hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: hvem skal ud

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 29. aug, 2017 07:22

Hr. Drejer skrev:Leicester har også været i kontakt med Liverpool angående Sakho.

https://twitter.com/DominicKing_DM?ref_ ... iveblog%2F
Lad os bytte med Mahrez så Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 29. aug, 2017 16:02

mortenbak skrev:
Hr. Drejer skrev:Leicester har også været i kontakt med Liverpool angående Sakho.

https://twitter.com/DominicKing_DM?ref_ ... iveblog%2F
Lad os bytte med Mahrez så Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han kan ikke slå nogen af "roadrunnerne" vi nu har på fløjen af!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » tirsdag, 29. aug, 2017 16:15

Hvordan mon det går Ings? Lazar Markovic?



Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 29. aug, 2017 17:29



Så SKAL VvD hentes.
Corner taken quickly...

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 29. aug, 2017 18:02

Corner taken quickly...

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: hvem skal ud

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 29. aug, 2017 22:22

Kasper88 skrev:
Ok hvis det er rigtigt og han samtidig ikke indlemmes i truppen, så synes jeg sgu ikke vi er fair overfor Sakho eller for vores egen sag.
Medmindre de byder selvfølgelig byder 30 mio imorgen.
Hvis vi ikke henter nogen CB og ikke sælger Sakho, vil jeg ikke forstå, hvis han ikke gives en ny chance.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niche » onsdag, 30. aug, 2017 00:36

mortenbak skrev:
Kasper88 skrev:
Ok hvis det er rigtigt og han samtidig ikke indlemmes i truppen, så synes jeg sgu ikke vi er fair overfor Sakho eller for vores egen sag.
Medmindre de byder selvfølgelig byder 30 mio imorgen.
Hvis vi ikke henter nogen CB og ikke sælger Sakho, vil jeg ikke forstå, hvis han ikke gives en ny chance.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Helt enig. Det er svært at se logikken udefra, men mon ikke også han ryger videre?!

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » onsdag, 30. aug, 2017 09:15

Vi spiller "hard to get" ligesom alle andre i markedet :)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » onsdag, 30. aug, 2017 09:44

Det her tweet illustrerer for mig meget fint, hvorfor det giver god mening at afvise £25m for Sakho.



Og dertil skal lægges den desperation, der altid indfinder sig hos diverse klubber kort før transfer-deadline.
Kloppite

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » onsdag, 30. aug, 2017 10:55

texy skrev:Det her tweet illustrerer for mig meget fint, hvorfor det giver god mening at afvise £25m for Sakho.



Og dertil skal lægges den desperation, der altid indfinder sig hos diverse klubber kort før transfer-deadline.
Præcis. Desuden har mange midterklubber rigeligt med penge til at kunne betale £30 mio for så god en forsvarsspiller.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. aug, 2017 12:01

mortenbak skrev:
Kasper88 skrev:
Ok hvis det er rigtigt og han samtidig ikke indlemmes i truppen, så synes jeg sgu ikke vi er fair overfor Sakho eller for vores egen sag.
Medmindre de byder selvfølgelig byder 30 mio imorgen.
Hvis vi ikke henter nogen CB og ikke sælger Sakho, vil jeg ikke forstå, hvis han ikke gives en ny chance.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mon ikke QPR og et par andre smider et sidste bud i morgen og så tager vi det bedste af dem?
Edit: baaah humbug, der skulle selvfølgelig have stået Crystal Palace
Det kan også være Soton har antydet i det skjulte at de gerne vil have ham med i en VvD handel.

Jeg tror Klopp mangler at se noget fra Sakho hvis han skulle give ham en ny chance, ellers tror jeg vi havde set tegn på bedring nu hvor sæsonen er startet. Jeg tror ikke Klopp er typen der tilgiver fordi det er belejligt, han gør det når han har en grund til det, måske har han generelt svært ved der, det kender jeg ham ikke godt nok til at sige.

Jeg var selv blandt dem der syntes man skulle forsøge at få ham tilbage i folden, men nu tror jeg mindre og mindre på det. Det ville ellers betyde at vi havde tre ret stærke midtstoppere og dermed ikke var desperate for at få en ny, men vi ville stadig jagte VvD fordi han er bedre med bolden og det ville stadig være en svaghed hos os.
Det faktum at vi tilsyneladende KUN har jagtet VvD var en af grundende til at jeg var ret overbevist om at vi ville tilgive Sakho og indlemme ham lidt i truppen igen i slutningen af preseason.
Senest rettet af Filos of Isk onsdag, 30. aug, 2017 14:37, rettet i alt 1 gang.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af jensemand » onsdag, 30. aug, 2017 12:14

Filos of Isk skrev:
mortenbak skrev:
Kasper88 skrev:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mon ikke QPR og et par andre smider et sidste bud i morgen og så tager vi det bedste af dem?

Det kan også være Soton har antydet i det skjulte at de gerne vil have ham med i en VvD handel.

Jeg tror Klopp mangler at se noget fra Sakho hvis han skulle give ham en ny chance, ellers tror jeg vi havde set tegn på bedring nu hvor sæsonen er startet. Jeg tror ikke Klopp er typen der tilgiver fordi det er belejligt, han gør det når han har en grund til det, måske har han generelt svært ved der, det kender jeg ham ikke godt nok til at sige.

Jeg var selv blandt dem der syntes man skulle forsøge at få ham tilbage i folden, men nu tror jeg mindre og mindre på det. Det ville ellers betyde at vi havde tre ret stærke midtstoppere og dermed ikke var desperate for at få en ny, men vi ville stadig jagte VvD fordi han er bedre med bolden og det ville stadig være en svaghed hos os.
Det faktum at vi tilsyneladende KUN har jagtet VvD var en af grundende til at jeg var ret overbevist om at vi ville tilgive Sakho og indlemme ham lidt i truppen igen i slutningen af preseason.
Det ville være højst overraskende hvis det skete ;)

Men det kunne da sagtens tænkes at han kunne indgå i en handel med Saints, men det tror jeg nu ikke. Og om vi får Van Dijk for 40-50 mio£ og Sakho eller vi køber ham for 75 mio £ og så sælger Sakho for 25-30 mio £ til en anden kan jo for os være hip som hap :)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. aug, 2017 12:29

jensemand skrev:
Filos of Isk skrev:
mortenbak skrev:
Kasper88 skrev:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mon ikke QPR og et par andre smider et sidste bud i morgen og så tager vi det bedste af dem?

Det kan også være Soton har antydet i det skjulte at de gerne vil have ham med i en VvD handel.

Jeg tror Klopp mangler at se noget fra Sakho hvis han skulle give ham en ny chance, ellers tror jeg vi havde set tegn på bedring nu hvor sæsonen er startet. Jeg tror ikke Klopp er typen der tilgiver fordi det er belejligt, han gør det når han har en grund til det, måske har han generelt svært ved der, det kender jeg ham ikke godt nok til at sige.

Jeg var selv blandt dem der syntes man skulle forsøge at få ham tilbage i folden, men nu tror jeg mindre og mindre på det. Det ville ellers betyde at vi havde tre ret stærke midtstoppere og dermed ikke var desperate for at få en ny, men vi ville stadig jagte VvD fordi han er bedre med bolden og det ville stadig være en svaghed hos os.
Det faktum at vi tilsyneladende KUN har jagtet VvD var en af grundende til at jeg var ret overbevist om at vi ville tilgive Sakho og indlemme ham lidt i truppen igen i slutningen af preseason.
Det ville være højst overraskende hvis det skete ;)

Men det kunne da sagtens tænkes at han kunne indgå i en handel med Saints, men det tror jeg nu ikke. Og om vi får Van Dijk for 40-50 mio£ og Sakho eller vi køber ham for 75 mio £ og så sælger Sakho for 25-30 mio £ til en anden kan jo for os være hip som hap :)
:oops: hehe, hvordan fa''en fik jeg lavet den fejl? jeg må være sulten. Det kan da godt være de giver et gårn-så-gårn' bud på 10 mill og håber på at resten glemmer at sende deres 11. time bud afsted :alcohol:

hip som hap for os helt klart, men hvis Saints vil have ham så skal de da gerne få ham med i købet. Det kommer lidt an på hvordan deres træner-transfer team ser på det hele, men de sal jo også have et forsvar på den anden side og Sakho er jo bestemt en dygtig spiller og vil pynte i rigtig mange PL klubber. men ja det kommer jo lidt ud på et hvis slutproduktet er det samme for os.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » onsdag, 30. aug, 2017 23:26

Ser ud til at Origi kommer ud på lån. Virker som en god beslutning eftersom han er gået lidt i stå og virker til at være 4. mand i køen i angrebet efter Firmino, Sturridge og Solanke. Ved ikke lige hvor man skal placere Ings?


Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » onsdag, 30. aug, 2017 23:49

6 Mill for lån af Origi, de forhandlere LFC har, vil jeg godt have med nå jeg skal købe bil næste gang.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar