hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » fredag, 20. jul, 2018 12:37

Danny Ward som er på vej til Leicester City - som erstatning til Schmeichel der drager til Chelsea efter sigende de løse rygter.

Mignolet som nr 2 valg, selvom han har sukket efter fast spilletid til Klopp og træner teamet vil nødig have utilfredse spillere. Ligesom man så Balotelli-sagaen(!) Eller F. Borini som også var utilfreds som reserve i klubben. :aliboronz4:

Jeg vil gerne se Karius i Cup kampene og så Alisson i CHL +PL - en klasse målmand, siden Benitez tiden... I Like That :alcohol:

Hvad med N. Clyne? Reserve for AA.
Hvad med Moreno? Fast reserve for en sikker VB i Robertson.

Midtbanen er det nye emne: Gini og min elsket spiller i Hende som får stor konkurrence. Keita, Lallana(hes is back) og Fabinho.
Med OX ude, så kan det give meget spilletid til en Milner også. ?

Vil håbe på Sturridge bliver, mens Origi og Markovic ryger videre. Da det vil blive overflødigt.
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » fredag, 20. jul, 2018 12:56

@ DAGGER

Som jeg tolker de forskellige artikler, så beholder vi Karius som målmands-backup, men inkluderer Grabara som tredjevalg, således at både Ward og Mignolet sælges.

I forsvaret forestiller jeg mig, at vi prøver at sælge Randall, mens resten beholdes.

På midten er Ejaria allerede udlejet til Rangers. Og nu siger rygterne, at Kent muligvis ryger samme vej. Wilson er udlejet til Derby. Og mon ikke man også prøver at finde et lejeophold til Woodburn?

Mon ikke man vil prøve at få solgt Markovic, Allan og Chirivelle? Og så er det store spørgsmålstegn vel Grujic. Han har kun to år tilbage af sin kontrakt, så med mindre han forlænger, så tror jeg reelt et salg er mere sandsynligt end et lejeophold.

I angrebet forestiller jeg mig, at vi sælger Ings og Origi, mens man nok prøver at udleje Awoniyi. Sturridge tror jeg får lov at blive sæsonen ud. Og hvis skaderne tillader det, så vil det nok også være fint at kombinere hans erfaring med de unge talenter Solanke og Brewster.

Tænker, at det samlede salg og udleje (inklusive Grujic) vil kunne indbringe næsten op mod £60M.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 20. jul, 2018 13:09

DAGGER! skrev:Danny Ward som er på vej til Leicester City - som erstatning til Schmeichel der drager til Chelsea efter sigende de løse rygter.

Mignolet som nr 2 valg, selvom han har sukket efter fast spilletid til Klopp og træner teamet vil nødig have utilfredse spillere. Ligesom man så Balotelli-sagaen(!) Eller F. Borini som også var utilfreds som reserve i klubben. :aliboronz4:

Jeg vil gerne se Karius i Cup kampene og så Alisson i CHL +PL - en klasse målmand, siden Benitez tiden... I Like That :alcohol:

Hvad med N. Clyne? Reserve for AA.
Hvad med Moreno? Fast reserve for en sikker VB i Robertson.

Midtbanen er det nye emne: Gini og min elsket spiller i Hende som får stor konkurrence. Keita, Lallana(hes is back) og Fabinho.
Med OX ude, så kan det give meget spilletid til en Milner også. ?

Vil håbe på Sturridge bliver, mens Origi og Markovic ryger videre. Da det vil blive overflødigt.
Forstår godt at Ward vil videre og han er vel også vores dyreste keeper når nu Leicester er ude med riven, så giver fin mening.

Migs vil gerne videre, men jeg har ikke hørt så mange rygter om hvor han skulle hen, så måske det er småt med de gode tilbud og han derfor hellere vil blive :dontknow: ?

Jeg så også gerne Karius/Migs tilbage som 2. keeper. De kender forsvaret og holdet.

Under antagelse af at Gomez satser på midterforsvaret, så er Clyne 1. udfordrer til Trent. Jeg tror gerne at Klopp vil fortsætte med at beskytte Trent fra alt for mange kampe og derfor er det en fin tjans at være hans supleant. Clyne har jo mulighed for at overhale Trent igen.

Moreno spillede et fint efterår 2017 og derfor er jeg helt tryg ved at have ham og Robbo på VB. backs er nogle af de spillere som bliver mest trætte, derfor er rotation på backpladserne vigtig. Så der er også lidt spilletid til Moreno derude, men ikke lige så meget som til Clyne.

Hendo og CAn fik begge meget spilletid og jeg forventer et lignende billede med Hendo og Fabinho.

Gini er nok nervøs i forhold til Keita, men samtiddig så er han både et emne på Lallana-pladsen og den dybe midtbanespiller.
Milner var næsten sikker i CL kampene sidste sæson og en af vores bedste spillere til at komme ind fra bænken. Han vil som minumum få en hel del kampe i CL og cups og så komme ind og stabilisere midtbanen i mange 2. halvlege. Jeg tror Gini vil blive indtil Oxlade er tilbage.

Milner ser jeg lidt som et sæt støttehjul; vi har brugt hans erfaring og han har gjort en forskel for os, men for at blive rigtig gode må vi også videre på et tidspunkt(her tænker jeg også på hans alder). Og det lyder måske hårdt for han var virkelig en vigtig spiller for os i 17/18 sæsonen.

Man ved aldrig med Klopp, han kunne godt hive Markovic frem som en helt ny transfer 8-).

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » fredag, 20. jul, 2018 13:36

Emmy skrev:
Fowler89 skrev:Nu skal truppen trimmes!
Hvorfor?
Jamen vi har alt for mange spillere basically. Vi har alle dem som er kommet hjem fra leje som vi ikke kan bruge til noget (Lazar, Origi, Allan, Grujic feks)
Vi har 4 målmænd, en masse midtbane spillere, en masse unge talenter.

Filos:

Jeg synes ikke Milner skal sælges, han er en god rollemodel og en storbror til mange unge i klubben.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bojangles » fredag, 20. jul, 2018 14:19

MIGS/Karius - Migs tjener mere end dobbelt så meget som Karius. PÅ deres gode dage, er de vel nogenlunde på niveau, med Karius på en lidt højere niveau. På deres dårlige dage er de begge absurd ringe. Så videre med Migs (Selvom hans kommentarer på Twitter osv. vil blive savnet :-) )

Alle tre Ward, Karius og Migs, har kontrakt til 2021. Så der er ikke noget at tage hensyn til der. Ward tjener klart mindst, så det kan være med til at skrue salgsprisen op, da en 3 dobling af hans løn, stadig vil være halvdelen af Migs løn.

Migs vil være en fantastisk keeper, for et hold, der står mere kompakt. Spørgsmålet er om han er interesseret i at smutte til et midter/bund hold i PL - eller om han tænker han vil finde et top hold i en mindre liga, så han kan få lov til at spille europæisk.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: hvem skal ud

Indlæg af Scherwin » fredag, 20. jul, 2018 14:21

Btw jeg læste igår at vi har en 20 % sell on clause i Den 12.5£ mil deal vi har lavet med LCFC for Danny Ward

Så rigtigt fint købmanskab.

Har ikke lige en kilde ved hånden idag. men var en af de "troværdige" jounalister twitter.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » fredag, 20. jul, 2018 15:05

Milner sælges? Vorherre bevares!!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 20. jul, 2018 15:30

Emmy skrev:Milner sælges? Vorherre bevares!!
Hvis det var rettet på mig så skrev jeg "på et tidspunkt" som i ikke lige nu. Medmindre han selv vil videre på et tidspunkt

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » fredag, 20. jul, 2018 15:44

Filos of Isk skrev:
Emmy skrev:Milner sælges? Vorherre bevares!!
Hvis det var rettet på mig så skrev jeg "på et tidspunkt" som i ikke lige nu. Medmindre han selv vil videre på et tidspunkt
Alle spillere skal vel væk på et tidspunkt

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 21. jul, 2018 09:19

Fowler89 skrev:
Filos of Isk skrev:
Emmy skrev:Milner sælges? Vorherre bevares!!
Hvis det var rettet på mig så skrev jeg "på et tidspunkt" som i ikke lige nu. Medmindre han selv vil videre på et tidspunkt
Alle spillere skal vel væk på et tidspunkt
Ja, men tænker at Milners tid oprinder inden Gini’s.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 21. jul, 2018 10:28

Simon Mignolet rygtes til FC Barcelona, som reservespiller for Ter Stegen.
Om det er dét rette valg, end stå som måske 2/3 valg i Liverpool tjah, tjoh? Det er dog silly Season

Kilden Macca, siger dog at der ingen PrL klubber som er interesseret i Simon Mignolet ligenu. :army9:

Ellers må Mignolet i værste fald på en udlejning til en Championship klub, hvor der nok sukker efter en OK /middelmådig målmand.

Liverpool FC i målet:
#1 Alisson(første målmand på Brasiliens landshold og måske den bedste (keeper) i Italien 17-18 sæsonen)) #2 Karius(ikke 2-3 valg for Tysklands landshold) 3#Mignolet(2/3 valg for Belgien). YNWA
You'r Never Walk Alone. ///

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: hvem skal ud

Indlæg af Scherwin » lørdag, 21. jul, 2018 10:34

Pearce pretty much confirms Ings er på vej til Southampton

Rygtet siger £20m

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: hvem skal ud

Indlæg af ElTorro » lørdag, 21. jul, 2018 11:28

Jøsses. Hvis vi kan få 20 af de store for Ings, så er det bare at skyde afsted. Har stor sympati for ham, jeg kan godt lide ham som type, og hans arbejdsiver er altid værdsat, men jeg kan bestemt ikke se en fremtid for ham hos os.
Er der ellers nogle rygter, hvad angår afgange? Har været på ferie, så har ikke haft mulighed for at følge så meget med!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » lørdag, 21. jul, 2018 11:37

Der er en fin lille oversigtsartikel her omkring overskuddet i vores trup:https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-14927426

Jeg tænker at vi kan være særdeles tilfredse med den handel vi lavede med Ward, men jeg tvivler mere på vi kan få solgt Mignolet, hvis det er ham der bliver i overskud. Jeg tvivler, fordi han vel stadigvæk har ambitioner og fordi hans lønniveau angiveligt er højt.
Omvendt kan man sige, at han formentlig ikke får et eneste minuts spilletid i næste sæson, så har han ambitioner, så skal han gå ned ad rangstigen for at få spilletid.
Ings...synes det er en underlig melding omkring truppen, der skal til USA. På den ene side, så er det ret åbenlyst at han står overfor et salg, men hvorfor pokker lader man offentligheden forstå, at grunden til at han ikke skal med til USA er skader? Det er jo ikke ligefrem et salgsargument. Det er selvfølgelig ærligt nok, men ikke særligt taktisk.

Hvis man nu satser på Solanke og Sturrudge, for han har vel ret så offentligt bekendtgjort at han går efter en fri transfer og endnu et år med begrænset spilletid, så skal Origi vel også væk? Jeg husker stadigvæk kampene mod Dortmund. Jeg troede virkelig på ham, men han har bare ikke taget flere skidt i den retning.
Og så er der Markovic og Marko Grujic, som vel begge må anses som værende i overskud. Måske ikke Grujic, men han vil vel videre med karrieren.
Clyne, han er vel også lidt i overskud, reelt set. Måske han også står overfor et salg?
Plus en del af de unge, som vel mest tænkes at blive udlejet.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 22. jul, 2018 10:20

Jeg kan ikke se hvorfor folk mener at Clyne er "overskud"?

Vi har kun tre højrebacks i klubben - Clyne, Trent og Randall. Gomez er central, men kan til nød spille back.

Af de tre højrebacks er det Randall der bør ryge videre, og Clyne og Trent kan dele kampene mellem sig. Trent er stadig kun en teenager og bør ikke være vores eneste mulighed på den plads.

Besvar