hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » tirsdag, 20. mar, 2018 08:46

Hvis man sætter sit hold ud fra de nuværende spillere er det "let" at se hvor der er overskud.

Karius + Ny + Ward
(Migs ud og ny ind)

TAA/Clyne - VVD/Gomez - Lovren/Matib - Robertson/Moreno
Klavan ud og Moreno hvis vi får ryan ind der.

Jorginho(?)/Hendo - Keita/Milner - Gini/AOC

Salah/Lallana - Firmino/NY/Ings eller Solanke - Mane/Ny

Jeg mener ikke Solanke og Ings er gode nok til at erstatte Firmino hvis der kommer en skade. Her skal vi have en erstatning ind. Spørgsmålet er om vi skal behoplde Ings som 3. valg eller tro at Solanke kan udvikle sig. Begge er for svag en bredde.

Vi skal også have en god fløj ind der er på niveau med Mane/Salah, således de kan få pauser, men også bliver en anelse presset på deres positioner.

Er resten af holdet ikke bare ud egentlig?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 20. mar, 2018 09:06

Filos of Isk skrev:
texy skrev: Skulle vi skrive med Sessegnon, så er det da muligt, at Moreno sendes ud. Men jeg ser ikke Sessegnon's fremtid på backen. Hans fremtid ligger i offensiven.
Jeg tror også mest at Sessegnon skal ses som et offensivt emne. Og jeg tror ikke det gavner hans udvikling hvis han skiftevis skal spille venstreback og højre kant-angriber.

Så jeg tror ikke som sådan at Morenos fremtid afhænger af Sessegnon.

Jeg tror også at backerne er nogen af de pladser der kræver mest rotation, så jeg håber lidt at vi har to dedikerede venstrebacks til næste sæson.
Sessegnon har ikke spillet en eneste kamp som højre kant-angriber i denne sæson. Han har spillet 19 kampe som back/wing back og 19 kampe som venstre fløj/venstre kant-angriber. Han er kun 17 år, så jeg ser ikke noget problem i at han skulle vikariere på backen når han formentlig alligevel ikke vil være fast mand på venstre wing. I den alder han har, ser jeg det som værende bedre for hans udvikling, at han spiller flere pladser, da det blot vil udvikle flere aspekter af hans spil.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » tirsdag, 20. mar, 2018 09:33

@ Filos of isk.

TAA som en ny Alonso. Ja, det ville være en drøm. Men i min optik, skyder du da fuldstændig forbi her. Men jeg er nysgerrig efter at vide hvordan du ser en sammenligning mellem Alonso og TAA.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 20. mar, 2018 09:43

Mads T. skrev:
Filos of Isk skrev:
texy skrev: Skulle vi skrive med Sessegnon, så er det da muligt, at Moreno sendes ud. Men jeg ser ikke Sessegnon's fremtid på backen. Hans fremtid ligger i offensiven.
Jeg tror også mest at Sessegnon skal ses som et offensivt emne. Og jeg tror ikke det gavner hans udvikling hvis han skiftevis skal spille venstreback og højre kant-angriber.

Så jeg tror ikke som sådan at Morenos fremtid afhænger af Sessegnon.

Jeg tror også at backerne er nogen af de pladser der kræver mest rotation, så jeg håber lidt at vi har to dedikerede venstrebacks til næste sæson.
Sessegnon har ikke spillet en eneste kamp som højre kant-angriber i denne sæson. Han har spillet 19 kampe som back/wing back og 19 kampe som venstre fløj/venstre kant-angriber. Han er kun 17 år, så jeg ser ikke noget problem i at han skulle vikariere på backen når han formentlig alligevel ikke vil være fast mand på venstre wing. I den alder han har, ser jeg det som værende bedre for hans udvikling, at han spiller flere pladser, da det blot vil udvikle flere aspekter af hans spil.
Det er helt rigtigt. Jeg tænkte godt efter jeg havde skrevet at vi måske ville se ham få en lignende behandling som den Oxlade fik. Altså spille en for ham mere vant plads i starten og så over tid komme ind på den plads Klopp nu engang syntes hans talenter passer bedst.

Jeg tror helt sikkert at højre kantangriber bliver hans plads, på sigt, hos os. Medmindre vi altså køber Benteke tilbage og skal bruge flere indlæg. I denne sæson i Fulham er han begyndt at rykke lidt længere frem på banen og det giver mening at det er hans ambition at spille længere fremme.

Jeg tænker det er farligt at have en 18-årig. Som backup på to pladser. Og hvad så hvis der er brug for ham begge steder?
Derfor tænker jeg at han skal have en primær plads i næste sæson han kan kæmpe med om.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 20. mar, 2018 09:47

nikand skrev:@ Filos of isk.

TAA som en ny Alonso. Ja, det ville være en drøm. Men i min optik, skyder du da fuldstændig forbi her. Men jeg er nysgerrig efter at vide hvordan du ser en sammenligning mellem Alonso og TAA.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg har set dem begge i Liverpool trøjer naturligvis :D

Ej. Der er meget lang vej at gå for Trent. Men hvis hans fremtid er på midten så er den defensive midt ikke et dumt bud fordi han har fået en masse defensiv erfarring som back.


Han har en rigtig god skud- og afleveringsteknik.

Han har også, imø, vist en, for sin alder, et godt blik for sine medspilleres løb.

Men ja. Lang vej


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 20. mar, 2018 09:48

Mads T. skrev:
Filos of Isk skrev:
texy skrev: Skulle vi skrive med Sessegnon, så er det da muligt, at Moreno sendes ud. Men jeg ser ikke Sessegnon's fremtid på backen. Hans fremtid ligger i offensiven.
Jeg tror også mest at Sessegnon skal ses som et offensivt emne. Og jeg tror ikke det gavner hans udvikling hvis han skiftevis skal spille venstreback og højre kant-angriber.

Så jeg tror ikke som sådan at Morenos fremtid afhænger af Sessegnon.

Jeg tror også at backerne er nogen af de pladser der kræver mest rotation, så jeg håber lidt at vi har to dedikerede venstrebacks til næste sæson.
Sessegnon har ikke spillet en eneste kamp som højre kant-angriber i denne sæson. Han har spillet 19 kampe som back/wing back og 19 kampe som venstre fløj/venstre kant-angriber. Han er kun 17 år, så jeg ser ikke noget problem i at han skulle vikariere på backen når han formentlig alligevel ikke vil være fast mand på venstre wing. I den alder han har, ser jeg det som værende bedre for hans udvikling, at han spiller flere pladser, da det blot vil udvikle flere aspekter af hans spil.
Er hans rygte prisskilt på £50m ikke lige lidt stort for os. Han er trods alt kun på talent niveau og spiller i
Championship...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 20. mar, 2018 13:58

Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:Det vil jo være det mest tåbelige til dato at sælge Milner og Lallana. Vi har behov for engelsk blod på holdet og de kan også støtte de unge der kommer op.

Vores trup vil også blive for smal. Vi skal huske på at da Lallana og Mané var skadet var vi ret presset. Vi er nød til at have en bred trup, med mulighed for at rotere.
Er engelsk blod bedre end så meget andet?

Jeg går ikke ud fra at vi sælger medmindre vi også køber nye spillere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er vild med Lallana, når han er i topform. Kan vi forvente, at han er det fremadrettet ? Hvis Klopp regner ham som en vigtig brik på holdet, så skal han jo også være klar til at spille de fleste kampe. Måske er Woodburn alternativet, og så er der da stadiog tale om (great) british steel.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 20. mar, 2018 14:04

texy skrev:
Niels K skrev: Hvis rygterne taler sandt og vi ligger i det absolutte førerfelt, hvad angår Sessegnon, så tror jeg også, at Moreno ryger tilbage til Spanien.
Jeg ser flere og flere nævne Sessegnon. Og jeg er vild med rygtet, da jeg tror, at han bliver den "nye Sterling", forstået på den måde, at jeg tror, han kan slå igennem på et tophold allerede fra første gang han får chancen.

Men jeg savner at se et eneste brugbart link til disse rygter. Det eneste jeg har set er det nedenstående, og Express er vel ikke et hak bedre en Metro, når det kommer til troværdighed på rygtefronten.

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... rs-Chelsea

Skulle vi skrive med Sessegnon, så er det da muligt, at Moreno sendes ud. Men jeg ser ikke Sessegnon's fremtid på backen. Hans fremtid ligger i offensiven.
Boyhood Liverpool fan og mennesker tæt på ham ;)

http://bleacherreport.com/articles/2763 ... it-rumours

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » tirsdag, 20. mar, 2018 16:00

Filos of Isk skrev:
nikand skrev:@ Filos of isk.

TAA som en ny Alonso. Ja, det ville være en drøm. Men i min optik, skyder du da fuldstændig forbi her. Men jeg er nysgerrig efter at vide hvordan du ser en sammenligning mellem Alonso og TAA.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg har set dem begge i Liverpool trøjer naturligvis :D

Ej. Der er meget lang vej at gå for Trent. Men hvis hans fremtid er på midten så er den defensive midt ikke et dumt bud fordi han har fået en masse defensiv erfarring som back.


Han har en rigtig god skud- og afleveringsteknik.

Han har også, imø, vist en, for sin alder, et godt blik for sine medspilleres løb.

Men ja. Lang vej


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tænker selv en plads en kantangriber såfremt han ikke skal spille back, som jeg mener er positionen som passer til TAA egenskaber pt, eller dvs. Evt en plads på bænken som indskifter.

Nu er TAA overblik, visioner og boldomgang samt taktiske forståelse l nærheden af Xabi Alonso, men fart, acceleration samt målfarlighed er områder hvor TAA har sine styrker pt. Han er jo ung og vil udvikle sig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 20. mar, 2018 17:30

nikand skrev:
Filos of Isk skrev:
nikand skrev:@ Filos of isk.

TAA som en ny Alonso. Ja, det ville være en drøm. Men i min optik, skyder du da fuldstændig forbi her. Men jeg er nysgerrig efter at vide hvordan du ser en sammenligning mellem Alonso og TAA.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg har set dem begge i Liverpool trøjer naturligvis :D

Ej. Der er meget lang vej at gå for Trent. Men hvis hans fremtid er på midten så er den defensive midt ikke et dumt bud fordi han har fået en masse defensiv erfarring som back.


Han har en rigtig god skud- og afleveringsteknik.

Han har også, imø, vist en, for sin alder, et godt blik for sine medspilleres løb.

Men ja. Lang vej


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tænker selv en plads en kantangriber såfremt han ikke skal spille back, som jeg mener er positionen som passer til TAA egenskaber pt, eller dvs. Evt en plads på bænken som indskifter.

Nu er TAA overblik, visioner og boldomgang samt taktiske forståelse l nærheden af Xabi Alonso, men fart, acceleration samt målfarlighed er områder hvor TAA har sine styrker pt. Han er jo ung og vil udvikle sig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
For et år siden tænkte jeg også at han muligvis ville ende helt oppe som kantangriber.

En 8’er rolle er også mulig. Der vil han jo få bedre udnytte af sin fart og målfarlighed. Og så kan han også få lov at slå et par indlæg en gang imellem.

Meget afhænger af hvad han selv gerne vil og hvad Klopp har af visioner for ham. Han er nemlig stadig så ung at han nærmest kan udvikle sig til at spille alle andre pladser end keeper og midtstopper.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 20. mar, 2018 18:03

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:Det vil jo være det mest tåbelige til dato at sælge Milner og Lallana. Vi har behov for engelsk blod på holdet og de kan også støtte de unge der kommer op.

Vores trup vil også blive for smal. Vi skal huske på at da Lallana og Mané var skadet var vi ret presset. Vi er nød til at have en bred trup, med mulighed for at rotere.
Er engelsk blod bedre end så meget andet?

Jeg går ikke ud fra at vi sælger medmindre vi også køber nye spillere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er vild med Lallana, når han er i topform. Kan vi forvente, at han er det fremadrettet ? Hvis Klopp regner ham som en vigtig brik på holdet, så skal han jo også være klar til at spille de fleste kampe. Måske er Woodburn alternativet, og så er der da stadiog tale om (great) british steel.
Jeg tvivler på at lallana bliver 100% i denne sæson.

Og der skal de jo også med at Lallana måske selv ønsker at spille på et lavere niveau, hvis det står slemt til med fysikken.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 20. mar, 2018 18:14

Men hvis Klopp ikke troede på Lallanas fremtid så ville han jo ikke hive ham så meget spilletid som han trods alt gør.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 20. mar, 2018 18:48

Filos of Isk skrev:Men hvis Klopp ikke troede på Lallanas fremtid så ville han jo ikke hive ham så meget spilletid som han trods alt gør.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Han har fået 215 minutter over 10 PL kampe. Det er jo ikke vanvittigt meget.

438 minutter, hvis vi også tager CL, FA og 2 holdet med.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 20. mar, 2018 19:04

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:Men hvis Klopp ikke troede på Lallanas fremtid så ville han jo ikke hive ham så meget spilletid som han trods alt gør.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Han har fået 215 minutter over 10 PL kampe. Det er jo ikke vanvittigt meget.

438 minutter, hvis vi også tager CL, FA og 2 holdet med.
Hvis man tænker på hvor meget skadet han har været, så syntes jeg egentligt det er ret pænt.

Også her i slutspurten får han en del tid fra bænken.


Sent from my iPhone using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » tirsdag, 20. mar, 2018 19:13

Mads T. skrev:
Filos of Isk skrev:
texy skrev: Skulle vi skrive med Sessegnon, så er det da muligt, at Moreno sendes ud. Men jeg ser ikke Sessegnon's fremtid på backen. Hans fremtid ligger i offensiven.
Jeg tror også mest at Sessegnon skal ses som et offensivt emne. Og jeg tror ikke det gavner hans udvikling hvis han skiftevis skal spille venstreback og højre kant-angriber.

Så jeg tror ikke som sådan at Morenos fremtid afhænger af Sessegnon.

Jeg tror også at backerne er nogen af de pladser der kræver mest rotation, så jeg håber lidt at vi har to dedikerede venstrebacks til næste sæson.
Sessegnon har ikke spillet en eneste kamp som højre kant-angriber i denne sæson. Han har spillet 19 kampe som back/wing back og 19 kampe som venstre fløj/venstre kant-angriber. Han er kun 17 år, så jeg ser ikke noget problem i at han skulle vikariere på backen når han formentlig alligevel ikke vil være fast mand på venstre wing. I den alder han har, ser jeg det som værende bedre for hans udvikling, at han spiller flere pladser, da det blot vil udvikle flere aspekter af hans spil.
Vores offensive spil er ofte flydende, hvor spillere tillades at bevæge sig rundt.

Men min tanke var nu, at hvis man skulle hente Sessegnon, så ville han være tiltænkt som alternativ til Mané. Og såfremt han ville være god nok, så kunne det så også give nogle pauser til Salah, da Mané sagtens (måske er han rent faktisk bedre der) kan spille i højre side.
Kloppite

Besvar