hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » mandag, 03. jul, 2017 16:45

Modtaget, vidste ikke om Cou havde sagt han absolut ikke ville spille for RM, af en eller anden grund. Jeg tror regnen og Liverpool bekommer Cou rigtigt godt, så KUN de to spanske kunne være spændende i fremtiden, ikke i denne sæson, med CL (kval), og tegningen til noget større næste sæson, forhåbentlig da :headbang:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 04. jul, 2017 23:17

Godt nok dumt at vi ikke udlejede Ward til Huddersfield igen, det forstår jeg ingenting af, medmindre man da forventer at sælge Karius.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 04. jul, 2017 23:22

ThunderZtorm skrev:Godt nok dumt at vi ikke udlejede Ward til Huddersfield igen, det forstår jeg ingenting af, medmindre man da forventer at sælge Karius.
Kan det måske være Karius skal lejes ud? De er jo lige gamle de to og det kan være klubben vurderer, at Ward har overhalet Karius om at være 2. keeper. Det er i hvert fald ikke holdbart for nogen af de to, hvis de begge er i klubben, hvor det vil blive med begrænset spilletid, hvis Mignolet holder formen fra det sidste halve års tid.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af Surf » onsdag, 05. jul, 2017 00:14

Hvis en af dem lejes ud har vi vel brug for en 3. målmand. Tanken er måske at give alle 3 keepere et år sammen nu og så se på det der fra.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: hvem skal ud

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 05. jul, 2017 06:49

http://www.90min.com/posts/5226717-crys ... _aid=35702

Så er Sakho (måske) endegyldigt på vej ud. På en måde vil jeg nødigt se ham gå, men hvis Klopp er helt afklaret med ikke at ville bruge ham, så er der jo ingen grund til at beholde ham.

Og prisen skal de såmænd nok blive enige om, når de obligatoriske spilfægterier og forhandlingssammenbrud er afsluttet. I dagens marked er £30M småpenge for en PrL-klub.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 05. jul, 2017 09:17

Sledgehammer skrev:http://www.90min.com/posts/5226717-crys ... _aid=35702

Så er Sakho (måske) endegyldigt på vej ud. På en måde vil jeg nødigt se ham gå, men hvis Klopp er helt afklaret med ikke at ville bruge ham, så er der jo ingen grund til at beholde ham.

Og prisen skal de såmænd nok blive enige om, når de obligatoriske spilfægterier og forhandlingssammenbrud er afsluttet. I dagens marked er £30M småpenge for en PrL-klub.
Jeg syntes egentlig også at det er lidt synd vi havde endelig fået gang i ham og så var det ud. Ikke uden grund, men stadig.
Vi finder jo aldrig ud af præcis hvordan det er foregået bag lukkede døre, om Klopp overreagerer eller om Sakho har opført sig helt urimeligt. Men han er en dygtig forsvarspiller og vi får svært ved at erstatte ham.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 13. jul, 2017 11:36

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... e-13323769

Forhandlingstaktik eller overvejer Klopp at holde på Sakho?

Hvis Sakho aldrig havde været i Liverpool ville han jo sikkert være det naturlige andet valg efter van Dijk og hvis han bliver har man da løst den ene hovedpine i forhold til forsvaret og samtiddig kan man forsøge VvD igen om et halvt år hvis Sakho ikke gør det godt nok
Han har godt nok aldrig rigtig spillet med Matip, men han kender Mignolet, Clyne og Milner og hele midtbanen. Hvorimod en ny spiller man måske henter for at bruge i 6-12 måneder til man kan få VvD eller lign. skal bruge mindt de første 6 månede på at finde sin plads på holdet.

Ulempen er jo selvfølgelig at vi nok kun får VvD om 6-12 måneder hvis vi ligner et hold der skal spille CL igen om et år, men der er chancen også bedre hvis vi fra start har færre nye spillere i startopstillingen, med mindre de nye spillere altså kommer med så meget klasse at de kan kan løfte holdet fra dag 1.

Det kan også være at vi fortsat forsøger at hente VvD i dette vindue og holder Sakho i baghånden og så sælger ham lidt billigt til Palace eller som del af VvD handelen når transferen er i hus.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » lørdag, 15. jul, 2017 08:45

Denne tråd synes jeg er lidt interessant, for vi har i hvert fald 3-4 spillere, jeg ikke ser have nogen som helst Liverpool-fremtid.
Moreno, som nok søges solgt i det moment at en ny venstre back tiltræder. Det er en position, qua venstre-foden, at der er mindr konkurrence på, hvorfor mangler klubber søger en venstre back. Et salg må være muligt!
Cafu eller skulle man sige Flannagan, han er i overskud. Ærgerligt, men sandt. Spørgsmålet er om han vil væk?
Sakho, der har man sat et stort prisskilt på. Det bliver vist et drama til transfervinduets sidste dag. Jeg tvivler, tænker leje igen, desværre.
Marcovic havde et rimeligt succesfuldt lejeophold. Her tror jeg mere på succes.

Så det giver vel en mill eller to...:-)

Andre, der realistisk set sælges?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » lørdag, 15. jul, 2017 10:47

Kevin Stewart mener jeg heller ikke har nogen fremtid i klubben. Og hvis vi får en ny CB ind og Joe Gomez ikke lejes ud, så ser jeg også gerne Klavan blive solgt.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 26. jul, 2017 19:02

Chirivella er blevet udlejet til Willem II for den kommende sæson. Han lader ikke til at blive en spiller, der kommer til at få sit gennembrud hos os.

http://www.liverpoolfc.com/amp/news/fir ... -long-loan

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 26. jul, 2017 19:12

Dem som skal sælges i dette vindue:

Markovic
Klavan
Flanno
Moreno
Sakho :(
Bogdan

Og der er sikkert flere.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 26. jul, 2017 19:42

Hr. Drejer skrev:Dem som skal sælges i dette vindue:

Markovic
Klavan
Flanno
Moreno
Sakho :(
Bogdan

Og der er sikkert flere.
Jeg beholder egentlig gerne Flanagan den her sæson. Han er en af de få der kan spille begge back-pladser, så i den forstand er han en ret fin backup at have i truppen.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 27. jul, 2017 11:21

Klavan ryger vel kun hvis Van Djik kommer ind? EN SPILLER som Moreno, Bogdan og Markovic er endegyldige ude hos Klopp. Tildels er Sakho en kæmpe bobler, da han er 4-5 valg pt.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mugge » torsdag, 27. jul, 2017 11:31

DAGGER! skrev:Klavan ryger vel kun hvis Van Djik kommer ind? EN SPILLER som Moreno, Bogdan og Markovic er endegyldige ude hos Klopp. Tildels er Sakho en kæmpe bobler, da han er 4-5 valg pt.
Kan det ikke lige så meget komme an på, om man ville vælge at sende Joe Gomez ud på lån, så han kan modnes lidt. I så fald ville det give mening at beholde Klavan yderligere en sæson.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » torsdag, 27. jul, 2017 12:08

Mugge skrev:
DAGGER! skrev:Klavan ryger vel kun hvis Van Djik kommer ind? EN SPILLER som Moreno, Bogdan og Markovic er endegyldige ude hos Klopp. Tildels er Sakho en kæmpe bobler, da han er 4-5 valg pt.
Kan det ikke lige så meget komme an på, om man ville vælge at sende Joe Gomez ud på lån, så han kan modnes lidt. I så fald ville det give mening at beholde Klavan yderligere en sæson.
Jeg synes det har lydt/set ud til at Gomez får chancen i år. Så mon ikke Klavan ryger bag ham?

Får vi ikke VVD, så står vi vel stadig kun med 4 muligheder: Matib, Lovren, Gomez og Klavan. Hvem glemmer jeg?
Lucas kan jo ikke længere være back up.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar