hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af sjampen » fredag, 17. aug, 2018 16:31

Emmy skrev:
Robertson spiller CB på det skotske landshold
Ifølge Transfermarkt har Robertson spillet CB for Skotland 1 gang, i 2015 mod Gibraltar. Han spiller VB eller VM alt efter om de spiller med 2 eller 3 central i bagkæden.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » fredag, 17. aug, 2018 20:25

Nå så røg Klavan. Det synes jeg er n skidt beslutning.
"We're not racist, we only hate the mancs"

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 17. aug, 2018 20:49

Emmy skrev:Nå så røg Klavan. Det synes jeg er n skidt beslutning.
Lorte beslutning faktisk.

En mand der startede inde 16 gange sidste sæson.

I så fald vi skal spille med i 2 eller 3 cups og ligaen. Hvem skal spille i stedet for Lovren og VVD

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » fredag, 17. aug, 2018 22:18

Clyne er tilbage, så summen af forsvarer at vælge imellem er konstant. Klavan ville vel være 5. valg, så synes det er perfekt salg. Gomez lader til at være kørt i stilling til center forsvaret, så forstår ikke at man er mod et salg, når man tænker på vi ikke køres som manchester klubberne. Og heldigvis for det da.

Og vel kan der komme en langvarig skade imorgen, så det virker som noget lort, men man plejer at sige(og jeg er enig), at man skal have 4 center forsvarer, når man spiller med 4 mandsforsvar.
Verden er smask fuld af hyklere....

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 17. aug, 2018 22:36

Thommo skrev:Clyne er tilbage, så summen af forsvarer at vælge imellem er konstant. Klavan ville vel være 5. valg, så synes det er perfekt salg. Gomez lader til at være kørt i stilling til center forsvaret, så forstår ikke at man er mod et salg, når man tænker på vi ikke køres som manchester klubberne. Og heldigvis for det da.

Og vel kan der komme en langvarig skade imorgen, så det virker som noget lort, men man plejer at sige(og jeg er enig), at man skal have 4 center forsvarer, når man spiller med 4 mandsforsvar.
Det kan også godt være det ikke er så dum en beslutning alligevel.

Frygten for mangel på spillere er der bare fra tidligere tider.

Gomez, Matip, Lovren, VVD.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

STMO
Indlæg: 2340
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af STMO » fredag, 17. aug, 2018 22:40

OK med salget, men er 2 mio pund ikke alt for billigt? Han har da spillet en del kampe på førsteholdet og gjort det ok.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » fredag, 17. aug, 2018 23:02

liverpoolfc86 skrev:
Thommo skrev:Clyne er tilbage, så summen af forsvarer at vælge imellem er konstant. Klavan ville vel være 5. valg, så synes det er perfekt salg. Gomez lader til at være kørt i stilling til center forsvaret, så forstår ikke at man er mod et salg, når man tænker på vi ikke køres som manchester klubberne. Og heldigvis for det da.

Og vel kan der komme en langvarig skade imorgen, så det virker som noget lort, men man plejer at sige(og jeg er enig), at man skal have 4 center forsvarer, når man spiller med 4 mandsforsvar.
Det kan også godt være det ikke er så dum en beslutning alligevel.

Frygten for mangel på spillere er der bare fra tidligere tider.

Gomez, Matip, Lovren, VVD.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Og måske ikke alligevel. I weekenden havde en skade til VvD eller Gomez kunne give problemer..

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » fredag, 17. aug, 2018 23:17

Oomph242 skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Thommo skrev:Clyne er tilbage, så summen af forsvarer at vælge imellem er konstant. Klavan ville vel være 5. valg, så synes det er perfekt salg. Gomez lader til at være kørt i stilling til center forsvaret, så forstår ikke at man er mod et salg, når man tænker på vi ikke køres som manchester klubberne. Og heldigvis for det da.

Og vel kan der komme en langvarig skade imorgen, så det virker som noget lort, men man plejer at sige(og jeg er enig), at man skal have 4 center forsvarer, når man spiller med 4 mandsforsvar.
Det kan også godt være det ikke er så dum en beslutning alligevel.

Frygten for mangel på spillere er der bare fra tidligere tider.

Gomez, Matip, Lovren, VVD.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Og måske ikke alligevel. I weekenden havde en skade til VvD eller Gomez kunne give problemer..
Ja måske. Det kunne både have skabt problemer, hvis Phillips skulle spille, men da bestemt også hvis det havde været Klavan. Omvendt kunne de måske også begge to have gjort det fremragende, som Phillips har gjort i pre-season og Klavan har gjort i nogle af de store opgør, hvor der har været brug for ham.

Jeg kan sagtens acceptere et salg af snart 33-årige Klavan, således at vores femtevalg er en af vores ungdomsspillere i form af 21-årige Phillips.
Kloppite

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 18. aug, 2018 00:36

STMO skrev:OK med salget, men er 2 mio pund ikke alt for billigt? Han har da spillet en del kampe på førsteholdet og gjort det ok.
Han var jo 33.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: hvem skal ud

Indlæg af athomsen » lørdag, 18. aug, 2018 10:29

Synd for Mignolet at skiftet til Napoli glippede. Kan godt forstå, hvis han vil videre.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: hvem skal ud

Indlæg af athomsen » lørdag, 18. aug, 2018 10:31

Fowler89 skrev:
STMO skrev:OK med salget, men er 2 mio pund ikke alt for billigt? Han har da spillet en del kampe på førsteholdet og gjort det ok.
Han var jo 33.
32 - men ubetinget 4-5 valg. Synes han gjorde OK, når han spillede uden at være prangende. Brokkede sig aldrig og var nok afklaret med situationen. God vind fremover.

STMO
Indlæg: 2340
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af STMO » lørdag, 18. aug, 2018 11:41

athomsen skrev:
Fowler89 skrev:
STMO skrev:OK med salget, men er 2 mio pund ikke alt for billigt? Han har da spillet en del kampe på førsteholdet og gjort det ok.
Han var jo 33.
32 - men ubetinget 4-5 valg. Synes han gjorde OK, når han spillede uden at være prangende. Brokkede sig aldrig og var nok afklaret med situationen. God vind fremover.
Vi skulle have haft 3 mio pund eller beholdt ham. Noget jeg frygter er en skade til Van Dijk.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 18. aug, 2018 12:02

STMO skrev:
athomsen skrev:
Fowler89 skrev:
STMO skrev:OK med salget, men er 2 mio pund ikke alt for billigt? Han har da spillet en del kampe på førsteholdet og gjort det ok.
Han var jo 33.
32 - men ubetinget 4-5 valg. Synes han gjorde OK, når han spillede uden at være prangende. Brokkede sig aldrig og var nok afklaret med situationen. God vind fremover.
Vi skulle have haft 3 mio pund eller beholdt ham. Noget jeg frygter er en skade til Van Dijk.
Han bliver 33 til oktober, det vil sige han ville 33 blive inden han fik sin første kamp for Liverpool i år.

Om det er 2 mil eller 3 mil er vel ligemeget for klubben, når vi har kræfter til at hente spillere for 70-80.

1 million er jo snack penge i dag.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 18. aug, 2018 12:52

Det var sku ikke meget vi fik solgt for i dette vindue. De £110m klubben ville sælge for, var måske lige højt nok sat.

Irriterende at Origi og Markovic med stor sandsynlighed, får lov til at lave en Can op til næste sæson..

Mignolet kan vi heldigvis stadig få lidt for..

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 18. aug, 2018 14:52

Oomph242 skrev:Det var sku ikke meget vi fik solgt for i dette vindue. De £110m klubben ville sælge for, var måske lige højt nok sat.

Irriterende at Origi og Markovic med stor sandsynlighed, får lov til at lave en Can op til næste sæson..

Mignolet kan vi heldigvis stadig få lidt for..
Can var en vigtig spiller i sin sidste sæson. Det bliver Origi og Markovic næppe. Men der er stadig tid til at sælge dem til udlandet

Jeg ærgrer mig nu mere over at Origi og Markovic aldrig slog til for os, der er uden tvivl talent gemt i dem begge.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar