hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » tirsdag, 08. aug, 2017 05:45

Det er selvfølgelig ikke ren spekulation der sender Coutinho til Barca, men jeg er ret sikker på han ikke ryger før til næste år.
Skulle vi få succes i år, så kan jeg også godt se ham blive endnu længere. Desværre skal vi høre på det vrøvl i godt 3 uger endnu før vi kan lukke den snak.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » torsdag, 10. aug, 2017 08:01

Igen har vi efter sigende afvist et bud på Coutinho.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » torsdag, 17. aug, 2017 10:59

Det ligner godt nok et salg af Coutinho, men jeg vil stadig se det før jeg tror det.

Ledelsen ser godt nok ikke godt ud hvis det sker.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » torsdag, 17. aug, 2017 15:24

ilusio skrev:Det ligner godt nok et salg af Coutinho, men jeg vil stadig se det før jeg tror det.

Ledelsen ser godt nok ikke godt ud hvis det sker.
Alt har jo ændret sig med den transfer request, så personligt vil jeg ikke være efter ledelsen eller Klopp hvis han sælges. Håber dog de nægter et salg, men han får lovning på exit om et år, selv om det er klamt at spilleren IGEN, tryner klub og fans. Muligt jeg om et par dage,håber cou skrider, for jeg fornemmer jeg bliver træt af at se på ham i truppen i et år endnu. Men nu bestemmer jeg lykkeligvis ikke, så skal ikke beslutte noget så svært.

Noget andet er, at efter at have set barca i de to opgør, mod RM, så konkluderer jeg at cou ikke engang vinder sølv ved det skifte. De to store Madrid klubber bør tage den, for hold da op barca ser svage ud, efter barca standarder altså.
Verden er smask fuld af hyklere....

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » onsdag, 23. aug, 2017 15:40

Thommo skrev:
ilusio skrev:Det ligner godt nok et salg af Coutinho, men jeg vil stadig se det før jeg tror det.

Ledelsen ser godt nok ikke godt ud hvis det sker.
Alt har jo ændret sig med den transfer request, så personligt vil jeg ikke være efter ledelsen eller Klopp hvis han sælges. Håber dog de nægter et salg, men han får lovning på exit om et år, selv om det er klamt at spilleren IGEN, tryner klub og fans. Muligt jeg om et par dage,håber cou skrider, for jeg fornemmer jeg bliver træt af at se på ham i truppen i et år endnu. Men nu bestemmer jeg lykkeligvis ikke, så skal ikke beslutte noget så svært.

Noget andet er, at efter at have set barca i de to opgør, mod RM, så konkluderer jeg at cou ikke engang vinder sølv ved det skifte. De to store Madrid klubber bør tage den, for hold da op barca ser svage ud, efter barca standarder altså.
Medmindre de tilbyder £300 i kontanter, så kan de glemme det.
Hvad skal vi med de penge? Vi har allerede over en milliard liggende som vi ikke kan komme af med på de spillere vi ønsker os.

Vi beholder Coutinho til næste år, og Barca må acceptere at de har købt ind af H til de sidste 5 år (minus Suarez) og de har så vidt jeg kan huske, heller ikke lavet ET talent der nu spiller på førsteholdet i de år.
Altså, de har sovet i timen og det må de bøde for. Vi hjælper dem til næste år hvis de vil byde tidligt. Ellers kan de lave stort i havet som man siger.

Coutinho stays
nuff said
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » onsdag, 23. aug, 2017 15:53

ilusio skrev: Medmindre de tilbyder £300 i kontanter, så kan de glemme det.
Coutinho stays
nuff said
Jeg vil heller ikke af med ham til pebernøder, netop fordi pengene ikke kan købe nye i samme klasse. Men forstår dog hvis 250 mill får FSG til at overveje et salg, forstår til gengæld ikke hvis 249,5 mill overvejes må jeg indrømme. Og dog, 249,5 plus Suarez kunne gå an
Verden er smask fuld af hyklere....

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » onsdag, 23. aug, 2017 20:31

Thommo skrev:
ilusio skrev: Medmindre de tilbyder £300 i kontanter, så kan de glemme det.
Coutinho stays
nuff said
Jeg vil heller ikke af med ham til pebernøder, netop fordi pengene ikke kan købe nye i samme klasse. Men forstår dog hvis 250 mill får FSG til at overveje et salg, forstår til gengæld ikke hvis 249,5 mill overvejes må jeg indrømme. Og dog, 249,5 plus Suarez kunne gå an
Fordi £300 mio er mindstebeløbet. Vi skal da forsøge at få mere for ham end hans mindsteværdi. ;)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » onsdag, 23. aug, 2017 23:37

Vi prissætter ham da rimeligt ens, det er positivt. Ligesom i hammerslag, vi er kun 50 mill £ fra hinanden, men mange vil sælge for 100, så det spænder vidt må man sige....For 100 kan vi måske få Dijk, med 50 PL kampe i bæltet.......Jeg synes personligt Cou er uendeligt mange gange bedre og vigtigere end Dijk, dernæst er der også rigtigt mange a la Dijk, der er mindre end 10 som Cou. Og mindre end 3 jeg foretrækker over Cou, og Mane spiller allerede i klubben, så deeeeet :lol: .
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 24. aug, 2017 09:38

Thommo skrev:Vi prissætter ham da rimeligt ens, det er positivt. Ligesom i hammerslag, vi er kun 50 mill £ fra hinanden, men mange vil sælge for 100, så det spænder vidt må man sige....For 100 kan vi måske få Dijk, med 50 PL kampe i bæltet.......Jeg synes personligt Cou er uendeligt mange gange bedre og vigtigere end Dijk, dernæst er der også rigtigt mange a la Dijk, der er mindre end 10 som Cou. Og mindre end 3 jeg foretrækker over Cou, og Mane spiller allerede i klubben, så deeeeet :lol: .
Hvis vi kan det.. van Dijk kostede 60-70 mill før vi havde solgt Coutinho til 100 + mill. og det var vi villige til t betale, de skal da nok få presset prisen mindst 10 mill op fordi vi har solgt Coutinho og deri lægges 10 mill fordi vi er desperate og vinduet lukker lige om lidt. Har Inter en god ung brasiliansk offensiv midt, med forti i futsal, de ikke bruger, men vil sælge for en 8-10 millioner?
For ellers så er 100 mill(og jeg gyser mens jeg skriver) ALT for lidt

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 24. aug, 2017 11:16

Filos of Isk skrev:
Thommo skrev:Vi prissætter ham da rimeligt ens, det er positivt. Ligesom i hammerslag, vi er kun 50 mill £ fra hinanden, men mange vil sælge for 100, så det spænder vidt må man sige....For 100 kan vi måske få Dijk, med 50 PL kampe i bæltet.......Jeg synes personligt Cou er uendeligt mange gange bedre og vigtigere end Dijk, dernæst er der også rigtigt mange a la Dijk, der er mindre end 10 som Cou. Og mindre end 3 jeg foretrækker over Cou, og Mane spiller allerede i klubben, så deeeeet :lol: .
Hvis vi kan det.. van Dijk kostede 60-70 mill før vi havde solgt Coutinho til 100 + mill. og det var vi villige til t betale, de skal da nok få presset prisen mindst 10 mill op fordi vi har solgt Coutinho og deri lægges 10 mill fordi vi er desperate og vinduet lukker lige om lidt. Har Inter en god ung brasiliansk offensiv midt, med forti i futsal, de ikke bruger, men vil sælge for en 8-10 millioner?
For ellers så er 100 mill(og jeg gyser mens jeg skriver) ALT for lidt

Er vi villige til, at betale £60m for ham, eller er det presse snak?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 24. aug, 2017 14:04

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:
Thommo skrev:Vi prissætter ham da rimeligt ens, det er positivt. Ligesom i hammerslag, vi er kun 50 mill £ fra hinanden, men mange vil sælge for 100, så det spænder vidt må man sige....For 100 kan vi måske få Dijk, med 50 PL kampe i bæltet.......Jeg synes personligt Cou er uendeligt mange gange bedre og vigtigere end Dijk, dernæst er der også rigtigt mange a la Dijk, der er mindre end 10 som Cou. Og mindre end 3 jeg foretrækker over Cou, og Mane spiller allerede i klubben, så deeeeet :lol: .
Hvis vi kan det.. van Dijk kostede 60-70 mill før vi havde solgt Coutinho til 100 + mill. og det var vi villige til t betale, de skal da nok få presset prisen mindst 10 mill op fordi vi har solgt Coutinho og deri lægges 10 mill fordi vi er desperate og vinduet lukker lige om lidt. Har Inter en god ung brasiliansk offensiv midt, med forti i futsal, de ikke bruger, men vil sælge for en 8-10 millioner?
For ellers så er 100 mill(og jeg gyser mens jeg skriver) ALT for lidt

Er vi villige til, at betale £60m for ham, eller er det presse snak?
pressesnak... undskyld men jeg tog lidt beløbet fra fri hukomelse

hurtig google: http://metro.co.uk/2017/06/07/southampt ... k-6691204/
her står 75 mio pund, men nok ikke ret pålidelig, men der findes jo ikke rigtig pålidelige kilder til en transfersum der aldrig fandtes.
Jeg ved heller ikke hvad vi er villige til at give for ham, det skulle vi jo gerne holde tæt med.

pointen er bare at vi som minimum skal have råd til en drømme spiller på en plads og hente en spiller til Coutinhos plads oveni. Ellers giver det ikke mening at sælge. og hvor mærkeligt det end lyder så er 100 mill slet ikke nok.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: hvem skal ud

Indlæg af rnh » lørdag, 26. aug, 2017 10:39

Hvis Barcelona kommer med et sidste bud på de ca 138mil som der er skrevet om i flere upålidelige medier de sidste par dage.
Så siger jeg ud med Coutinho. Ind med Van Dijk ca 60 mill Keita ca 70 og så kan vi jo eventuelt slutte af med et køb af Drexler eller Mahrez.
Hvis vi kunne nå det i løbet af de sidste dage, ja så vil jeg mene at vi faktisk står noget stærkere end med en pige sur Coutinho.
Der er ingen links, da de aller mere eller mindre utroværdige.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » lørdag, 26. aug, 2017 11:08

Liverpool.no melder at Origi kan gå på lån. Så må Solanke have gjort et godt indtryk på Klopp.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » lørdag, 26. aug, 2017 11:27

rnh skrev:Hvis Barcelona kommer med et sidste bud på de ca 138mil som der er skrevet om i flere upålidelige medier de sidste par dage.
Så siger jeg ud med Coutinho. Ind med Van Dijk ca 60 mill Keita ca 70 og så kan vi jo eventuelt slutte af med et køb af Drexler eller Mahrez.
Hvis vi kunne nå det i løbet af de sidste dage, ja så vil jeg mene at vi faktisk står noget stærkere end med en pige sur Coutinho.
Der er ingen links, da de aller mere eller mindre utroværdige.
Jeg ville gerne gøre samme bytte, men problemet er jo at Southampton og RBL ikke vil sælge de to spillere. Og så er vi jo lige vidt.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » lørdag, 26. aug, 2017 12:11

nikand skrev:Liverpool.no melder at Origi kan gå på lån. Så må Solanke have gjort et godt indtryk på Klopp.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Solanke skal heller ikke gøre ret meget indtryk, for at rykke foran Origi. Og jeg bliver lidt skudt i skoen, at jeg har et horn i siden af belgieren, men Solanke er jo reelt rykket forbi på en måneds tid, hvis det rygte forhåbentligt holder vand. Håbede dog på salg omgående, da der jo er vanvidspriser i øjeblikket.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar