hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 27. jun, 2018 14:05

AJJ skrev:
Filos of Isk skrev:
TG12 skrev:
Aggerdoo skrev:Ings var en signing, der aldrig skulle være foretaget. Godt hvis han finder sig en ny klub.
Ah det er måske lidt hårdt sagt.

Ings havde en fin stats med fra Burnley og en alder, som gjorde man kunne betragte ham som en spiller med udviklingspotentiale og ikke mindst en solid backup. Desværre har hans to på hinanden følgende knæskader gjort han har mistet to vigtige fodbold år fra hans udvikling, og han har nået en alder, hvor vi ikke kan vise tålmodighed længere.
Jeg tror egentlig gerne vi ville have beholdt ham, han var god som 3. valg og pga. de tabte år kunne han jo godt være lidt af en late bloomer. det tid vi har brugt på genoptræning det sidste års tid bærer måske først frugt nu her i den kommende tid. Men det afspejles jo i en evt. transfer sum.

Det giver selvfølgelig Solanke og Brewster plads til at vokse og på den front er det positivt nok.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du behøver ikke nøjes med at tro. Både Joyce og Wallace rapporterer, at han er blevet tilbudt ny kontrakt.
Jeg synes heller ikke, man kan sige, at det var en signing, der aldrig skulle være foretaget. Men derimod siger signingen meget om, hvor vi var som klub i 2015.
Men når vi gerne vil beholde ham, vidner det vel også om at han har en værdi for klubben og man tror på at han ville kunne løse nogle opgaver.

Men jeg forstår godt at Ings vil væk, det er nu hvis han skal blive en god PL angriber.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 27. jun, 2018 16:12

Noget ang. Ings jeg glemte tidligere er at vi nok ikke er så nervøse for at et par år i en mindre klub vil gøre ham så god at han skifter til en top 6 klub igen senere. Origi, Solanke og Brewster kunne derimod godt ende sådan.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » torsdag, 28. jun, 2018 09:31

Filos of Isk skrev:Noget ang. Ings jeg glemte tidligere er at vi nok ikke er så nervøse for at et par år i en mindre klub vil gøre ham så god at han skifter til en top 6 klub igen senere. Origi, Solanke og Brewster kunne derimod godt ende sådan.
Med den kvalitet vi er ved at få de forskellige steder, så synes jeg vi skal bruge de sidste pladser til de unge,
Med Fekir (eller tilsvarende), så har vi nogenlunde dækning oppe foran. Vi er i hvert fald stærkere end sidste år, og der var det ikke offensiven der var vores svage punkt.

Lige netop Brewster og Solanke forventer jeg mig meget af. origi kan kun overraske mig da jeg ingen forventninger har til ham.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 28. jun, 2018 11:44

ilusio skrev:
Filos of Isk skrev:Noget ang. Ings jeg glemte tidligere er at vi nok ikke er så nervøse for at et par år i en mindre klub vil gøre ham så god at han skifter til en top 6 klub igen senere. Origi, Solanke og Brewster kunne derimod godt ende sådan.
Med den kvalitet vi er ved at få de forskellige steder, så synes jeg vi skal bruge de sidste pladser til de unge,
Med Fekir (eller tilsvarende), så har vi nogenlunde dækning oppe foran. Vi er i hvert fald stærkere end sidste år, og der var det ikke offensiven der var vores svage punkt.

Lige netop Brewster og Solanke forventer jeg mig meget af. origi kan kun overraske mig da jeg ingen forventninger har til ham.
Ja jeg er også begyndt at tænke i de baner, selvom jeg er glad for Ings. Man kunne leje en af de andre ud, men når nu Ings selv vil videre, så er det jo oplagt. Klopp vil sikkert også gerne selv arbejde med de unge folk så de lærer den rigtige måde at spille fodbold på tidligt.

Origi er ved at nå dertil hvor talentet ikke længere er nok, men hvor indstilling til kampe og træning, opbygget erfaring og ikke mindst troen på egne evner skal tage mere og mere over. Det er altid lidt af et lotteri. Jeg har ikke opgivet håbet selvom han ikke har haft en super sæson, så tror jeg at han har lært en masse og spillet meget på et højt niveau.

Man skal passe lidt på med Fekir for der er fem pladser han kan ende med at spille og der er jo risiko for at han gør det så godt på den ene at han spiller nogenlunde fast. Hvis han altså har et knæ der kan holde til mere en 6 måneders PL bold.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » lørdag, 14. jul, 2018 15:50

Wilson er på vej til at blive udlejet for sæsonen. Havde håbet at Klopp ville give ham chancen i denne sæson, da jeg synes han præsterede så godt i Hull at jeg mener han er klar til en rolle for os. En sæson med fuld spilletid ville dog virkelig modne ham.

Betyder det mon at Fekir er på vej?


STMO
Indlæg: 2340
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af STMO » lørdag, 14. jul, 2018 16:37

Jeg kan godt lide Mignolet som person, og han fortjener en klub at spille for. Hvem er bejlere?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » lørdag, 14. jul, 2018 16:46

Mads T. skrev:Wilson er på vej til at blive udlejet for sæsonen. Havde håbet at Klopp ville give ham chancen i denne sæson, da jeg synes han præsterede så godt i Hull at jeg mener han er klar til en rolle for os. En sæson med fuld spilletid ville dog virkelig modne ham.

Betyder det mon at Fekir er på vej?

Det ærgrer mig virkelig, at Wilson ikke får chancen. Jeg har virkelig en tro på, at han kunne blive kæmpestor for os. Men det er jo svært at argumentere for, når han aldrig får chancen for at bevise det.
Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » lørdag, 14. jul, 2018 16:57

Jeg ville også gerne have set ham for os i denne sæson og tror sådan set også han er god nok til at agere backup. Man må dog nok erkende, at spilletiden ville være begrænset til få indhop i PL og så måske nogle kampe i cupturneringerne i de første runder. Hans udvikling har nok bedst af at spille fuld tid i en Championship klub. Han har jo lige forlænget og Klopp har sagt at hans fremtid er hos os.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: hvem skal ud

Indlæg af MP » lørdag, 14. jul, 2018 17:00

Må også indrømme jeg troede at Wilson ville få chancen som den unge gut denne sæson.. Men det er måske også grundet mediernes overfortolkning af hans 2 basser i en preseason kamp.

Måske er vores talenter bare ikke gode nok til at tage plads på bænken endnu.
Personligt har jeg et lidt ambivalent forhold til det, da jeg egentlig ser frem til at have spillere som: Shaqiri, Lallana, Ox, Gini, Clyne, “Solanke” på bænken. Spillere som kan komme ind og gøre en forskel


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 14. jul, 2018 17:30

Mads T. skrev:Jeg ville også gerne have set ham for os i denne sæson og tror sådan set også han er god nok til at agere backup. Man må dog nok erkende, at spilletiden ville være begrænset til få indhop i PL og så måske nogle kampe i cupturneringerne i de første runder. Hans udvikling har nok bedst af at spille fuld tid i en Championship klub. Han har jo lige forlænget og Klopp har sagt at hans fremtid er hos os.
Jeg tror du har ret. Hvis Klopp har fornemmelsen af at Wilson får rigeligt spilletid i Derby, Stoke, Swansea eller hvor det kunne være, så er det nok godt for Wilsons udvikling. Vi skam huske at han trods alt kun fik 14 kampe for Hull.
Kunne det være en fordel at sende ham tilbage til Hull hvor han allerede har spillet sig ind på holdet?
Ellers ville det selvfølgelig være dejligt hvis han kunne være med til at vinde the Championship.


Sent from my iPhone using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » lørdag, 14. jul, 2018 18:30

Jeg synes, at Wilson vil spilde sin tid med endnu en sæson i den næstbedste række. Han skal til en PL-klub eller den bedste række i et andet land.

Det skal han ikke, fordi den næstbedste engelske række er dårlig. Men fordi den er så undervurderet, at han ikke vil få kredit for det arbejde han laver der. En flot sæson hos Rangers eller Feyenoord ville give mere respekt på trods af, at de to hold spiller i dårligere ligaer end Championship.

Endnu en sæson i Championship vinder ham med 90% sikkerhed ikke en plads på Liverpools hold. Så vil han bare endnu engang vende tilbage til en holdning om, at han mangler at bevise sig på højeste niveau.

Newcastle, Brighton, Burnley, Huddersfield, Watford og Wolves. Der må være muligheder i PL. Alternativt Espanyol, Getafe, Werder Bremen, Wolfsburg, Mainz 05, Hertha Berlin, Fiorentina, Sampdoria eller Torino måske?
Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 17. jul, 2018 18:01

Wilson er nu officielt blevet udlejet til Derby for hele sæsonen. Godt med masser af spilletid til ham.


Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: hvem skal ud

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 17. jul, 2018 19:23

texy skrev:Jeg synes, at Wilson vil spilde sin tid med endnu en sæson i den næstbedste række. Han skal til en PL-klub eller den bedste række i et andet land.

Det skal han ikke, fordi den næstbedste engelske række er dårlig. Men fordi den er så undervurderet, at han ikke vil få kredit for det arbejde han laver der. En flot sæson hos Rangers eller Feyenoord ville give mere respekt på trods af, at de to hold spiller i dårligere ligaer end Championship.

Endnu en sæson i Championship vinder ham med 90% sikkerhed ikke en plads på Liverpools hold. Så vil han bare endnu engang vende tilbage til en holdning om, at han mangler at bevise sig på højeste niveau.

Newcastle, Brighton, Burnley, Huddersfield, Watford og Wolves. Der må være muligheder i PL. Alternativt Espanyol, Getafe, Werder Bremen, Wolfsburg, Mainz 05, Hertha Berlin, Fiorentina, Sampdoria eller Torino måske?
Altså, hvis han får masser af spilletid og gør det godt i en stærk række, så må man vel formode, at han gør så store spillemæssige fremskridt, at Klopp næsten ikke kan slippe udenom at give ham en reel chance, når han vender tilbage. Og så er det jo op til ham selv at vise, at det er berettiget og dermed gøre eventuelle skeptikere til skamme.

Imo skal han udlejes til den klub i den række, der er bedst for hans udvikling som spiller. Hvis klubben så hedder Derby og rækken Championship, so be it.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 17. jul, 2018 20:11

Jeg tror at Alisson mere eller mindre er i hus. Det skulle så vidt rygtertrommerne lyder dreje sig om 5mio€ der adskiller Roma og Liverpool lige pt.

Så skal der jo helt sikkert ske noget på målmandsfronten. Mit bud er at Mignolet finder nye græsmarker. Den burde imø være sikker. Han vil stadig gerne være 2. valg til keeperposten på landsholdet - det kommer han ikke til, hvis han bliver 3-4 valg i Liverpool uden nogen spilleminutter.

Jeg tror ikke at hverken Ward eller Karius bliver solgt, men en af dem bliver med god sandsynlighed lejet ud. Ward vil enten ønske en fair chance som 2. keeper eller også vil han lejes ud - ellers vil han sælges. Og Karius vil selvfølgelig ikke være med til at rykke helt ned som 3. valg.
Mon ikke det bliver Alisson og Karius der bliver som konkurrenter til pladsen mellem stængerne med Grabara som 3. valg. og så Ward ud på leje?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » tirsdag, 17. jul, 2018 20:13

Men er det ikke fedt, HVIS alle handler går i hus i god tid og vi så bare kan sælge ud af overskuddet stille og roligt? Det er flot arbejde af lederne og ejerskabet!

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar