hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » fredag, 19. okt, 2018 19:18

Jesper skrev:Synes den her med Lovren er ret interessant. På den ene side skriger vi ofte efter de her typer, der ikke bare er pæne på Instagram, men lidt dumme svin på banen..og på den anden side er vores tolerance forholdsvis lav, når de går over stegen. Både på og udenfor banen. Lovren er sådan en type. Han er ikke glanspoleret. Men han er altså en god midterstopper i sin bedste alder. Ikke perfekt, men rigtig god. Og her ved vi hvad vi får, ikke hvad vi TROR vi får. Derfor ville det i mine øjne være helt godnat, hvis man ikke holder på den kerne af spillere, der har bragt os så langt.
Nuvel, Barcelona higer efter en midterforsvarer og er på offentlig jagt. Der kan komme et stort tilbud, men så skal man godt nok være sikker i sin sag på en fremtidig sammensætning af holdet, dvs inklusive back up, hvis man tør sælge i vinterens marked.
Især fordi vi igen risikerer at stå i en situation som i vinters, hvor vores trup blev meget slidt.

At mand derimod går sendt Origi afsted, det vil give langt mere mening.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Mindes at huske du fulgte lidt med i Barcelona, Jesper.

Mener du at Lovren er god nok til Barcelona? Fordi hvis du spørger mig så er det et stort klart nej. Han er ikke så god med fødderne som Barcelona godt vil have deres CB'er skal være. De har også lige købt Lenglet. Jeg ved godt Umtiti er blevet skadet, men har de ikke også Vermaelen? Det ville være 5 mand til 2 positioner. Jeg tror simpelthen det er en and. Men hvis det ikke er så synes jeg vi skal sælge hvis vi kan få omkring 300-400 millioner. Gomez har taget startpladsen fra Lovren og er en del yngre. Og hvis vi kan få en De Ligt ( meget urealistisk hvis man spørger mig) så ville det være et konge bytte!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af sjampen » fredag, 19. okt, 2018 19:28

Vermaelen er også skadet, omend det ikke er lige så slemt som med Umtiti, så ved man aldrig med Vermaelen der notorisk har glasben. Han skulle være ude til slutningen af november, med som vi selv kender med Studge og Lallana, så er der gode chancer for at han bliver skadet igen inden han bliver klar, eller at han i det mindste først er klar over en måned efter det lød til at han var tilbage. Han har i øvrigt kontraktudløb til sommer som ikke bliver forlænget, hvorfor han jo åbner for en ny signing. Også er han efter min mening ikke særligt god og har ikke været det siden sin start i Arsenal.

Hvorfor Barca så skulle hente Lovren og lade os hente de Ligt ved jeg ikke. de Ligt er allerede bedre end Lovren, har ikke skadesproblemer og passer langt bedre ind i deres system, og ligner det største forsvarstalent siden Varane. Lovren er allerede overhalet af Joe Gomez og får vi chancen skal vi selvfølgelig hente de Ligt. Gomez/de Ligt som makkerpar på lang sigt, oplært af Van Dijk. No brainer.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » fredag, 19. okt, 2018 21:08

YNWA! skrev:
Jesper skrev:Synes den her med Lovren er ret interessant. På den ene side skriger vi ofte efter de her typer, der ikke bare er pæne på Instagram, men lidt dumme svin på banen..og på den anden side er vores tolerance forholdsvis lav, når de går over stegen. Både på og udenfor banen. Lovren er sådan en type. Han er ikke glanspoleret. Men han er altså en god midterstopper i sin bedste alder. Ikke perfekt, men rigtig god. Og her ved vi hvad vi får, ikke hvad vi TROR vi får. Derfor ville det i mine øjne være helt godnat, hvis man ikke holder på den kerne af spillere, der har bragt os så langt.
Nuvel, Barcelona higer efter en midterforsvarer og er på offentlig jagt. Der kan komme et stort tilbud, men så skal man godt nok være sikker i sin sag på en fremtidig sammensætning af holdet, dvs inklusive back up, hvis man tør sælge i vinterens marked.
Især fordi vi igen risikerer at stå i en situation som i vinters, hvor vores trup blev meget slidt.

At mand derimod går sendt Origi afsted, det vil give langt mere mening.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Mindes at huske du fulgte lidt med i Barcelona, Jesper.

Mener du at Lovren er god nok til Barcelona? Fordi hvis du spørger mig så er det et stort klart nej. Han er ikke så god med fødderne som Barcelona godt vil have deres CB'er skal være. De har også lige købt Lenglet. Jeg ved godt Umtiti er blevet skadet, men har de ikke også Vermaelen? Det ville være 5 mand til 2 positioner. Jeg tror simpelthen det er en and. Men hvis det ikke er så synes jeg vi skal sælge hvis vi kan få omkring 300-400 millioner. Gomez har taget startpladsen fra Lovren og er en del yngre. Og hvis vi kan få en De Ligt ( meget urealistisk hvis man spørger mig) så ville det være et konge bytte!
Jeg har faktisk ikke set Barcelona i denne sæson, så deres sundhedstilstand kender jeg ikke til. Jeg synes dog det er langt mere interessant at diskutere om han er god nok til os. Og det mener jeg som skrevet at han er.
Jo, der findes formentlig bedre spillere derude, men det vil langt fra være det sted på banen, hvor jeg synes vi skal bruge vores midler.
Og så synes jeg det var interessant at diskutere hvordan vi som fans forholder os til sådan en spiller med kant.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 21. okt, 2018 23:13

Jesper skrev:
YNWA! skrev:
Jesper skrev:Synes den her med Lovren er ret interessant. På den ene side skriger vi ofte efter de her typer, der ikke bare er pæne på Instagram, men lidt dumme svin på banen..og på den anden side er vores tolerance forholdsvis lav, når de går over stegen. Både på og udenfor banen. Lovren er sådan en type. Han er ikke glanspoleret. Men han er altså en god midterstopper i sin bedste alder. Ikke perfekt, men rigtig god. Og her ved vi hvad vi får, ikke hvad vi TROR vi får. Derfor ville det i mine øjne være helt godnat, hvis man ikke holder på den kerne af spillere, der har bragt os så langt.
Nuvel, Barcelona higer efter en midterforsvarer og er på offentlig jagt. Der kan komme et stort tilbud, men så skal man godt nok være sikker i sin sag på en fremtidig sammensætning af holdet, dvs inklusive back up, hvis man tør sælge i vinterens marked.
Især fordi vi igen risikerer at stå i en situation som i vinters, hvor vores trup blev meget slidt.

At mand derimod går sendt Origi afsted, det vil give langt mere mening.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Mindes at huske du fulgte lidt med i Barcelona, Jesper.

Mener du at Lovren er god nok til Barcelona? Fordi hvis du spørger mig så er det et stort klart nej. Han er ikke så god med fødderne som Barcelona godt vil have deres CB'er skal være. De har også lige købt Lenglet. Jeg ved godt Umtiti er blevet skadet, men har de ikke også Vermaelen? Det ville være 5 mand til 2 positioner. Jeg tror simpelthen det er en and. Men hvis det ikke er så synes jeg vi skal sælge hvis vi kan få omkring 300-400 millioner. Gomez har taget startpladsen fra Lovren og er en del yngre. Og hvis vi kan få en De Ligt ( meget urealistisk hvis man spørger mig) så ville det være et konge bytte!
Jeg har faktisk ikke set Barcelona i denne sæson, så deres sundhedstilstand kender jeg ikke til. Jeg synes dog det er langt mere interessant at diskutere om han er god nok til os. Og det mener jeg som skrevet at han er.
Jo, der findes formentlig bedre spillere derude, men det vil langt fra være det sted på banen, hvor jeg synes vi skal bruge vores midler.
Og så synes jeg det var interessant at diskutere hvordan vi som fans forholder os til sådan en spiller med kant.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Tjek Barca's forsvar ud og deres skader. Kan godt forstå de kan været Interesseret i Lovren, på trods af Vermalen og Umtiti snart er tilbage. Det vil dig være Total hul i hovedet at sælge ham. Det vælter vores forsvar, da vi så kommer til at mangle en CB

Når vi nu er ved Barca, så virker det til de har et par offensive kræfter, der bliver ved at være på bænken. Rafinha, Malcon.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 30. okt, 2018 10:06

Der gik i lang tid før Besiktas fandt ud af, at Karius er shite. De vil ophæve lejemålet her og nu :lol:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... -med-origi

Måske skal han et par niveauer længere ned, før han kan være med(?)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 30. okt, 2018 13:04

Hr. Drejer skrev:Der gik i lang tid før Besiktas fandt ud af, at Karius er shite. De vil ophæve lejemålet her og nu :lol:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... -med-origi

Måske skal han et par niveauer længere ned, før han kan være med(?)



måske det var en and?

jeg tænker også at de ville starte med at sætte ham på bænken hvis de ikke var tilfredse med at han havde lukket 8 mål ind i 10 kampe.
https://www.transfermarkt.co.uk/loris-k ... eler/85864


Origi koster stadig 20 millioner pund, det har Besiktas slet ikke råd til 8-)

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 30. okt, 2018 14:27

Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:Der gik i lang tid før Besiktas fandt ud af, at Karius er shite. De vil ophæve lejemålet her og nu :lol:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... -med-origi

Måske skal han et par niveauer længere ned, før han kan være med(?)



måske det var en and?

jeg tænker også at de ville starte med at sætte ham på bænken hvis de ikke var tilfredse med at han havde lukket 8 mål ind i 10 kampe.
https://www.transfermarkt.co.uk/loris-k ... eler/85864


Origi koster stadig 20 millioner pund, det har Besiktas slet ikke råd til 8-)
Underligt vi ikke bare tager imod £5-10m for Origi, det giver jo ingen mening at beholde ham.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 30. okt, 2018 14:30

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:Der gik i lang tid før Besiktas fandt ud af, at Karius er shite. De vil ophæve lejemålet her og nu Billede

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... -med-origi

Måske skal han et par niveauer længere ned, før han kan være med(?)



måske det var en and?

jeg tænker også at de ville starte med at sætte ham på bænken hvis de ikke var tilfredse med at han havde lukket 8 mål ind i 10 kampe.
https://www.transfermarkt.co.uk/loris-k ... eler/85864


Origi koster stadig 20 millioner pund, det har Besiktas slet ikke råd til 8-)
Underligt vi ikke bare tager imod £5-10m for Origi, det giver jo ingen mening at beholde ham.
Det giver god mening at holde ham til sommer. Hans kontrakt udløber juni 2020.

Vi har ikke et overskud af spillere på offensiven, så længe Klopp ikke hiver en fra U23 op fast.

Så at have Origi som Back up sæsonen ud, er kun sund fornuft.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 30. okt, 2018 14:41

Jeg syntes også det giver fin mening ikke at sælge Origi alt for billigt, 20 millioner er mere end fair i dagens marked.

At holde på Origi gør også at vi har kunnet leje Wilson, Ojo og Woodie ud så de kan få spilletid, mens vi stadig har en backup og så har Origi stadig et stort potentiale og hvem ved om Klopp pludselig hiver ham op af hatten. Selvom han ikke har været på banen endnu, så har Origi stadig en værdi for holdet.

Jeg har også stadig et spinkelt håb om at Klopp er ved at omskole ham til kantspiller så vi også har en højrefodet reservekantangriber, men håbet var ikke ret stort til at starte med og det er skrumpet siden.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 30. okt, 2018 14:45

Filos of Isk skrev:Jeg syntes også det giver fin mening ikke at sælge Origi alt for billigt, 20 millioner er mere end fair i dagens marked.

At holde på Origi gør også at vi har kunnet leje Wilson, Ojo og Woodie ud så de kan få spilletid, mens vi stadig har en backup og så har Origi stadig et stort potentiale og hvem ved om Klopp pludselig hiver ham op af hatten. Selvom han ikke har været på banen endnu, så har Origi stadig en værdi for holdet.

Jeg har også stadig et spinkelt håb om at Klopp er ved at omskole ham til kantspiller så vi også har en højrefodet reservekantangriber, men håbet var ikke ret stort til at starte med og det er skrumpet siden.
Well spoken

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 30. okt, 2018 15:01

liverpoolfc86 skrev:
Filos of Isk skrev:Jeg syntes også det giver fin mening ikke at sælge Origi alt for billigt, 20 millioner er mere end fair i dagens marked.

At holde på Origi gør også at vi har kunnet leje Wilson, Ojo og Woodie ud så de kan få spilletid, mens vi stadig har en backup og så har Origi stadig et stort potentiale og hvem ved om Klopp pludselig hiver ham op af hatten. Selvom han ikke har været på banen endnu, så har Origi stadig en værdi for holdet.

Jeg har også stadig et spinkelt håb om at Klopp er ved at omskole ham til kantspiller så vi også har en højrefodet reservekantangriber, men håbet var ikke ret stort til at starte med og det er skrumpet siden.
Well spoken

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
tak, :army7:

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » tirsdag, 30. okt, 2018 18:42

Origi har ingen fremtid i klubben. Sorry jeg ødelægger håbet.

Foran ham er både Solanke og Brewster. Sidstnævnte får chancen et par gange i anden halvdel af sæsonen.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 31. okt, 2018 09:23

Randall, Markovic, Bogdan, Origi, Moreno og Sturridge har alle udløb sommer 2019. Jeg ved ikke, om vi kan sælge en spiller i januar, når han er lejet ud ?

Sturridge forlænger jeg gerne med et år eller 2, hvis han spiller denne sæson uden skader, og den nye kontrakt skal nok strikkes sammen på en anden måde, så vi er bedre sikret, hvis han ryger ud med en længerevarende skade, og han skal nok et hak ned i løn, da spilletiden uden tvivl bliver begrænset.

Origi og Moreno beholder jeg gerne til sommer, da vi ikke skal forstyrres i truppen i denne sæson, men hvis det er muligt at forhandle en aftale her i januar, så vi ender med at modtage penge for dem til sommer, så vil det jo være perfekt.

Randall, Bogdan og Markovic skal vi nok bare være glade for at slippe for at betale løn til fremadrettet.

Brewster ind for Origi, og mon ikke Klopp har udset sig lokale Adam Lewis som 2. valg på venstre back ?

Udover ovennævnte med kontraktudløb næste sommer skal vi også forholde os til Clyne, Lallana og Milner, som alle har udløb sommer 2020.

Jeg sælger gerne Clyne og Lallana næste sommer, og Milner tager en sæson mere, hvorefter det nok er slut med hans karriere, ellers giver han måske en sæson eller 2 til Leeds ?

Trent og Gomez (og Fabinho) kan fint deles om højre back, og så skal vi nok have udset os en erstatning for Lallana, som måske ender ud med at være det eneste (store) køb til sommer ?

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 31. okt, 2018 09:28

Niels K skrev:Randall, Markovic, Bogdan, Origi, Moreno og Sturridge har alle udløb sommer 2019. Jeg ved ikke, om vi kan sælge en spiller i januar, når han er lejet ud ?

Sturridge forlænger jeg gerne med et år eller 2, hvis han spiller denne sæson uden skader, og den nye kontrakt skal nok strikkes sammen på en anden måde, så vi er bedre sikret, hvis han ryger ud med en længerevarende skade, og han skal nok et hak ned i løn, da spilletiden uden tvivl bliver begrænset.

Origi og Moreno beholder jeg gerne til sommer, da vi ikke skal forstyrres i truppen i denne sæson, men hvis det er muligt at forhandle en aftale her i januar, så vi ender med at modtage penge for dem til sommer, så vil det jo være perfekt.

Randall, Bogdan og Markovic skal vi nok bare være glade for at slippe for at betale løn til fremadrettet.

Brewster ind for Origi, og mon ikke Klopp har udset sig lokale Adam Lewis som 2. valg på venstre back ?

Udover ovennævnte med kontraktudløb næste sommer skal vi også forholde os til Clyne, Lallana og Milner, som alle har udløb sommer 2020.

Jeg sælger gerne Clyne og Lallana næste sommer, og Milner tager en sæson mere, hvorefter det nok er slut med hans karriere, ellers giver han måske en sæson eller 2 til Leeds ?

Trent og Gomez (og Fabinho) kan fint deles om højre back, og så skal vi nok have udset os en erstatning for Lallana, som måske ender ud med at være det eneste (store) køb til sommer ?
Origi har vi til 2020

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 31. okt, 2018 10:12

ilusio skrev:Origi har ingen fremtid i klubben. Sorry jeg ødelægger håbet.

Foran ham er både Solanke og Brewster. Sidstnævnte får chancen et par gange i anden halvdel af sæsonen.
Solanke kan ikke spille kant og Brewster er på vej tilbage fra en mega lang skade og er ikke i nærheden af at spille konkurrence bold før januar eller der omkring. Origi deriomod var både på bænken imod Huddersfield og Røde Stjerne, hvilket Solanke ikke var, han er muligvis også skadet igen :dontknow: , men hvis Solanke bliver ved med de skader så er det irrelevant om han er foran Origi i køen. Så du ødelægger skam intet, men tak for betænkeligheden :alcohol:

Jeg ved da godt at det mest sandsynlige er at vi sælger Origi til discount pris til sommer, men han er ikke mere færdig end Moreno var i 16/17 sæsonen eller Sturridge har været i mange år. Men Origi er også en spiller der har kontrol over sin egen skæbne fordi han har talent til så meget mere. Alene det at han er så atletisk som han er gør at han giver modstandere hovedpiner. Men ja han skal steppe op big time og han har ikke lige så lang tid til at gøre det som Sturridge havde

Besvar