hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » fredag, 15. jul, 2016 19:40

DAGGER! skrev:
nikand skrev:
DAGGER! skrev:Lucas på vej til Tyrkiske Galatasaray, låneaftale.. mon ikke han siger ja tak til fast spilletid - hvilket er sidste udkald for brasilianerns karriere.
Og Joe Allen situation virker til at blive solgt, med kun et år tilbage. Men en god squats spiller, der ikke ytre sig over bænken. Det værste ved sådan en spiller, vil skabe splid over længere tid. Når nu Allen er en Wales fast landsholdspiller. :aliboronz2:

Så skal vi i den grad hive en dygtig spiller til klubben til at erstatte Lucas. Kan kun sige æv til dette rygte der kommer hver sommer.
Enig, men der snak om klopp vil hente endnu én central midtbane spiller plus VB og CF. Spg er om det ikke bliver en ung gut med rutinen med sig.?
En ung spiller med rutine med sig, det er svært at finde. Med den defensive midtbanespiller må hellere have rutine end være ung, hvis de to udelukker hinanden.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » fredag, 15. jul, 2016 19:44

Jeg vil godt nok blive svært ked af det og skuffet hvis vi skiller os af med Lucas. Skal Klopp godt nok være den træner der dropper klubmanden?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 15. jul, 2016 19:59

Man må sgu sige at Klopp rydder op. Det er jeg egentlig godt tilfreds med. Hvis der skal købes ind nu skal det være folk der går direkte ind i start-11'eren, bredde har vi så rigeligt af.

En ideel trup har i mine øjne to mand til hver position plus et par polyvante spillere og et par talenter - alt i alt en 27/28 mand.
dvs 2 (3) keepere - 4 backs, 4 centrale forsvarsspillere, 4 centrale midtbanefolk, 6 offensive midtbanespillere og 2/3 angribere.

Keepers: Karius, Mignolet og Bogdan.
Jeg så gerne at Bogdan forlod os. Fulton og Ward er begge udlejede, hvilket er positivt. Smutter Bogdan har vi dog kun 2 keepere. Hverken Mignolet eller Karius har dog nogen synderlig skadeshistorik, så det er okay.

Backs: Clyne, Moreno, Flanagan, Smith, Randall.
Det burde være mere end rigeligt. Så gerne at Randall blev udlejet medmindre man mener han har overhalet Flanagan fuldstændig.

Central forsvar: Lovren, Sakho, Matip, Ilori, Wisdom, Jones, Gomez.
Burde et eller andet sted også være rigeligt, men med Sakhos skadeshistorik synes jeg det er fornuftigt nok at man snakker om at hente en ekstra mand her. Forventer at Ilori og Wisdom smutter på den ene eller anden måde, hvilket efterlader os med 3 mand plus en skadet Gomez.

Central midt: Lucas, Allen, Milner, Henderson, Grujic, Can, Stewart, Brannagan, Williams, Chirivella, Allan.
Tydeligvis alt for mange. Håber at Stewart smutter mens Chirivella og Allan bliver udlejet. Skulle man sælge Lucas håber jeg der kommer en defensiv midt ind. Brannagan håber jeg på får gennembruddet i år, ligesom jeg håber at Grujic er klar til at levere. Allen og Hendo, tja, time will tell.

Wings/offensiv midt: Firmino, Coutinho, Mane, Lallana, Ojo, Markovic, Kent, Dunn, Luis Alberto
Forventer at Markovic og Luis Alberto bliver solgt. Så gerne Kent og Dunn udlejet medmindre man mener at Kent er klar til førsteholdet.

Angreb: Sturridge, Ings, Origi, Balotelli, Benteke, Awoniyi.
Ud med Balotelli og Benteke. Udlej Awoniyi.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: hvem skal ud

Indlæg af Scherwin » fredag, 15. jul, 2016 23:02

Skrtel + lucas til tyrkiet?

dagen efter, borgerkrig


damn it!
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: hvem skal ud

Indlæg af bjarnereds » lørdag, 16. jul, 2016 05:39

Wormie skrev:Skrtel + lucas til tyrkiet?

dagen efter, borgerkrig


damn it!
Ooh s#it!

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: hvem skal ud

Indlæg af Dieks » lørdag, 16. jul, 2016 08:40

Wormie skrev:Skrtel + lucas til tyrkiet?

dagen efter, borgerkrig


damn it!
Så prøv at tænk på hvad der sker, når vi sender Balotelli til Kina :shock:
YNWA..!

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 16. jul, 2016 23:19

Dieks skrev:
Wormie skrev:Skrtel + lucas til tyrkiet?

dagen efter, borgerkrig


damn it!
Så prøv at tænk på hvad der sker, når vi sender Balotelli til Kina :shock:
Så bliver manden glemt i hele Europa! Så et italiensk skifte til Sampdoria nok mere realistisk. Lønnen kommer eftersigende i glemme, da Italienske klubber er sparsomme med pengene.(italienske Juventus er vel de eneste med midler til handle med større beløber?)

Balotelli kan da komme til Napoli og sende higuain til Anfield plus 30£M ;-) men det sker ikke.... Balotelli ryger nok ud gratis.
You'r Never Walk Alone. ///

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » mandag, 18. jul, 2016 08:49

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » mandag, 18. jul, 2016 09:15


Mon ikke bare, det er en Mourinho provokation. Den slags happenings kunne ligne ham.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » mandag, 18. jul, 2016 22:20

Oomph242 skrev:

Mon ikke bare, det er en Mourinho provokation. Den slags happenings kunne ligne ham.
Hahaha. Mourinho skal være velkommen til at give os £20m for Allen. Det ville glæde mig, hvis jeg fik bevis for, at vi er nået så langt, at en klub som Man Utd er interesseret i vores reserver.
Kloppite

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: hvem skal ud

Indlæg af Scherwin » onsdag, 20. jul, 2016 21:56

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » onsdag, 20. jul, 2016 23:31

Wormie skrev:
Betyder måske der hentes en 6'er ind.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJ » torsdag, 21. jul, 2016 08:05

Jeg håber, at vi beholder Allen. Jeg kan godt lide ham. Der er ingen garanti for, at Can fortsætter sin gode form fra foråret. Han er stadig ung og kan dermed svinge relativt meget i sine præstationer. Henderson har ikke fundet niveau siden sin skade. Milner kommer ofte til at skulle træde til på kanten. Grujic er et helt ubeskrevet blad på dette niveau. Stewart mere eller mindre ligeså. Og Lucas er Lucas - vi ved aldrig, om han bliver skadet, lejet ud, solgt eller skal spille i midterforsvaret :D

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: hvem skal ud

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 21. jul, 2016 08:13

Allen er vel ret beset den eneste spiller i truppen, foruden måske lige Lucas, der formår at tage temperaturen på kampen.jeg håber således, at der kigges i retning mod en lignende spillertype. Gerne en spiller der er så dygtig, at han er tiltænkt start 11'eren.

Det er fuldt forståeligt at Allen vil videre, hvis det er blevet meldt ud, at han vil blive marginalspiller i den kommende sæson. Set i det lys er 13-14 millioner pund en fornuftig pris for en spiller med et år tilbage af kontrakten.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » torsdag, 21. jul, 2016 08:54

Hvem skal spille defensiv midt?. Can og Lucas?.

Flanagan til Burnley.

http://www.liverpool.no/nyheter/flanaga ... t-til-usa/

Hvem er gardering på back. Wisdom.


Der skal hentes til venstre back.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar