hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5672
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » fredag, 03. aug, 2018 21:16

AJJ skrev:30 for Benteke. 25 for Sakho. Og nu 20 for Ings. Går ud fra, at CP får et julekort fra os i år.
Desværre er det kun Ings, vi ikke har tabt penge på af dem.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 03. aug, 2018 21:33

Hr. Drejer skrev:
Wormie skrev:
Hvis vi får over 20 for Ings, så er det super købmandskab.
Ja et mirakel, hvis vi henter en ny angriber ind i stedet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » fredag, 03. aug, 2018 23:37

Oomph242 skrev:
AJJ skrev:30 for Benteke. 25 for Sakho. Og nu 20 for Ings. Går ud fra, at CP får et julekort fra os i år.
Desværre er det kun Ings, vi ikke har tabt penge på af dem.
Sakho købt for 19 solgt for 28 +2,3 euro for lånet iflg transfermarkt. Benteke tabte vi 15 mill euro for, men gad da også vide hvornår man finder ud af at Ben,Heskey typer er noget LFC skal holde nallerne fra, ligesom med Carroll wannabes, Crouch er i en kategori for sig, han er unik på godt og...middelgodt...Altså meget muskuløse brød, og så Crouch. Nix pille fremover :naughty:
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » lørdag, 04. aug, 2018 17:22

Thommo skrev: Sakho købt for 19 solgt for 28 +2,3 euro for lånet iflg transfermarkt. Benteke tabte vi 15 mill euro for, men gad da også vide hvornår man finder ud af at Ben,Heskey typer er noget LFC skal holde nallerne fra, ligesom med Carroll wannabes, Crouch er i en kategori for sig, han er unik på godt og...middelgodt...Altså meget muskuløse brød, og så Crouch. Nix pille fremover :naughty:
Benteke tabte vi da kun £0,5M på?

Købt for £32,5M

https://www.lfchistory.net/Transfers/ByManager/25/1

Solgt for £32M

https://www.lfchistory.net/Transfers/ByManager/28/0
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » lørdag, 04. aug, 2018 17:38

Transfermarkt er uenig så vidt jeg kan se :dontknow: Jeg ved ikke hvad der er mest troværdig, men hva´fa´en 15 mill euro er jo også pebernødder i dagens fodbold verden, hvis TM har ret.
https://www.transfermarkt.com/christian ... eler/50201
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 04. aug, 2018 23:07

Thommo skrev:Transfermarkt er uenig så vidt jeg kan se :dontknow: Jeg ved ikke hvad der er mest troværdig, men hva´fa´en 15 mill euro er jo også pebernødder i dagens fodbold verden, hvis TM har ret.
https://www.transfermarkt.com/christian ... eler/50201

Transfermarkt medregner ikke eventuelle klausuler, så vidt jeg ved.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » søndag, 05. aug, 2018 11:30

Jeg ved godt, at mange siden har gort det godt, men det gjorde mange af dem ikke for os, så disse beløb er da også godkendte:

Jerome Sinclair, Watford, kompensasjonssum £4M
Sergi Canós, Norwich, £2,5M+£2M
Joe Allen, Stoke, £11M+£2M
Brad Smith, Bournemouth, £3M+£3M
Luis Alberto, Lazio, £4,3M+£1,7M
Tiago Ilori, Reading, £3.75M
Sebastian Coates, Sunderland, £2M + £2M
Fabio Borini, Sunderland, £8M+£2M
Andre Wisdom, Derby County, £2M + £2.5M
Kevin Stewart, Hull City, £5.5M + £2.5M
Mamadou Sakho, Crystal Palace, £26M

Det er alligevel potentielt 90 mio. £ for disse 11 spillere hvoraf en del ingen eller meget få minutter fik på 1. holdet, og det er vel kun Joe Allen og Sakho som kan regnes for en del af 1. holdet.
Siden har priserne udviklet sig yderligere, og hvorfor skulle vi ikke kunne opnå et lignende samlet salg for navne som:

Mignolet
Ings
Origi
Markovic
Chirivella
Ojo
Grujic

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 05. aug, 2018 12:04

Niels K skrev:Jeg ved godt, at mange siden har gort det godt, men det gjorde mange af dem ikke for os, så disse beløb er da også godkendte:

