hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 31. okt, 2018 10:13

liverpoolfc86 skrev:
Niels K skrev:Randall, Markovic, Bogdan, Origi, Moreno og Sturridge har alle udløb sommer 2019. Jeg ved ikke, om vi kan sælge en spiller i januar, når han er lejet ud ?

Sturridge forlænger jeg gerne med et år eller 2, hvis han spiller denne sæson uden skader, og den nye kontrakt skal nok strikkes sammen på en anden måde, så vi er bedre sikret, hvis han ryger ud med en længerevarende skade, og han skal nok et hak ned i løn, da spilletiden uden tvivl bliver begrænset.

Origi og Moreno beholder jeg gerne til sommer, da vi ikke skal forstyrres i truppen i denne sæson, men hvis det er muligt at forhandle en aftale her i januar, så vi ender med at modtage penge for dem til sommer, så vil det jo være perfekt.

Randall, Bogdan og Markovic skal vi nok bare være glade for at slippe for at betale løn til fremadrettet.

Brewster ind for Origi, og mon ikke Klopp har udset sig lokale Adam Lewis som 2. valg på venstre back ?

Udover ovennævnte med kontraktudløb næste sommer skal vi også forholde os til Clyne, Lallana og Milner, som alle har udløb sommer 2020.

Jeg sælger gerne Clyne og Lallana næste sommer, og Milner tager en sæson mere, hvorefter det nok er slut med hans karriere, ellers giver han måske en sæson eller 2 til Leeds ?

Trent og Gomez (og Fabinho) kan fint deles om højre back, og så skal vi nok have udset os en erstatning for Lallana, som måske ender ud med at være det eneste (store) køb til sommer ?
Origi har vi til 2020

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg kan ikke se det på den officielle, og 2 ellers trværdige sider som den norske og denne:

https://www.thisisanfield.com/2018/05/d ... gen-klopp/

fortæller, at kontrakten udløber sommeren 2019. Chirivella har udløb sommer 2020, så han må også være et salgsemne til sommer ?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 31. okt, 2018 11:36

Niels K skrev:Randall, Markovic, Bogdan, Origi, Moreno og Sturridge har alle udløb sommer 2019. Jeg ved ikke, om vi kan sælge en spiller i januar, når han er lejet ud ?

Sturridge forlænger jeg gerne med et år eller 2, hvis han spiller denne sæson uden skader, og den nye kontrakt skal nok strikkes sammen på en anden måde, så vi er bedre sikret, hvis han ryger ud med en længerevarende skade, og han skal nok et hak ned i løn, da spilletiden uden tvivl bliver begrænset.

Origi og Moreno beholder jeg gerne til sommer, da vi ikke skal forstyrres i truppen i denne sæson, men hvis det er muligt at forhandle en aftale her i januar, så vi ender med at modtage penge for dem til sommer, så vil det jo være perfekt.

Randall, Bogdan og Markovic skal vi nok bare være glade for at slippe for at betale løn til fremadrettet.

Brewster ind for Origi, og mon ikke Klopp har udset sig lokale Adam Lewis som 2. valg på venstre back ?

Udover ovennævnte med kontraktudløb næste sommer skal vi også forholde os til Clyne, Lallana og Milner, som alle har udløb sommer 2020.

Jeg sælger gerne Clyne og Lallana næste sommer, og Milner tager en sæson mere, hvorefter det nok er slut med hans karriere, ellers giver han måske en sæson eller 2 til Leeds ?

Trent og Gomez (og Fabinho) kan fint deles om højre back, og så skal vi nok have udset os en erstatning for Lallana, som måske ender ud med at være det eneste (store) køb til sommer ?
Jeg tror man kan sælge dem hvis man har en recall klausul eller kan blive enige med lejerne om at ophæve kontrakten.

Enig i Moreno og Origi. Jeg ved ikke hvor Lewis står om et års tid, så kan ikke afvise at vi skal have en alternativ VB ind også eller måske forlænge Moreno en sæson. Clyne kan spille begge backs så hvis vi forestiller os en fremtid hvor Gomez permanent er CB og Trent HB og Fabinho har nok at se til på midtbanen, så kunne Clyne, Camacho og Lewis værre reserverne til backerne så vi både havde to unge der fik spilletid, men også en rutineret spiller. Men fortsætter vi som nu hvor Gomez både spiller HB og CB, Trent spiller ca hver anden kamp og Fabinho ikke spiller fast på midten. Så er det fint nok at spare Clyne væk. Vi er heldigvis klogere når vi når 1. januar eller juli.

Origi må vi gerne beholde indtil Brewster har spillet sig i form på U23 holdet, medmindre der kommer et godt tilbud, så må vi overveje at hive Wilson, Kent eller Ojo hjem, hvis vi har den mulighed i kontrakterne. På transfermarkt står Origi til kontraktudløb i 2020. Det vigtige er bare at Origi og LFC tror at han har udløb samme dag, selvom vi sikkert kunne få en fin kompensation, hvis Juve kontaktede ham før de måtte fordi hans agent havde glemt datoen :mrgreen: .

Markovic, Randall og Bogdan må gerne ryge videre. Desuden har Kent og Ejaria god tur i den i Skotland, så dem skulle man måske sælge imens jernet er varmt evt. med mulighed for at købe dem retur.

Milner må jo selv bestemme hvad han kunne tænke sig, en tur til Leeds kunne jeg godt se ham tage i 20/21 sæsonen. Han har jo en ret fin kontrakt lige nu, så tror ikke han har travlt med at ændre på den.

Salg af Lallana ligger lige for, især hvis Oxlade-C er i markant bedring inden sommerferien, med de sidste par fornuftige kampe fra Lallana kan det også være at han rent faktisk er penge værd til den tid.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » lørdag, 17. nov, 2018 09:39

Wolves er måske klar med 20 mille for Origi i januar ?

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... y-13603477

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 17. nov, 2018 15:40

Niels K skrev:Wolves er måske klar med 20 mille for Origi i januar ?

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... y-13603477
Vildt nok hvis det sker, han har trods alt kontraktudløb i 2019.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 17. nov, 2018 15:49

2020

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 17. nov, 2018 17:41

liverpoolfc86 skrev:2020

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
varierer alt efter kilden, vi havde den i Origi tråden for nyligt. Jeg tænker at han forlængede inden hans skifte til Tyskland og der var nok nogle kilder der ikke fangede det, eller sådan noget lignende.


Sent from my iPhone using Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 17. nov, 2018 18:11

Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:2020

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
varierer alt efter kilden, vi havde den i Origi tråden for nyligt. Jeg tænker at han forlængede inden hans skifte til Tyskland og der var nok nogle kilder der ikke fangede det, eller sådan noget lignende.


Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.transfermarkt.com/divock-or ... ler/148368

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 19. nov, 2018 17:19

Det ser ikke ud som om, at Fabinho skal nogle steder (heldigvis) :lol:

http://www.thickaccent.com/2018/11/19/i ... n-twitter/

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » onsdag, 21. nov, 2018 15:19



Jeg håber enten Mignolet, Lallana eller Markovic har Barca DNA og at de bare MÅ eje en af dem i 2019. :lol:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » onsdag, 21. nov, 2018 17:06

Michael Edwards har på mange måder gjort det fremragende. Derudover har jeg altid været fortaler for at have en sportsdirektør, hvilket har vist sig at fungere hos os

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 22. nov, 2018 08:52

Jesper skrev:Michael Edwards har på mange måder gjort det fremragende. Derudover har jeg altid været fortaler for at have en sportsdirektør, hvilket har vist sig at fungere hos os

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Helt klart. Men vi så også i Benitez æraen at det fungerede bedst når manager og sportsdirektør ville nogenlunde det samme.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » onsdag, 28. nov, 2018 12:23

Der har i en hel del franske medier været skrevet samme historie, at Fabinhos agenter og repræsentanter fra PSG og Liverpool skal mødes i forbindelse med CL kampen. Det er jo nok en temmeligt velplaceret plantet historie, som Klopp allerede har benægtet (det skal han jo uanset hvad gøre). Men måske skal den ikke 100% afvises. Fabinho bliver forholdsvis ofte rygtet væk, og de historier er næppe alle helt taget ud af den blå luft. Måske har Fabinhos agent travlt. Måske har Liverpool følehornene ude. Måske er han tilpas eftertragtet og klubber udefra kan se den begrænsede spilletid. Uanset hvad, så har de her historier det med at have en snert at sandhed over sig når de gentages igen og igen, særligt op til et transfervindue.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » onsdag, 28. nov, 2018 13:05

Jesper skrev:Der har i en hel del franske medier været skrevet samme historie, at Fabinhos agenter og repræsentanter fra PSG og Liverpool skal mødes i forbindelse med CL kampen. Det er jo nok en temmeligt velplaceret plantet historie, som Klopp allerede har benægtet (det skal han jo uanset hvad gøre). Men måske skal den ikke 100% afvises. Fabinho bliver forholdsvis ofte rygtet væk, og de historier er næppe alle helt taget ud af den blå luft. Måske har Fabinhos agent travlt. Måske har Liverpool følehornene ude. Måske er han tilpas eftertragtet og klubber udefra kan se den begrænsede spilletid. Uanset hvad, så har de her historier det med at have en snert at sandhed over sig når de gentages igen og igen, særligt op til et transfervindue.
Fabinho's bedre halvdel har afvist det også.



Tapatalk brugere : " When I read some fake news in twitter ......... "
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 28. nov, 2018 13:06

Jesper skrev:Der har i en hel del franske medier været skrevet samme historie, at Fabinhos agenter og repræsentanter fra PSG og Liverpool skal mødes i forbindelse med CL kampen. Det er jo nok en temmeligt velplaceret plantet historie, som Klopp allerede har benægtet (det skal han jo uanset hvad gøre). Men måske skal den ikke 100% afvises. Fabinho bliver forholdsvis ofte rygtet væk, og de historier er næppe alle helt taget ud af den blå luft. Måske har Fabinhos agent travlt. Måske har Liverpool følehornene ude. Måske er han tilpas eftertragtet og klubber udefra kan se den begrænsede spilletid. Uanset hvad, så har de her historier det med at have en snert at sandhed over sig når de gentages igen og igen, særligt op til et transfervindue.
Men er det ikke bare fordi de franske medier kører i cirkler omkring den samme historie?
- evt. forstærket af at det er transfer-argurketid.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » onsdag, 28. nov, 2018 13:26

Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:Der har i en hel del franske medier været skrevet samme historie, at Fabinhos agenter og repræsentanter fra PSG og Liverpool skal mødes i forbindelse med CL kampen. Det er jo nok en temmeligt velplaceret plantet historie, som Klopp allerede har benægtet (det skal han jo uanset hvad gøre). Men måske skal den ikke 100% afvises. Fabinho bliver forholdsvis ofte rygtet væk, og de historier er næppe alle helt taget ud af den blå luft. Måske har Fabinhos agent travlt. Måske har Liverpool følehornene ude. Måske er han tilpas eftertragtet og klubber udefra kan se den begrænsede spilletid. Uanset hvad, så har de her historier det med at have en snert at sandhed over sig når de gentages igen og igen, særligt op til et transfervindue.
Men er det ikke bare fordi de franske medier kører i cirkler omkring den samme historie?
- evt. forstærket af at det er transfer-argurketid.
Det er da bestemt en mulighed, eller det er jo nok i virkeligheden det det er, men ofte er den plantede historier. Og så er det jo et spørgsmål hvem der gør det. Det er ren spekulation, synes bare den skulle op at vende.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar