hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: hvem skal ud

Indlæg af veffe69 » onsdag, 20. mar, 2013 22:24

Thommo skrev:Allen, præstationerne understreger , mig bekendt, min pointe.
Allen var ifølge rygterne skadet i weekendens kamp, så den burde vel hænge på træneren og ikke spilleren.

Og hvis man gad kigge lidt på stats, så er Allens faktisk ganske pæne, i forhold til mange andre prominentes stats.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af TomViolence » torsdag, 21. mar, 2013 09:49

Jeg læser rundt omkring, at Diego Capel er blevet tilbudt til Spurs for 5 mil. euros. Uanset om det er sandt eller ej, kunne I tænke jer Capel for 5 mil i Liverpool?

Jeg siger JA!
Scouser by heart.

Siden 2009.

kristiank
Indlæg: 321
Tilmeldt: lørdag, 31. mar, 2012 22:21
Alder: 27
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af kristiank » torsdag, 21. mar, 2013 14:30

TomViolence skrev:Jeg læser rundt omkring, at Diego Capel er blevet tilbudt til Spurs for 5 mil. euros. Uanset om det er sandt eller ej, kunne I tænke jer Capel for 5 mil i Liverpool?

Jeg siger JA!
hører den ikke til i hvem skal ind tråden?
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af TomViolence » torsdag, 21. mar, 2013 17:01

kristiank skrev:
TomViolence skrev:Jeg læser rundt omkring, at Diego Capel er blevet tilbudt til Spurs for 5 mil. euros. Uanset om det er sandt eller ej, kunne I tænke jer Capel for 5 mil i Liverpool?

Jeg siger JA!
hører den ikke til i hvem skal ind tråden?
Woops. Overskriften ligner hinanden. >_>
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 16. apr, 2013 01:07

Så ser det sgu ud til at FFP bliver brugt imod os;

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/22160271

:doh1:

100 % spil for galleriet fra Big Sam. Tror vi skal være glade hvis vi kan få mere end £10 mio. for ham.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 07. maj, 2013 20:32

LFCTS‏@LFCTS56m
Guillem Balague says on Revista de la Liga Pepe Reina will sign a 2-year deal with Barcelona

Balague er kendt for at have et indgående kendskab til de spanske storklubber, men det er nu ikke en garanti for, at han har ret. Det foruroliger mig dog i høj grad, at rygterne om Reina til Barcelona kommer så tæt på.
Liverpool Football Klopp

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: hvem skal ud

Indlæg af pommelfeen » tirsdag, 07. maj, 2013 23:19

AndreasN skrev:LFCTS‏@LFCTS56m
Guillem Balague says on Revista de la Liga Pepe Reina will sign a 2-year deal with Barcelona

Balague er kendt for at have et indgående kendskab til de spanske storklubber, men det er nu ikke en garanti for, at han har ret. Det foruroliger mig dog i høj grad, at rygterne om Reina til Barcelona kommer så tæt på.
Han siger at Liverpool vil få 10milloner euro + Valdes.

hvis det er sandt, så vil jeg hellere have 20millioner euro og så købe en ung målmand.

Valdes er god, men tror ikke at han bliver lige så god i luften som reina. ikke fordi at reina er specielt god der, men tror bare ikke valdes er god nok der. og i PL kræver det at man kan hjælpe sit forsvar netop der.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » tirsdag, 07. maj, 2013 23:30

pommelfeen skrev: og så købe en ung målmand..
Yann Sommer, der er virkelig krummer i ham, og vel dropper han, men det gør alle. Håber og tror da også målmandstrænerne i LFC er bedre end i Basel.....Selv om det er noget af en præstation at "avle" Yann S. Han er min favorit blandt de unge, og personligt ser jeg ham som en bedre målmand allerede nu end Reina(i ramme alvor), Og han har 6-8 år at udvikle sig i.

Har før skrevet LFC er for ungt, men lige netop Yann er jeg med på, trods det faktum at han er ung. Han koster minimum 40 mill pund om 3 år(tror jeg på), så hvorfor ikke købe nu, til 10-15 mill £, og gøre ham til fast mand :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

12345678

Re: hvem skal ud

Indlæg af 12345678 » tirsdag, 07. maj, 2013 23:33

Thommo skrev:
pommelfeen skrev: og så købe en ung målmand..
Yann Sommer, der er virkelig krummer i ham
Valdes 183 cm, Sommer 182 cm. Er det særlig smart i PL? Kunne derimod godt tænke mig Begovic ;)

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: hvem skal ud

Indlæg af pommelfeen » tirsdag, 07. maj, 2013 23:42

phl skrev:
Thommo skrev:
pommelfeen skrev: og så købe en ung målmand..
Yann Sommer, der er virkelig krummer i ham
Valdes 183 cm, Sommer 182 cm. Er det særlig smart i PL? Kunne derimod godt tænke mig Begovic ;)
man behøver ikke og værre dårlig i luften fordi man ikke er så høj. man ja en Begovic ville være et rigtig godt købt.

Hvad med Ter Stegen? synes jeg har læst at der er større forventninger i tyskland til ham end neuer.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJ » onsdag, 08. maj, 2013 07:06

Både Sommer og ter Stegen er faldet meget i niveau imø. Sommer vurderer jeg dog kun ud fra de fem Basel-kampe, jeg har set i EL. Han laver nogle gode redninger, men den sikkerhed jeg så under u21 EM og sidste sæsons CL, er pist forsvundet.

ter Stegen var velsagtens Bundesligaens bedste keeper i sidste sæson, men har i år droppet langt oftere end Reina, og mange herinde mener jo, at Reina dropper for tit.

Måske trænger de begge til nye udfordringer, men isoleret set har Reina været bedre end dem begge i denne sæson.
Senest rettet af AJ onsdag, 08. maj, 2013 11:58, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af Alonso » onsdag, 08. maj, 2013 11:57

Nu vil Thommo have en ung målmand! Hvad helvede sker der?

Hvis vi kan få 10 mio. og Valdes, så er det en udmærket handel. Af navne som Sommer, Ter Stegen og Begovic, er Valdes den dygtigste målmand.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJ » onsdag, 08. maj, 2013 12:03

Valdes er bedre med fødderne, og kommer hurtigere ud af sit mål (så vi kan stå højt med bagkæden) end Begovic, men rent målmandsteknisk ved jeg egentlig ikke hvem, der er bedst. Begovic er i hvert fald bedst i luftrummet.

Hvis ter Stegen kan spille som i sidste sæson (hvor han dog havde Dante foran sig, coincidence? think not), så er han helt sikkert også dygtig nok.

Indtil videre ser jeg hellere, at vi beholder Reina. Kontinuiteten og kulturen i klubben er vigtigere end de £10m i overskud. Medmindre da Reina selv partout vil væk.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af Alonso » onsdag, 08. maj, 2013 12:09

AJ skrev:Valdes er bedre med fødderne, og kommer hurtigere ud af sit mål (så vi kan stå højt med bagkæden) end Begovic, men rent målmandsteknisk ved jeg egentlig ikke hvem, der er bedst. Begovic er i hvert fald bedst i luftrummet.

Hvis ter Stegen kan spille som i sidste sæson (hvor han dog havde Dante foran sig, coincidence? think not), så er han helt sikkert også dygtig nok.

Indtil videre ser jeg hellere, at vi beholder Reina. Kontinuiteten og kulturen i klubben er vigtigere end de £10m i overskud. Medmindre da Reina selv partout vil væk.
Ja, det er klart. Vi skal beholde Reina hvis det er en option.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » onsdag, 08. maj, 2013 13:25

Alonso skrev:Nu vil Thommo have en ung målmand! Hvad helvede sker der?

Hvis vi kan få 10 mio. og Valdes, så er det en udmærket handel. Af navne som Sommer, Ter Stegen og Begovic, er Valdes den dygtigste målmand.
Jeg havde fået solstik. Næh i de CL kampe de sidste par år har han næsten været MotM kandidat hver gang, jeg har godt læst han har droppet noget i EL i år, men det kan vel rettes, idet han er så ung som han er. Og klassen har han jo vist, synes jeg.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar