hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » torsdag, 23. maj, 2019 18:58

Rafa Camacho har tilsyneladende takket nej til en kontraktforlængelse, og Liverpool har efterfølgende sat en prislap på 10 mille på ham:

https://metro.co.uk/2019/05/23/liverpoo ... t-9671193/

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af Xenne » torsdag, 23. maj, 2019 19:44

liverpoolfc86 skrev:
Niels K skrev:Wilson til Wolves for 25 mille ?

https://www.footballinsider247.com/excl ... -25m-sale/
Synes det er ærgerligt hver gang vi sælger en af vores egne, meeeen hvis vi være nr 1 er han vel ikke god nok? Det skal man sommetider lige huske på.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Vi skal også passe på vi ikke laver en "Chelsea", ikke ens betydende med at Wilson er den nye Salah.
Men det er før set, at spillere først slår til lidt oppe i alderen, han kan i min optik sagtens lejes ud en eller to sæsoner til også se hvordan han udvikler sig.

Eks.
De Bruyne, Salah, Lukaku, der er sikkert også mange andre.
Billede

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 23. maj, 2019 21:57

Xenne skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Niels K skrev:Wilson til Wolves for 25 mille ?

https://www.footballinsider247.com/excl ... -25m-sale/
Synes det er ærgerligt hver gang vi sælger en af vores egne, meeeen hvis vi være nr 1 er han vel ikke god nok? Det skal man sommetider lige huske på.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Vi skal også passe på vi ikke laver en "Chelsea", ikke ens betydende med at Wilson er den nye Salah.
Men det er før set, at spillere først slår til lidt oppe i alderen, han kan i min optik sagtens lejes ud en eller to sæsoner til også se hvordan han udvikler sig.

Eks.
De Bruyne, Salah, Lukaku, der er sikkert også mange andre.
Vi har været meget bedre end Chelsea må man sige. Jordon Ibe eksempelvis.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 24. maj, 2019 09:42

Fowler89 skrev:
Xenne skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Niels K skrev:Wilson til Wolves for 25 mille ?

https://www.footballinsider247.com/excl ... -25m-sale/
Synes det er ærgerligt hver gang vi sælger en af vores egne, meeeen hvis vi være nr 1 er han vel ikke god nok? Det skal man sommetider lige huske på.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Vi skal også passe på vi ikke laver en "Chelsea", ikke ens betydende med at Wilson er den nye Salah.
Men det er før set, at spillere først slår til lidt oppe i alderen, han kan i min optik sagtens lejes ud en eller to sæsoner til også se hvordan han udvikler sig.

Eks.
De Bruyne, Salah, Lukaku, der er sikkert også mange andre.
Vi har været meget bedre end Chelsea må man sige. Jordon Ibe eksempelvis.
Man vil ikke kunne undgå, at man vil fortryde et salg senere hen, når man køber og sælger så meget, som vi gør, men dels skal vi være handlekraftige, da en fodboldklub ikke har al tid i verden, og dels så kender vi spillerne og særligt Wilson så godt, så vi gør tingene med helt åbne øjne.

Jeg kan komme i tanker om Sterling, men ham viste vi jo godt var rigtig god, men prisen dengang var også enorm, og så er der måske Suso, som jeg også inden salget havde en rigtig god fidus til, og han havde været ganske god at have haft i truppen fra dengang til nu. Ellers er vi (Edwards) bare blevet utrolig gode til at få stærke priser for talenterne, og det gavner da i dén grad forretningen. Jeg er spændt på, hvor mange vi sælger denne sommer og for hvilke priser.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » fredag, 24. maj, 2019 10:41

Niels K skrev:Jeg kan komme i tanker om Sterling, men ham viste vi jo godt var rigtig god, men prisen dengang var også enorm, og så er der måske Suso, som jeg også inden salget havde en rigtig god fidus til, og han havde været ganske god at have haft i truppen fra dengang til nu. Ellers er vi (Edwards) bare blevet utrolig gode til at få stærke priser for talenterne, og det gavner da i dén grad forretningen. Jeg er spændt på, hvor mange vi sælger denne sommer og for hvilke priser.
Eftersom Sterling lod sig lokke til Liverpool fra QPR via en kraftig lønforhøjelse, kom det jo ikke som en overraskelse, at han og hans agent gik efter lønsedlen (og agenten efter provisionen på et slag), hvor Cheaty bød ind med heftig lønforhøjelse. Jeg mener da også, at han gik for omkring £ 50 mill., som på det tidspunkt virkede som en ret opskruet pris i markedet = et godt salg.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 24. maj, 2019 12:53

Xenne skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Niels K skrev:Wilson til Wolves for 25 mille ?

https://www.footballinsider247.com/excl ... -25m-sale/
Synes det er ærgerligt hver gang vi sælger en af vores egne, meeeen hvis vi være nr 1 er han vel ikke god nok? Det skal man sommetider lige huske på.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Vi skal også passe på vi ikke laver en "Chelsea", ikke ens betydende med at Wilson er den nye Salah.
Men det er før set, at spillere først slår til lidt oppe i alderen, han kan i min optik sagtens lejes ud en eller to sæsoner til også se hvordan han udvikler sig.

Eks.
De Bruyne, Salah, Lukaku, der er sikkert også mange andre.
Jeg tænker da også at vi bruger pre-season på at se ham an og vurdere om han skal lejes ud igen, sælges eller være en del af førsteholdet.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJ » fredag, 24. maj, 2019 13:34

Cynwal skrev:Eftersom Sterling lod sig lokke til Liverpool fra QPR via en kraftig lønforhøjelse, kom det jo ikke som en overraskelse, at han og hans agent gik efter lønseddelen (og agenten efter provisionen på et slag), hvor Cheaty bød ind med heftig lønforhøjelse.
Rodgers har været ude at sige, at Sterling kunne have fået samme løn i Liverpool, men at han alligevel hellere ville skifte til dem. Så han gik ikke efter pengene. Medmindre Rodgers er fejlciteret, taler usandt, taler mod bedre vidende eller husker forkert.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » fredag, 24. maj, 2019 14:23

Niels K skrev:
Fowler89 skrev:
Xenne skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Niels K skrev:Wilson til Wolves for 25 mille ?

https://www.footballinsider247.com/excl ... -25m-sale/
Synes det er ærgerligt hver gang vi sælger en af vores egne, meeeen hvis vi være nr 1 er han vel ikke god nok? Det skal man sommetider lige huske på.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Vi skal også passe på vi ikke laver en "Chelsea", ikke ens betydende med at Wilson er den nye Salah.
Men det er før set, at spillere først slår til lidt oppe i alderen, han kan i min optik sagtens lejes ud en eller to sæsoner til også se hvordan han udvikler sig.

Eks.
De Bruyne, Salah, Lukaku, der er sikkert også mange andre.
Vi har været meget bedre end Chelsea må man sige. Jordon Ibe eksempelvis.
Man vil ikke kunne undgå, at man vil fortryde et salg senere hen, når man køber og sælger så meget, som vi gør, men dels skal vi være handlekraftige, da en fodboldklub ikke har al tid i verden, og dels så kender vi spillerne og særligt Wilson så godt, så vi gør tingene med helt åbne øjne.

Jeg kan komme i tanker om Sterling, men ham viste vi jo godt var rigtig god, men prisen dengang var også enorm, og så er der måske Suso, som jeg også inden salget havde en rigtig god fidus til, og han havde været ganske god at have haft i truppen fra dengang til nu. Ellers er vi (Edwards) bare blevet utrolig gode til at få stærke priser for talenterne, og det gavner da i dén grad forretningen. Jeg er spændt på, hvor mange vi sælger denne sommer og for hvilke priser.
Man troede jo feks også at Pacheco ville være den nye Suarez og jeg ved ikke hvad. De eneste to jeg ærger mig over er Luis Alberto og Suso, de gør det super godt.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » fredag, 24. maj, 2019 15:08

Fowler89 skrev:
Xenne skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Niels K skrev:Wilson til Wolves for 25 mille ?

https://www.footballinsider247.com/excl ... -25m-sale/
Synes det er ærgerligt hver gang vi sælger en af vores egne, meeeen hvis vi være nr 1 er han vel ikke god nok? Det skal man sommetider lige huske på.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Vi skal også passe på vi ikke laver en "Chelsea", ikke ens betydende med at Wilson er den nye Salah.
Men det er før set, at spillere først slår til lidt oppe i alderen, han kan i min optik sagtens lejes ud en eller to sæsoner til også se hvordan han udvikler sig.

Eks.
De Bruyne, Salah, Lukaku, der er sikkert også mange andre.
Vi har været meget bedre end Chelsea må man sige. Jordon Ibe eksempelvis.

Til gengæld har Luis Alberto og Suso gjort det rigtig godt efter at de forlod klubben. Conor Coady er vel en anden spiller som vi godt kunne have haft i truppen i dag. Men nej, der er et stykke fra disse spillere til De Bruyne, Salah og Lukaku.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » fredag, 24. maj, 2019 15:33

AJ skrev:
Cynwal skrev:Eftersom Sterling lod sig lokke til Liverpool fra QPR via en kraftig lønforhøjelse, kom det jo ikke som en overraskelse, at han og hans agent gik efter lønseddelen (og agenten efter provisionen på et slag), hvor Cheaty bød ind med heftig lønforhøjelse.
Rodgers har været ude at sige, at Sterling kunne have fået samme løn i Liverpool, men at han alligevel hellere ville skifte til dem. Så han gik ikke efter pengene. Medmindre Rodgers er fejlciteret, taler usandt, taler mod bedre vidende eller husker forkert.

Som jeg husker det ville vi først give ham den høje løn efter City havde afgivet deres bud. Før det var det vist en væsentligt lavere løn vi tilbød. Måske det var en af årsagerne til hans valg. Samt udsigten til titler.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af Xenne » lørdag, 25. maj, 2019 11:03

Mads T. skrev:
Fowler89 skrev:
Xenne skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Niels K skrev:Wilson til Wolves for 25 mille ?

https://www.footballinsider247.com/excl ... -25m-sale/
Synes det er ærgerligt hver gang vi sælger en af vores egne, meeeen hvis vi være nr 1 er han vel ikke god nok? Det skal man sommetider lige huske på.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Vi skal også passe på vi ikke laver en "Chelsea", ikke ens betydende med at Wilson er den nye Salah.
Men det er før set, at spillere først slår til lidt oppe i alderen, han kan i min optik sagtens lejes ud en eller to sæsoner til også se hvordan han udvikler sig.

Eks.
De Bruyne, Salah, Lukaku, der er sikkert også mange andre.
Vi har været meget bedre end Chelsea må man sige. Jordon Ibe eksempelvis.
Vi har været meget bedre helt bestemt.
Min pointe er bare, vi står egentlig i en fin finansiel situation.
Så hvorfor sælge?
Hvorfor ikke udleje og give Wilson en sæson eller to til, med mange kampe og se hvordan det modner ham?
Om to sæsoner er Lallana og Milner helt sikkert væk, så der kunne måske opstå en mulighed der.

Til gengæld har Luis Alberto og Suso gjort det rigtig godt efter at de forlod klubben. Conor Coady er vel en anden spiller som vi godt kunne have haft i truppen i dag. Men nej, der er et stykke fra disse spillere til De Bruyne, Salah og Lukaku.
Billede

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 28. maj, 2019 17:04

West Ham interesseret i Shaqiri til 22,5 mille:

https://readwestham.com/2019/05/28/west ... n-shaqiri/

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 28. maj, 2019 17:41

Niels K skrev:West Ham interesseret i Shaqiri til 22,5 mille:

https://readwestham.com/2019/05/28/west ... n-shaqiri/
Glem det!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » tirsdag, 28. maj, 2019 20:35

Niels K skrev:West Ham interesseret i Shaqiri til 22,5 mille:

https://readwestham.com/2019/05/28/west ... n-shaqiri/
Tjah hvis ikke Klopp vil bruge ham, på trods af han kun bruger 116 min pr assist/mål,kan han jo reelt lige så godt sælges, 21 minutter mindre end Firmino eksempelvis bruger pr assist/mål( ;) ) iflg. transfermarkt. Jeg fatter reelt ikke hvis han foretrækker at blive i LFC, men hvem ved....Men 22 mill lyder godt nok 30-40 mill for lavt, også selv om han åbenlyst ikke vurderes særligt højt af Klopp.
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 29. maj, 2019 09:09

22,5 er alt for lidt for Shaqiri som tingene er lige nu, det er klart at hvis vi går ud og henter en spiller der vil skubbe Shaqiri længere ned i rangordenen, så kan vi jo godt sælge til højest byddende også selvom det bud ikke er super højt.

Shaqiri har jo haft gode og dårlige perioder. Min mini-teori er at de mange landskampspauser i efteråret var med til at holde Shaqiri skarp selvom han ikke spillede fast og derfor var han næsten 100% klar hver gang der var brug for ham. I vinterperioden og her i foråret derimod har han ikke fået så mange kampe på landsholdet til at holde sig skarp og den skarphed har han manglet når der var brug for ham.

Jeg tror da også stadig at Klopp arbejder med ham udenfor banen og at hvis vi beholder ham, så ser vi en stærkere Shaqiri i næste sæson.

Besvar