hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Poul E.
Indlæg: 1975
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 11:46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Poul E. » onsdag, 14. jun, 2017 15:52

Målmænd: Salg/fri transfer af Bogdan og Manninger. Ward lejes ud

Forsvar: Salg af Wisdom, Moreno, Randall (fordi vi har Alexander Arnold og Clyne til HB), Klavan og Flanagan medmindre han vender tilbage til noget der ligner den form han havde før sin skade. Forhåbentlig bliver der købt mindst 1 stærk CB og i så fald kan Sahko også sælges.

Midtbane: Salg/fri transfer af Stewart, Lucas og Chirivella

Angreb: Lidt sværere at spå om. Vil vi spille med 1 eller 2 angribere? Vil vi købe en stærk angriber til startopstillingen. Hvis svarene er 1 og ja så skal vi mindst af med 1 angriber. Og med købet af Solanke så mener jeg at det mest logiske valg er Origi da Sturridge tilbyder noget andet end Solanke og Origi.

Udover de nævnte spillere så er der stadig spillere som Markovic, Ings og Jones hvor salg kunne komme på tale....igen alt afhængigt af hvad vi vælger at købe ind....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 15. jun, 2017 10:02

Poul E. skrev:Målmænd: Salg/fri transfer af Bogdan og Manninger. Ward lejes ud

Forsvar: Salg af Wisdom, Moreno, Randall (fordi vi har Alexander Arnold og Clyne til HB), Klavan og Flanagan medmindre han vender tilbage til noget der ligner den form han havde før sin skade. Forhåbentlig bliver der købt mindst 1 stærk CB og i så fald kan Sahko også sælges.

Midtbane: Salg/fri transfer af Stewart, Lucas og Chirivella

Angreb: Lidt sværere at spå om. Vil vi spille med 1 eller 2 angribere? Vil vi købe en stærk angriber til startopstillingen. Hvis svarene er 1 og ja så skal vi mindst af med 1 angriber. Og med købet af Solanke så mener jeg at det mest logiske valg er Origi da Sturridge tilbyder noget andet end Solanke og Origi.

Udover de nævnte spillere så er der stadig spillere som Markovic, Ings og Jones hvor salg kunne komme på tale....igen alt afhængigt af hvad vi vælger at købe ind....
Nok enig i forsvaret, jeg er rigtig glad for Moreno og syntes egentlig godt han kunne blive, men han er lige klejn nok til at spille forsvar, må jeg jo erkende(ok så er der noget med positionsevnen, men der syntes jeg godt nok også han en gang imellem bliver gjort til syndebuk når Lallana, Gini og/eller Can fumler bolden væk på midtbanen). Medmindre Klopp går og pønser på at spille 3-5-2, så kan jeg ikke forestille mig at vi kan gøre det bedre end Moreno som venstre wingback, men jeg tror(syntes det giver mest mening) at vi skal til at spille 4-2-3-1 eller 4-3-3(med en defensiv og to offensive midtbaner, Rijkards Barca formation om man vil).

det sammme med midtbanen.

Angreb: Jeg vil meget gerne beholde Origi, han har fysik, fart og teknik, mangler i spilforståelsen, men er stadig ung. Origi er også den eneste der kan afløse for Mané da Firminho, Milner og Lallana simpelthen er for langsomme, Woodburn for ung endnu, Arnold har ikke nok angrebsgen(kan være jeg tager fejl her) og Sturridge arbejder ikke hårdt/klogt nok til at være kant der også skal ned og assistere backen. Markovic kunne også være et godt bud som reserve på kanten, jeg var ked af at vi lejede ham ud sidste år når Mané var vores eneste rigtige kantspiller(især i et ACON år).

Hvis vi henter en klasseangriber, så må det koste Firminho eller Sturridge, nok Sturridge. Hvis Sturridge skal stå i kø bagved både Firminho og en ny angriber, så kan vi lige så godt sælge ham om så vi kun får ti pund for ham, så kommer han aldrig tilbage på et højere niveau for os. Firminho kunne måske godt finde på at ønske sig væk, hvis vi henter en ny angriber, da han nok føler at han fortjener fast spilletid.

men ja det afhænger meget af hvilke transfers der bliver gjort og hvordan spilsystemet bliver. Hvis Salah kommer ind og vi skal spille med to hurtige fløje, så er det også vigtigt at have nogle hurtige back-ups klar, der kunne Origi, Markovic, Moreno(interessant pga. sit venstreben),Woodburn og Arnold være gode bud. og så skal man måske overveje om vi har for mange centrale midtbaner.

Brugeravatar
LarsB
Indlæg: 363
Tilmeldt: onsdag, 19. nov, 2008 17:12
Geografisk sted: Hareskoven
Alder: 53

Re: hvem skal ud

Indlæg af LarsB » torsdag, 22. jun, 2017 13:39

Vi har afvist et bud på 11m på Moreno.

http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... to-moreno/

Man må jo føle sig sikker på at kunne få de 15 man har sagt. Det er business well done hvis det lykkedes.
Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

Poul E.
Indlæg: 1975
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 11:46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Poul E. » torsdag, 22. jun, 2017 14:07

LarsB skrev:Vi har afvist et bud på 11m på Moreno.

http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... to-moreno/

Man må jo føle sig sikker på at kunne få de 15 man har sagt. Det er business well done hvis det lykkedes.
Enig! Men omvendt vil det så også være rigtig "bad business" hvis man ender med ikke at få ham solgt i dette transfervindue og hans værdi så daler yderligere til næste vindue og vi ender med at sælge ham for £8m!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » torsdag, 22. jun, 2017 14:34

Poul E. skrev:
LarsB skrev:Vi har afvist et bud på 11m på Moreno.

http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... to-moreno/

Man må jo føle sig sikker på at kunne få de 15 man har sagt. Det er business well done hvis det lykkedes.
Enig! Men omvendt vil det så også være rigtig "bad business" hvis man ender med ikke at få ham solgt i dette transfervindue og hans værdi så daler yderligere til næste vindue og vi ender med at sælge ham for £8m!
LFC lavede med held samme stunt med Benteke, jeg har modsat mange, rimelig stor tiltro til hvad de render og laver derovre. Bortset fra at de sov i timen, da afløseren for Moreno blev solgt til Milan(Ricardo Rodriguez) :wall:
Verden er smask fuld af hyklere....

Poul E.
Indlæg: 1975
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 11:46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Poul E. » torsdag, 22. jun, 2017 14:52

Thommo skrev:
Poul E. skrev:
LarsB skrev:Vi har afvist et bud på 11m på Moreno.

http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... to-moreno/

Man må jo føle sig sikker på at kunne få de 15 man har sagt. Det er business well done hvis det lykkedes.
Enig! Men omvendt vil det så også være rigtig "bad business" hvis man ender med ikke at få ham solgt i dette transfervindue og hans værdi så daler yderligere til næste vindue og vi ender med at sælge ham for £8m!
LFC lavede med held samme stunt med Benteke, jeg har modsat mange, rimelig stor tiltro til hvad de render og laver derovre. Bortset fra at de sov i timen, da afløseren for Moreno blev solgt til Milan(Ricardo Rodriguez) :wall:
De har i al fald al info med omkring interesserede købere....så vi må håbe at stuntet lykkes. Personligt synes jeg det er fremragende at sælge ham til ca det samme som vi gav for ham...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 26. jun, 2017 18:23

James Pearce skriver, at vi forventer at sælge for omkring 100 mio. £:

http://www.anfieldhq.com/liverpool-aimi ... es-summer/

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » mandag, 26. jun, 2017 20:30

Firmino bliver med sikkerhed ikke solgt. Han har lige fået nummer 9 og med Solanke kan jeg ikke se at vi henter endnu en angriber i dette vindue.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

pingel
Indlæg: 1001
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: hvem skal ud

Indlæg af pingel » fredag, 30. jun, 2017 23:58

Lössl til Huddersfield, Ward hjem til Anfield - sælger vi Karius! Der er ikke plads til alle tre...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » lørdag, 01. jul, 2017 07:00

pingel skrev:Lössl til Huddersfield, Ward hjem til Anfield - sælger vi Karius! Der er ikke plads til alle tre...
Det ser jeg som meget usandsynligt. Vi skal forhåbentligt spille en del flere kampe end sidste år og der vil blive brug for alle tre. Plus vi pt faktisk ikke har en 3. målmand i truppen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

pingel
Indlæg: 1001
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: hvem skal ud

Indlæg af pingel » lørdag, 01. jul, 2017 10:48

Emmy skrev:
pingel skrev:Lössl til Huddersfield, Ward hjem til Anfield - sælger vi Karius! Der er ikke plads til alle tre...
Det ser jeg som meget usandsynligt. Vi skal forhåbentligt spille en del flere kampe end sidste år og der vil blive brug for alle tre. Plus vi pt faktisk ikke har en 3. målmand i truppen.
Sidste år havde vi Manninger, og det var fint for alle. Men jeg tror altså ikke at vi får Ward eller Karius til at nøjes med 3. pladsen...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » mandag, 03. jul, 2017 09:15

Jeg håber (og tror faktisk) ikke, at der noget som helst hold i rygterne om, at vi skulle være villige til at sælge Coutinho for €100m.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... o-10725436

De ville være så skadeligt for idéen om, at NU optrapper vi til noget stort, hvis vi så ender med at sælge vores største stjerne. Jeg kan simpelthen ikke tro på, at vi ville være villige til det. Dette skal jo endelig være en sommer, hvor vi bygger på og ikke sadler om.
Kloppite

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: hvem skal ud

Indlæg af MP » mandag, 03. jul, 2017 09:24

Jeg frygter ikke så meget for PSGs interesse i Coutinho. Tror ikke Coutinho har nogen interesse i at skifte til andre end Barcelona, så så længe de ikke melder sig på banen med et bud i den størrelsesorden så tror jeg Coutinho bliver hvor han er.
Og heldigvis har Barca rettet sigtekornet mod Veratti i stedet

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » mandag, 03. jul, 2017 15:28

MP skrev:Jeg frygter ikke så meget for PSGs interesse i Coutinho. Tror ikke Coutinho har nogen interesse i at skifte til andre end Barcelona, så så længe de ikke melder sig på banen med et bud i den størrelsesorden så tror jeg Coutinho bliver hvor han er.
Og heldigvis har Barca rettet sigtekornet mod Veratti i stedet
Kunne det ikke lige så godt være RM som Barca? At han vist er venner med neymar, er vel ikke altafgørende. PSG tvivler jeg godt nok også på, og også at LFC skulle stille sig tilfreds med 100 mill euro
Verden er smask fuld af hyklere....

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: hvem skal ud

Indlæg af MP » mandag, 03. jul, 2017 15:50

Thommo skrev:
MP skrev:Jeg frygter ikke så meget for PSGs interesse i Coutinho. Tror ikke Coutinho har nogen interesse i at skifte til andre end Barcelona, så så længe de ikke melder sig på banen med et bud i den størrelsesorden så tror jeg Coutinho bliver hvor han er.
Og heldigvis har Barca rettet sigtekornet mod Veratti i stedet
Kunne det ikke lige så godt være RM som Barca? At han vist er venner med neymar, er vel ikke altafgørende. PSG tvivler jeg godt nok også på, og også at LFC skulle stille sig tilfreds med 100 mill euro
Tjooh det er vel også de færreste der kan ignorere en interesse fra Real, men jeg tror bare aldrig denne interesse kommer. Kan ikke se Real mangle en spiller som Coutinho. Den centrale midtbane er solidt besat af Modric, Kroos og Casemiro, mens Ronaldo har udgangspunkt i venstre side hvor Coutinho spillede sidste sæson. Så under alle omstændigheder er der ikke plads til ham som starter i Real. Tvivler på at Real vil smide +100m euro efter en reserve især når man tænker på hvor god Isco har været sidste halvsæson.

Besvar