hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 14. dec, 2020 16:58

pow9199 skrev:For både Naby og Shaqs tilfælde mener jeg vi skal se mere fra dem i løbet af denne sæson, og her tænker jeg ikke på kvaliteten når de spiller, den ser sådan set rigtig fin ud, særligt for Naby, men deres evne til at gøre sig gældende i en længere periode. Hvis vi får en periode hvor Naby spiller stabilt uden skader, og ligner en der kan holde niveauet og kontinuerligt spille, så mener jeg han skal blive. Ellers mener jeg vi er bedre tjent med at give en ny chancen. Samme er for så vidt gældende for Ox.
Helt enig. Lej Naby ud. Hent Grealish

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: hvem skal ud

Indlæg af pow9199 » mandag, 14. dec, 2020 18:22

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 14. dec, 2020 16:58
pow9199 skrev:For både Naby og Shaqs tilfælde mener jeg vi skal se mere fra dem i løbet af denne sæson, og her tænker jeg ikke på kvaliteten når de spiller, den ser sådan set rigtig fin ud, særligt for Naby, men deres evne til at gøre sig gældende i en længere periode. Hvis vi får en periode hvor Naby spiller stabilt uden skader, og ligner en der kan holde niveauet og kontinuerligt spille, så mener jeg han skal blive. Ellers mener jeg vi er bedre tjent med at give en ny chancen. Samme er for så vidt gældende for Ox.
Helt enig. Lej Naby ud. Hent Grealish

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Har dog ret svært ved at se os hente Grealish (eller andre engelske profiler fra PL). Og med de strammede transfer krav i forlængelse af brexit, så bliver han kun dyrere. Men han ville være en fed signing, men nok snarere til venstre kant end cm.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 14. dec, 2020 18:38

pow9199 skrev:
liverpoolfc86 skrev:
mandag, 14. dec, 2020 16:58
pow9199 skrev:For både Naby og Shaqs tilfælde mener jeg vi skal se mere fra dem i løbet af denne sæson, og her tænker jeg ikke på kvaliteten når de spiller, den ser sådan set rigtig fin ud, særligt for Naby, men deres evne til at gøre sig gældende i en længere periode. Hvis vi får en periode hvor Naby spiller stabilt uden skader, og ligner en der kan holde niveauet og kontinuerligt spille, så mener jeg han skal blive. Ellers mener jeg vi er bedre tjent med at give en ny chancen. Samme er for så vidt gældende for Ox.
Helt enig. Lej Naby ud. Hent Grealish

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Har dog ret svært ved at se os hente Grealish (eller andre engelske profiler fra PL). Og med de strammede transfer krav i forlængelse af brexit, så bliver han kun dyrere. Men han ville være en fed signing, men nok snarere til venstre kant end cm.
Tænker bare Naby skal lejes ud og det samme med Mina.

Ox er bænke varmer og skal snart skydes af pga skader.

Hent så Grealish eller Maddison. Eller dem begge.

Ud med Gini, Milner og Ox.

Ind med Grealish od Maddison.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bellamy_fever » tirsdag, 15. dec, 2020 07:28

Jeg ville godt nok Personligt være rigtig træt af at se Maddison i Liverpool.. rædselsfulde type.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 15. dec, 2020 08:30

Jeg tænker heller ikke, at vi lige henter 2 så store profiler. Maddison ville jeg gerne have haft, før Leicester snuppede ham. Han har vist haft lidt problemer omkring spil, byture og sådanne ting, men har han ikke fået rettet ind igen ?

Nå, men jeg vil også hellere have fat i Grealish, og jeg tror sagtens, han vil kunne spille 8'er også.

Der er tvivl om Milner, Gini, Keita, Shaq, Taki og Origi af forskellige årsager, og du kan også tage Oxlade med i ligningen grundet hans skader. Klopp nævnte dog forleden, at de har behandlet således, at risikoen for at få tilbagefald skulle være væk, og han skulle have en lige så god mulighed for at forblive skadesfri som alle andre. I så fald beholder jeg meget gerne Ox, da han er en kæmpe humørspreder i truppen, og det betyder også noget.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 15. dec, 2020 08:48

Bellamy_fever skrev:
tirsdag, 15. dec, 2020 07:28
Jeg ville godt nok Personligt være rigtig træt af at se Maddison i Liverpool.. rædselsfulde type.
Helt enig. Samme med Grealish faktisk. De stinker af United begge to.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 15. dec, 2020 08:54

Tom_Jorsal skrev:
Bellamy_fever skrev:
tirsdag, 15. dec, 2020 07:28
Jeg ville godt nok Personligt være rigtig træt af at se Maddison i Liverpool.. rædselsfulde type.
Helt enig. Samme med Grealish faktisk. De stinker af United begge to.
Fantastisk holdning, men kom med 2 alternativer fra Europa. Der er midt 20, slider midtbanen op, laver assist og scorer vigtige og gode mål.

Hvis din holdning er de ikke slider midten op, laver assist og scorer mål, så lad det være din holdning, men find 2 der indeholder de 3 ting.

Glæder mig allerede til at høre dine forslag.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 15. dec, 2020 09:35

Jeg tænker godt nok det er et imponerende loan-fee vi får for Naby når vi kan købe Maddie og Grealish :o .

Jeg ved heller ikke om Naby overhovedet vil udlejes?
- han spiller jo ok meget når han ikke er skadet, så hvorfor dulen skulle han skifte til en anden klub og spille en lille smule mere?

Jeg tænker godt vi ville kunne nøjes med den ene, jeg har lidt mere fidus til at Grealish vil klare sig godt på vores midtbane, men han er jo en ombejlet herre og kunne have udsigt til at spille sjovere positioner for andre klubber.
Jeg tænker at det afgørende bliver hvad han selv vil, han har lige skrevet en ny kontrakt med Villa.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 15. dec, 2020 09:48

liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 15. dec, 2020 08:54
Tom_Jorsal skrev:
Bellamy_fever skrev:
tirsdag, 15. dec, 2020 07:28
Jeg ville godt nok Personligt være rigtig træt af at se Maddison i Liverpool.. rædselsfulde type.
Helt enig. Samme med Grealish faktisk. De stinker af United begge to.
Fantastisk holdning, men kom med 2 alternativer fra Europa. Der er midt 20, slider midtbanen op, laver assist og scorer vigtige og gode mål.

Hvis din holdning er de ikke slider midten op, laver assist og scorer mål, så lad det være din holdning, men find 2 der indeholder de 3 ting.

Glæder mig allerede til at høre dine forslag.
Jeg køber slet ikke din præmis for, at vi skal handle ind til midtbanen. Hvis der skal bruges penge, synes jeg, skal det være på en midterforsvarer. Selvom vi også er relativt hårdt ramt på midtbanen for tiden, så har vi dog Henderson, Curtis Jones, Wijnaldum og Fabinho klar lige nu. Det er ret slagkraftigt i mine øjne. Keita, Milner og Thiago er ude med skader. Jeg er stadig skuffet over Keita, men prioriteten i januarvinduet må ligge andre steder end at erstatte ham. Giver mening at det kommer på tale til sommer, men den tid, den sorg.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 15. dec, 2020 09:54

Tom_Jorsal skrev:
liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 15. dec, 2020 08:54
Tom_Jorsal skrev:
Bellamy_fever skrev:
tirsdag, 15. dec, 2020 07:28
Jeg ville godt nok Personligt være rigtig træt af at se Maddison i Liverpool.. rædselsfulde type.
Helt enig. Samme med Grealish faktisk. De stinker af United begge to.
Fantastisk holdning, men kom med 2 alternativer fra Europa. Der er midt 20, slider midtbanen op, laver assist og scorer vigtige og gode mål.

Hvis din holdning er de ikke slider midten op, laver assist og scorer mål, så lad det være din holdning, men find 2 der indeholder de 3 ting.

Glæder mig allerede til at høre dine forslag.
Jeg køber slet ikke din præmis for, at vi skal handle ind til midtbanen. Hvis der skal bruges penge, synes jeg, skal det være på en midterforsvarer. Selvom vi også er relativt hårdt ramt på midtbanen for tiden, så har vi dog Henderson, Curtis Jones, Wijnaldum og Fabinho klar lige nu. Det er ret slagkraftigt i mine øjne. Keita, Milner og Thiago er ude med skader. Jeg er stadig skuffet over Keita, men prioriteten i januarvinduet må ligge andre steder end at erstatte ham. Giver mening at det kommer på tale til sommer, men den tid, den sorg.
Men hvad er dit forslag, hvis vi skulle ud og hente 2 midtbane spillere.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 15. dec, 2020 10:15

Aaah. du er sådan én.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 15. dec, 2020 10:19

Tom_Jorsal skrev:Aaah. du er sådan én.
;-) tjaaa. Det er bare når du piller dem begge ned, ville jeg da gerne høre dit alternativ? Med samme kvaliteter, slider, mål og assist.

Ville også gerne have Coutinho hjem.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 15. dec, 2020 13:54

liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 15. dec, 2020 10:19
:-) tjaaa. Det er bare når du piller dem begge ned, ville jeg da gerne høre dit alternativ? Med samme kvaliteter, slider, mål og assist.

Ville også gerne have Coutinho hjem.
Aouar er svaret. Han er bedre end dem begge og så vil han formentlig være ca. halv pris.
Eller hvad med en Christian Eriksen, som nok også kan fås billigt (28 år)?

Ellers er der rigeligt med alternativer, som vores scouts nok kender end del til.

Depay, Nkunku, Coman, Sancho, Bailey, Reyna, Ødegaard, Baumgartner, Oyarzabal, Tielemans, Pellegrini, Marcos Llorente, Vlasic, Olmo, Wirtz. Mount og Foden kan også nævnes, hvis man vil blive i England, men de er nok ikke tilgængelige for os.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 18. dec, 2020 09:04

Liverpool 'prepared to listen to Divock Origi offers'

https://www.sportsmole.co.uk/football/l ... 27006.html

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 18. dec, 2020 09:05

Niels K skrev:Liverpool 'prepared to listen to Divock Origi offers'

https://www.sportsmole.co.uk/football/l ... 27006.html
Begynder at virke fornuftigt.

Har vi en af de unge vi kan rykke op eller skal vi åbne tegne bogen.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Besvar