hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » onsdag, 09. sep, 2020 14:38

Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 09. sep, 2020 11:50
Jeg tror transfermarkedet er bundfrossent. Ingen klubber har penge, og ingen tør at tage risici.
Ch€£$€a lader da til at have bundløse lommer i øjeblikket og køber næsten alt, bare det har puls og en smule talent.
De handler til fremtiden, både spillermæssigt og økonomisk. Der er vel meget stramme FFP regler på vej og for at omgås dem lidt på forhånd, så shopper de amok. De har jo reelt set intet at bruge alle de unge offensive spillere til.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » onsdag, 09. sep, 2020 16:16

Emmy skrev:
onsdag, 09. sep, 2020 14:38
Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 09. sep, 2020 11:50
Jeg tror transfermarkedet er bundfrossent. Ingen klubber har penge, og ingen tør at tage risici.
Ch€£$€a lader da til at have bundløse lommer i øjeblikket og køber næsten alt, bare det har puls og en smule talent.
De handler til fremtiden, både spillermæssigt og økonomisk. Der er vel meget stramme FFP regler på vej og for at omgås dem lidt på forhånd, så shopper de amok. De har jo reelt set intet at bruge alle de unge offensive spillere til.
Ja der er vel stort set givet frit lejde med hensyn til underskud i denne Corona sæson, netop med baggrund i svigtende indtægter.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 09. sep, 2020 16:17

Cynwal skrev:
Emmy skrev:
onsdag, 09. sep, 2020 14:38
Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 09. sep, 2020 11:50
Jeg tror transfermarkedet er bundfrossent. Ingen klubber har penge, og ingen tør at tage risici.
Ch€£$€a lader da til at have bundløse lommer i øjeblikket og køber næsten alt, bare det har puls og en smule talent.
De handler til fremtiden, både spillermæssigt og økonomisk. Der er vel meget stramme FFP regler på vej og for at omgås dem lidt på forhånd, så shopper de amok. De har jo reelt set intet at bruge alle de unge offensive spillere til.
Ja der er vel stort set givet frit lejde med hensyn til underskud i denne Corona sæson, netop med baggrund i svigtende indtægter.
Men husk også på hvornår de sidst handlede ind og hvad de har solgt i mellemtiden.

Hazard dækker vel Werner og Kai?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 09. sep, 2020 16:43

Cynwal skrev:
onsdag, 09. sep, 2020 13:05
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 09. sep, 2020 11:50
Jeg tror transfermarkedet er bundfrossent. Ingen klubber har penge, og ingen tør at tage risici.
Ch€£$€a lader da til at have bundløse lommer i øjeblikket og køber næsten alt, bare det har puls og en smule talent.
Ja, Chelsea og Leeds brænder penge af i dette vindue.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 17. sep, 2020 20:06

Synes jeg kan læse 1000 vis af rygter om vi sælger Brewster.

Troede han var fremtidens mand på vores hold. Synes han har gjort det fremragende.

Er der noget jeg misser? Hvorfor i alverden skal vi sælge ham? Eller leje ham ud. Har vi ikke brug for ham på eks Bobbys plads

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » torsdag, 17. sep, 2020 23:02

Hvis Brewster bliver solgt, skulle det være med en buy back clause og så tror jeg også vi henter en mere klar spiller ind, som f.eks. Sarr. Hvis Watford forlanger en for høj pris, tror jeg vi har andre alternativer linet op.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » fredag, 18. sep, 2020 16:02



Øhhhh hvad?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » fredag, 18. sep, 2020 16:09



James Pearce bekræfter
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 18. sep, 2020 16:15

Der er ingen nåde når man bliver overhalet af først Williams på hb og så Koumetio centralt. Men for ti millioner, så er der måske en hæderlig tilbagekøbsklausul?

Men når Wolves er villige til at smide ti millioner pund i denne tid, så vidner det vel også om at der er andre end håbefulde Liverpool fans der har set et potentiale i knægten.

Jeg syntes egentlig han var lidt uheldig ned det der u-vm, der faldt oveni nogle af cup kampene, hvor han vel egentlig lidt mister pladsen til Williams.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 18. sep, 2020 17:44

Tænk hvis vi kan få £10 M. for Ki-Jana Hoever og £20 M. for Brewster. Og ingen af dem har spillet et eneste minut i Premier League. Der er vel en tilbagekøbsklausul eller nogle % ved videresalg. Det ville være en super handel!
Det hverken svækker start-11'eren eller truppen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » lørdag, 19. sep, 2020 15:32

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 19. sep, 2020 16:02

Tænker egentlig også at Wolves og deres 3-back kæde kan være rigtig godt for Hoever. Han er også stadig så ung at vi kan hente ham tilbage når kontrakten udløber


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af Ponzac » søndag, 20. sep, 2020 07:59

Ikke ked af at vi mister Hoever. Synes bestemt at han var langt nede i hierarkiet. TAA, Williams, Gomez, Milner alle bedre på HB end ham. Synes desværre ikke han har bevist noget i de kampe han fik for os.

Modsat Brewster, som faktisk har vist noget i den her preseason. Håber ikke vi sælger ham.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » søndag, 20. sep, 2020 09:42

1.FC Union Berlin Sign Taiwo Awoniyi From Liverpool

https://lastwordonsports.com/football/2 ... liverpool/

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » søndag, 20. sep, 2020 09:48

Nu skal der udrenses spændende, hvem der ryger ud nu.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar