hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » onsdag, 15. jan, 2020 16:12

Origi er rygtet til Wolves. Tidspunktet er dumt, men jeg synes han fortjener at komme videre. Han er 24, så vidt jeg husker. En fremragende spiller, der i min optik burde få langt mere spilletid. Det gør ham bare ikke, hvorfor han fortjener at komme videre set i lyset af hans loyalitet og betydning for os. Men vi må gerne lige vente et vindue..jeg kender selvfølgelig ikke en evt pris.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 15. jan, 2020 16:20

Jesper skrev:Origi er rygtet til Wolves. Tidspunktet er dumt, men jeg synes han fortjener at komme videre. Han er 24, så vidt jeg husker. En fremragende spiller, der i min optik burde få langt mere spilletid. Det gør ham bare ikke, hvorfor han fortjener at komme videre set i lyset af hans loyalitet og betydning for os. Men vi må gerne lige vente et vindue..jeg kender selvfølgelig ikke en evt pris.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Helt enig. Han fortjener så meget mere end hvad han har fået. Med Klopp resultater kan man ikke bebrejde Klopp, men Origi burde klart have fået mere spilletid.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 10. feb, 2020 12:04

Dream moves, regression & fulfilling their potential: What happened to the 39 players Jurgen Klopp sold

https://www.thisisanfield.com/2020/02/d ... lopp-sold/

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » mandag, 10. feb, 2020 15:32

Til sommer smutter Lallana antager jeg.

Samtidig forestiller jeg mig, at det kunne ske, at vi sælger Origi og Shaqiri, hvis de gerne selv vil et sted hen, hvor udsigten til spilletid er større. Det fortjener de. Det åbner op for, at man kan hente en ny angriber, der er frisk på udfordringen med at forsøge at spille sig på et sublimt hold fra træningsbanen og bænken. Shaqiri's rolle har man allerede hentet Minamino til - en spiller som jeg ikke forestiller mig, at der bliver ballade med, hvis han ikke ender som stamspiller. Man samtidig en spiller, som jeg personligt tror har kvaliteten til at blive stamspiller.

Jeg regner også med, at Wilson, der har vist at han har PL-kvalitet, men samtidig ikke overbevist om, at han har Liverpool-kvalitet, bliver solgt. Det er min opfattelse, at Curtis Jones ganske enkelt har overhalet ham indenom.

Desværre har jeg også set rygter om, at Adrian måske skifter til Spanien. Det ville jeg være meget ked af.

Endelig er der Lovren. Han har kontrakt i yderligere et år, og jeg håber faktisk, at han bliver kontrakten ud. Han virker som en fænomenal fyr at have i truppen. Men igen kan det være, at han selv har andre ønsker, hvilket jeg ville acceptere.

Så tror, at vi maksimalt ser os tage afsked med 6 spillere til sommer, hvoraf den ene så allerede er ude på lån. Ojo og Chirivella (som ellers har gjort det fint, når han har fået chancen) tænker jeg er et par spillere, der heller ikke klarede skridtet fra akedemi op til vores førstehold.
Kloppite

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: hvem skal ud

Indlæg af pow9199 » mandag, 10. feb, 2020 21:22

texy skrev:
mandag, 10. feb, 2020 15:32
Til sommer smutter Lallana antager jeg.

Samtidig forestiller jeg mig, at det kunne ske, at vi sælger Origi og Shaqiri, hvis de gerne selv vil et sted hen, hvor udsigten til spilletid er større. Det fortjener de. Det åbner op for, at man kan hente en ny angriber, der er frisk på udfordringen med at forsøge at spille sig på et sublimt hold fra træningsbanen og bænken. Shaqiri's rolle har man allerede hentet Minamino til - en spiller som jeg ikke forestiller mig, at der bliver ballade med, hvis han ikke ender som stamspiller. Man samtidig en spiller, som jeg personligt tror har kvaliteten til at blive stamspiller.

Jeg regner også med, at Wilson, der har vist at han har PL-kvalitet, men samtidig ikke overbevist om, at han har Liverpool-kvalitet, bliver solgt. Det er min opfattelse, at Curtis Jones ganske enkelt har overhalet ham indenom.

Desværre har jeg også set rygter om, at Adrian måske skifter til Spanien. Det ville jeg være meget ked af.

Endelig er der Lovren. Han har kontrakt i yderligere et år, og jeg håber faktisk, at han bliver kontrakten ud. Han virker som en fænomenal fyr at have i truppen. Men igen kan det være, at han selv har andre ønsker, hvilket jeg ville acceptere.

Så tror, at vi maksimalt ser os tage afsked med 6 spillere til sommer, hvoraf den ene så allerede er ude på lån. Ojo og Chirivella (som ellers har gjort det fint, når han har fået chancen) tænker jeg er et par spillere, der heller ikke klarede skridtet fra akedemi op til vores førstehold.
Og Clyne

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 11. feb, 2020 07:50

Det ligner 75 mille i salgsindtægter. Så er spm, om man vælger at satse på Minamino samt de unge: Elliott, Curtis og måske også Brewster alt efter, hvordan hans lejeophold spænder af, eller om der købes mere ind til offensiven ?

Hvis Lovren vil prøve noget andet, så har vi jo lidt forskelligt at prøve af fra egne rækker i Nat, Hoever og Sepp.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » tirsdag, 11. feb, 2020 14:06

En Origi ud vil betyde at ingen af fab-three bliver solgt og vi har brug for en ny ind. Minamino og evt. brewster tilbage til sommer er ikke nok.
Så der skal nok en Timo ind i stedet.
Curtis Jones er ikke klar til at være fast indskifter endnu.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 12. feb, 2020 11:16

Det ser ikke ud til, at Lovren har så travlt med at komme væk:

Vil at dette Liverpool-laget skal bli husket som et av de beste lagene i historien

Kroaten ønsker at dagens Liverpool skal kopiere Barcelonas «trofestreak» i årene som kommer.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/2 ... historien/

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 26. feb, 2020 13:40

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/hje ... 0b_-RclDnk
Besiktas sender Loris Karius tilbage til Liverpool til sommer, bekræfter klubbens cheftræner Sergen Yalcin.

26-årige Loris Karius blev i someren 2018 sendt fra Liverpool til Besiktas på en toårig lejeaftale kort efter, at tyskeren havde haft en mindre heldig Champions League-finale – Liverpool tabte 1-3 til Real Madrid.

Karius har været stort set fast mand hos tyrkerne, men vender tilbage til Liverpool til sommer.

- Karius vil ikke være hos os i næste sæson. Hans købsklausul er for dyr, og der er et par andre problemer, som jeg ikke kender detaljerne i, siger Besiktas-træner Sergen Yalcin ifølge Turkish Football.

Karius har kontrakt med Liverpool til sommeren 2023.
Sælg ham inden han når at få en træning på Melwood

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: hvem skal ud

Indlæg af athomsen » torsdag, 27. feb, 2020 08:07

Fowler89 skrev:
onsdag, 26. feb, 2020 13:40
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/hje ... 0b_-RclDnk
Besiktas sender Loris Karius tilbage til Liverpool til sommer, bekræfter klubbens cheftræner Sergen Yalcin.

26-årige Loris Karius blev i someren 2018 sendt fra Liverpool til Besiktas på en toårig lejeaftale kort efter, at tyskeren havde haft en mindre heldig Champions League-finale – Liverpool tabte 1-3 til Real Madrid.

Karius har været stort set fast mand hos tyrkerne, men vender tilbage til Liverpool til sommer.

- Karius vil ikke være hos os i næste sæson. Hans købsklausul er for dyr, og der er et par andre problemer, som jeg ikke kender detaljerne i, siger Besiktas-træner Sergen Yalcin ifølge Turkish Football.

Karius har kontrakt med Liverpool til sommeren 2023.
Sælg ham inden han når at få en træning på Melwood
Det kræver en køber - dem tror jeg ikke, der er mange af. Måske vi bare skulle acceptere et tab og lade ham gå på en fri transfer

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bojangles » torsdag, 27. feb, 2020 11:27

athomsen skrev:
torsdag, 27. feb, 2020 08:07
Fowler89 skrev:
onsdag, 26. feb, 2020 13:40
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/hje ... 0b_-RclDnk
Besiktas sender Loris Karius tilbage til Liverpool til sommer, bekræfter klubbens cheftræner Sergen Yalcin.

26-årige Loris Karius blev i someren 2018 sendt fra Liverpool til Besiktas på en toårig lejeaftale kort efter, at tyskeren havde haft en mindre heldig Champions League-finale – Liverpool tabte 1-3 til Real Madrid.

Karius har været stort set fast mand hos tyrkerne, men vender tilbage til Liverpool til sommer.

- Karius vil ikke være hos os i næste sæson. Hans købsklausul er for dyr, og der er et par andre problemer, som jeg ikke kender detaljerne i, siger Besiktas-træner Sergen Yalcin ifølge Turkish Football.

Karius har kontrakt med Liverpool til sommeren 2023.
Sælg ham inden han når at få en træning på Melwood
Det kræver en køber - dem tror jeg ikke, der er mange af. Måske vi bare skulle acceptere et tab og lade ham gå på en fri transfer
Selvfølgelig er der en køber - Der er jo allerede Besiktas - de vil/kan bare ikke betale hvad vi vil have - så det vil da være pænt duet at lave ham gå på en fri, når der nu står en klar til at betale :shock:

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: hvem skal ud

Indlæg af athomsen » torsdag, 27. feb, 2020 15:23

Bojangles skrev:
torsdag, 27. feb, 2020 11:27
athomsen skrev:
torsdag, 27. feb, 2020 08:07
Fowler89 skrev:
onsdag, 26. feb, 2020 13:40
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/hje ... 0b_-RclDnk
Besiktas sender Loris Karius tilbage til Liverpool til sommer, bekræfter klubbens cheftræner Sergen Yalcin.

26-årige Loris Karius blev i someren 2018 sendt fra Liverpool til Besiktas på en toårig lejeaftale kort efter, at tyskeren havde haft en mindre heldig Champions League-finale – Liverpool tabte 1-3 til Real Madrid.

Karius har været stort set fast mand hos tyrkerne, men vender tilbage til Liverpool til sommer.

- Karius vil ikke være hos os i næste sæson. Hans købsklausul er for dyr, og der er et par andre problemer, som jeg ikke kender detaljerne i, siger Besiktas-træner Sergen Yalcin ifølge Turkish Football.

Karius har kontrakt med Liverpool til sommeren 2023.
Sælg ham inden han når at få en træning på Melwood
Det kræver en køber - dem tror jeg ikke, der er mange af. Måske vi bare skulle acceptere et tab og lade ham gå på en fri transfer
Selvfølgelig er der en køber - Der er jo allerede Besiktas - de vil/kan bare ikke betale hvad vi vil have - så det vil da være pænt duet at lave ham gå på en fri, når der nu står en klar til at betale :shock:
De er jo netop IKKE klar til at betale, hvorfor han returneres til os.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » torsdag, 27. feb, 2020 18:49

Nu har vi jo lige set de seneste regnskabstal for 2018, som så gode ud, og de bliver næppe dårligere for 2019, men jeg vil jo gerne have sat skub i udvidelsen af Anfield, så vi ikke skal vente så længe med 3. etape.

Jeg kunne derfor godt se for mig, at vi solgte/sagde farvel til: Karius, Clyne, Lovren, Grujic, Lallana, Shaqiri, Origi, Liam Millar, Ojo, Wilson og Awuniyi til vel omkring de 100-120 mille til sommer ?

"Nøjes" vi så med Timo Werner ind til omkring de 50 mille og ellers satser på vores ungdom, så er det et godt bidrag til, at vi ikke skal optage så meget gæld fremadrettet.

Jones, Minamino og Timo Werner er vel et ok bytte med Lallana, Shaqiri og Origi ?
Senest rettet af Niels K onsdag, 04. mar, 2020 09:27, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » torsdag, 27. feb, 2020 21:33

Jeg synes der rumsterer flere og flere rygter Firmino og Bayern M. Kunne der være noget under opsejling her? Det må jo i så fald være som substitut for Lewandowski som måske endeligt skal videre
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 28. feb, 2020 09:39

Emmy skrev:
torsdag, 27. feb, 2020 21:33
Jeg synes der rumsterer flere og flere rygter Firmino og Bayern M. Kunne der være noget under opsejling her? Det må jo i så fald være som substitut for Lewandowski som måske endeligt skal videre
Hvor mange Coutinho'er mon Firmino er værd i KLopps hoved?

Jo hvis Lewandowski skifter fra Bayern giver det da mening at hente Bobby, eller hvis de mister Müller. Men Jeg tænker de skal fokusere på at bygge på Gnabry, Coman, Kimmich og suplere de unge fremadstormende med nogle der topper samtidig med dem og så prøve at holde på et par Kultpære imens de vokser ind i opgaven.

Besvar