hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » tirsdag, 01. maj, 2018 10:17

Niels K skrev:Det er nok ikke en dårlig idé at leje Brewster ud til Celtic næste sæson ?

http://www.hitc.com/en-gb/2018/05/01/re ... ian-brews/
Rangers er vel lige pludselig også en mulighed. Her ville han få en manager, der kender ham, og vel også være mere sikker på spilletid?
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 01. maj, 2018 10:42

texy skrev:
Niels K skrev:Det er nok ikke en dårlig idé at leje Brewster ud til Celtic næste sæson ?

http://www.hitc.com/en-gb/2018/05/01/re ... ian-brews/
Rangers er vel lige pludselig også en mulighed. Her ville han få en manager, der kender ham, og vel også være mere sikker på spilletid?
Nu skal Stevie vel lige skrive under før noget er sikkert. Men det er klart Stevie har en interesse for at udvikle LFC spillere, hvis han regner med at overtage jobbet efter Klopp :D
Kan også være han kan få en god rabat på et par lejeaftaler.

Kan dog godt være at Rangers ikke er super glade for tanken om at blive vores udviklings hold :D
Men jeg syntes nu det er en god ide

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 01. maj, 2018 10:48

Filos of Isk skrev:
texy skrev:
Niels K skrev:Det er nok ikke en dårlig idé at leje Brewster ud til Celtic næste sæson ?

http://www.hitc.com/en-gb/2018/05/01/re ... ian-brews/
Rangers er vel lige pludselig også en mulighed. Her ville han få en manager, der kender ham, og vel også være mere sikker på spilletid?
Nu skal Stevie vel lige skrive under før noget er sikkert. Men det er klart Stevie har en interesse for at udvikle LFC spillere, hvis han regner med at overtage jobbet efter Klopp :D
Kan også være han kan få en god rabat på et par lejeaftaler.

Kan dog godt være at Rangers ikke er super glade for tanken om at blive vores udviklings hold :D
Men jeg syntes nu det er en god ide
Det er 2 rigtig gode muligheder. Rodgers hentede ham jo fra Chelsea, og Celtic er et dominerende hold, som vi er, men begge steder kunne give Brewster et rigtig godt ophold.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 01. maj, 2018 12:00

Bare vi ikke ender med at have udviklingsspillere både hos Celtic og Rangers - tror ikke det gør noget godt for sammenholdet, når de skal tilbage igen. De hader hinanden langt mere end vores forhold til ManU.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » tirsdag, 01. maj, 2018 13:34

Bojangles skrev:Bare vi ikke ender med at have udviklingsspillere både hos Celtic og Rangers - tror ikke det gør noget godt for sammenholdet, når de skal tilbage igen. De hader hinanden langt mere end vores forhold til ManU.
Er det ikke mere hos fans'ne, man mærker "hadet"?

I Kenny's tid var "hadet" trods alt ikke større, end muligheden for at få succes som fodbold-spiller. Kenny var Glasgow-fan og boede lige ved Ibrox. Men det var Celtic, der gav ham chancen for en professional karriere, hvilket tydeligvis vejede højere end tilknytningen til Rangers og hans eventuelle religiøse baggrund.

Mon ikke det ville være det samme nu? Især for engelske spillere på udlån fra Liverpool. Forestiller mig ikke, at det ville være et problem. Men forestiller mig så heller ikke, at vi sender et hav af spillere nordpå.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 01. maj, 2018 13:44

texy skrev:
Bojangles skrev:Bare vi ikke ender med at have udviklingsspillere både hos Celtic og Rangers - tror ikke det gør noget godt for sammenholdet, når de skal tilbage igen. De hader hinanden langt mere end vores forhold til ManU.
Er det ikke mere hos fans'ne, man mærker "hadet"?

I Kenny's tid var "hadet" trods alt ikke større, end muligheden for at få succes som fodbold-spiller. Kenny var Glasgow-fan og boede lige ved Ibrox. Men det var Celtic, der gav ham chancen for en professional karriere, hvilket tydeligvis vejede højere end tilknytningen til Rangers og hans eventuelle religiøse baggrund.

Mon ikke det ville være det samme nu? Især for engelske spillere på udlån fra Liverpool. Forestiller mig ikke, at det ville være et problem. Men forestiller mig så heller ikke, at vi sender et hav af spillere nordpå.
Det tror jeg heller ikke er så slemt og kan huske at jeg indgang læste(FourFourTwo for en del år side) at Rangers fans havde skiftet hadet over imod Aberdeen af en eller anden grund, men muligvis var det kun midlertidigt.

Men Rangers har da ambitioner om at generobre pladsen som delt nummer 1 i Skotland og det kræver nogle drabelige dueller med Celtic for at lykkedes så på den måde har Bojangles ret. Jeg tror så også texy har ret i at vi nok ikke sender spillere på leje i hver klub.

Celtic plejer at nå længere i Europa så der er også en bonus for Brewster at komme dertil, men konkurrencen er også større. Uanset hvad syntes jeg vi er nødt til at vente og se hvem der er manager i de to klubber i næste sæson og så høre hvilken plan han har med Brewster skulle han skifte til den klub.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » lørdag, 05. maj, 2018 08:01

Ift det her Klopp-interview:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/5 ... v-suksess/

hvor Matip, Lallana, Can og Oxlade alle omtales som nøglespillere, så er det vel svært at forestille sig, at vi vil skille os af med nogle af dem, hvis vi kan undgå det ? Jeg nævnte selv Lallana ift hans skader, som ser ud til at være meget tilbagevendende, men der har Klopp jo haft stor tålmodighed med Ings og nadre med langtidsskader, så det er sikkert slet ikke et argument for at ville sælge en spiller. Der skal man nok over i Sturridge kategorien for at sig, OK - nu går den ikke længere ?

Eftersom VvD kun har været her et halvt år og ikke spillet meget sammen med Matip, så tror jeg faktisk heller, at Klopp vil have de nuværende centrale forsvarere spillet godt og grundigt sammen i stedet for at købe en ny.

Oxlade bliver forhåbentlig klar til pre season.

Forlænger Can, så tror jeg ikke, at vi skal forvente andet end ankomsten af Keita. Smutter Can, så skal vi nok regne med en mere til midten, tænker jeg.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » torsdag, 10. maj, 2018 09:22

På et ITK-forum, er der postet følgende indlæg:

09 May 2018 16:53:13
Hello Eds,

I have been a reader everyday for about the past 5 or 6 years.

Finally I have a bit of something I can post lol. My brother in law works security for both Liverpool and Everton players/ staff. (can prove it to Eds with pics of him with mo salah and fat sam when he's been working) .
Some of the people he looks after are:
Leighton Baines
Fat Sam
Ross Barkleys gaff and moms place
Mo Salah
Lallana
Moreno

So he's given me a little nugget of info from one of the players apparently Clyne is looking to go to Bournemouth and his place is going to be rented out so my bro in law will have another job looking after his empty house until its sold.

The other piece of info is that we are after some chap Andrea Pinmoti? sorry about the spelling

Hopefully you have heard of this chap and my bro in law isn't being lied to loads haha.

ITK'erne, der står for forum er alle enige i, at Clyne er på vej ud af klubben, og at vi leder efter en højre back.
Italieneren, der refereres til, skulle være et stort angrebstalent på 18 år fra Inter, som skulle koste i omegnen af 2 mille.

https://talksport.com/football/liverpoo ... field-move

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » lørdag, 12. maj, 2018 23:06



Ville være træt af at miste ham...
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 16. maj, 2018 10:40

Pearce's bud på, hvem der forlader os:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... l-14663201

Mest ærgerligt med Can og Brewster, men det er nok ikke de eneste, der vil forlade os.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 19. maj, 2018 21:40

YNWA! skrev:

Ville være træt af at miste ham...
Hvorfor? Javist, angiveligt et ret stort talent, men indtil videre har han jo ret beset intet vist på senior-niveau. Og hvis knægten som 18-årig, med de offensivspillere vi har, decideret kræver førsteholdsfodbold, så skal han da bare skride. Vi har ikke plads til primadonnaer.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » lørdag, 19. maj, 2018 21:57

Vi nappede jo Solanke, så det går jo frem og tilbage, og nu glemmer vi lige at jeg synes mindre godt om ham som spiller, men var chelsea egentligt ikke rimeligt ligeglade med at miste ham?. Vi finder nok ud af om 3-4 år om vi skulle ærge os over Brewster, men alene det at TAA, er braget igennem er jo en succes, som 1. stamspiller siden Ste G i 98, TAA er Boss
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » lørdag, 19. maj, 2018 23:20

Chelsea ville gerne have beholdt Solanke og gjorde hvad de kunne for at forlænge med ham.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » lørdag, 19. maj, 2018 23:38

Modtaget :army7:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » mandag, 21. maj, 2018 16:28

Mads T. skrev:Chelsea ville gerne have beholdt Solanke og gjorde hvad de kunne for at forlænge med ham.
Er det virkelig sandt?
We need a new Fowler...

Besvar