hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 14. aug, 2018 14:16

Emmy skrev:
ilusio skrev:
Emmy skrev:Jeg er meget skeptisk mht salg/leje af Klavan. Vores midterforsvarer er notorisk ramt af skader og det vil ikke være så fedt at stå med unge Phillips som fast starter i en periode. Han er pt 3. valget vel, for ingen ved hvornår Matip og Lovren er klar igen og Klavan er vel også skadet. Jeg synes vi skal holde på ham med lovning på at han kan komme afsted til januar hvis vi får en erstatning ind der.
Matib er klar slut august og Lovren start september.

Vi kan vel sende ham afsted per 31. august og så har vi 3 mand klar der. et par uger efter har vi 4.

Jeg er ikke så bekymret hvad dette angår.
Men det er jeg. Og de seneste sæsoners erfaring siger med god grund.
Ja, jeg er heller ikke helt tryg ved det. Klavan har spillet rigtig godt, og vores centrale forsvarspillere er generelt lidt for meget ramt af skader. Men kan godt forstå Klavan. Han var 4. violin sidste sæson og denne sæson kan han se frem til reelt at være 5. violin efter VVD, Lovren, Matip og Gomez.

Hvad har vi af spillere, der potentielt kan afløse, hvis alt går galt? Fabinho? Gini? For det skal jo også med i ligningen. Oftest vil han jo slet ikke være på bænken.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 14. aug, 2018 14:17

Jeg synes også, det vil være farligt at sælge Klavan. Hvis han kan nøjes med at være 5. valg, vil jeg virkelig foretrække at beholde ham. Han er solid, og ingen af de andre midterforsvarere på holdet har vel spillet en hel sæson uden skader?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 14. aug, 2018 14:25

Bojangles skrev:
Emmy skrev:
ilusio skrev:
Emmy skrev:Jeg er meget skeptisk mht salg/leje af Klavan. Vores midterforsvarer er notorisk ramt af skader og det vil ikke være så fedt at stå med unge Phillips som fast starter i en periode. Han er pt 3. valget vel, for ingen ved hvornår Matip og Lovren er klar igen og Klavan er vel også skadet. Jeg synes vi skal holde på ham med lovning på at han kan komme afsted til januar hvis vi får en erstatning ind der.
Matib er klar slut august og Lovren start september.

Vi kan vel sende ham afsted per 31. august og så har vi 3 mand klar der. et par uger efter har vi 4.

Jeg er ikke så bekymret hvad dette angår.
Men det er jeg. Og de seneste sæsoners erfaring siger med god grund.
Ja, jeg er heller ikke helt tryg ved det. Klavan har spillet rigtig godt, og vores centrale forsvarspillere er generelt lidt for meget ramt af skader. Men kan godt forstå Klavan. Han var 4. violin sidste sæson og denne sæson kan han se frem til reelt at være 5. violin efter VVD, Lovren, Matip og Gomez.

Hvad har vi af spillere, der potentielt kan afløse, hvis alt går galt? Fabinho? Gini? For det skal jo også med i ligningen. Oftest vil han jo slet ikke være på bænken.
Det kan jo være, at Klopp har set nok til Nathaniel Phillips, til at han vurderer ham god nok til at være 5. valg. Fabinho kan vist også spille dernede, hvis det skulle gå helt galt.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 14. aug, 2018 15:36

"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » tirsdag, 14. aug, 2018 15:54

Hr. Drejer skrev:Besiktas ønsker at hente Karius.

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... nte-karius
Synes ikke, at vi skal gå med til en lejeaftale. Klubber kan få lov at købe en af vores målmænd, men ikke leje.
Kloppite

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af zalcos » tirsdag, 14. aug, 2018 15:59

Karius skal imo kun sælges. Vi får ikke noget ud af at leje ham ud - for han var allerede en dygtig målmand inden vi hentede ham. Der er bare sket noget med ham når han spiller for os der er så mentalt at jeg aldrig tror på han kommer på rette spor hos os.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 14. aug, 2018 16:19

Grujic ser ud til at skulle lejes ud, og planen er tilsyneladende, at han skal spilles ind på 1. holdet næste sæson. Vi skal lige have en kontraktforlængelse på plads, inden han lejes ud dog:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/8 ... -utlandet/

Det kunne dermed se ud som om, at fremtiden på midten skal sikres med Trent og Grujic, som givetvis skal overtage for Lallana og Milner.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 14. aug, 2018 16:27

Jeg syntes ikke vi skal leje Karius ud, han er vores 2. Keeper og hvis vi stadig antager at Mignolet er på vej ud så har vi kun to senior keepere.

Overtaler vi Migs til at blive en sæson mere som 2. Valg, så kan vi overveje det. Men hvis Karius spiller for Besiktas, kan fernabaches og Galatasarays fans så ikke finde på at håne ham endnu mere end Scums ditto overhovedet har fantasi til?
Selv hvis jeg købte det argument : “at det bedste for Karius er luftforandring”, så tvivler jeg lidt på at Besiktas skulle være er godt valg.

Jeg tænker vi beholder Karius sæsonen ud, en sæson hvor han kan forsøge at genrejse sig og generobre sin plads på holdet.
Når vi så formentlig om 10 måneder må erkende at Karius ikke lykkedes at vippe Alisson af pinden.... Så kan vi sælge Karius og måske finde en rutineret 2. Keeper.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » tirsdag, 14. aug, 2018 20:15

Niels K skrev:Grujic ser ud til at skulle lejes ud, og planen er tilsyneladende, at han skal spilles ind på 1. holdet næste sæson. Vi skal lige have en kontraktforlængelse på plads, inden han lejes ud dog:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/8 ... -utlandet/

Det kunne dermed se ud som om, at fremtiden på midten skal sikres med Trent og Grujic, som givetvis skal overtage for Lallana og Milner.
Jeg tvivler på TAA på den position, for han har nogle store bevægelser og vendinger. Tvivler endnu mere på Grujic, for når han bliver vejet og fundet for let hele tiden, så tvivler jeg på niveauet kommer senere

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 14. aug, 2018 23:24

Jesper skrev:
Niels K skrev:Grujic ser ud til at skulle lejes ud, og planen er tilsyneladende, at han skal spilles ind på 1. holdet næste sæson. Vi skal lige have en kontraktforlængelse på plads, inden han lejes ud dog:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/8 ... -utlandet/

Det kunne dermed se ud som om, at fremtiden på midten skal sikres med Trent og Grujic, som givetvis skal overtage for Lallana og Milner.
Jeg tvivler på TAA på den position, for han har nogle store bevægelser og vendinger. Tvivler endnu mere på Grujic, for når han bliver vejet og fundet for let hele tiden, så tvivler jeg på niveauet kommer senere

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det er jo ud fra udtalelser fra folk tæt på klubben og ud fra, at han altid har spillet midt. Grujic har et kæmpe talent, men han har lidt unoder/skødesløshed i sit spil, som han skal have lagt fra sig. Jeg har en rigtig god fidus til begge spillere, og hvis Klopp har det samme, så skal han nok få dem det sidste stykke ad vejen.
Backpladsen er i dag dog så vigtig en position, og der mener jeg, at Trent er væsentligt bedre offensivt end Gomez og Clyne, så jeg mener, at han gør mere gavn for holdet dér i denne sæson, end han vil gøre på midten, hvor vi har så mange kvalificerede folk, så personligt har jeg ikke travlt med, at han skal finde en ny plads, og Grujic må vise sig frem gennem hele sæsonen, hvor han slap rigtig godt fra tingene i Cardiff og i pre season.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 14. aug, 2018 23:39

Niels K skrev:
Jesper skrev:
Niels K skrev:Grujic ser ud til at skulle lejes ud, og planen er tilsyneladende, at han skal spilles ind på 1. holdet næste sæson. Vi skal lige have en kontraktforlængelse på plads, inden han lejes ud dog:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/8 ... -utlandet/

Det kunne dermed se ud som om, at fremtiden på midten skal sikres med Trent og Grujic, som givetvis skal overtage for Lallana og Milner.
Jeg tvivler på TAA på den position, for han har nogle store bevægelser og vendinger. Tvivler endnu mere på Grujic, for når han bliver vejet og fundet for let hele tiden, så tvivler jeg på niveauet kommer senere

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det er jo ud fra udtalelser fra folk tæt på klubben og ud fra, at han altid har spillet midt. Grujic har et kæmpe talent, men han har lidt unoder/skødesløshed i sit spil, som han skal have lagt fra sig. Jeg har en rigtig god fidus til begge spillere, og hvis Klopp har det samme, så skal han nok få dem det sidste stykke ad vejen.
Backpladsen er i dag dog så vigtig en position, og der mener jeg, at Trent er væsentligt bedre offensivt end Gomez og Clyne, så jeg mener, at han gør mere gavn for holdet dér i denne sæson, end han vil gøre på midten, hvor vi har så mange kvalificerede folk, så personligt har jeg ikke travlt med, at han skal finde en ny plads, og Grujic må vise sig frem gennem hele sæsonen, hvor han slap rigtig godt fra tingene i Cardiff og i pre season.
Frygter Real eller Barca henter TAA om en eller 2 sæsoner. For pokker hvor er den knægt god. Lad os håbe han kan holde sig høje niveau sæsonen ud.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 15. aug, 2018 00:23

Det frygter jeg ikke. Han er Liverpool dreng.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » onsdag, 15. aug, 2018 06:31

Hvem er egentlig sendt væk i dette vindue.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » onsdag, 15. aug, 2018 10:23

Mignolet sælges, Karius bliver som 2. målmand.

Klavan sælges.

;)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 15. aug, 2018 12:02

Kelly skrev:Hvem er egentlig sendt væk i dette vindue.
Du kan se det i "FAKTA: Transfer sommer 2018"-tråden

Besvar