hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 25. jun, 2019 09:44

Niels K skrev:Liverpool gir slipp på Shamal George etter 10 års tjeneste på Anfield.

Keeperen, som tidligere har hatt låneopphold hos Carlisle og Tranmere Rovers, men som aldri har spilt en førstelagskamp for Liverpool, er på vei til Swindon Town på en gratisovergang. Liverpool ser ut til å få med en klausul som gir Anfield-klubben prosenter av overgangssummen ved et videresalg av 21-åringen fra Swindon.

Daily Mail
tja, han har jo nok haft det svært i konkurrencen med Grabara og Kelleher. Men held og lykke til George, han er kun 21 og som keeper har han jo rigelig tid til at få sig en fornuftig karriere.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » onsdag, 10. jul, 2019 07:25

Så er Alberto Moreno bekræftet til Villarreal. God vind dernede i det spanske. Han var måske ikke altid den skarpeste rent defensivt, men hans professionelle indstilling kan der ikke sættes en finger på. Ikke ét eneste negativt ord i pressen efter at have været bænket, og klar når der en sjælden gang blev kaldt på ham. Virker også til, at han har været en del af / medkatalysator for den gode stemning i truppen.

https://www.bbc.com/sport/football/48929136

Ville egentlig have skrevet det i hans Spillertråd, men den lader til at være forsvundet ifm konverteringen af Forum.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 10. jul, 2019 07:53

Alt det bedste til Moreno!
Han brugte sit år på sidelinjen på at arbejde på sine svagheder og kom styrket tilbage et år senere. Det er imponerende attitude.

Han så også ud til at være hovedårsagen til at vi fik Coutinho til at spille bold det sidste halve år inden skiftet.

Jeg håber at Villarreal spiller 3-5-2/3-4-3 så Moreno ikke skal dække bagerste stolpe, for så har de fået sig en fantastisk spiller.


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJJ » onsdag, 10. jul, 2019 09:05

Jeg mener Moreno på et tidspunkt var ude at sige, at han ikke synes havde fået en chance for at tilbageerobre VB efter skaden i dec. 17. Men det er vist også det.

Og faktuelt er der jo korrekt. Han fik ikke en chance igen. For pladsen blev besat af én, der skulle vise sig at blive Europas bedste VB.

Ligesom MIgnolet (der er så opbakkende omkring Allison, at det er lige ved at være for meget af det gode :) ) har Moreno været superprofessionel og håndteret situationen flot.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 24. jul, 2019 07:59

Det ser ud til, at Ejaria er på vej væk:

https://www.goal.com/en/news/liverpool- ... brkht4624g

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 24. jul, 2019 08:30

Niels K skrev:
onsdag, 24. jul, 2019 07:59
Det ser ud til, at Ejaria er på vej væk:

https://www.goal.com/en/news/liverpool- ... brkht4624g
3 millioner er vel en ok handel. Jeg kan ikke se at vi har betalt penge for ham udover løn og ophold, men det er jo fint nok. I et kort øjeblik kunne man jo godt se ham bryde igennem, men så brast drømmen og hvis han ikke er med til USA, så er skibet jo nok ved at være sejlet.
kunne selvfølgelig være dejligt med nogle klausuler, som 15 % af næste salg eller sådan noget, men så skal vi måske sælge for 2,5.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 24. jul, 2019 16:13

Filos of Isk skrev:
onsdag, 24. jul, 2019 08:30
Niels K skrev:
onsdag, 24. jul, 2019 07:59
Det ser ud til, at Ejaria er på vej væk:

https://www.goal.com/en/news/liverpool- ... brkht4624g
3 millioner er vel en ok handel. Jeg kan ikke se at vi har betalt penge for ham udover løn og ophold, men det er jo fint nok. I et kort øjeblik kunne man jo godt se ham bryde igennem, men så brast drømmen og hvis han ikke er med til USA, så er skibet jo nok ved at være sejlet.
kunne selvfølgelig være dejligt med nogle klausuler, som 15 % af næste salg eller sådan noget, men så skal vi måske sælge for 2,5.
Jeg tænker også, at det er en ok pris og så lige den videresalgsklausul. Tilbagekøbsklausul tror jeg ikke, der bliver behov for i dette tilfælde, men jeg tror, at det er klogt, at vi fik det tilføjet i handlen med Rafa Camacho.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 24. jul, 2019 19:28

Det er godt nok synd for Clyne, men nu får vi jo ikke en daddel for ham...

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/7 ... halvt-aar/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 25. jul, 2019 08:43

Niels K skrev:
onsdag, 24. jul, 2019 19:28
Det er godt nok synd for Clyne, men nu får vi jo ikke en daddel for ham...

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/7 ... halvt-aar/
eller en backup højreback :(

oh well, vi har vel forsikret lønnen og så er det godt at Gomez er en fantastisk højreback og Hoever også kan komme i spil. og Matip og Lovren er jo gode alternativer til Gomez i midterforsvaret, så det er ikke engang sikkert at han vil få super meget spilletid derinde i fri konkurrence.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » torsdag, 25. jul, 2019 10:18

Filos of Isk skrev:
torsdag, 25. jul, 2019 08:43
Niels K skrev:
onsdag, 24. jul, 2019 19:28
Det er godt nok synd for Clyne, men nu får vi jo ikke en daddel for ham...

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/7 ... halvt-aar/
eller en backup højreback :(

oh well, vi har vel forsikret lønnen og så er det godt at Gomez er en fantastisk højreback og Hoever også kan komme i spil. og Matip og Lovren er jo gode alternativer til Gomez i midterforsvaret, så det er ikke engang sikkert at han vil få super meget spilletid derinde i fri konkurrence.
Jeg tror slet ikke, at han var tiltænkt spilletid, og at meningen var, at han skulle sælges, og der er vi lige gået glip af vel omkring 10 mille ?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 25. jul, 2019 12:11

Niels K skrev:
torsdag, 25. jul, 2019 10:18
Filos of Isk skrev:
torsdag, 25. jul, 2019 08:43
Niels K skrev:
onsdag, 24. jul, 2019 19:28
Det er godt nok synd for Clyne, men nu får vi jo ikke en daddel for ham...

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/7 ... halvt-aar/
eller en backup højreback :(

oh well, vi har vel forsikret lønnen og så er det godt at Gomez er en fantastisk højreback og Hoever også kan komme i spil. og Matip og Lovren er jo gode alternativer til Gomez i midterforsvaret, så det er ikke engang sikkert at han vil få super meget spilletid derinde i fri konkurrence.
Jeg tror slet ikke, at han var tiltænkt spilletid, og at meningen var, at han skulle sælges, og der er vi lige gået glip af vel omkring 10 mille ?
Jeg ved ikke om der kom de bud på 10 millioner , ikke indtil videre. Jeg syntes det begyndte at ligne en MArkovic situation vi stod i med ham. Var der andre der ville matche hans løn?

Vi stod jo lidt i det problem at hvis han var god nok(i nuværende forfatning) til at nogen ville smide 15 på bordet for ham, så var han også god nok til at være 2. valg på HB, hvis vi forudsætter at Gomez vinder en plads i midterforsvaret.

Men jeg tror da bestemt at Klopp var villig til at give ham spilletid hvis han leverede godt nok til træning.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 26. jul, 2019 11:31

Filos of Isk skrev:
torsdag, 25. jul, 2019 12:11
Niels K skrev:
torsdag, 25. jul, 2019 10:18
Filos of Isk skrev:
torsdag, 25. jul, 2019 08:43
Niels K skrev:
onsdag, 24. jul, 2019 19:28
Det er godt nok synd for Clyne, men nu får vi jo ikke en daddel for ham...

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/7 ... halvt-aar/
eller en backup højreback :(

oh well, vi har vel forsikret lønnen og så er det godt at Gomez er en fantastisk højreback og Hoever også kan komme i spil. og Matip og Lovren er jo gode alternativer til Gomez i midterforsvaret, så det er ikke engang sikkert at han vil få super meget spilletid derinde i fri konkurrence.
Jeg tror slet ikke, at han var tiltænkt spilletid, og at meningen var, at han skulle sælges, og der er vi lige gået glip af vel omkring 10 mille ?
Jeg ved ikke om der kom de bud på 10 millioner , ikke indtil videre. Jeg syntes det begyndte at ligne en MArkovic situation vi stod i med ham. Var der andre der ville matche hans løn?

Vi stod jo lidt i det problem at hvis han var god nok(i nuværende forfatning) til at nogen ville smide 15 på bordet for ham, så var han også god nok til at være 2. valg på HB, hvis vi forudsætter at Gomez vinder en plads i midterforsvaret.

Men jeg tror da bestemt at Klopp var villig til at give ham spilletid hvis han leverede godt nok til træning.
De 10 mille vi måske er gået glip af kan måske være godt givet ud, hvis det betyder endnu flere spilleminutter til Ki-Jana. Prøv at tjekke Ki-Jana vs. Tranmere ud og se hvor meget bold, der er i ham. Han er altså rigtig dygtig.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 26. jul, 2019 12:09

Jeg er slet ikke i tvivl om at Ki-Jana er et stort talent og da backs typisk topper tidligt, så tror jeg også at det giver ok mening at vi har Milner og Gomez der kan spille back i en snæver vending og så har vi Hoever, (måske van den Berg), Lewis og Larouci der kan kæmpe om hvem der skal få lov at spille lidt cup-kampe på backpladserne.

Det er jeg helt tryg ved. Men hvis Clyne spillede genialt, så skulle han jo også have lov til at spille.

Men ja, hvis Clyne var god nok til at få spilletid, så var han jo også god nok(nuværende forfatning) til at hele den nederste halvdel af PL var gået i budkrig for ham fra starten juni måned.

Så jeg tvivler på at vi er gået glip af ret meget, desværre.

Jeg tror også det er helt bevidst at Klopp prøver at have en lidt mindre trup end 22 mand, men hvor de 11.-18. bedste spillere i truppen til gengæld er i skarpere kamptræning og bedre udvikling end de havde været i en trup hvor der var to spillere til hver plads.

Milner tror jeg hvade stor gavn af nogle af de optrædender han fik på backen i en periode hvor han var langt fra startopstillingen(så langt som Milner nu kan være, men vi spillede meget 4-2-3-1 i den periode og de fleste midtbanespiller var friske).

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » fredag, 26. jul, 2019 18:33

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
torsdag, 25. jul, 2019 08:43
Niels K skrev:
onsdag, 24. jul, 2019 19:28
Det er godt nok synd for Clyne, men nu får vi jo ikke en daddel for ham...

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/7 ... halvt-aar/
eller en backup højreback :(

oh well, vi har vel forsikret lønnen og så er det godt at Gomez er en fantastisk højreback og Hoever også kan komme i spil. og Matip og Lovren er jo gode alternativer til Gomez i midterforsvaret, så det er ikke engang sikkert at han vil få super meget spilletid derinde i fri konkurrence.
Jeg tror slet ikke, at han var tiltænkt spilletid, og at meningen var, at han skulle sælges, og der er vi lige gået glip af vel omkring 10 mille ?
Enig med Niels. Trup mæssigt betyder det intet, økonomisk gør det.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 05. aug, 2019 10:00

Migs ser ud til at ryge til Club Brügge for hvad, der kan ende op med at blive til 8,2 mio. £:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/8 ... il-belgia/

Besvar