hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » torsdag, 21. jul, 2016 13:08

Følgende spillere skal vel sælges, udover at Allen ser ud til at være solgt:

Benteke
Ilori
Balotelli
Markovic
Wisdom
Alberto

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bojangles » torsdag, 21. jul, 2016 14:29

Niels K skrev:Følgende spillere skal vel sælges, udover at Allen ser ud til at være solgt:

Benteke
Ilori
Balotelli
Markovic
Wisdom
Alberto
Markovic syntes jeg har gjort det godt her i opstarten, og har været rigtig god til at sætte medspillere op helt oppe ved modstandernes mål. Noget jeg syntes der har manglet, hvor vi ofte ikke har ramt vores medspiller, trods godt forarbejde.

Og så giver jeg aldrig op på Balotelli. :) Han må for helvede da på et eller andet tidspunkt kunne finde ud af at få formidlet det talent han har.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » torsdag, 21. jul, 2016 14:55

Markovic har da ikke være god. Overhovedet. Jeg mindes ikke, at han havde én god aktion i går - heller ikke fordi han havde nogle decideret dårlige. Han var som i det meste af sin Liverpool-tid en ligegyldig tilføjelse på banen. Han har nogle spændende færdigheder med sin fart, og når han nosser sig sammen til at forsøge at udfordre modspillerne, men det er overhovedet ikke spændende nok til Liverpool.

Balotelli kan du også godt give op på. Manden har ikke spillet en god kamp i i flere år. Det "talent" folk snakker om, må være det samme som det, nogle stædigt holder fast i, at Bendtner har.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » torsdag, 21. jul, 2016 15:10

AndreasN skrev:Balotelli kan du også godt give op på. Det "talent" folk snakker om, må være det samme som det, nogle stædigt holder fast i, at Bendtner har.
Hmmmmmm ..... Faste "B-holds"-spillere ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » fredag, 22. jul, 2016 01:52

Nu hvor vi får hollandsk i truppen og Allen er på vej ud betyder det vel Lucas bliver. Det syntes jeg faktisk er vigtigt. Ud over han er en klog spiller og stabil skal han belønnes for trofasthed solid arbejdsindsats og en rigtig klubmand. Min liverpoolmand ingen tvivl. Han gør det godt på defensiv midt og i forsvaret. Liverpool vinder når Lucas er med. Den usynlige skønne spiller.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » fredag, 22. jul, 2016 07:53

Kelly skrev:Nu hvor vi får hollandsk i truppen og Allen er på vej ud betyder det vel Lucas bliver. Det syntes jeg faktisk er vigtigt. Ud over han er en klog spiller og stabil skal han belønnes for trofasthed solid arbejdsindsats og en rigtig klubmand. Min liverpoolmand ingen tvivl. Han gør det godt på defensiv midt og i forsvaret. Liverpool vinder når Lucas er med. Den usynlige skønne spiller.
Den konklusion kan jeg ikke følge. Det er ikke samme plads de spiller og ingen skal blive pga trofasthed, men kun pga klasse. Lucas har den fornødne klasse synes jeg men jeg tror desværre det ender med et salg eller udleje.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » fredag, 22. jul, 2016 12:36

Emmy skrev:
Kelly skrev:Nu hvor vi får hollandsk i truppen og Allen er på vej ud betyder det vel Lucas bliver. Det syntes jeg faktisk er vigtigt. Ud over han er en klog spiller og stabil skal han belønnes for trofasthed solid arbejdsindsats og en rigtig klubmand. Min liverpoolmand ingen tvivl. Han gør det godt på defensiv midt og i forsvaret. Liverpool vinder når Lucas er med. Den usynlige skønne spiller.
Den konklusion kan jeg ikke følge. Det er ikke samme plads de spiller og ingen skal blive pga trofasthed, men kun pga klasse. Lucas har den fornødne klasse synes jeg men jeg tror desværre det ender med et salg eller udleje.

Det håber jeg sandelig ikke Emmy. Hver gang jeg har set liverpool live med Lucas, er jeg blevet imponeret over hans løb uden bold. Han er dygtig.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » fredag, 22. jul, 2016 16:03

AndreasN skrev:Markovic har da ikke være god. Overhovedet. Jeg mindes ikke, at han havde én god aktion i går - heller ikke fordi han havde nogle decideret dårlige. Han var som i det meste af sin Liverpool-tid en ligegyldig tilføjelse på banen. Han har nogle spændende færdigheder med sin fart, og når han nosser sig sammen til at forsøge at udfordre modspillerne, men det er overhovedet ikke spændende nok til Liverpool.

Balotelli kan du også godt give op på. Manden har ikke spillet en god kamp i i flere år. Det "talent" folk snakker om, må være det samme som det, nogle stædigt holder fast i, at Bendtner har.
Helt enig i dette.

Men kan godt frygte, at Balotelli netop laver en Bendtner og sætter sig på sin flade og hæver lønnen.
Kloppite

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: hvem skal ud

Indlæg af Scherwin » fredag, 22. jul, 2016 20:18

vi betalte åbenbart Caulker 75k pund om ugen for at være 8' mand backup i et halvt år ? LOL

godt han ikke er her mere.

Skrtel fik 90k
Toure 80k
Allen (ryger nok) 60k
Enrique 65k
Balotelli 60k
Ibe 30k

de spiller vi får ind lige pt skulle ligge lavere eller omkring det samme som dem vi får ud

Mane = 90/100k
Grujic 30k
Wijandlum(staveplade?) 75k
Matip 105k (free transfer dog)
Karius 40k

Så salg er ca 40 mil pund
Indkøb ca 77 mil pund
Hvis vi kan få 25-30 for benteke
13-15 for allen
2-3 for balotelli

Så er vi faktisk i plus. sammentidigt har vi reduceret løn omkostningerne og forstræket truppen.

Allerede nu er vi 80k pund om ugen rigere pga reducering af løn omkostninger i forhold til in/out

hvis lucas,benteke,Balo og flanno (Lån) ryger kommer vi op i 320-350k pund om ugen i besparelser det sådan ca. 17 mil pund på et år.

tag dem lig dem sammen med de 100 mil pund som klopp skulle have at handle for og de 10-15 mil pund i overskud for spiller salg. og hent suarez hjem :)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » fredag, 22. jul, 2016 20:32

Caulker har ikke fået så høj en løn, det nægter jeg simpelthen at tro på
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » fredag, 22. jul, 2016 20:41

Kan man på et par linjer få en opdatering på den sidste uges transferaktivitet? Har været uden nogen form for internet! Og yak

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: hvem skal ud

Indlæg af Scherwin » fredag, 22. jul, 2016 21:52

Det eneste som reelt er værd at vide at at klopp er var komme af med at dødevandet som vi alle har snakket om i mange år.

Henter 2 hurtige tekniske stærke offensive typer. som han kan udvikle til store stjerner.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » fredag, 22. jul, 2016 22:56

Wormie skrev:vi betalte åbenbart Caulker 75k pund om ugen for at være 8' mand backup i et halvt år ? LOL

godt han ikke er her mere.

Skrtel fik 90k
Toure 80k
Allen (ryger nok) 60k
Enrique 65k
Balotelli 60k
Ibe 30k

de spiller vi får ind lige pt skulle ligge lavere eller omkring det samme som dem vi får ud

Mane = 90/100k
Grujic 30k
Wijandlum(staveplade?) 75k
Matip 105k (free transfer dog)
Karius 40k

Så salg er ca 40 mil pund
Indkøb ca 77 mil pund
Hvis vi kan få 25-30 for benteke
13-15 for allen
2-3 for balotelli

Så er vi faktisk i plus. sammentidigt har vi reduceret løn omkostningerne og forstræket truppen.

Allerede nu er vi 80k pund om ugen rigere pga reducering af løn omkostninger i forhold til in/out

hvis lucas,benteke,Balo og flanno (Lån) ryger kommer vi op i 320-350k pund om ugen i besparelser det sådan ca. 17 mil pund på et år.

tag dem lig dem sammen med de 100 mil pund som klopp skulle have at handle for og de 10-15 mil pund i overskud for spiller salg. og hent suarez hjem :)
Hvor har du de tal fra? De stemmer da overhovedet ikke overens med de lækkede lønninger.

http://www.totalsportek.com/money/liver ... -salaries/

Caulker = £30.000 om ugen.

Tror også, at dine estimerede lønninger er for høje. I hvert fald på Mané og Grujic (vi betaler sjældent mere end 10-15.000 til unge uprøvede talenter).
Kloppite

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af TomViolence » lørdag, 23. jul, 2016 09:52

Wormie i en nøddeskal.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: hvem skal ud

Indlæg af Scherwin » lørdag, 23. jul, 2016 10:10

[/quote]
texy skrev:
Wormie skrev:vi betalte åbenbart Caulker 75k pund om ugen for at være 8' mand backup i et halvt år ? LOL

godt han ikke er her mere.

Skrtel fik 90k
Toure 80k
Allen (ryger nok) 60k
Enrique 65k
Balotelli 60k
Ibe 30k

de spiller vi får ind lige pt skulle ligge lavere eller omkring det samme som dem vi får ud

Mane = 90/100k
Grujic 30k
Wijandlum(staveplade?) 75k
Matip 105k (free transfer dog)
Karius 40k

Så salg er ca 40 mil pund
Indkøb ca 77 mil pund
Hvis vi kan få 25-30 for benteke
13-15 for allen
2-3 for balotelli

Så er vi faktisk i plus. sammentidigt har vi reduceret løn omkostningerne og forstræket truppen.

Allerede nu er vi 80k pund om ugen rigere pga reducering af løn omkostninger i forhold til in/out

hvis lucas,benteke,Balo og flanno (Lån) ryger kommer vi op i 320-350k pund om ugen i besparelser det sådan ca. 17 mil pund på et år.

tag dem lig dem sammen med de 100 mil pund som klopp skulle have at handle for og de 10-15 mil pund i overskud for spiller salg. og hent suarez hjem :)
Hvor har du de tal fra? De stemmer da overhovedet ikke overens med de lækkede lønninger.

http://www.totalsportek.com/money/liver ... -salaries/

Caulker = £30.000 om ugen.

Tror også, at dine estimerede lønninger er for høje. I hvert fald på Mané og Grujic (vi betaler sjældent mere end 10-15.000 til unge uprøvede talenter).
twitter,

Billede
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar