hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 07. jul, 2016 15:01

Emmy skrev:Ifølge .no har vi accepteret buddet på de 15 mio£ så det er op til Ibe selv nu. Hvis det er med en fornuftigt tilbagekøbsklausul så synes jeg det er alletiders handel.
tilbagekøbsklausulen er vigtig her!

Jeg er lidt ked af at vi sender ham videre mens han stadig er så ung, han havde en skidt sæson især efter Klopp kom til, men derfor kunne han stadig blive til en vigtig spiller, jeg syntes han havde kvaliteter til at blive en god Milner type, han arbejder hårdt, har en god fysik af en kantspiller at være, han spiller godt nok ikke klogt nok, men det har forhåbentlig også noget med alderen at gøre. Ibe har været plaget af at han skulle være den nye Sterling, mens hans evner måske nok passede bedre lidt længere tilbage på banen, hans driblinger er ikke snævre nok til at være blandt de tre forreste.

Det en svær balance for der skal både vindes fodboldkampe her og nu, men vi har heller ikke råd til at miste troen på talenterne bare fordi de kommer ind i en svær periode, det sker jo for alle og vi er nødt til at få mere ud af vores talenter end de rigere konkurenter.( også end nogle af de fattigere)

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: hvem skal ud

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 07. jul, 2016 15:19

OFFICIELT: ‪#‎LFC‬ er enige med Fenerbahce om et salg af Martin Skrtel.
Den tyrkiske storklub bekræfter på deres hjemmeside, at man er blevet enige med Liverpool om en pris (som angiveligt er på £5.5m) for slovakken og at man nu har indledt forhandlinger med spilleren.
31-årige Martin Skrtel har optrådt 320 gange for The Reds siden ankomsten i 2008.
Tjah, det var vel så det. Farvel og tak for indsatsen til Skrtel, som ganske vist kostede os dyrt ind imellem, men så sandelig også ofte var den, der reddede kastanierne ud af ilden.

YNWA, Martin.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af Surf » torsdag, 07. jul, 2016 15:37

Rigtig god handel med Ibe. Der er ikke plads til både ham og Ojo på bænken, særligt ikke efter købet af Mané. Og jeg ser langt mere potentiale i Ojo. Ibe bliver sikkert udmærket for et bund/midterhold i PL, men han bliver aldrig top klasse. Det skader dog ikke med en tilbagekøbsklausul.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Hede
Indlæg: 55
Tilmeldt: tirsdag, 02. aug, 2011 14:29
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hede » torsdag, 07. jul, 2016 19:17

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... k-11584337

Tilbagekøbs- og vidersalgsklausul. Den handel bliver er vist ikke bedre så.

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: hvem skal ud

Indlæg af bblauritzen » fredag, 08. jul, 2016 01:50

Surf skrev:Rigtig god handel med Ibe. Der er ikke plads til både ham og Ojo på bænken, særligt ikke efter købet af Mané. Og jeg ser langt mere potentiale i Ojo. Ibe bliver sikkert udmærket for et bund/midterhold i PL, men han bliver aldrig top klasse. Det skader dog ikke med en tilbagekøbsklausul.
Det så langt de fleste også i Ibe da Sterling blev solgt, jeg selv inklusiv. Han har dog imo. skuffet og jeg syntes det er fint hvis han ryger.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » fredag, 08. jul, 2016 02:27

Hede skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... k-11584337

Tilbagekøbs- og vidersalgsklausul. Den handel bliver er vist ikke bedre så.
Noget af en overpris, og så med disse klausuler, hvis det holder vand, er det jo næsten tyveri. Jeg forventede for et år siden, han nu var bedre end Sterling i dette øjeblik, han er så blevet dårligere, på et år, men har dog tro på han kan blomstre ret pludseligt, så fedt med en tilbage købs(igen hvis det holder, for lyder for godt til at være sandt, med pris og klausuler). sterling er også blevet dårligere, men dog stadig noget bedre end Ibe som jeg ser det.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » søndag, 10. jul, 2016 15:39

Benteke er åbenbart blevet enig med Palace om hans egne kontraktforhold. Mon ikke Palace så meget snart lægger det nødvendige beløb, så de kan få ham med til deres pre-season.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » søndag, 10. jul, 2016 18:35

texy skrev:Benteke er åbenbart blevet enig med Palace om hans egne kontraktforhold. Mon ikke Palace så meget snart lægger det nødvendige beløb, så de kan få ham med til deres pre-season.
Det er før sket i verdenshistorien, at det er et af de sidste nøk, som skubber en handel på plads. Får vi 30 af de 32 mill £ tilbage, er det i mine øjne fint. Benteke er godt nok ikke så gammel, men er gået baglæns i udvikling det sidste år, og har også været helt væk i forhold til spilletid for Belgien under EM, så vidt jeg husker (der er absolut INGEN garanti for, at jeg husker rigtigt).
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » søndag, 10. jul, 2016 19:27

texy skrev:Benteke er åbenbart blevet enig med Palace om hans egne kontraktforhold. Mon ikke Palace så meget snart lægger det nødvendige beløb, så de kan få ham med til deres pre-season.
Åbner det for ny angriber?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af zalcos » søndag, 10. jul, 2016 20:01

Hvad skal vi med en ny angriber når Ings er tilbage!!! :dance: :dance: :clap: :clap: :love3: :love3:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af sjampen » søndag, 10. jul, 2016 21:51

zalcos skrev:Hvad skal vi med en ny angriber når Ings er tilbage!!! :dance: :dance: :clap: :clap: :love3: :love3:
Slutte højere end nr. 6-8.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » mandag, 11. jul, 2016 00:00



Tror ærligt, at det er det rigtige skifte for ham. Tror Howe vil give ham massere af ansvar.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 12. jul, 2016 10:25

Wigan viser interesse for Adam Bogdan, som har stået forfærdeligt i de kampe jeg har set ham i Liverpool FC.. Mens med Karius og Mignolet på kassen er mere end nok til PL og cups i næste sæson.

Liverpools reservekeeper Adam Bogdan forventes å forlate Anfield-klubben i sommer, og Wigan er interesserte i målvakten.
Daily Mail (Liverpool norske LFC side)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 12. jul, 2016 17:03

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » tirsdag, 12. jul, 2016 18:39

zalcos skrev:Hvad skal vi med en ny angriber når Ings er tilbage!!! :dance: :dance: :clap: :clap: :love3: :love3:
Der er vi enige. Jeg tror, at Ings vores bedste angriber i den kommende sæson. Og jeg tror sagtens, at han kan ende som PL-topscorer. Men det kræver, at han får skubbet sig foran Sturridge og Origi her i pre-season. Det anser jeg dog ikke for umuligt, da han efter min vurdering er prototypen på en Klopp-PL-angriber. Utrættelig i sit løbearbejde, fysisk stærk, bevæger sig ud i frimærkerne men har samtidig koldblodighed og målnæse i feltet. Hans svaghed består i farten. Han er ikke langsom (faktisk tror jeg, at han er hurtigere end Sturridge er efter hans tilbagevenden fra skade), men han har ikke samme fart som eksempelvis Vardy (som han ellsers som type godt kan minde lidt om).
Kloppite

Besvar