hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af Xenne » fredag, 19. jan, 2018 17:24

ilusio skrev:Sturridge rygtes ud til Inter som allerede skulle have givet et bud.

Jeg kommer til at savne ham, men det har jeg allerede gjort i 3-4 år, så jeg har ligesom vænnet mig til tanken...

Håber det lykkes ham at få fast spilletid og genfinde sin form. Jeg under ham alt det bedste, men hans tid i Liverpool er nok slut. Med lidt held får vi en slat for ham og får vores lønbudget bragt en anelse ned.

Firmino - Solanke - Ings burde være nok som spidsangriber.
Hvad med at Sturridge lejes med købsoption "som det pt. også forlyder" og vi henter Aubameyang, hvis han går får 60m € og vi eftersigende skulle få 30-40€ for Sturridge, så er det da en klart win win.
Firmino og ham kan kæmpe om, at være frontangriber, derudover kan Firminio spille alle offensive pladser, så har vi en del mere bredde og en rigtig god backup i Aubameyang. Win win!
Billede

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 21. jan, 2018 14:21

Xenne skrev:
ilusio skrev:Sturridge rygtes ud til Inter som allerede skulle have givet et bud.

Jeg kommer til at savne ham, men det har jeg allerede gjort i 3-4 år, så jeg har ligesom vænnet mig til tanken...

Håber det lykkes ham at få fast spilletid og genfinde sin form. Jeg under ham alt det bedste, men hans tid i Liverpool er nok slut. Med lidt held får vi en slat for ham og får vores lønbudget bragt en anelse ned.

Firmino - Solanke - Ings burde være nok som spidsangriber.
Hvad med at Sturridge lejes med købsoption "som det pt. også forlyder" og vi henter Aubameyang, hvis han går får 60m € og vi eftersigende skulle få 30-40€ for Sturridge, så er det da en klart win win.
Firmino og ham kan kæmpe om, at være frontangriber, derudover kan Firminio spille alle offensive pladser, så har vi en del mere bredde og en rigtig god backup i Aubameyang. Win win!
Hvis vi lejer med købsoption kan Inter jon smide ham tilbage i hovedet på os når han bliver skadet igen. Så hellere sælg billigt med nogle add-ons for et højt antal kampe/mål osv. Og måske en klausul om at vi får 30% af prisen ved videresalg eller sådan noget. På den måde risikerer Inter ikke super meget da han kun bliver dyr hvis han også bliver god for dem.
Også lidt for mandens egen skyld så han kan skabe sig et nyt liv i Milano og ikke skal spekulere på om han skal søge ny klub igen allerede til sommer.

Jeg er ikke fan af Firmino på kanten. Det ville være fint at have Aubumeyang som reserve for de 3 forreste, men det tvivler jeg på at manden selv vil.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » søndag, 21. jan, 2018 19:29

Can har iflg. Tutto sport interesse fra Juve, München og Man City. Og så muligheden for at forlænge.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bojangles » søndag, 21. jan, 2018 20:53

nikand skrev:Can har iflg. Tutto sport interesse fra Juve, München og Man City. Og så muligheden for at forlænge.
Lortespiller. Han skal bare væk. Ham kommer vi ikke til at savne. Det kan man også tydelig se på de ligegyldige lille lorteklubber der er interesseret i ham. Der er jo ingen af de store klubber der vil have ham - om vi så betalte dem for at tage imod ham.

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: hvem skal ud

Indlæg af bblauritzen » søndag, 21. jan, 2018 21:58

Bojangles skrev:
nikand skrev:Can har iflg. Tutto sport interesse fra Juve, München og Man City. Og så muligheden for at forlænge.
Lortespiller. Han skal bare væk. Ham kommer vi ikke til at savne. Det kan man også tydelig se på de ligegyldige lille lorteklubber der er interesseret i ham. Der er jo ingen af de store klubber der vil have ham - om vi så betalte dem for at tage imod ham.
Sikke dog en underlig kommentar.

Jeg er godt klar over at du forsøger at være sarkastisk på en lidt sjov måde. Det lykkes bare ikke rigtig. Bedrevidende indlæg som disse er efter min mening røv irriterende at læse og bestemt ikke fremmende for debatten.

Prøv at vise lidt respekt for andres meninger, også selv om de ikke passer med dine.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bojangles » søndag, 21. jan, 2018 22:22

bblauritzen skrev:
Bojangles skrev:
nikand skrev:Can har iflg. Tutto sport interesse fra Juve, München og Man City. Og så muligheden for at forlænge.
Lortespiller. Han skal bare væk. Ham kommer vi ikke til at savne. Det kan man også tydelig se på de ligegyldige lille lorteklubber der er interesseret i ham. Der er jo ingen af de store klubber der vil have ham - om vi så betalte dem for at tage imod ham.
Sikke dog en underlig kommentar.

Jeg er godt klar over at du forsøger at være sarkastisk på en lidt sjov måde. Det lykkes bare ikke rigtig. Bedrevidende indlæg som disse er efter min mening røv irriterende at læse og bestemt ikke fremmende for debatten.

Prøv at vise lidt respekt for andres meninger, også selv om de ikke passer med dine.
Det er en meget reel kommentar, da det på mange måder er den måde Can er blevet omtalt ofte herinde. Heldigvis har han efterhånden fået vendt de flestes øjne og jeg håber da i fremtiden, at debatten herinde kan blive nuanceret istedet for sort/hvid. Jeg syntes så faktisk også den er blevet bedre, efter jeg har kastet mig ud i et hovedløst forsøg på at udstille debatniveauet. Og stor ros til alle, der har gjort det. For det er da så meget sjovere, når vi kan komme med nuancer istedet for enten/eller

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » søndag, 21. jan, 2018 23:06

Bojangles skrev:. Jeg syntes så faktisk også den er blevet bedre, efter jeg har kastet mig ud i et hovedløst forsøg på at udstille debatniveauet. Og stor ros til alle, der har gjort det. For det er da så meget sjovere, når vi kan komme med nuancer istedet for enten/eller
Så du roser dig selv, samtidigt med du laver det latterlige mystiske bagkloge bedrevidende indlæg. Mystisk måde at handle på, og så endda rose sig selv for at forbedre debat tonen. Og jeg er nu stadig for et salg/fri transfer, på trods af din flotte indsats(iflg dig selv). bblauritzen fremmer da debatten, hvis du læste og tog ved lære....Tilmed uden at rose sig selv, prøv det evt engang i fremtiden :dontknow: .
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 24. jan, 2018 12:24

Jeg læste for et par dage siden at Inter var tæt på Sturridge. Men siden er der intet dukket op i medierne. Er der nogen som har set en pris nævnt?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 24. jan, 2018 13:24

Hr. Drejer skrev:Jeg læste for et par dage siden at Inter var tæt på Sturridge. Men siden er der intet dukket op i medierne. Er der nogen som har set en pris nævnt?
Var det ikke bare en lejeaftale der var snak om.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 24. jan, 2018 14:02

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg læste for et par dage siden at Inter var tæt på Sturridge. Men siden er der intet dukket op i medierne. Er der nogen som har set en pris nævnt?
Var det ikke bare en lejeaftale der var snak om.
Jeg læste at det var en lejeaftale frem til sommer, med mulighed for at gøre aftalen permanent. Andre kilder skrev at aftalen automatisk blev permanent fra sommer af. hmmm...
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 24. jan, 2018 15:26

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg læste for et par dage siden at Inter var tæt på Sturridge. Men siden er der intet dukket op i medierne. Er der nogen som har set en pris nævnt?
Var det ikke bare en lejeaftale der var snak om.
Jeg læste at det var en lejeaftale frem til sommer, med mulighed for at gøre aftalen permanent. Andre kilder skrev at aftalen automatisk blev permanent fra sommer af. hmmm...
På SKY Transfer talk podcasten snakkede de om at Inter kun ønsker leje.
Og på ECHO’s podcast for ikke så længe siden sagde James Pearce at Liverpool vil have 30 millioner pund for Sturridge.
Da bredden ikke er super stor i angrebet, så er LFC ikke så ivrige at de vil lade ham gå billigt fordi de godt kan bruge ham.

Roma og Sevilla er også med i opløbet, så hvis en af de tre klubber tilbyder rigtige penge så tror jeg at han ryger. Men hvis det forbliver ved lånetilbud så er det ikke så spændende.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 24. jan, 2018 16:34

Markovic rygtes til Spartak Moskva. WBA og Aston Villa skulle også vise interesse:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... -russland/

Brugeravatar
Cee-Jay
Indlæg: 120
Tilmeldt: fredag, 02. maj, 2008 17:13

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cee-Jay » onsdag, 24. jan, 2018 20:27

Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg læste for et par dage siden at Inter var tæt på Sturridge. Men siden er der intet dukket op i medierne. Er der nogen som har set en pris nævnt?
Var det ikke bare en lejeaftale der var snak om.
Jeg læste at det var en lejeaftale frem til sommer, med mulighed for at gøre aftalen permanent. Andre kilder skrev at aftalen automatisk blev permanent fra sommer af. hmmm...
På SKY Transfer talk podcasten snakkede de om at Inter kun ønsker leje.
Og på ECHO’s podcast for ikke så længe siden sagde James Pearce at Liverpool vil have 30 millioner pund for Sturridge.
Da bredden ikke er super stor i angrebet, så er LFC ikke så ivrige at de vil lade ham gå billigt fordi de godt kan bruge ham.

Roma og Sevilla er også med i opløbet, så hvis en af de tre klubber tilbyder rigtige penge så tror jeg at han ryger. Men hvis det forbliver ved lånetilbud så er det ikke så spændende.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvor er det trist med det skadeshelvede Sturridge har været igennem. Det er sgu langt fra den Sturridge som udgjorde en drømmeduo sammen med Suarez, og til at de fleste nu gerne ser ham videre. Men det vil give plads til en kompatibel back-up til vores trio oppe foran, og tænker også at det vil være sundt for Sturridge med noget luftforandring.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 24. jan, 2018 23:49

Det er helt til grin hvis vi skiller os af med Sturridge uden at få en erstatning ind. Alt for meget kommer til at afhænge af Firmino, der så skal spille alle kampe. Ings og Solanke er ikke i nærheden af at have et acceptabelt niveau. Selvom Sturridge ikke længere er den samme angriber som for år tilbage, har han trods alt nogle strejf af klasse.

Der er ingen grund til at gøre vores trup tyndere end den er i forvejen.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » torsdag, 25. jan, 2018 12:23

Niels K skrev:Markovic rygtes til Spartak Moskva. WBA og Aston Villa skulle også vise interesse:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... -russland/
Afsted siger jeg bare.
Alt muligt held og lykke til ham, men han får aldrig chancen hos Klopp, så vi kan lige så godt trimme truppen.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar