hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 30. jul, 2018 08:18

Bojangles skrev:Ja, vi kan jo faktisk ende med at gå fra 3 ganske gode og meget lige keepere, til at have en super keeper (forhåbentligt) og så nærmest ingen backup. Gad vide om de har nogen planer for, hvad de vil gøre, hvis der kommer gode tilbud på både Migs og Karius? For enhver keeper ved jo, at han vil blive hentet ind som reserve.
Tjoo, det lyder lidt som om at Migs og Klopp har en gentleman aftale om at Migs får lov at finde et nyt hold, så det kommer nok til at ske. Så må vi holde på Karius
Mads T. skrev:Besiktas skulle være tæt på Mignolet. Er sikker på, at han ikke vil være backup igen i næste sæson.
De var også tæt på Sturridge i nogle uger indtil de opdagede at han gerne ville have løn. Og vi skal vel ikke meget længere ned i niveau end Besiktas førend at det er sjovere for Migs at være 2. keeper i LFC(hvis den tjans er på bordet, det er jo ren spekulation). Og igen jeg tror også det er mest sandsynligt at Mignolet smutter, men er ikke lige så sikker som jeg var for et års tid siden på at vi havde set det sidste til Moreno og Markovic.

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » mandag, 30. jul, 2018 08:49

Filos of Isk skrev:
Bojangles skrev:Ja, vi kan jo faktisk ende med at gå fra 3 ganske gode og meget lige keepere, til at have en super keeper (forhåbentligt) og så nærmest ingen backup. Gad vide om de har nogen planer for, hvad de vil gøre, hvis der kommer gode tilbud på både Migs og Karius? For enhver keeper ved jo, at han vil blive hentet ind som reserve.
Tjoo, det lyder lidt som om at Migs og Klopp har en gentleman aftale om at Migs får lov at finde et nyt hold, så det kommer nok til at ske. Så må vi holde på Karius
Mads T. skrev:Besiktas skulle være tæt på Mignolet. Er sikker på, at han ikke vil være backup igen i næste sæson.
De var også tæt på Sturridge i nogle uger indtil de opdagede at han gerne ville have løn. Og vi skal vel ikke meget længere ned i niveau end Besiktas førend at det er sjovere for Migs at være 2. keeper i LFC(hvis den tjans er på bordet, det er jo ren spekulation). Og igen jeg tror også det er mest sandsynligt at Mignolet smutter, men er ikke lige så sikker som jeg var for et års tid siden på at vi havde set det sidste til Moreno og Markovic.
Moreno og Markovic var solgt, hvis der havde været bud efter dem. Det samme med Sturridge og Origi.

Mignolet tror jeg nok skal finde en klub. Men lidt underligt at der ikke er bud efter ham fra et par mindre PL klubber. Ings ryger vel også snart. Lallana måske også.

En slags Rodgers clean out:)

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 30. jul, 2018 09:03

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:
Bojangles skrev:Ja, vi kan jo faktisk ende med at gå fra 3 ganske gode og meget lige keepere, til at have en super keeper (forhåbentligt) og så nærmest ingen backup. Gad vide om de har nogen planer for, hvad de vil gøre, hvis der kommer gode tilbud på både Migs og Karius? For enhver keeper ved jo, at han vil blive hentet ind som reserve.
Tjoo, det lyder lidt som om at Migs og Klopp har en gentleman aftale om at Migs får lov at finde et nyt hold, så det kommer nok til at ske. Så må vi holde på Karius
Mads T. skrev:Besiktas skulle være tæt på Mignolet. Er sikker på, at han ikke vil være backup igen i næste sæson.
De var også tæt på Sturridge i nogle uger indtil de opdagede at han gerne ville have løn. Og vi skal vel ikke meget længere ned i niveau end Besiktas førend at det er sjovere for Migs at være 2. keeper i LFC(hvis den tjans er på bordet, det er jo ren spekulation). Og igen jeg tror også det er mest sandsynligt at Mignolet smutter, men er ikke lige så sikker som jeg var for et års tid siden på at vi havde set det sidste til Moreno og Markovic.
Moreno og Markovic var solgt, hvis der havde været bud efter dem. Det samme med Sturridge og Origi.

Mignolet tror jeg nok skal finde en klub. Men lidt underligt at der ikke er bud efter ham fra et par mindre PL klubber. Ings ryger vel også snart. Lallana måske også.

En slags Rodgers clean out:)
Hvis Lallana og Sturridge bliver solgt. Så er det da helt fucked up.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 30. jul, 2018 09:17

Oomph242 skrev: Moreno og Markovic var solgt, hvis der havde været bud efter dem. Det samme med Sturridge og Origi.

Mignolet tror jeg nok skal finde en klub. Men lidt underligt at der ikke er bud efter ham fra et par mindre PL klubber. Ings ryger vel også snart. Lallana måske også.

En slags Rodgers clean out:)
Ja, lige præcis. Moreno tror jeg måske var et spørgsmål om at Klopp ikke ville sælge 1/3 under udbuds-prisen(jeg kører på hukommelsen her, gider ikke lige at researche rygter fra sidste år, for det er ikke så vigtigt), imens Markovic vel kunne købes for mindre end Kent kunne lejes for :dontknow: .

Ings tror jeg helt sikkert ryger snart, en god engesk angriber der er til salg for under 50 millioner :shock:, det er jo uhørt i dagens marked.

Lallana... jeg tror ikke Klopp sælger Lallana før Oxlade er tilbage i fuld træning. Selv hvis han køber Fekir(eksempel) til den offensive midt er Lallana altså god at have i baghånden. Medmindre der kommer et vildt bud og Lallana selv vil væk.

Mignolet var rygtet til Napoli inden VM og så kan man vel godt forstå at han afleverede en transfer request. Men hvis han ender med at stå overfor et retur til Belgien eller en alternativ 2. keeper tjans et andet sted, så tænker jeg at han gerne vil blive, hvis han kunne være 2. valg(Karius salg/leje eller hvis han er så langt "nede", som nogle spekulerer i).
Så jeg er heller i tvivl om at Migs stadig er til salg og kommer der et spændende tilbud så siger han ja tak uden ret meget betænkningstid og det gør vi også.

Det kan også sagtens være at Mignolets agent bare ikke lækker historier til medierne fordi han allerede er i kontakt med mange interesserede klubber, men bare snakker med en masse klubber og om en uge er Migs keeper i en god klub.
liverpoolfc86 skrev:Hvis Lallana og Sturridge bliver solgt. Så er det da helt fucked up.
ja, medmindre vi køber nogle nye spillere og selv da giver det usikkerhed.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 30. jul, 2018 09:34

Filos of Isk skrev:
Oomph242 skrev: Moreno og Markovic var solgt, hvis der havde været bud efter dem. Det samme med Sturridge og Origi.

Mignolet tror jeg nok skal finde en klub. Men lidt underligt at der ikke er bud efter ham fra et par mindre PL klubber. Ings ryger vel også snart. Lallana måske også.

En slags Rodgers clean out:)
Ja, lige præcis. Moreno tror jeg måske var et spørgsmål om at Klopp ikke ville sælge 1/3 under udbuds-prisen(jeg kører på hukommelsen her, gider ikke lige at researche rygter fra sidste år, for det er ikke så vigtigt), imens Markovic vel kunne købes for mindre end Kent kunne lejes for :dontknow: .

Ings tror jeg helt sikkert ryger snart, en god engesk angriber der er til salg for under 50 millioner :shock:, det er jo uhørt i dagens marked.

Lallana... jeg tror ikke Klopp sælger Lallana før Oxlade er tilbage i fuld træning. Selv hvis han køber Fekir(eksempel) til den offensive midt er Lallana altså god at have i baghånden. Medmindre der kommer et vildt bud og Lallana selv vil væk.

Mignolet var rygtet til Napoli inden VM og så kan man vel godt forstå at han afleverede en transfer request. Men hvis han ender med at stå overfor et retur til Belgien eller en alternativ 2. keeper tjans et andet sted, så tænker jeg at han gerne vil blive, hvis han kunne være 2. valg(Karius salg/leje eller hvis han er så langt "nede", som nogle spekulerer i).
Så jeg er heller i tvivl om at Migs stadig er til salg og kommer der et spændende tilbud så siger han ja tak uden ret meget betænkningstid og det gør vi også.

Det kan også sagtens være at Mignolets agent bare ikke lækker historier til medierne fordi han allerede er i kontakt med mange interesserede klubber, men bare snakker med en masse klubber og om en uge er Migs keeper i en god klub.
liverpoolfc86 skrev:Hvis Lallana og Sturridge bliver solgt. Så er det da helt fucked up.
ja, medmindre vi køber nogle nye spillere og selv da giver det usikkerhed.
Har du eller I ikke set vores træningskampe.

Sturridge og Lallana har været nogle af de bedste.

Så det vil være hul i hovedet at sælge dem. Tvivler på vi henter 2 forstærkninger i form at Icardi og Pulisic

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » mandag, 30. jul, 2018 10:27

Indtil vi har bedre vil det ikke være dumt at have Sturridge.

Vi kan ikke stole på at vi har ham hele sæsonen, men han kan være fin at have til rotation med Firmino.
Vi skal bare ramme de 15 kampe han kan spille på en sæson :):)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 30. jul, 2018 10:36

Bojangles skrev:Ja, vi kan jo faktisk ende med at gå fra 3 ganske gode og meget lige keepere, til at have en super keeper (forhåbentligt) og så nærmest ingen backup. Gad vide om de har nogen planer for, hvad de vil gøre, hvis der kommer gode tilbud på både Migs og Karius? For enhver keeper ved jo, at han vil blive hentet ind som reserve.
Mon ikke det ligger fast, at vi beholder Karius, og jeg tror da heller ikke på, at han selv kan ønske at skulle forlade Liverpool på denne måde.
Jeg tror, at det ville være en god idé at holde ham til ilden og holde humøret intakt, hvis han fik spilletid i vores hjemlige cups.
Det ser ud til, at Kelleher og Grabara kæmper om, hvem der skal være vores 3. målmand.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 01. aug, 2018 10:16

Niels K skrev: Mon ikke det ligger fast, at vi beholder Karius, og jeg tror da heller ikke på, at han selv kan ønske at skulle forlade Liverpool på denne måde.
Jeg tror, at det ville være en god idé at holde ham til ilden og holde humøret intakt, hvis han fik spilletid i vores hjemlige cups.
Det ser ud til, at Kelleher og Grabara kæmper om, hvem der skal være vores 3. målmand.
Er helt enig i at vi nok bør holde Karius

https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... et-summer/
Karius is emerging as a target for Bundesliga club Bayer Leverkusen while Barcelona and Besiktas are showing interest in Mignolet, the Belgium international.
Der er da lidt rygter.

Men lad os nu se, jeg er sikker på at Klopp gør hvad han kan for at overtale Karius til at blive, men kan også godt forstå hvis han vil videre.

Vi har bare ikke så mange dage til at købe en ny 2. keeper lige pt. Grabara-Kelleher måske :dontknow: , det virker som et kæmpe sats, men ok de har uden tvivl talent. Ellers kunne der jo være en solid, men billig keeper et sted, jeg ved bare ikke hvor.
"Of course that's not perfect for me, but I cannot say much more about that either," Karius said. "I do not know that (whether he will leave before the deadline).
"I cannot say what I'm doing right now, there's still some time left."
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... e-14941327

khede
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 29. apr, 2010 20:31

Re: hvem skal ud

Indlæg af khede » onsdag, 01. aug, 2018 12:16

Niels K skrev:
Bojangles skrev:Ja, vi kan jo faktisk ende med at gå fra 3 ganske gode og meget lige keepere, til at have en super keeper (forhåbentligt) og så nærmest ingen backup. Gad vide om de har nogen planer for, hvad de vil gøre, hvis der kommer gode tilbud på både Migs og Karius? For enhver keeper ved jo, at han vil blive hentet ind som reserve.
Mon ikke det ligger fast, at vi beholder Karius, og jeg tror da heller ikke på, at han selv kan ønske at skulle forlade Liverpool på denne måde.
Jeg tror, at det ville være en god idé at holde ham til ilden og holde humøret intakt, hvis han fik spilletid i vores hjemlige cups.
Det ser ud til, at Kelleher og Grabara kæmper om, hvem der skal være vores 3. målmand.
For min skyld så sælg bare de to målmænd, tænker ikke Grabara er langt efter. Karius får aldrig evnerne og er bare en meget urolig og uskolet målmand at se på, Migs vil altid lave fejl. Så farvel

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 01. aug, 2018 13:35

khede skrev:
Niels K skrev:
Bojangles skrev:Ja, vi kan jo faktisk ende med at gå fra 3 ganske gode og meget lige keepere, til at have en super keeper (forhåbentligt) og så nærmest ingen backup. Gad vide om de har nogen planer for, hvad de vil gøre, hvis der kommer gode tilbud på både Migs og Karius? For enhver keeper ved jo, at han vil blive hentet ind som reserve.
Mon ikke det ligger fast, at vi beholder Karius, og jeg tror da heller ikke på, at han selv kan ønske at skulle forlade Liverpool på denne måde.
Jeg tror, at det ville være en god idé at holde ham til ilden og holde humøret intakt, hvis han fik spilletid i vores hjemlige cups.
Det ser ud til, at Kelleher og Grabara kæmper om, hvem der skal være vores 3. målmand.
For min skyld så sælg bare de to målmænd, tænker ikke Grabara er langt efter. Karius får aldrig evnerne og er bare en meget urolig og uskolet målmand at se på, Migs vil altid lave fejl. Så farvel
Fuldstændig enig! Karius har ikke og vil aldrig få evnerne til vogter buret hos os. Der er også et menneskeligt perspektiv; Karius vil hver gang han optræder for os, blive latterliggjort for hans optræden i CL finalen, og det fortjener han ikke. Han fortjener en ny start i en anden klub og i et andet land. Migs vil gerne videre, og det skal han have lov til.

Jeg kender dog ikke niveauet hos Kelleher og Grabara.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 01. aug, 2018 14:06

Hr. Drejer skrev:
khede skrev:
Niels K skrev:
Bojangles skrev:Ja, vi kan jo faktisk ende med at gå fra 3 ganske gode og meget lige keepere, til at have en super keeper (forhåbentligt) og så nærmest ingen backup. Gad vide om de har nogen planer for, hvad de vil gøre, hvis der kommer gode tilbud på både Migs og Karius? For enhver keeper ved jo, at han vil blive hentet ind som reserve.
Mon ikke det ligger fast, at vi beholder Karius, og jeg tror da heller ikke på, at han selv kan ønske at skulle forlade Liverpool på denne måde.
Jeg tror, at det ville være en god idé at holde ham til ilden og holde humøret intakt, hvis han fik spilletid i vores hjemlige cups.
Det ser ud til, at Kelleher og Grabara kæmper om, hvem der skal være vores 3. målmand.
For min skyld så sælg bare de to målmænd, tænker ikke Grabara er langt efter. Karius får aldrig evnerne og er bare en meget urolig og uskolet målmand at se på, Migs vil altid lave fejl. Så farvel
Fuldstændig enig! Karius har ikke og vil aldrig få evnerne til vogter buret hos os. Der er også et menneskeligt perspektiv; Karius vil hver gang han optræder for os, blive latterliggjort for hans optræden i CL finalen, og det fortjener han ikke. Han fortjener en ny start i en anden klub og i et andet land. Migs vil gerne videre, og det skal han have lov til.

Jeg kender dog ikke niveauet hos Kelleher og Grabara.
Jeg har ikke på fornemmelsen, at de Liverpool fans, der møder op til kampene latterliggør vores spillere, men det er måske forumister, journalister og TV-kommentatorer, du henviser til ?

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 01. aug, 2018 15:10

Niels K skrev:
Hr. Drejer skrev:
khede skrev:
Niels K skrev:
Bojangles skrev:Ja, vi kan jo faktisk ende med at gå fra 3 ganske gode og meget lige keepere, til at have en super keeper (forhåbentligt) og så nærmest ingen backup. Gad vide om de har nogen planer for, hvad de vil gøre, hvis der kommer gode tilbud på både Migs og Karius? For enhver keeper ved jo, at han vil blive hentet ind som reserve.
Mon ikke det ligger fast, at vi beholder Karius, og jeg tror da heller ikke på, at han selv kan ønske at skulle forlade Liverpool på denne måde.
Jeg tror, at det ville være en god idé at holde ham til ilden og holde humøret intakt, hvis han fik spilletid i vores hjemlige cups.
Det ser ud til, at Kelleher og Grabara kæmper om, hvem der skal være vores 3. målmand.
For min skyld så sælg bare de to målmænd, tænker ikke Grabara er langt efter. Karius får aldrig evnerne og er bare en meget urolig og uskolet målmand at se på, Migs vil altid lave fejl. Så farvel
Fuldstændig enig! Karius har ikke og vil aldrig få evnerne til vogter buret hos os. Der er også et menneskeligt perspektiv; Karius vil hver gang han optræder for os, blive latterliggjort for hans optræden i CL finalen, og det fortjener han ikke. Han fortjener en ny start i en anden klub og i et andet land. Migs vil gerne videre, og det skal han have lov til.