Jerome Sinclair, Watford, kompensasjonssum £4M
Sergi Canós, Norwich, £2,5M+£2M
Joe Allen, Stoke, £11M+£2M
Brad Smith, Bournemouth, £3M+£3M
Luis Alberto, Lazio, £4,3M+£1,7M
Tiago Ilori, Reading, £3.75M
Sebastian Coates, Sunderland, £2M + £2M
Fabio Borini, Sunderland, £8M+£2M
Andre Wisdom, Derby County, £2M + £2.5M
Kevin Stewart, Hull City, £5.5M + £2.5M
Mamadou Sakho, Crystal Palace, £26M

Det er alligevel potentielt 90 mio. £ for disse 11 spillere hvoraf en del ingen eller meget få minutter fik på 1. holdet, og det er vel kun Joe Allen og Sakho som kan regnes for en del af 1. holdet.
Siden har priserne udviklet sig yderligere, og hvorfor skulle vi ikke kunne opnå et lignende samlet salg for navne som:

Mignolet
Ings
Origi
Markovic
Chirivella
Ojo
Grujic
Men at Sælge Ojo, Ings og Origi vil være hul i hovedet, så længe der ikke hentes en erstatning ind, som kan udfordre start 11. At have en tynd trup, vil være at skyde sig selv i foden. Vi har allerede udlejet Kent, Woodburn og flere. Woodburn var inde over holdet sidste sæson og så vil han pludselig mangle som sup, hvis vi ønsker at deltage i mere end i turnering.

Hvis ikke vi henter andre, ønsker jeg Origi som reserve og det samme med Ings. Origi er klart en god sup, spørgsmålet er bare om han vi være det.

Det er god logik at sælge ud og tjene penge, men hvis ikke vi henter min 1 klasse spiller, så forstår jeg ikke, hvorfor I har så travlt med at sælge, spillere som Ings, Ojo og specielt Origi

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » søndag, 05. aug, 2018 12:22

liverpoolfc86 skrev:
Niels K skrev:Jeg ved godt, at mange siden har gort det godt, men det gjorde mange af dem ikke for os, så disse beløb er da også godkendte:

Jerome Sinclair, Watford, kompensasjonssum £4M
Sergi Canós, Norwich, £2,5M+£2M
Joe Allen, Stoke, £11M+£2M
Brad Smith, Bournemouth, £3M+£3M
Luis Alberto, Lazio, £4,3M+£1,7M
Tiago Ilori, Reading, £3.75M
Sebastian Coates, Sunderland, £2M + £2M
Fabio Borini, Sunderland, £8M+£2M
Andre Wisdom, Derby County, £2M + £2.5M
Kevin Stewart, Hull City, £5.5M + £2.5M
Mamadou Sakho, Crystal Palace, £26M

Det er alligevel potentielt 90 mio. £ for disse 11 spillere hvoraf en del ingen eller meget få minutter fik på 1. holdet, og det er vel kun Joe Allen og Sakho som kan regnes for en del af 1. holdet.
Siden har priserne udviklet sig yderligere, og hvorfor skulle vi ikke kunne opnå et lignende samlet salg for navne som:

Mignolet
Ings
Origi
Markovic
Chirivella
Ojo
Grujic
Men at Sælge Ojo, Ings og Origi vil være hul i hovedet, så længe der ikke hentes en erstatning ind, som kan udfordre start 11. At have en tynd trup, vil være at skyde sig selv i foden. Vi har allerede udlejet Kent, Woodburn og flere. Woodburn var inde over holdet sidste sæson og så vil han pludselig mangle som sup, hvis vi ønsker at deltage i mere end i turnering.

Hvis ikke vi henter andre, ønsker jeg Origi som reserve og det samme med Ings. Origi er klart en god sup, spørgsmålet er bare om han vi være det.

Det er god logik at sælge ud og tjene penge, men hvis ikke vi henter min 1 klasse spiller, så forstår jeg ikke, hvorfor I har så travlt med at sælge, spillere som Ings, Ojo og specielt Origi

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg tror ikke, at Klopp ville udleje Wilson, hvis han ikke mente, at vi er godt nok dækket ind på kanterne, hvor Camacho har vist sig frem, og hvor Moreno også kan bruges, hvis vi når længere ud end Shaqiri og Sturridge, og endelig kan systemet tilrettes lidt, hvis vi rammes for hårdt af skader blandt kantangriberne, eller hvad vi skal kalde dem.

Mht angribere, så tror jeg, at Klopp anser Sturridge for det helt klare 1. valg blandt reservne, og at han får lige så meget af Solanke, som han gør af Origi og Ings. Desuden har han givetvis "lovet" spilletid til Brewster, når han forhåbentligt er klar omkring Juletid.

Klopp har udtalt, at truppen lige nu er for stor, og det må dermed være nævnte spillere, der er i overkskud, og sådan lyder alle meldingerne fra jounalisterne, der er tættest på Liverpool jo også.
Selvom vi ser ud til at være en virkelig veldrevet forretning og har mange penge at gøre med, så betyder det noget, at truppen er trimmet, så der ikke betales unødige lønninger, og at vi får et mere balannceret netspend ved salg i dette vindue imo.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 05. aug, 2018 13:04

Niels K skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Niels K skrev:Jeg ved godt, at mange siden har gort det godt, men det gjorde mange af dem ikke for os, så disse beløb er da også godkendte:

Jerome Sinclair, Watford, kompensasjonssum £4M
Sergi Canós, Norwich, £2,5M+£2M
Joe Allen, Stoke, £11M+£2M
Brad Smith, Bournemouth, £3M+£3M
Luis Alberto, Lazio, £4,3M+£1,7M
Tiago Ilori, Reading, £3.75M
Sebastian Coates, Sunderland, £2M + £2M
Fabio Borini, Sunderland, £8M+£2M
Andre Wisdom, Derby County, £2M + £2.5M
Kevin Stewart, Hull City, £5.5M + £2.5M
Mamadou Sakho, Crystal Palace, £26M

Det er alligevel potentielt 90 mio. £ for disse 11 spillere hvoraf en del ingen eller meget få minutter fik på 1. holdet, og det er vel kun Joe Allen og Sakho som kan regnes for en del af 1. holdet.
Siden har priserne udviklet sig yderligere, og hvorfor skulle vi ikke kunne opnå et lignende samlet salg for navne som:

Mignolet
Ings
Origi
Markovic
Chirivella
Ojo
Grujic
Men at Sælge Ojo, Ings og Origi vil være hul i hovedet, så længe der ikke hentes en erstatning ind, som kan udfordre start 11. At have en tynd trup, vil være at skyde sig selv i foden. Vi har allerede udlejet Kent, Woodburn og flere. Woodburn var inde over holdet sidste sæson og så vil han pludselig mangle som sup, hvis vi ønsker at deltage i mere end i turnering.

Hvis ikke vi henter andre, ønsker jeg Origi som reserve og det samme med Ings. Origi er klart en god sup, spørgsmålet er bare om han vi være det.

Det er god logik at sælge ud og tjene penge, men hvis ikke vi henter min 1 klasse spiller, så forstår jeg ikke, hvorfor I har så travlt med at sælge, spillere som Ings, Ojo og specielt Origi

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg tror ikke, at Klopp ville udleje Wilson, hvis han ikke mente, at vi er godt nok dækket ind på kanterne, hvor Camacho har vist sig frem, og hvor Moreno også kan bruges, hvis vi når længere ud end Shaqiri og Sturridge, og endelig kan systemet tilrettes lidt, hvis vi rammes for hårdt af skader blandt kantangriberne, eller hvad vi skal kalde dem.

Mht angribere, så tror jeg, at Klopp anser Sturridge for det helt klare 1. valg blandt reservne, og at han får lige så meget af Solanke, som han gør af Origi og Ings. Desuden har han givetvis "lovet" spilletid til Brewster, når han forhåbentligt er klar omkring Juletid.

Klopp har udtalt, at truppen lige nu er for stor, og det må dermed være nævnte spillere, der er i overkskud, og sådan lyder alle meldingerne fra jounalisterne, der er tættest på Liverpool jo også.
Selvom vi ser ud til at være en virkelig veldrevet forretning og har mange penge at gøre med, så betyder det noget, at truppen er trimmet, så der ikke betales unødige lønninger, og at vi får et mere balannceret netspend ved salg i dette vindue imo.
Det er jeg helt med på og vil være fint at få solgt ud af ''overflødige spillere. Jeg mener bare ikke det vil være klogt at sælge 4 offensive spillere, uden at hente bare 1 ind, eller trække en u23 spiller op i truppen fra sæson start og ikke først til vinter. Vi 3 / 4 turneringer og ligaen.

Tjek for offensive muligheder og sammenlign med de andre top hold.

Jeg kan gå med til at sælge enten Ings eller Origi og de andre af overstående eller, men at sælge dem begge(Ings og Origi) uden at hente en ny ind. Det er i mine øjne tåbeligt.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » mandag, 06. aug, 2018 12:55

Angribere der kan erstatte Firmino:
Sturridge, Ings, Solanke, Origi + Brewster omkring juletid.

Det er 2 for mange efter min smag. For min skyld skulle vi sælge 2 og gerne Ings + Origi. Jeg har en større tro på potentialet i Solanke end i Origi. Begge har dog til gode at vise hvad de kan på et højt niveau, så det er kun potentialet der kan diskuteres.

Sturridge som super sub, Solanke til nogle små cups og så brewster efter jul måske.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

TG12
Indlæg: 1626
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » mandag, 06. aug, 2018 13:14

ilusio skrev:Angribere der kan erstatte Firmino:
Sturridge, Ings, Solanke, Origi + Brewster omkring juletid.

Det er 2 for mange efter min smag. For min skyld skulle vi sælge 2 og gerne Ings + Origi. Jeg har en større tro på potentialet i Solanke end i Origi. Begge har dog til gode at vise hvad de kan på et højt niveau, så det er kun potentialet der kan diskuteres.

Sturridge som super sub, Solanke til nogle små cups og så brewster efter jul måske.
Jeg håber du får ret, men jeg vil nu gerne se Sturrdige være stabil, og uden skader til minimum slut Oktober før jeg tør overveje at regne med ham som en super sub.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bojangles » mandag, 06. aug, 2018 13:32

TG12 skrev:
ilusio skrev:Angribere der kan erstatte Firmino:
Sturridge, Ings, Solanke, Origi + Brewster omkring juletid.

Det er 2 for mange efter min smag. For min skyld skulle vi sælge 2 og gerne Ings + Origi. Jeg har en større tro på potentialet i Solanke end i Origi. Begge har dog til gode at vise hvad de kan på et højt niveau, så det er kun potentialet der kan diskuteres.

Sturridge som super sub, Solanke til nogle små cups og så brewster efter jul måske.
Jeg håber du får ret, men jeg vil nu gerne se Sturrdige være stabil, og uden skader til minimum slut Oktober før jeg tør overveje at regne med ham som en super sub.
Origi er ims den der bedst kan begå sig ude på fløjen af fire (Brewster ved jeg ikke nok om, til at udtale mig der) Derfor giver det god mening at holde fast i ham + han til forskel fra Sturridge og Ings kan bringe noget luftstyrke. Solanke er stadig så ung, at det vil være dumt allerede nu at opgive ham. Så desværre imø, så må det være Ings der skal videre - hvilket han også selv har sagt, at han gerne vil.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » mandag, 06. aug, 2018 13:33

TG12 skrev:
ilusio skrev:Angribere der kan erstatte Firmino:
Sturridge, Ings, Solanke, Origi + Brewster omkring juletid.

Det er 2 for mange efter min smag. For min skyld skulle vi sælge 2 og gerne Ings + Origi. Jeg har en større tro på potentialet i Solanke end i Origi. Begge har dog til gode at vise hvad de kan på et højt niveau, så det er kun potentialet der kan diskuteres.

Sturridge som super sub, Solanke til nogle små cups og så brewster efter jul måske.
Jeg håber du får ret, men jeg vil nu gerne se Sturrdige være stabil, og uden skader til minimum slut Oktober før jeg tør overveje at regne med ham som en super sub.
Hvis han er der er han bedre end nogen af de andre tilgængelige. Så det håber jeg han er.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » torsdag, 09. aug, 2018 17:31

Ser ikke ud til, at hverken Ings eller Origi sælges til en engelsk klub i dette vindue. Synes, at det er fint, at vi står fast på vores priser.

Valencia kan muligvis komme på banen i forhold til Origi senere på måneden.

Og hvis ikke Skotland falder under PL-reglerne, så kan det da også være, at Solanke ryger et års tid til Rangers, hvis Ings bliver.
Kloppite

Besvar