hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » mandag, 04. jul, 2016 17:35

Go go go go!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » mandag, 04. jul, 2016 17:57

Aggerdoo skrev:Palace byder 27 mio pund plus klausuler, der kan bringe prisen op på 31,5 mio. Afsted med ham.
https://www.theguardian.com/football/20 ... -liverpool
Og balotelli. Men hvem skal ind.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 04. jul, 2016 18:12

Kelly skrev:
Aggerdoo skrev:Palace byder 27 mio pund plus klausuler, der kan bringe prisen op på 31,5 mio. Afsted med ham.
https://www.theguardian.com/football/20 ... -liverpool
Og balotelli. Men hvem skal ind.
Nok ikke nogen. Med mindre Sturridge sælges.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af RedRedRed » mandag, 04. jul, 2016 22:14



Han har åbenbart for høje krav til en ny kontrakt, og har kun 1 år tilbage af den nuværende. Men jeg håber godt nok vi har fået en tilbagekøbsklausul med i aftalen.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » tirsdag, 05. jul, 2016 15:15

Jeg tror at en de bedste nyheder faldt i dag, for med de to kæmpe bøder/regninger, der er tilfaldet Barcelona, så tror jeg godt vi kan udelukke at Coutinho ryger derhen, hvor han ellers af mange var udset som Iniestas afløser (bortset fra at Iniesta i år har spillet en noget dybereliggende midtbane).
Denis Suarez er også købt tilbage, så den åbenlyse destination er nu væk, på trods af offentlige frierier.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 05. jul, 2016 15:22



You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 05. jul, 2016 17:26

Ifølge Radio Sevilla (viderebragt af spanske AS), har Sevilla lagt £5m på bordet for Luis Alberto.
Exit til den udlejede Alberto, der ikke slog til i den halve sæson(?) eller få kampe han fik sig på banen til at bevise sig.

Han træner hellere ikke med på Melwood, så hans veje er forbi. Ligesom Aspas, som også ryger til det spanske (mine egen fornemmelse)

Og hvad med Balotelli (???) - rygterne til at han bliver, den minimal små.. Så hvis det rette bud kommer ind fra Kina.. Så han nok også væk! Så der bliver ryddet ud i overfyldte spillere, der ikke har kvaliteten til PL toppen.
Man kan altid diskutere med Benteke, som nok ikke passer til Klopp systemet, og vil gerne gang i karrieren igen - på forståeligvis.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 05. jul, 2016 17:54

DAGGER! skrev:Ifølge Radio Sevilla (viderebragt af spanske AS), har Sevilla lagt £5m på bordet for Luis Alberto.
Exit til den udlejede Alberto, der ikke slog til i den halve sæson(?) eller få kampe han fik sig på banen til at bevise sig.

Han træner hellere ikke med på Melwood, så hans veje er forbi. Ligesom Aspas, som også ryger til det spanske (mine egen fornemmelse)

Og hvad med Balotelli (???) - rygterne til at han bliver, den minimal små.. Så hvis det rette bud kommer ind fra Kina.. Så han nok også væk! Så der bliver ryddet ud i overfyldte spillere, der ikke har kvaliteten til PL toppen.
Man kan altid diskutere med Benteke, som nok ikke passer til Klopp systemet, og vil gerne gang i karrieren igen - på forståeligvis.
Vil gerne LOVE dig, at Iago Aspas ryger til Spanien! Vi solgte ham nemlig til Celta sidste sommer ;) :aliboronz8: - Og han har faktisk spillet en udemærket sæson med 14 ligascoringer.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 05. jul, 2016 18:03

DAGGER! skrev:Ifølge Radio Sevilla (viderebragt af spanske AS), har Sevilla lagt £5m på bordet for Luis Alberto.
Exit til den udlejede Alberto, der ikke slog til i den halve sæson(?) eller få kampe han fik sig på banen til at bevise sig.

Han træner hellere ikke med på Melwood, så hans veje er forbi. Ligesom Aspas, som også ryger til det spanske (mine egen fornemmelse)

Og hvad med Balotelli (???) - rygterne til at han bliver, den minimal små.. Så hvis det rette bud kommer ind fra Kina.. Så han nok også væk! Så der bliver ryddet ud i overfyldte spillere, der ikke har kvaliteten til PL toppen.
Man kan altid diskutere med Benteke, som nok ikke passer til Klopp systemet, og vil gerne gang i karrieren igen - på forståeligvis.
Alberto døjer med en skade - det er derfor, han ikke træner med. Han er i Liverpool. Og som en anden siger, så blev Aspas solgt for et år siden.

Men vil Sevilla give 5 mio. pund for Alberto, så er det da bare at slå til.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » tirsdag, 05. jul, 2016 19:50

Mads T. skrev:
AJ skrev:
Thommo skrev:Tilskuerene betaler for dette vanvid.
Sponsorerne og TV-seerne betaler også.
Ja jeg tænker det primært er TV-penge der er grund til dette. Og de får vel de enorme summer de bruger på PL-rettigheder ind på reklamer, så det er vel i virkeligheden der en del af pengene kommer fra.
Glemte et par ord, mente tilskuere og tv seere. Tilskuere/fans generelt betaler jo i dyre domme for tv pakker, netop så selskaberne kan smide kassen for retighederne, og sponsorene får jo sponsorat penge retur, gennem diverse køb vi/fans laver. Så vil holde på det er fans der betaler gildet i sidste ende, det bliver svært at ændre.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » torsdag, 07. jul, 2016 12:27

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 07. jul, 2016 13:16

Den er svær, synes jeg. Prisen er rigtig god, men jeg tror stadig, han kan gå hen og blive endnu bedre. Han er kun 20 og har allerede spillet rigtig meget. Jeg er mere tændt på tanken om et leje ham ud til en PL-klub en sæson eller to og så se, hvor han er i sin udvikling der.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » torsdag, 07. jul, 2016 14:01

Jeg har også altid set et stort potentiale i Ibe. Men sidste sæson, hvor han flere gange fik muligheden for at samle stafetten op efter Sterling, synes jeg ikke, at han greb sine chancer.

Og modsat mange andre (Lovren, Can, Lallana, Origi og Stewart for eksempel), så blev Ibe ikke bedre under Klopp. Nærmest tværtimod.

I det lys vil £15m være en særdeles god pris for os. Og måske vil det også være det helt rigtige for Ibe at komme til et hold, hvor fan-basen ikke forventer CL-kval og trofæer. Optimalt set, så laver vi dog en af de tilbagekøbsklausuler, som der tales meget om i øjeblikket. Hvis vi gør det, så kan vi for min skyld godt sænke prisen en smule.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » torsdag, 07. jul, 2016 14:45

Ifølge .no har vi accepteret buddet på de 15 mio£ så det er op til Ibe selv nu. Hvis det er med en fornuftigt tilbagekøbsklausul så synes jeg det er alletiders handel.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » torsdag, 07. jul, 2016 14:45

Ifølge .no har vi accepteret buddet på de 15 mio£ så det er op til Ibe selv nu. Hvis det er med en fornuftigt tilbagekøbsklausul så synes jeg det er alletiders handel.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar