hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: hvem skal ud

Indlæg af MP » mandag, 23. jul, 2018 09:19

Oomph242 skrev:
AJJ skrev:
Mugge skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Mads T. skrev:Jeg tror Clyne er til salg, hvis det rette tilbud for ham og for Liverpool kommer (£20 mil. ish). Crystal Palace skulle på rygtebasis have vist interesse.
Det vil være tåbeligt. Vi skal og kan bruge ham på back pladsen. Hvem skal ellers spille derude i stedet for taa.

Sturridge gør det ellers godt og er vel den skarpeste pt på toppen i de her træningskampe
Enig.
Jeg anser Clyne for at være bedre end TAA, så hvorfor sælge ham?

Origi og Solanke har været svage. Sturridge klart den bedste af de tre indtil videre.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk
Ja, Sturridge er som en ny signing - ligesom sidste år....

https://www.thisisanfield.com/2017/07/a ... -signings/
Ja preseason og træningskampe er der hvor Sturridge efterhånden er bedst. Mon ikke han bliver hurtigt skadet når PL først går løs.
Under alle omstændigheder bliver Sturridge ikke solgt, da han vil lade sin kontrakt løbe ud. Så vores eneste mulighed er at krydse fingre for han måske klar i bare en halv sæson som supersub.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » mandag, 23. jul, 2018 09:49

Jeg synes at Karius skal sælges. Hjerteløst ? Nej, for man gør ham en bjørnetjeneste hvis han bliver hos os. Uanset hjernerystelse, så sidder den episode som en belastning. Den kommer han - måske- kun over, hvis han spiller kontinuerligt. Og det kommer han ikke til os. Og vi kan ikke stole på ham, hvilket man skal på en 2. målmand.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

TG12
Indlæg: 1608
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » mandag, 23. jul, 2018 09:51

Jesper skrev:Jeg synes at Karius skal sælges. Hjerteløst ? Nej, for man gør ham en bjørnetjeneste hvis han bliver hos os. Uanset hjernerystelse, så sidder den episode som en belastning. Den kommer han - måske- kun over, hvis han spiller kontinuerligt. Og det kommer han ikke til os. Og vi kan ikke stole på ham, hvilket man skal på en 2. målmand.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg er sådan set enig, men tror Karius rent økonomisk er tæt på værdiløs i hans nuværende forfatning.

Derfor tror jeg klubben hellere vil cashe in på Migs og allerede har cashet ind på Ward.

Karius nu, skal vi være exceptionelt glade for hvis vi kan breake-even.

Fowler89
Indlæg: 1255
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » mandag, 23. jul, 2018 10:35

Jesper skrev:Jeg synes at Karius skal sælges. Hjerteløst ? Nej, for man gør ham en bjørnetjeneste hvis han bliver hos os. Uanset hjernerystelse, så sidder den episode som en belastning. Den kommer han - måske- kun over, hvis han spiller kontinuerligt. Og det kommer han ikke til os. Og vi kan ikke stole på ham, hvilket man skal på en 2. målmand.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg har det sådan at det er godt for ham hvis han lige bliver bænket en sæson, på den måde er han væk fra alle spotlights og folk glemmer ham stille og roligt. Når han får psyken tilbage kan han så sælges eller udlejes.

Hr. Drejer
Indlæg: 13707
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 23. jul, 2018 10:45

Jesper skrev:Jeg synes at Karius skal sælges. Hjerteløst ? Nej, for man gør ham en bjørnetjeneste hvis han bliver hos os. Uanset hjernerystelse, så sidder den episode som en belastning. Den kommer han - måske- kun over, hvis han spiller kontinuerligt. Og det kommer han ikke til os. Og vi kan ikke stole på ham, hvilket man skal på en 2. målmand.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg tvivler at vi kan få noget som helst for ham. Men der er også et andet aspekt end det økonomiske, og det er det menneskelige. Han må være fuldstændig nede kulkælderen efter en miserabel indsats i CL finalen, hvor han blev gjort til grin på samtlige sociale medier. Klopp må være forsigtig med ham; han kan give ham nogle cup kampe, og hvis han lykkes i de kampe, kan han skydes af næste sommer. Jeg tør slet ikke tænke på hvis han dropper igen.

På den anden side, hvis han ikke får mulighed for at slette det forfærdelige indtryk som de fleste har af ham, så får han jo ikke mulighed for at komme ovenpå igen. Den er lidt tricky, synes jeg.

Men enig han er slet ikke god nok som 2. målmand for os.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 23. jul, 2018 11:11

Hr. Drejer skrev:
Jesper skrev:Jeg synes at Karius skal sælges. Hjerteløst ? Nej, for man gør ham en bjørnetjeneste hvis han bliver hos os. Uanset hjernerystelse, så sidder den episode som en belastning. Den kommer han - måske- kun over, hvis han spiller kontinuerligt. Og det kommer han ikke til os. Og vi kan ikke stole på ham, hvilket man skal på en 2. målmand.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg tvivler at vi kan få noget som helst for ham. Men der er også et andet aspekt end det økonomiske, og det er det menneskelige. Han må være fuldstændig nede kulkælderen efter en miserabel indsats i CL finalen, hvor han blev gjort til grin på samtlige sociale medier. Klopp må være forsigtig med ham; han kan give ham nogle cup kampe, og hvis han lykkes i de kampe, kan han skydes af næste sommer. Jeg tør slet ikke tænke på hvis han dropper igen.

På den anden side, hvis han ikke får mulighed for at slette det forfærdelige indtryk som de fleste har af ham, så får han jo ikke mulighed for at komme ovenpå igen. Den er lidt tricky, synes jeg.

Men enig han er slet ikke god nok som 2. målmand for os.
Jeg tror der er en chance for at Klopp kan bygge ham lidt op igen udenfor banen hos os. Som Hr. Drejer rigtigt siger så er der måske heller ikke frygteligt mange købere linet op lige nu. Klopp har også bedre mulighed for at vurdere hvad der skal til. Jeg er ikke nødvendigvis enig i at det er super godt for Karius at ryge til en ny klub, det er meget individuelt og afhænger af situationen hvad der er bedst for ham lige nu. Det kræver også noget mentalt at skulle starte i en ny klub og flytte og der er pres på ham fra starten af og hvad ved jeg. Så jeg tvivler på at en ny klub er en mirakelkur for Karius, lige nu.

Jeg tænker også at vi er villige til at lytte hvis der er nogen der kommer med et seriøst tilbud, men de så jo nok også CL finalen i Tyskland, så der vil de også gerne vente lidt med at købe ham, selvom han er billig.

Uanset hvad så selv hvis vi ranker dem
1. Alisson
2. Ward
3. Migs
4. Karius

så er Alisson og Karius bedre end Ward-Migs-Karius.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » mandag, 23. jul, 2018 11:58

Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:
Jesper skrev:Jeg synes at Karius skal sælges. Hjerteløst ? Nej, for man gør ham en bjørnetjeneste hvis han bliver hos os. Uanset hjernerystelse, så sidder den episode som en belastning. Den kommer han - måske- kun over, hvis han spiller kontinuerligt. Og det kommer han ikke til os. Og vi kan ikke stole på ham, hvilket man skal på en 2. målmand.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg tvivler at vi kan få noget som helst for ham. Men der er også et andet aspekt end det økonomiske, og det er det menneskelige. Han må være fuldstændig nede kulkælderen efter en miserabel indsats i CL finalen, hvor han blev gjort til grin på samtlige sociale medier. Klopp må være forsigtig med ham; han kan give ham nogle cup kampe, og hvis han lykkes i de kampe, kan han skydes af næste sommer. Jeg tør slet ikke tænke på hvis han dropper igen.

På den anden side, hvis han ikke får mulighed for at slette det forfærdelige indtryk som de fleste har af ham, så får han jo ikke mulighed for at komme ovenpå igen. Den er lidt tricky, synes jeg.

Men enig han er slet ikke god nok som 2. målmand for os.
Jeg tror der er en chance for at Klopp kan bygge ham lidt op igen udenfor banen hos os. Som Hr. Drejer rigtigt siger så er der måske heller ikke frygteligt mange købere linet op lige nu. Klopp har også bedre mulighed for at vurdere hvad der skal til. Jeg er ikke nødvendigvis enig i at det er super godt for Karius at ryge til en ny klub, det er meget individuelt og afhænger af situationen hvad der er bedst for ham lige nu. Det kræver også noget mentalt at skulle starte i en ny klub og flytte og der er pres på ham fra starten af og hvad ved jeg. Så jeg tvivler på at en ny klub er en mirakelkur for Karius, lige nu.

Jeg tænker også at vi er villige til at lytte hvis der er nogen der kommer med et seriøst tilbud, men de så jo nok også CL finalen i Tyskland, så der vil de også gerne vente lidt med at købe ham, selvom han er billig.

Uanset hvad så selv hvis vi ranker dem
1. Alisson
2. Ward
3. Migs
4. Karius

så er Alisson og Karius bedre end Ward-Migs-Karius.
Danny Ward er Leicester City nuværende 2 (?) Målmand og solgt for 12M pund

Mignolet er på ferie, ligenu men kan komme tilbage som nr 2 i hierarkiet efter Karius som fejler og skal have clearet hovedet efter alt det med investering af Alisson som er Klopps nye klasse målmand.

Karius har fået et hav af minutter i preseason, da de andre i truppen er på ferie.... (Minus de u23målmænd, inkluderet Ward som egnet ikke gode nok til Klopps idéer)

Så lej da Karius ud, eller giv ham et pusterum som han har behov ligesom da Mignolet også havde et hetz i klubben for flere år tilbage. Det er vel det, eneste sandsynlige nu.
You'r Never Walk Alone. ///

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 23. jul, 2018 13:35

DAGGER! skrev:
Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:
Jesper skrev:Jeg synes at Karius skal sælges. Hjerteløst ? Nej, for man gør ham en bjørnetjeneste hvis han bliver hos os. Uanset hjernerystelse, så sidder den episode som en belastning. Den kommer han - måske- kun over, hvis han spiller kontinuerligt. Og det kommer han ikke til os. Og vi kan ikke stole på ham, hvilket man skal på en 2. målmand.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg tvivler at vi kan få noget som helst for ham. Men der er også et andet aspekt end det økonomiske, og det er det menneskelige. Han må være fuldstændig nede kulkælderen efter en miserabel indsats i CL finalen, hvor han blev gjort til grin på samtlige sociale medier. Klopp må være forsigtig med ham; han kan give ham nogle cup kampe, og hvis han lykkes i de kampe, kan han skydes af næste sommer. Jeg tør slet ikke tænke på hvis han dropper igen.

På den anden side, hvis han ikke får mulighed for at slette det forfærdelige indtryk som de fleste har af ham, så får han jo ikke mulighed for at komme ovenpå igen. Den er lidt tricky, synes jeg.

Men enig han er slet ikke god nok som 2. målmand for os.
Jeg tror der er en chance for at Klopp kan bygge ham lidt op igen udenfor banen hos os. Som Hr. Drejer rigtigt siger så er der måske heller ikke frygteligt mange købere linet op lige nu. Klopp har også bedre mulighed for at vurdere hvad der skal til. Jeg er ikke nødvendigvis enig i at det er super godt for Karius at ryge til en ny klub, det er meget individuelt og afhænger af situationen hvad der er bedst for ham lige nu. Det kræver også noget mentalt at skulle starte i en ny klub og flytte og der er pres på ham fra starten af og hvad ved jeg. Så jeg tvivler på at en ny klub er en mirakelkur for Karius, lige nu.

Jeg tænker også at vi er villige til at lytte hvis der er nogen der kommer med et seriøst tilbud, men de så jo nok også CL finalen i Tyskland, så der vil de også gerne vente lidt med at købe ham, selvom han er billig.

Uanset hvad så selv hvis vi ranker dem
1. Alisson
2. Ward
3. Migs
4. Karius

så er Alisson og Karius bedre end Ward-Migs-Karius.
Danny Ward er Leicester City nuværende 2 (?) Målmand og solgt for 12M pund

Mignolet er på ferie, ligenu men kan komme tilbage som nr 2 i hierarkiet efter Karius som fejler og skal have clearet hovedet efter alt det med investering af Alisson som er Klopps nye klasse målmand.

Karius har fået et hav af minutter i preseason, da de andre i truppen er på ferie.... (Minus de u23målmænd, inkluderet Ward som egnet ikke gode nok til Klopps idéer)

Så lej da Karius ud, eller giv ham et pusterum som han har behov ligesom da Mignolet også havde et hetz i klubben for flere år tilbage. Det er vel det, eneste sandsynlige nu.
Jeg skruede lige tiden tilbage til inden Alisson købet for at illustrere at det er ok alt sammen og det trods alt er bedre at have en markant bedre førstekeeper og så en 2. keeper på nogenlunde det niveau vi har haft i flere sæsoner.

Ward tror jeg ville være smuttet uanset hvem vi havde købt til målet, måske hvis vi havde hentet en gammel ræv som Buffon, Akinfeev eller Cech, så ville Ward blive som 2. valg og håbe på at overtage på sigt, men ellers så ville han videre.

Ja den der antagelse om at Migs er på vej væk, den er jo naturlig nok, men hvis de gode tilbud udebliver, snupper han så ikke det år som 2. keeper?
Tror ikke han er klar til at tage tilbage til Belgien endnu.

Jeg tror du har ret i at Karius har brug for en pause og den får han vel også snart. Jeg tror det bliver i form af træning og fravær af kampe, men kommer der et godt lejetilbud så ser vi helt klart på det. Jeg tvivler bare på at der kommer et godt tilbud lige nu, men hvem ved.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » mandag, 23. jul, 2018 21:37

Der er en del artikler i engelske aviser om at Karius er særdeles utilfreds med at Alisson er købt og gjort til nummer 1 med det samme.
Og når han direkte udtaler at hans agent skal afsøge markedet, så er han vel videre. Vi købte ham ret billigt, så jeg tror nu ikke ham får problemer med at komme til en tysk klub, som måske ikke er så afskrækkede, som man er i England.
Jeg ved ikke hvad der er orginalhistorien, men det er skrevet i alle netaviser.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » mandag, 23. jul, 2018 23:37

En update på klubbens salgsplaner. Ikke så overraskende igen med Ings, Mignolet, Markovic, Ojo og Origi. Grujic vil vi gerne beholde men det kan ende med et salg. Woodburn kunne også se ud til at skulle lejes ud for hele sæsonen.


AJJ
Indlæg: 2386
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJJ » tirsdag, 24. jul, 2018 00:08

Hvis Edwards kan få 27 mio. pund for Origi og 20 for Ings, så skal der sgu rejses en statue af ham ved siden af Shankly.

Men ok 15 for Ibe og 12 for Ward...

Oomph242
Indlæg: 5657
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 24. jul, 2018 00:19

AJJ skrev:Hvis Edwards kan få 27 mio. pund for Origi og 20 for Ings, så skal der sgu rejses en statue af ham ved siden af Shankly.

Men ok 15 for Ibe og 12 for Ward...
Jeg har svært ved at se hvem køberne skulle være. Det en vel kun PL klubber som er aktuelle til de priser.

TG12
Indlæg: 1608
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » tirsdag, 24. jul, 2018 09:33

AJJ skrev:Hvis Edwards kan få 27 mio. pund for Origi og 20 for Ings, så skal der sgu rejses en statue af ham ved siden af Shankly.

Men ok 15 for Ibe og 12 for Ward...
Hvis vi får de priser for Ings og Origi - så sætter det i den grad prisen på Sharken (Shaqiri) i perspektiv - for dælen en go handel.

Fowler89
Indlæg: 1255
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 24. jul, 2018 09:36

TG12 skrev:
AJJ skrev:Hvis Edwards kan få 27 mio. pund for Origi og 20 for Ings, så skal der sgu rejses en statue af ham ved siden af Shankly.

Men ok 15 for Ibe og 12 for Ward...
Hvis vi får de priser for Ings og Origi - så sætter det i den grad prisen på Sharken (Shaqiri) i perspektiv - for dælen en go handel.
Det er jo fordi han havde en frikøbsklausul i hans kontrakt

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: hvem skal ud

Indlæg af MP » tirsdag, 24. jul, 2018 09:54

Fowler89 skrev:
TG12 skrev:
AJJ skrev:Hvis Edwards kan få 27 mio. pund for Origi og 20 for Ings, så skal der sgu rejses en statue af ham ved siden af Shankly.

Men ok 15 for Ibe og 12 for Ward...
Hvis vi får de priser for Ings og Origi - så sætter det i den grad prisen på Sharken (Shaqiri) i perspektiv - for dælen en go handel.
Det er jo fordi han havde en frikøbsklausul i hans kontrakt
Men stadig ganske forståeligt at Klopp kaldte handlen en “No-brainer”


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar