hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af TomViolence » lørdag, 05. jan, 2013 15:56

Cynwal skrev:
TomViolence skrev:
Weissert skrev:Tror Borini har mere i sig, end vi har set. Sahin har skuffet mig enormt.
Det tror jeg også, og desuden er han BRs darling, så jeg tvivler meget på han ryger de næste 1-2 år.
Nu synes jeg nok, at BR har bevist, at det er klare vurderinger af spillernes kvalitet og performance som afgør, hvem der får spilletid. Senest med at han har givet spillepause = bænkplads til Allen, der om nogen ellers er hans spiller. Sahin er en anden af BR's "indkøb" og da han ikke har vist tilstrækkeligt, har han ikke fået spilletid.
Der er også en klar forskel på at sidde på bænken også blive decideret solgt.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » lørdag, 05. jan, 2013 16:03

TomViolence skrev:
Cynwal skrev:
TomViolence skrev:
Weissert skrev:Tror Borini har mere i sig, end vi har set. Sahin har skuffet mig enormt.
Det tror jeg også, og desuden er han BRs darling, så jeg tvivler meget på han ryger de næste 1-2 år.
Nu synes jeg nok, at BR har bevist, at det er klare vurderinger af spillernes kvalitet og performance som afgør, hvem der får spilletid. Senest med at han har givet spillepause = bænkplads til Allen, der om nogen ellers er hans spiller. Sahin er en anden af BR's "indkøb" og da han ikke har vist tilstrækkeligt, har han ikke fået spilletid.
Der er også en klar forskel på at sidde på bænken også blive decideret solgt.
Nu skal der jo være et åbent transfervindue før man kan sælge en spiller. Synes BR har meget lille tendens til at have "darlings" eller fredede spillere.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af TomViolence » lørdag, 05. jan, 2013 16:04

Cynwal skrev:
TomViolence skrev:
Cynwal skrev:
TomViolence skrev:
Weissert skrev:Tror Borini har mere i sig, end vi har set. Sahin har skuffet mig enormt.
Det tror jeg også, og desuden er han BRs darling, så jeg tvivler meget på han ryger de næste 1-2 år.
Nu synes jeg nok, at BR har bevist, at det er klare vurderinger af spillernes kvalitet og performance som afgør, hvem der får spilletid. Senest med at han har givet spillepause = bænkplads til Allen, der om nogen ellers er hans spiller. Sahin er en anden af BR's "indkøb" og da han ikke har vist tilstrækkeligt, har han ikke fået spilletid.
Der er også en klar forskel på at sidde på bænken også blive decideret solgt.
Nu skal der jo være et åbent transfervindue før man kan sælge en spiller. Synes BR har meget lille tendens til at have "darlings" eller fredede spillere.
Det kunne godt se sådan ud, ja. :)
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 06. jan, 2013 00:17

Glade vanvid at snakke om at Borini skal videre og så samtidig snakke om at Sterling, Downing og Suso er bedre. Sterling er 18 og bør MAX være rotationsspiller, Downing har leveret varen i 1 måned ud af 1½ år og Suso er hverken angriber eller wing, men central 10'er.

En fully fit Borini bør som minimum indgå i et rotationssystem med Downing/Sterling/Sturridge/Suarez - tænk jer nu om, vi har hylet op om manglede offensive udskiftningsmuligheder i et halvt år nu, og så vil i af med en af de få offensivspillere der reelt er i førsteholdstruppen - nej, Borini har forhåbentligt mange år i Liverpool endnu.


Til gengæld synes jeg det er tydeligt at der ikke er plads/tillid til følgende tre spillere:
Doni (alt for høj løn til en keeper der ingen værdi bringer til truppen og alligevel ikke er der?!)
Dani Pacheco (selv med vores tynde offensiv er Pacheco blevet overhalet af folk som Suso, Sterling, Yesil, Morgan og endda Shelvey til de offensive pladser)
Danny Wilson - lader til at være overhalet af både Kelly, Wisdom og Robinson til de defensive pladser, farvel og tak.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af RedRedRed » søndag, 06. jan, 2013 00:37

Synes også det er det er vanvid, at afskrive Borini allerede nu. Vil det sige at i også slagter Sturridge, hvis ikke han lige leverer i de første 5 kampe? Come on! Giv nu lige de nye folk en chance. Det tager som regel lige lidt tid at indfinde sig på et nyt hold, nogle længere end andre. Jeg siger ikke det skal være Downing-tid, men lidt mere end 5 PrL kampe synes jeg godt vi kunne give dem. Det handler jo også, langt hen ad vejen, om at medspillerne skal lære den nye at kende, løbemønstre osv.

Brugeravatar
Ynwa-23
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 03. sep, 2011 14:32
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Ynwa-23 » søndag, 06. jan, 2013 01:10

Pachecho, doni og wilson...
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » søndag, 06. jan, 2013 09:09

RedRedRed skrev:Synes også det er det er vanvid, at afskrive Borini allerede nu. Vil det sige at i også slagter Sturridge, hvis ikke han lige leverer i de første 5 kampe? Come on! Giv nu lige de nye folk en chance. Det tager som regel lige lidt tid at indfinde sig på et nyt hold, nogle længere end andre. Jeg siger ikke det skal være Downing-tid, men lidt mere end 5 PrL kampe synes jeg godt vi kunne give dem. Det handler jo også, langt hen ad vejen, om at medspillerne skal lære den nye at kende, løbemønstre osv.
Der bliver talt om folk og I, mens det vel egentlig kun er mig, der har en personlig holdning til, at Borini ikke har niveauet til os.
Han var muligvis det bedste, Rodgers kunne få til 10 mio. på daværende tidspu8nkt. I hvert fald kendte Rodgers ham.
Nu synes jeg bare, vi er nået dertil, at de sikkert flere offensive spillere, vi skal bruge skal være på et højere niveau end Borini, hvis vi skal endnu længere op i tabellen.
Vi skal ikke sælge ham nu, men alt efter hvem der kommer ind, så måske til sommer.
Jeg ser ud til at være i mindretal med min holdning, men derfor mener jeg nu stadigvæk, det jeg siger.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af Skovdal » søndag, 06. jan, 2013 09:37

Niels K skrev:
Cynwal skrev:
TomViolence skrev:
Weissert skrev:Tror Borini har mere i sig, end vi har set. Sahin har skuffet mig enormt.
Det tror jeg også, og desuden er han BRs darling, så jeg tvivler meget på han ryger de næste 1-2 år.
Nu synes jeg nok, at BR har bevist, at det er klare vurderinger af spillernes kvalitet og performance som afgør, hvem der får spilletid. Senest med at han har givet spillepause = bænkplads til Allen, der om nogen ellers er hans spiller. Sahin er en anden af BR's "indkøb" og da han ikke har vist tilstrækkeligt, har han ikke fået spilletid.
Jeg er enig her, og jeg er ikke ude i nogen hetz eller noget. Det er min helt personlige vurdering af Borini, at han ikke er god nok til en stamplads hos os. Hvis Rodgers synes noget andet, so be it.
Han kommer ikke forbi Downing og Sturridge, og herefter tror jeg, at der skal være spilletid til Sterling og Suso.
Til sommer kommer måske Walcott og Ince og hvem ved eller, hvad der kommer + vi har Yesil og Morgan som coming men.

Fint hvis der er plads og råd til alle talenterne, og hvis alle sammen er glade og tilfredse. Skulle jeg vælge 1 af nævnte, jeg har mindst fidus til, så bliver det bare Borini.

Bare vi får Walcott, så er jeg tilfreds :D
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Pakken
Indlæg: 243
Tilmeldt: søndag, 06. jan, 2013 18:46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Pakken » fredag, 11. jan, 2013 18:26

Så er Sahin væk.. http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... -departure
Og er vendt hjem til Dortmund på en halvandet år lang lejeaftale med købsoption. http://www.bold.dk/nyt/Nuri-Sahin-vende ... l-Dortmund

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 24. jan, 2013 19:49

Pepe Reina bliver solgt til Barcelona til sommer og Rodgers forventes at rette blikket mod enten André ter Stegen eller Jack Butland som erstatning for spanieren.

(Kilde: Rory Smith, The Times)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » torsdag, 24. jan, 2013 20:03

For at undgå misforståelser, så er ovenstående udelukkende, Rory Smiths eget gæt på, hvad der vil ske.

Rory Smith‏@RorySmithTimes

Usual webchat up-clearing: I don't know if a deal's in place for Coutinho. I suspect Reina may leave in the summer, but that's just my view.

Rory Smith‏@RorySmithTimes

Reina/Barca: gut feeling is Valdes leaving isn't definite. If he does, would expect them to go for Guaita, or someone younger than Pepe.
Liverpool Football Klopp

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: hvem skal ud

Indlæg af thefugle » torsdag, 24. jan, 2013 20:26

Usandsynligt. Men hvis vi sælger Reina men får Ter Stegen, så ville jeg ikke være utilfreds.

Vil dog for alt i verden helst ha Reina bliver da jeg synes han er tilbage på vej i form igen nu, og har altid synes han var en genial målmand. Plus han har været i klubben i længe og har vist troskab.

Men skal han sælges, så ville ter stegen være velkommen
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 29. jan, 2013 16:00

Downing ud? Fra Skysports Transferupdates:
Stewart Downing is now 3/1 to join Sunderland before the January window shuts. The Black Cats are already favourites to land Darren Bent as boss Martin O'Neill looks to bolster his squad.

Man skal dog nok ikke lægge for meget i at oddset falder. Vil have det lidt mærkeligt med at sælge Downing nu hvor han er begyndt at levere bedre. Omvendt er Coutinho jo endnu en konkurrent til pladsen og forhåbentlig kommer der en eller to start-ellever fløje til sommer.

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 29. jan, 2013 16:10

Hvis vi får Ince som erstatning for Downing ville jeg ikke have noget imod at han smutter. Han tjener stadigvæk alt for meget i forhold til hvad han leverer, selvom han har gjort det godt siden BR fortalte ham, at han kunne smutte hvis han ville.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af Alonso » tirsdag, 29. jan, 2013 16:10

Mads T. skrev:Downing ud? Fra Skysports Transferupdates:
Stewart Downing is now 3/1 to join Sunderland before the January window shuts. The Black Cats are already favourites to land Darren Bent as boss Martin O'Neill looks to bolster his squad.

Man skal dog nok ikke lægge for meget i at oddset falder. Vil have det lidt mærkeligt med at sælge Downing nu hvor han er begyndt at levere bedre. Omvendt er Coutinho jo endnu en konkurrent til pladsen og forhåbentlig kommer der en eller to start-ellever fløje til sommer.
Selvom Downing spiller bedre, så ville det næppe være nogen katastrofe at sælge ham. Han er jo, dybest set, begrænset. Jeg tror dog ikke på det.

En meget vigtig detalje omkring sådan en nyhed er at bookmakernes marked på den slags spil er meget lille. De tager kun imod små indsatser, så der skal meget lidt til før et odds bliver slashet markant. At bruge det til at skrive en historie er efter min bedste overbevisning dårlig journalistik.

Besvar