hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11252
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » torsdag, 27. jul, 2017 13:00

ilusio skrev:
Mugge skrev:
DAGGER! skrev:Klavan ryger vel kun hvis Van Djik kommer ind? EN SPILLER som Moreno, Bogdan og Markovic er endegyldige ude hos Klopp. Tildels er Sakho en kæmpe bobler, da han er 4-5 valg pt.
Kan det ikke lige så meget komme an på, om man ville vælge at sende Joe Gomez ud på lån, så han kan modnes lidt. I så fald ville det give mening at beholde Klavan yderligere en sæson.
kun med 4 muligheder: Matib, Lovren, Gomez og Klavan. Hvem glemmer jeg?
Emre Can kan spille i midterforsvaret, og har gjort det ved flere lejligheder, bl.a. tysk U-Landshold
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » torsdag, 27. jul, 2017 13:23

Cynwal skrev: Emre Can kan spille i midterforsvaret, og har gjort det ved flere lejligheder, bl.a. tysk U-Landshold
Og for LFC tilmed ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bojangles » torsdag, 27. jul, 2017 15:10

Thommo skrev:
Cynwal skrev: Emre Can kan spille i midterforsvaret, og har gjort det ved flere lejligheder, bl.a. tysk U-Landshold
Og for LFC tilmed ;)
Men Emre vil ikke forlænge. Han har kun et år tilbace og bliver vel
Solgt til Juventus snart?

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jeppe » torsdag, 27. jul, 2017 15:16

Bojangles skrev:
Thommo skrev:
Cynwal skrev: Emre Can kan spille i midterforsvaret, og har gjort det ved flere lejligheder, bl.a. tysk U-Landshold
Og for LFC tilmed ;)
Men Emre vil ikke forlænge. Han har kun et år tilbace og bliver vel
Solgt til Juventus snart?
Har du en kilde på det?
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Oomph242
Indlæg: 5667
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 27. jul, 2017 15:28

Jeppe skrev:
Bojangles skrev:
Thommo skrev:
Cynwal skrev: Emre Can kan spille i midterforsvaret, og har gjort det ved flere lejligheder, bl.a. tysk U-Landshold
Og for LFC tilmed ;)
Men Emre vil ikke forlænge. Han har kun et år tilbace og bliver vel
Solgt til Juventus snart?
Har du en kilde på det?

Juventus har ifølge div. aviser haft haft mange personlige aftaler på plads i år. Men det er ikke mange spillere de indtil videre har købt. Senest røg Patrik Schick fra grundet helbreds problemer. Keita (Lazio) sprang de også fra grundet prisen.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... e-13372397

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » torsdag, 27. jul, 2017 16:21

Bojangles skrev:
Thommo skrev:
Cynwal skrev: Emre Can kan spille i midterforsvaret, og har gjort det ved flere lejligheder, bl.a. tysk U-Landshold
Og for LFC tilmed ;)
Men Emre vil ikke forlænge. Han har kun et år tilbace og bliver vel
Solgt til Juventus snart?
Det sidste jeg læste, var ellers at han var klar til at forlænge.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bojangles » torsdag, 27. jul, 2017 16:41

Mads T. skrev:
Bojangles skrev:
Thommo skrev:
Cynwal skrev: Emre Can kan spille i midterforsvaret, og har gjort det ved flere lejligheder, bl.a. tysk U-Landshold
Og for LFC tilmed ;)
Men Emre vil ikke forlænge. Han har kun et år tilbace og bliver vel
Solgt til Juventus snart?
Det sidste jeg læste, var ellers at han var klar til at forlænge.
Jeg kan desværre ikke huske hvor, men det var blandt de nyheder der har stået på forsiden af fanwebsiden her. Under alle omstændigheder, så tør jeg ikke sætte vores lid til fremtiden på
midtbanen/forsvaret til Can, før han har skrevet under på en ny aftale. Og kan slet ikke forstille mig, at vi lader kontrakten løbe ud og lader ham gå gratis, med den værdi han har.

Jeg håber meget han snart skriver under, da jeg virkelig værdsætter ham meget, og så er han en af de få i truppen der har noget der ligner hovedstødsstyrke

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » fredag, 28. jul, 2017 08:07

Can ser jeg som et endnu værre valg til forsvaret end Lucas (som heller ikke var et godt valg).

Så hellere beholde Klavan som 4. mand.

Can skal ikke ud af den årsag :)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » fredag, 28. jul, 2017 15:20

Hr. Drejer skrev:Dem som skal sælges i dette vindue:

Markovic
Klavan
Flanno
Moreno
Sakho :(
Bogdan

Og der er sikkert flere.
Origi, hvis nogle kan bruge en der som 22 årig har peaket, og han peaked rekord kort tid tilmed, et par måneder. Brug bare Flanno i angrebet fremfor Origi, for han er minimum på samme elendige niveau. Jeg tror dog Flanno vil være langt bedre, specielt når han vænner sig til positionen, så efter en halvleg bør han være bedre.
Verden er smask fuld af hyklere....

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mazter81 » fredag, 28. jul, 2017 16:18

Jeg kan se det er en af de dage med seriøse indlæg til diskussionerne

Oomph242
Indlæg: 5667
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » fredag, 28. jul, 2017 16:38

Som det ser ud lige nu, er der vist ikke flere som skal forlade truppen. Med mindre vi virkelig vil have en smal trup...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » søndag, 30. jul, 2017 16:04

Oomph242 skrev:Som det ser ud lige nu, er der vist ikke flere som skal forlade truppen. Med mindre vi virkelig vil have en smal trup...
Der er da ingen grund til at beholde spillere, man alligevel ikke vil bruge under nogle omstændigheder. Får vi ikke VvD, så havde jeg da personligt gerne beholdt Sakho, som jeg synes er en rigtig dygtig spiller og som helt sikkert er bedre end Klavan og Gomez, men det lader helt sikkert til, at Klopp ikke vil bruge ham uanset hvad nærmest, og så skal han jo sælges. Det samme gælder for Moreno, Markovic, Bogdan og Flanagan. Tingene skal jo hænge sammen, så skal vi ud at give 60 mio. for van Dijk, så passer det meget godt med summen af disse 5 spillere.

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: hvem skal ud

Indlæg af Repsej » søndag, 30. jul, 2017 17:44

Niels K skrev:
Oomph242 skrev:Som det ser ud lige nu, er der vist ikke flere som skal forlade truppen. Med mindre vi virkelig vil have en smal trup...
Der er da ingen grund til at beholde spillere, man alligevel ikke vil bruge under nogle omstændigheder. Får vi ikke VvD, så havde jeg da personligt gerne beholdt Sakho, som jeg synes er en rigtig dygtig spiller og som helt sikkert er bedre end Klavan og Gomez, men det lader helt sikkert til, at Klopp ikke vil bruge ham uanset hvad nærmest, og så skal han jo sælges. Det samme gælder for Moreno, Markovic, Bogdan og Flanagan. Tingene skal jo hænge sammen, så skal vi ud at give 60 mio. for van Dijk, så passer det meget godt med summen af disse 5 spillere.

Nu brokkede de fleste af os over en meget smal trup sidste sæson, nu skal vi så også spille CL i år så virker det jo håbløst at skille sig af med Lucas, Stewart og de her 5 og så kun hente 4-5 ind, incl de 3 vi har fået. Så er truppen jo endnu mindre end sidste år.
Så lad nu truppen blive så stor så muligt og så må vi tage det op til revision til januar igen og se om der skal enkelte af spillerne ud.

Af de nævnte er det vel kun Bondam der skal skippes afsted, han er vel nede som 4-5 valg på målmandsposten og den eneste der med 100% sikkerhed ikke får chancen..
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: hvem skal ud

Indlæg af SeanJohn » søndag, 30. jul, 2017 18:28

Sakho ryger. Jeg tror hellere Klopp vil sende ham på endnu et lån end at have ham rendende rundt med 1.holdet.

Markovic og Moreno ryger selvfølgelig når vi får acceptable bud.

Jeg tror dog ikke Klavan bliver skudt afsted. Han arbejder for tingene, brokker sig ikke og er ikke løntung.

Sturridge bliver også.

I min bog er det store spørgsmål hvad vi gør med de tre målmænd. Måske vi beholder alle tre?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » søndag, 30. jul, 2017 19:39

Repsej skrev:
Niels K skrev:
Oomph242 skrev:Som det ser ud lige nu, er der vist ikke flere som skal forlade truppen. Med mindre vi virkelig vil have en smal trup...
Der er da ingen grund til at beholde spillere, man alligevel ikke vil bruge under nogle omstændigheder. Får vi ikke VvD, så havde jeg da personligt gerne beholdt Sakho, som jeg synes er en rigtig dygtig spiller og som helt sikkert er bedre end Klavan og Gomez, men det lader helt sikkert til, at Klopp ikke vil bruge ham uanset hvad nærmest, og så skal han jo sælges. Det samme gælder for Moreno, Markovic, Bogdan og Flanagan. Tingene skal jo hænge sammen, så skal vi ud at give 60 mio. for van Dijk, så passer det meget godt med summen af disse 5 spillere.

Nu brokkede de fleste af os over en meget smal trup sidste sæson, nu skal vi så også spille CL i år så virker det jo håbløst at skille sig af med Lucas, Stewart og de her 5 og så kun hente 4-5 ind, incl de 3 vi har fået. Så er truppen jo endnu mindre end sidste år.
Så lad nu truppen blive så stor så muligt og så må vi tage det op til revision til januar igen og se om der skal enkelte af spillerne ud.

Af de nævnte er det vel kun Bondam der skal skippes afsted, han er vel nede som 4-5 valg på målmandsposten og den eneste der med 100% sikkerhed ikke får chancen..
Jeg er uenig. Vi brugte jo ikke disse spillere, selvom vi havde en smal trup. Lucas er den eneste, som kunne være brugbar, men han ville sikkert være 3. valg til den defensive midt.
Gomez og Ings er tilbage. Alle mand er pt. og 7-9-13 helt friske inkl. Henderson, Sturridge og Grujic, så for nuværende er der flere spillere at vælge imellem, som Klopp rent faktisk mener er gode nok til at komme i betragtning.
Så har vi hentet 3, og der kommer sikkert et par stykker mere, så der er et pænt antal flere spillere tilgængelige ift sidste sæson - også med salg af de nævnte 5, og vi skal have penge hjem for spillere, vi alligevel ikke vil benytte.

Besvar