: "we need a new fowler", der netop var en local lad
Jeg ønsker kun lokale spillere i truppen såfremt de er gode nok, ellers er de med af forkerte årsager. Men har vi to spillere der er omtrent lige dygtige er det en fordel med en lokal spiller af flere årsager, sprog, kulturbærer i klubben, image uadtil.

Ang. Fowler så tror jeg aldrig vi ser en så klinisk afslutter igen, selvom Torres, Suarez, Sturridge har pæne målsnit. Og slet ikke hvis også skal være local lad.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af RedRedRed » mandag, 13. jun, 2016 16:51

nikand skrev:
sirsvansealot skrev:
nikand skrev:
Kelly skrev:Joe Allen.
EN spiller jeg ikke kan finde ud om Liverpool bør beholde eller sælge dyrt nu, hvis han gør det godt til EM
http://www.liverpool.no/Nyheter/Gode-ka ... llere.aspx
Jeg synes ikke det er dyrt at sælge Joe Allen for 10 mio pund. Tænker ikke vi kan få en bedre spiller for den pris.
@ andre brugere.
Ang. Brannagan er det lidt mærkværdigt at læse at vi skal beholde ham pga. Han er lokal. Er det virkelig en spidskompetence? Jeg er indforstået med at de lokale spillere er gode af have i truppen af flere årsagef.
Nu var hele mit indlæg ment som et ekstra argument. Udover at han er talentfuld og har potentiale, så er han OGSÅ lokal. Og ja det er vigtigt at have nogle lokale i truppen, som har Liverpool FC som dna. I øvrigt lidt pudsigt, at din signatur skriver: "we need a new fowler", der netop var en local lad
Jeg ønsker kun lokale spillere i truppen såfremt de er gode nok, ellers er de med af forkerte årsager. Men har vi to spillere der er omtrent lige dygtige er det en fordel med en lokal spiller af flere årsager, sprog, kulturbærer i klubben, image uadtil.
Ang. Fowler så tror jeg aldrig vi ser en så klinisk afslutter igen, selvom Torres, Suarez, Sturridge har pæne målsnit. Og slet ikke hvis også skal være local lad.
Det markerede er jeg fuldstændig enig i. Men du forventer vel ikke, at han som 19 årig har vist sit endelige niveau? Altså kan du jo heller ikke vide om han skulle blive "god nok"?
Så hvis det er begrundelsen for, at vi skulle sælge ham, finder jeg det mærkværdigt.

AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndersF » mandag, 13. jun, 2016 20:27

Brannagan er 20. Jeg synes også han skal sælges, hvis hans talent er så stort så Barca og Real reelt skulle være interesseret, burde han have vist det for os. Men det kan måske skyldes at Premier League ikke passer ham spillestilsmæssigg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 15. jun, 2016 23:32



Det er jo ikke overraskende, men lidt sørgmodigt når en spiller med så mange sæsoner på bagen ryger videre, men niveauet er dalet og han er blevet overhalet i hierarkiet.

Rygter fra alt mellem 5 og 7 millioner pund.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » torsdag, 16. jun, 2016 00:18

Ja forventeligt exit, omkring 33 års LFC rutine er i så fald forsvundet i center forsvaret på 3 år, Carra 17 år, Agger 8 år, Skrtel 8 år. Det er voldsomt synes jeg
Verden er smask fuld af hyklere....

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » torsdag, 16. jun, 2016 05:44

Thommo skrev:Ja forventeligt exit, omkring 33 års LFC rutine er i så fald forsvundet i center forsvaret på 3 år, Carra 17 år, Agger 8 år, Skrtel 8 år. Det er voldsomt synes jeg
Men vel også lidt skidt at vi ikke hurtigere har fundet bedre og yngre alternativer. Vi har levet på de 3, hvoraf en af dem var skadet en stor del af tiden.

Vi skal have en flydende udskiftning således holdet ikke falder sammen hvert 6-8 år. (udover når vi sælger vores bedste spillere)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: hvem skal ud

Indlæg af sirsvansealot » torsdag, 16. jun, 2016 11:14

nikand skrev:
sirsvansealot skrev:
nikand skrev:
Kelly skrev:Joe Allen.
EN spiller jeg ikke kan finde ud om Liverpool bør beholde eller sælge dyrt nu, hvis han gør det godt til EM

http://www.liverpool.no/Nyheter/Gode-ka ... llere.aspx

Jeg synes ikke det er dyrt at sælge Joe Allen for 10 mio pund. Tænker ikke vi kan få en bedre spiller for den pris.
@ andre brugere.
Ang. Brannagan er det lidt mærkværdigt at læse at vi skal beholde ham pga. Han er lokal. Er det virkelig en spidskompetence? Jeg er indforstået med at de lokale spillere er gode af have i truppen af flere årsagef.
Nu var hele mit indlæg ment som et ekstra argument. Udover at han er talentfuld og har potentiale, så er han OGSÅ lokal. Og ja det er vigtigt at have nogle lokale i truppen, som har Liverpool FC som dna. I øvrigt lidt pudsigt, at din signatur skriver: "we need a new fowler", der netop var en local lad
Jeg ønsker kun lokale spillere i truppen såfremt de er gode nok, ellers er de med af forkerte årsager. Men har vi to spillere der er omtrent lige dygtige er det en fordel med en lokal spiller af flere årsager, sprog, kulturbærer i klubben, image uadtil.

Ang. Fowler så tror jeg aldrig vi ser en så klinisk afslutter igen, selvom Torres, Suarez, Sturridge har pæne målsnit. Og slet ikke hvis også skal være local lad.
Fowler er min yndlingsspiller gennem tiderne. Og han er én af grundene til, at jeg begyndte at holde med Liverpool i starthalvfemserne, men jeg synes sgu, at Sturridge er en mere klinisk afslutter.

Nå lige meget med det sidespor. Vi skal absolut ikke sælge Brannagan. Han er ved at spille sig på holdet og har haft enkelte godkendte optrædener i den overståede sæson. Nogle spillere modnes ikke som 20 årig, omvendt er deres karriere måske så heller ikke slut inden de fylder 26 (Owen). Nogle blomstrer endda først senere (Vardy, Payet, Mahrez, Schmeichel, osv). Kunne man give manden en chance, inden man dømmer ham ude, især fordi han er local? Synes der er en latterlig tendens til at dømme spillere ude efter meget kort tid. Firmino og Hendo var spillere, hvis det stod til fansene, der var solgt efter bare et par kampe

Besvar