hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 02. sep, 2020 21:32

Kelly skrev:
onsdag, 02. sep, 2020 20:56
Lovren og Gini skal i grad erstattes. Jeg er rystet over hvor fattige Liverpool er på trods at de er mestre og tidligere cl Mestre sidste pr, har lukket kæmpe aftale med Nike.

Seriøst der skal en kreativ mist ind og stærk midterforsvarer.

De sover
Jeg tror rundboldsklubbens dårlige økonomi rammer os. Det er skidt og trist hvis vi ikke formår, at holde fast i City, Chelsea og Skum de næste år frem. Kommende sæson skal vi nok ende i top 3 men efter ser det ikke godt ud. Både Chelsea, skum og City er godt rustet de næste mange år frem, med de spillere de har. Der synes jeg de kniber gevaldigt hos os.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1368
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: hvem skal ud

Indlæg af richs » onsdag, 02. sep, 2020 23:23

liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 02. sep, 2020 21:05
Kelly skrev:Lovren og Gini skal i grad erstattes. Jeg er rystet over hvor fattige Liverpool er på trods at de er mestre og tidligere cl Mestre sidste pr, har lukket kæmpe aftale med Nike.

Seriøst der skal en kreativ mist ind og stærk midterforsvarer.

De sover
100% de sover. De er da gået helt i stå medmindre der bliver hevet em kanin op af hatten. Her tænker jeg ikke på Sarr til overvurderet pris eller en gammel Thiago.

Hvad fan sker der.

Chelsea har købt et nyt hold, United har hentet DVB, Arsenal er i gang.

Ind med Thiago og Coutinho. Neres, Dembele, Depay, Aouar. Kom selv med jeres bud.

Jeg frygter squ vi mister enten Salah eller Mané

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Vi har ingen penge, så ingen muligheder før vi sælger

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 03. sep, 2020 06:40

richs skrev:
liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 02. sep, 2020 21:05
Kelly skrev:Lovren og Gini skal i grad erstattes. Jeg er rystet over hvor fattige Liverpool er på trods at de er mestre og tidligere cl Mestre sidste pr, har lukket kæmpe aftale med Nike.

Seriøst der skal en kreativ mist ind og stærk midterforsvarer.

De sover
100% de sover. De er da gået helt i stå medmindre der bliver hevet em kanin op af hatten. Her tænker jeg ikke på Sarr til overvurderet pris eller en gammel Thiago.

Hvad fan sker der.

Chelsea har købt et nyt hold, United har hentet DVB, Arsenal er i gang.

Ind med Thiago og Coutinho. Neres, Dembele, Depay, Aouar. Kom selv med jeres bud.

Jeg frygter squ vi mister enten Salah eller Mané

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Vi har ingen penge, så ingen muligheder før vi sælger
Det kan ikke passe. Vi har vundet ligaen og chl. Alternativ er at ende udenfor top 4 . Det tjener vi i hvert fald ikke flere penge på.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 03. sep, 2020 07:58

liverpoolfc86 skrev:
richs skrev:
liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 02. sep, 2020 21:05
Kelly skrev:Lovren og Gini skal i grad erstattes. Jeg er rystet over hvor fattige Liverpool er på trods at de er mestre og tidligere cl Mestre sidste pr, har lukket kæmpe aftale med Nike.

Seriøst der skal en kreativ mist ind og stærk midterforsvarer.

De sover
100% de sover. De er da gået helt i stå medmindre der bliver hevet em kanin op af hatten. Her tænker jeg ikke på Sarr til overvurderet pris eller en gammel Thiago.

Hvad fan sker der.

Chelsea har købt et nyt hold, United har hentet DVB, Arsenal er i gang.

Ind med Thiago og Coutinho. Neres, Dembele, Depay, Aouar. Kom selv med jeres bud.

Jeg frygter squ vi mister enten Salah eller Mané

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Vi har ingen penge, så ingen muligheder før vi sælger
Det kan ikke passe. Vi har vundet ligaen og chl. Alternativ er at ende udenfor top 4 . Det tjener vi i hvert fald ikke flere penge på.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Vi har allerede brugt rigtig mange penge på st forbedre kontrakter, det løber op selvom mam nogle gange tror at det kun er købssummerne der koster penge.

Vi har også afviklet noget gæld og bygget træningsanlæg.

Dertil kommer selvfølgelig også at corona har ædt af reserverne og man aner ikke hvad der vil ske i efteråret.

Og slutteligt har vi bare et kanon hold, der er sværere at forstærke end man sådan lige tror. Det er jo ikke nok at hente en ind med bedre stats end Origi, mentaliteten skal også passe ind og alt muligt andet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » torsdag, 03. sep, 2020 14:03

Filos of Isk skrev:
torsdag, 03. sep, 2020 07:58
liverpoolfc86 skrev:
richs skrev:
liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 02. sep, 2020 21:05
Kelly skrev:Lovren og Gini skal i grad erstattes. Jeg er rystet over hvor fattige Liverpool er på trods at de er mestre og tidligere cl Mestre sidste pr, har lukket kæmpe aftale med Nike.

Seriøst der skal en kreativ mist ind og stærk midterforsvarer.

De sover
100% de sover. De er da gået helt i stå medmindre der bliver hevet em kanin op af hatten. Her tænker jeg ikke på Sarr til overvurderet pris eller en gammel Thiago.

Hvad fan sker der.

Chelsea har købt et nyt hold, United har hentet DVB, Arsenal er i gang.

Ind med Thiago og Coutinho. Neres, Dembele, Depay, Aouar. Kom selv med jeres bud.

Jeg frygter squ vi mister enten Salah eller Mané

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Vi har ingen penge, så ingen muligheder før vi sælger
Det kan ikke passe. Vi har vundet ligaen og chl. Alternativ er at ende udenfor top 4 . Det tjener vi i hvert fald ikke flere penge på.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Vi har allerede brugt rigtig mange penge på st forbedre kontrakter, det løber op selvom mam nogle gange tror at det kun er købssummerne der koster penge.

Vi har også afviklet noget gæld og bygget træningsanlæg.

Dertil kommer selvfølgelig også at corona har ædt af reserverne og man aner ikke hvad der vil ske i efteråret.

Og slutteligt har vi bare et kanon hold, der er sværere at forstærke end man sådan lige tror. Det er jo ikke nok at hente en ind med bedre stats end Origi, mentaliteten skal også passe ind og alt muligt andet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er også noget med, at vi skal betale 20 mio. pund tilbage til TV-selskaberne, og så har vi tabt/taber 3 mio. pund hver kamp, der ikke er tilskuere på Anfield. Det er rigtig mange penge.

Der nævnes ovenfor, at alternativet til ikke at købe 2 eller flere spillere er, at vi ender udenfor Top 4. Er vores spillere, der vandt så suverænt blevet så meget dårligere over den korte sommer, eller tror I, der er ansat tryllekunstnere hos de andre klubber, der kan forvandle alle deres indkøb til superstjerner som Messi ? De har købt spillere i Ajax, som er 2. eller 3. omgang, der købes ind fra deres talentfulde hold. Var Zyieck og van de Beek så gode, så var de jo købt for længe siden. Werner er ikke en spiller, der rundbarberer hele forsvaret. Han er afhængig af sine holdkammerater og skal spilles ind. Et stort antal af hans mål blev i øvrigt scoret på omstillinger. Aké ???

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » torsdag, 03. sep, 2020 14:24

Oomph242 skrev:
onsdag, 02. sep, 2020 18:21
richs skrev:
onsdag, 02. sep, 2020 16:46
Oomph242 skrev:
onsdag, 02. sep, 2020 15:03
richs skrev:
onsdag, 02. sep, 2020 12:51
Ifølge flere spanske avis (Sport)forhandler Liverpool med Barca om vijnaldum.
Sælger vi , bliver der plads til thiago som efter min mening er en bedre og mere kreativ spiller end vijnaldum.
Prisen vijnaldum skulle dog kun være mellem 110 og 150 mill, hvilket vel er lidt i underkanten.
Burde den trods kontraktlængde og alder ikke ligge på +200.
Thiago skulle efter rygter ligge på ca. 220
Problemet med Thiago er bare, at han let bliver skadet. Han kan blive en Lallana vol.2

Jeg ville hellere beholde Gini.
Skader er selvfølgelig noget bras, kender ikke helt hans historie der.
Men hvis Barca vil have Gini , så får de ham næsten 100% sikkert også mener jeg stadig thiago er en stærk erstatning.
https://lastwordonfootball.com/2020/07/ ... alcantara/
En måde at anskue skader på er at se på hele deres karriere, en anden er at gå ind på transfermarkt og så lige se efter, hvad det har handlet om. Sidste sæson blev han opereret for en lyskeskade, og der findes vel ikke en prof fodboldspiller, der ikke har haft problemer med lysken ? Operationen var i juni, og i juli og august har han så spillet helt suverænt og været arkitekten bag mesterskab, pokal og CL-titel.
Forrige sæson havde han bøvl med anklen. Jeg ved ikke, om en modstander har trådt på den, han har vredet om, eller landet forkert efter en luftduel, men det kan ske for alle spillere, og det sker ofte.
Du var også efter Gomez, selvom alle hans skader var udefrakommende, og den sidste operation ser jo ud til at være gået perfekt ?
Som der står i artiklen, er der heller ikke nødvendigvis et behov for, at han skal spille 40-60 kampe, da vi har mange midtbanefolk at rotere med.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: hvem skal ud

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 03. sep, 2020 15:06

Jeg kan rigtig godt lide Gini, men hvis hans exit - til Barca eller hvor som helst - er nødvendig for at vi kan lande Thiago, så er jeg med på den. Om ikke andet så for at få lidt nyt blod og ny inspiration ind i truppen, og Thiago kan helt sikkert bidrage med noget, som Gini, hans mange kvaliteter ufortalt, ikke kan.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1368
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: hvem skal ud

Indlæg af richs » lørdag, 05. sep, 2020 13:30

Sledgehammer skrev:
torsdag, 03. sep, 2020 15:06
Jeg kan rigtig godt lide Gini, men hvis hans exit - til Barca eller hvor som helst - er nødvendig for at vi kan lande Thiago, så er jeg med på den. Om ikke andet så for at få lidt nyt blod og ny inspiration ind i truppen, og Thiago kan helt sikkert bidrage med noget, som Gini, hans mange kvaliteter ufortalt, ikke kan.
Er ret enig , thiago vil bidrag med noget End det vi har, gini er god men vi har mange ret ens midtbanen folk. Se thiago som pasningssikker og meget chanceskabende.
Tror også nyt blod er vigtigt, ikke mindst bare så der sker noget nyt.
Der skal ske lidt, hvis vi ikke skal sættes helt af - de andre opruster meget og nogle vildt meget.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » lørdag, 05. sep, 2020 13:59

De skal købe klasse. Thiago ind.
Og en midterforsvarer ved ikke hvem de går efter.
Offensivt kunne Son også være god.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 08. sep, 2020 08:41

– Det ser mer og mer sannsynlig ut at Wijnaldum blir solgt i dette overgangsvinduet

Barcelona tror de kommer til å sikre seg midtbanespilleren - og uten å betale noen stor sum.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/9 ... gsvinduet/

Og vi skal forvente, at der sælges en eller flere, før der kommer nogle nye ind:

Financial analyst perfectly explains why Liverpool aren’t spending like Chelsea and Man City

With Liverpool yet to make a significant move in the transfer market, the evidence backing the club’s cautious approach has been outlined by a financial analyst.

https://www.thisisanfield.com/2020/09/f ... -man-city/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 08. sep, 2020 10:01

Niels K skrev:
tirsdag, 08. sep, 2020 08:41
Og vi skal forvente, at der sælges en eller flere, før der kommer nogle nye ind:
Og det er jo et af de store problemer, for det er vel urealistisk at forvente at vi får den slags penge for Grujic, Wilson og endda også Origi eller Shaqiri, som de var værd pre-COVID.

Så er er spørgsmålet jo så om vi sælger billigt "for at få til indskuddet"- om man vil. Og om spillerne vil videre. Altså hvis vi kan få trimmet truppen en lille smule og få lidt penge ind, så kan vi sandsynligvis også bruge lidt flere penge. Eller om vi forbliver tålmodige og så måske i bonus bliver overrasket positivt når Shaqiri får et godt run ligesom i efteråret 2018.

Shaqiri har haft skader i sidste sæson, der gør at han nok ikke retfærdiggør en ret stor transfersum for ret mange klubber under normale omstændigheder, men nu risikerer man jo at man satser hele budgettet på en lotto kupon.

Men Origi er jo en god spiller og de fleste kan nok se at i et andet system end det vi spiller, så er der en god angriber gemt i belgieren, så der burde være købere, der anerkender at der er en mulighed for at gøre en god handel.

Wilson har måske fået et ry for at være all flash og ikke ret meget substans, han scorer næsten udelukkende flotte mål, men så gør han ikke ret meget andet; eller det er i hvertfald den holdning mange har til ham.

Grujic gjorde det godt i Tyskland og under normale omstændigheder ville han næsten helt sikkert få et godt skifte i hus.

puha, det er da til at blive gråhåret af det her.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 08. sep, 2020 11:50

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 08. sep, 2020 10:01
Niels K skrev:
tirsdag, 08. sep, 2020 08:41
Og vi skal forvente, at der sælges en eller flere, før der kommer nogle nye ind:
Og det er jo et af de store problemer, for det er vel urealistisk at forvente at vi får den slags penge for Grujic, Wilson og endda også Origi eller Shaqiri, som de var værd pre-COVID.

Så er er spørgsmålet jo så om vi sælger billigt "for at få til indskuddet"- om man vil. Og om spillerne vil videre. Altså hvis vi kan få trimmet truppen en lille smule og få lidt penge ind, så kan vi sandsynligvis også bruge lidt flere penge. Eller om vi forbliver tålmodige og så måske i bonus bliver overrasket positivt når Shaqiri får et godt run ligesom i efteråret 2018.

Shaqiri har haft skader i sidste sæson, der gør at han nok ikke retfærdiggør en ret stor transfersum for ret mange klubber under normale omstændigheder, men nu risikerer man jo at man satser hele budgettet på en lotto kupon.

Men Origi er jo en god spiller og de fleste kan nok se at i et andet system end det vi spiller, så er der en god angriber gemt i belgieren, så der burde være købere, der anerkender at der er en mulighed for at gøre en god handel.

Wilson har måske fået et ry for at være all flash og ikke ret meget substans, han scorer næsten udelukkende flotte mål, men så gør han ikke ret meget andet; eller det er i hvertfald den holdning mange har til ham.

Grujic gjorde det godt i Tyskland og under normale omstændigheder ville han næsten helt sikkert få et godt skifte i hus.

puha, det er da til at blive gråhåret af det her.
Det er et vildt vindue. Sidste sommer blev der samlet købt spillere for 1,8 mia euro i PL, og denne sommer er vi på 807 mio. Salg siger 966 mio sidste sæson og 305 denne sæson. Samme billede i de andre store ligaer, selvom tallene er meget mindre.

Kan vi få 15 i snit for de 4, synes jeg dog, at vi skal indkassere pengene, købe Thiago og sætte resten på kontoen til næste sommer, samtidig med, at Brewster og Elliott træder ind i stedet for Origi/Shaqiri.

Jeg foretrækker også 15 for Gini nu i stedet for 0,- næste sommer, og de kan så også gå ind på bogen, og så har vi Thiago (Keita, Taki og Curtis).

Det vil give et samlet plus på 50 mio. pund i dette vindue, og så har vi noget at stå imod med her i Covid-19 og et godt rygstød til at handle stærkt ind næste sommer, hvis det er påkrævet.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 09. sep, 2020 11:15

Niels K skrev:
tirsdag, 08. sep, 2020 11:50


Kan vi få 15 i snit for de 4, synes jeg dog, at vi skal indkassere pengene, købe Thiago og sætte resten på kontoen til næste sommer, samtidig med, at Brewster og Elliott træder ind i stedet for Origi/Shaqiri.
15 for Origi, der vel var tæt på at blive solgt for omkring 25, dengang hvor han var milevidt fra den status på førsteholdet han har nu.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 09. sep, 2020 11:50

Jeg tror transfermarkedet er bundfrossent. Ingen klubber har penge, og ingen tør at tage risici.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » onsdag, 09. sep, 2020 13:05

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 09. sep, 2020 11:50
Jeg tror transfermarkedet er bundfrossent. Ingen klubber har penge, og ingen tør at tage risici.
Ch€£$€a lader da til at have bundløse lommer i øjeblikket og køber næsten alt, bare det har puls og en smule talent.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar