hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 31. jul, 2017 13:53

Markovic tror jeg ryger fordi han ikke opfylder angriber delen af kant-angriber rollen godt nok, det er en svær plads at spille, spørg bare folk som Ibe og Downing. Han bringer ellers noget meget tiltrængt fart i forreste kæde(mindre tiltrængt efter Salah er kommet, men stadig). Jeg tror Origi skal spille kant i denne sæson, han er hurtig og god teknik og har rigtig god fysik til at løbe mod bagerste stolpe. Så Markovic bliver højst fjerdevalg og vi skulle også gerne få brugt Woodburn og måske Solanke eller Lallana derude også.

Moreno bør vi nok sælge, den har lige været oppe at vende igen, men han har fået ret meget spilletid i preseason, måse håber vi bare at hæve hans markedsværdi, men hvis han var sikkert ude burde VB spilletiden jo deles mellem Milner, Robertson og så en af de helt unge eller Gomez. Så har Klopp set markante fremskridt på træningsbanen, tænker han at holdets sammensætning til næste år bedre kan rumme Morenos dårlige sider og har bedre brug for hans styrker?
Jeg ved det ikke... Det kan være Milner gik med til en og kun en sæson på VB eller Klopp gerne vil have Milner op og spille box-to-box. Det kan også være at Klopp tænker at hvis Keita koster 75 millioner pund, så koster Moreno 25 og sådan er det bare. Moreno har også så meget fart og teknik at han godt kunne bruges længere fremme på banen, men vi har bare ikke rigtig set tegn på at Klopp tænker i de baner, men hvis vi spiller Salah fast, så vil en anden hurtig og venstrebenet spiller som backup jo ikke være helt tosset, men jeg tror ikke vi går den vej, så ville han jo spille pladsen i venskabskampe og sidste år da Manés fravær gjorde at vi slet ikke havde fart i forreste linje. Han er nok ligesom Markovic for meget kant og for lidt angriber, ligesom han også har været for meget kant til at være back.

Flanagan kunne jeg godt tænke mig at holde lidt på, for TAA er måske lige ung nok til at spille fuldt program hvis Clyne får en lang skade, og så tror jeg at TAA også godt kunne blive brugt på kanten og sker det så har vi pludselig kun en højre back. Jeg tror meget mere på at TAA kan slå igennem som kant end Kent, Ojo og måske endda også Woodburn. Flannagan vil jo sikkert også spille en hæderlig defensiv midt.

Måske Moreno og Flannagan udelukker hinanden. Flannagan er billigst i løn og vil indbringe den mindste transfersum, så han er jo oplagt at beholde og sende Moreno afsted. Samtiddig har vi Gomez der sikkert gerne vil være 3. valg på VB og 4. valg på CB, istedet for 4. valg på CB. Moreno skifter nok til et 3-5-2 hold og får nogle rigtig gode år, det fortjener han også.

Jeg kunne nok godt tænke mig at leje Ward eller Karius ud, for det kræver skader, hvis de to skal have nok spilletid. og så er det rart nok at holde på Bogdan. medmindre akademiet står klar med en kandidat, men det er en risikabel strategi især når forsvaret ikke har været fantastisk velorganiseret.

Sakho er jokeren, jeg tror Klopp overvejer at beholde ham. hvis vi hanter Dijk er det klart så ryger Sakho, men indtil da så har Sakho stadig chancen. Jeg tror også gerne SAkho vil blive, han vil jo hellere spille Champions League end liga cuppen. Klopp er god til mandskabsbehandling og få sat skik på problembørn. Leje aftale bør næææsten være udelukket, så hellere sælge ham lidt for billigt til udlandet. han er ved at være i sin bedste alder, derfor kan vi ikke få så meget mere ud af at leje ham ud og sælge om et år.

Klavan er et godt fjerde valg i forsvaret, han er erfarren og en dygtig spiller, men fik en svær start i klubben, jeg tror han vil gøre det meget bedre i år.

Jeg tror Markovic og Moreno er ret sikre udgående det gavner hverken klubben eller spillerne at de render rundt til en høj løn uden at få spilletid, men ingen af dem passer rigtigt ind på holdet, selvom de er gode nok fodboldspillere til at være der. Flanagan skal vise fremskridt i preseason og så vurderer trænerstaben hvor han står, jeg tror ikke vi kan få ret meget for ham.

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jeppe » mandag, 31. jul, 2017 15:38

Phil skal ingen steder

"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kongegaard » mandag, 31. jul, 2017 22:00

Rygtet på Twitter siger lige nu at vi har afvist et €100mio / £90 mio bud fra Barcelona - håber snart at de begynder at kigge på andre spillere.
Gerrard og Agger er Liverpool

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » mandag, 31. jul, 2017 22:16

Kongegaard skrev:Rygtet på Twitter siger lige nu at vi har afvist et €100mio / £90 mio bud fra Barcelona - håber snart at de begynder at kigge på andre spillere.
Ikke hvis man kender dem ret. De byder og viser kraftig interesse i håb om, at spilleren selv giver transfer anmodning. Desværre lykkes det tit for dem.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » mandag, 31. jul, 2017 22:28

Kongegaard skrev:Rygtet på Twitter siger lige nu at vi har afvist et €100mio / £90 mio bud fra Barcelona - håber snart at de begynder at kigge på andre spillere.
Er det startet af den Saints-fan, som har fundet knappen der kan winde LFC fans helt op?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » mandag, 31. jul, 2017 22:56

Oomph242 skrev:
Kongegaard skrev:Rygtet på Twitter siger lige nu at vi har afvist et €100mio / £90 mio bud fra Barcelona - håber snart at de begynder at kigge på andre spillere.
Ikke hvis man kender dem ret. De byder og viser kraftig interesse i håb om, at spilleren selv giver transfer anmodning. Desværre lykkes det tit for dem.
Barca agerer næsten præcis som LFC, har gjort i Dijk/Naby episoderne. Dog knap så aggresivt, meget u-barca´sk faktisk for de plejer sgu at slå klamheds skalaen
Verden er smask fuld af hyklere....

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: hvem skal ud

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 01. aug, 2017 02:45

syntes vi skal stoppe med at poste noget omkring "Coutinho til barca" done agree'd new bid osv. med mindere det kommer fra Liverpool Echo.


Det skaber bare splid blandt fans og det er 1000,1 % upspin fra de lokale aviser i barcalona.
Masser af trash papers reposter disse historiere uden 100 % at fortælle hvor de har informationen og man skal læse det mest af dem får de skriver "A spanish newspaper understands:"

Det der er fact er at Coutinho bliver ikke solgt. 100% med garanti
Hvis Coutinho blev solgt så var klopp ikke træner i Liverpool mere.


Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jeppe » tirsdag, 01. aug, 2017 13:09

Wormie skrev:syntes vi skal stoppe med at poste noget omkring "Coutinho til barca" done agree'd new bid osv. med mindere det kommer fra Liverpool Echo.


Det skaber bare splid blandt fans og det er 1000,1 % upspin fra de lokale aviser i barcalona.
Masser af trash papers reposter disse historiere uden 100 % at fortælle hvor de har informationen og man skal læse det mest af dem får de skriver "A spanish newspaper understands:"

Det der er fact er at Coutinho bliver ikke solgt. 100% med garanti
Hvis Coutinho blev solgt så var klopp ikke træner i Liverpool mere.


Det er et rigtig godt forslag - og Coutinho ryger ingen steder.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » lørdag, 05. aug, 2017 13:55

Liverpool.no beretter Iflg. Den lyserøde avis, La Gazetta, så er Barcas blik rettet blikket imod Dybala isf. coutinho.
We need a new Fowler...

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 05. aug, 2017 14:09

Wormie skrev:syntes vi skal stoppe med at poste noget omkring "Coutinho til barca" done agree'd new bid osv. med mindere det kommer fra Liverpool Echo.


Det skaber bare splid blandt fans og det er 1000,1 % upspin fra de lokale aviser i barcalona.
Masser af trash papers reposter disse historiere uden 100 % at fortælle hvor de har informationen og man skal læse det mest af dem får de skriver "A spanish newspaper understands:"

Det der er fact er at Coutinho bliver ikke solgt. 100% med garanti
Hvis Coutinho blev solgt så var klopp ikke træner i Liverpool mere.


Det er altid en god idé at lave en kritisk vurdering af de kilder historierne kommer fra. I den sammenhæng skal vi så bare også huske på, at Liverpool Echo skriver Liverpools "sag" og er et meget ukritisk medie.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: hvem skal ud

Indlæg af Scherwin » søndag, 06. aug, 2017 15:19

Aggerdoo skrev:
Wormie skrev:syntes vi skal stoppe med at poste noget omkring "Coutinho til barca" done agree'd new bid osv. med mindere det kommer fra Liverpool Echo.


Det skaber bare splid blandt fans og det er 1000,1 % upspin fra de lokale aviser i barcalona.
Masser af trash papers reposter disse historiere uden 100 % at fortælle hvor de har informationen og man skal læse det mest af dem får de skriver "A spanish newspaper understands:"

Det der er fact er at Coutinho bliver ikke solgt. 100% med garanti
Hvis Coutinho blev solgt så var klopp ikke træner i Liverpool mere.


Det er altid en god idé at lave en kritisk vurdering af de kilder historierne kommer fra. I den sammenhæng skal vi så bare også huske på, at Liverpool Echo skriver Liverpools "sag" og er et meget ukritisk medie.
Jeg vil påstå at Liverpool Echo kun sætter deres eget navn på en artikkel hvis de er 100 % sikker i sagen, De har en "rumors section" hvor de også skriver at tingene kommer fra andre aviser

Hvis James Pearce sætter sit navn på en påstand så jeg 198 % sikker på det er korrekt.

Og der er ingen grund til at skrive noget nyt omkring coutinho, fordi det er kun de catalanske barca propaganda aviser som skriver at coutinho bliver præstenteret som barcalona spiller i starten af næste uge.

(lige som de også skrev i sidste uge, og ugen før den)

Der er større chance for at få sandenheden igennem de nordkoreanske stat-tv kanal.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » mandag, 07. aug, 2017 20:13

Iflg. The Times vil Barcelona byde 120 mio pund for Cou.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » mandag, 07. aug, 2017 21:01

nikand skrev:Iflg. The Times vil Barcelona byde 120 mio pund for Cou.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er jo en normalt pålidelig kilde - Men kunne du ikke smide et link?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » mandag, 07. aug, 2017 21:26

Fint nok hvis Barcelona vil fodre vores markulator yderligere.

Ifølge andre rygter er de gået videre til Dybala og Dembele i Dortmund.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » mandag, 07. aug, 2017 22:53

Cynwal skrev:
nikand skrev:Iflg. The Times vil Barcelona byde 120 mio pund for Cou.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er jo en normalt pålidelig kilde - Men kunne du ikke smide et link?
her gengiver Liverpool.no rygtet

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/8/ ... -coutinho/


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Besvar