Jeg kender dog ikke niveauet hos Kelleher og Grabara.
Jeg har ikke på fornemmelsen, at de Liverpool fans, der møder op til kampene latterliggør vores spillere, men det er måske forumister, journalister og TV-kommentatorer, du henviser til ?
Modstanderens fans, folk på sociale medier, journalisterne i England er nogle hårde hunde. Han skal bare beskyttes, og jeg tvivler på, at Liverpool er det rigtige sted for ham til at rejse sig igen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 01. aug, 2018 15:50

Hr. Drejer skrev: Modstanderens fans, folk på sociale medier, journalisterne i England er nogle hårde hunde. Han skal bare beskyttes, og jeg tvivler på, at Liverpool er det rigtige sted for ham til at rejse sig igen.
Det er dejligt at læse at du har tænker så meget på hvad der er bedst for Karius.

Jeg tror man er nødt til at kende Karius for at dømme om hvad der er bedst for ham, en tur hjem til Tyskland og lidt tryggere rammer er måske ikke helt dårligt.

Men altså det er jo ikke fordi Champions League finalen kun bliver set i England og modstanderne har også fans i andre lande.

Men tilgangen af Alisson gør jo lidt at det bliver svært for Karius for alvor at genrejse sig i Liverpool FC, de er nogenlunde lige gamle og man må formode at Alisson er mindst lige så god som Karius, men det får vi jo at se i den kommende tid.

Jeg kan ikke lade være med at mistænke "det er for at beskytte Karius"-argumentet i virkeligheden er en manifestation af et ønske om at komme af med Karius. Ønkset er ofte tankens fader siger de i Holland, bare ikke på dansk(må man gå ud fra).

Hvis Leverkusen er klar til at gøre Karius til 1. keeper så er det nok et bedre karriere valg end at være 2. keeper i Liverpool, men det er jo ikke fordi tyskere genetisk er indstillet til at opføre sig pænt på Twitter eller at der ikke er medlemmer af tysk presse der til tider går over stregen.
Men det kan også være han har bedst af at få ro på, slippe for presset i en periode(f.eks. ved at sidde på bænken) og så stille og roligt at komme ind i spillet igen (f.eks. ved at stå i et par cup kampe).

Jeg syntes det vil give mest mening for os at forsøge at holde fast i Karius og bygge hans selvtillid lidt op igen. Grabara er 19 og det er altså virkelig ung for en keeper, ja Donnarumma slog igennem tidligere, men jeg syntes så også at presset har indhentet ham siden.

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 01. aug, 2018 23:26

Filos of Isk skrev:Jeg kan ikke lade være med at mistænke "det er for at beskytte Karius"-argumentet i virkeligheden er en manifestation af et ønske om at komme af med Karius. Ønkset er ofte tankens fader siger de i Holland, bare ikke på dansk(må man gå ud fra).
Jeg synes ikke han er god nok til Liverpool. Men vi er alle mennesker, og han har selvfølgelig også krav på at blive behandlet ordentligt, og det tror jeg ikke han vil blive i England - hverken af presse, modstander fans og generelt på de sociale medier. Hvis han laver en eneste fejl, så vil Cl finalen blive trukket frem. Kan i huske at Dudek droppede mod Man U? Næste gang vi mødte dem, så hoppede nogle Man U fans ind på banen og 'kopierede' Dudeks drop, hvorefter halvdelen af stadionet grinte. Det er hårdt at være målmand.

Jeg forventer at Allison står langt de fleste kampe, og der bliver få kampe til Karius til at få vasket CL finalen af sig.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » torsdag, 02. aug, 2018 00:02

Filos of Isk skrev:[ i virkeligheden er en manifestation af et ønske om at komme af med Karius.
Jeg håber godt nok ikke han er lønnet af LFC den kommende sæson, og hvis der alligevel kommer kampe til Karius som Drejer skriver, skal han jo stadig stå bedre end okay, for at få vasket noget som helst CL finale drops(flertal) af sig. Jeg håber, ikke overraskende velsagtens, at se hælene af ham med de mystiske twitter videoer, inden vinduet lukker. Da Alisson ankom var sommeren bedste dag, Karius exit bliver den 2. bedste dag. Og jeg var ekstremt ret glad da Shaqiri ankom, skal det siges. Men vil bare sidde og frygte en Alisson skade indtil tyskeren er fortid, derefter vil jeg være tryg ved 2. keeperen en rum tid ihvertfald. De 2 unge keepere mod scum, gjorde det ganske hæderligt.....Ikke det samme jeg kan sige om tyskeren, når det gælder
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar