hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 15. aug, 2018 12:17

ilusio skrev:Mignolet sælges, Karius bliver som 2. målmand.

Klavan sælges.

;)
Det ville nok også være mine bud + flere på salgslisten:

Simon Mignolets agent bekrefter samtaler med Napoli.
15.08.2018 kl 11:55 Einar Kvande EinarKvande

Simon Mignolet ønsker seg bort fra Liverpool, og hans agent, Nico Vaessen, bekrefter at det pågår samtaler med Napoli om en overgang.

– Vi er i samtaler, men det er ikke oppnådd noen enighet. Det er i klubbens interesse å finne en løsning, siteres Vaessen av La Derniere Heure.

– Liverpool ønsker å beholde ham, men han både ønsker og må spille. Han fortjener å spille på et stort lag.

– For Napoli representerer han den beste løsningen kvalitetsmessig, men det er også et finansielt aspekt ved dette.

En overgang må fullføres før transfervinduet i Serie A stenger fredag.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » torsdag, 16. aug, 2018 11:20

Grujic har endnu ikke vist at han har klassen til at blive fast mand i LFC, så jeg tænker vi også skal sige farvel til ham.
Dette cirkus med at leje ham ud hvert år er der ingen der vinder på.

Markovic er også en der godt må sælges. Hvem kunne se ham erstatte Salah på fløjen?

Vi skal af med alle dem vi ikke tror på, og disse tror jeg aldrig får en starter i LFC.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 16. aug, 2018 11:49

Jeg syntes der er kæmpe forskel på Grujic og Markovic.

Jeg kunne sagtens se Grujic forbedre sig rigtig meget med lidt erfaring så han får overblik og bedre kan holde hovedet koldt under pres.

Markovic passer bare ikke ind på vores fløje fordi han ikke er halvt angriber.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » torsdag, 16. aug, 2018 14:58

Grujic kan sagtens blive bedre. Jeg ser bare ikke at han smider en Gini af holdet.

Gini er for mig den breddespiller vi bruger ved rotation og skader. Han kan både offensivt og defensivt. trade of all goods.

Desuden har jeg en fornemmelse af at vi inden længe vil se at TAA flyttes op på midtbanen, og så er der igen ikke plads til Grujic.

Jeg vil hellere bruge TAA på midten og så Gomez på backen, end TAA på backen og Grujic på midten.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redmaniac » torsdag, 16. aug, 2018 15:25

I moderne fodbold er offensive backs en nødvendighed, hvorfor det ikke rigtigt giver mening at fjerne vores med længder bedste offensive back fra positionen. Den offensive niveauforskel mellem TAA og Clyne samt Gomez er simpelthen for stor. Derudover ligger Gomez' fremtid med alt sandsynlighed i midterforsvaret, mens vi allerede nu er fint besatte på midtbanen.

Så medmindre, at vi går ud og investerer i en dygtig offensiv højreback til januar, hvilket jeg tvivler på, så bør TAA fortsætte på højrebacken, hvor han gør det fint og stadigvæk kan udvikle sit spil. Han er trods alt kun 19 år gammel.

Grujic bør lejes ud - helst til den bedste række i et given land. Uagtet om det så er i England, Spanien, Italien, Frankrig, Tyskland, eller sågar Portugal. Selv, hvis vi medregner cupkampe så har vi uden Grujic i truppen en fin bredde på samtlige midtbanepositioner.

Et nyt lejemål kan være med til at afgøre, om han næste sommer skal være en del af midtbaneligningen til den kommende sæson.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJJ » fredag, 17. aug, 2018 09:44

Klavan til Cagliari. Farvel til en meget loyal og professionel spiller, som gjorde det godt, når der var brug for ham.



Se og lær Mourinho....

ps. Matip, Gomez og Lovren er alle rimeligt skadesudsatte. Håber så, de bliver skadet på skift....

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 17. aug, 2018 10:14

AJJ skrev:Matip, Gomez og Lovren er alle rimeligt skadesudsatte. Håber så, de bliver skadet på skift....
Jeg håber at ingen af dem bliver skadet. Men sådan er vi jo så forskellige.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » fredag, 17. aug, 2018 10:34

Jeg er meget skeptisk overfor sådan et salg. Vi er notorisk ramt af skader i midterforsvaret og pt er Lovren og Matip ikke klar. Klavan er vel egentlig heller ikke? Gomez holder næppe en hel sæson og skulle Virgil blive skadet, er vi virkelig fucked. Unge Phillips er da talentfuld men han er altså næppe klar til PL.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » fredag, 17. aug, 2018 11:29

AJJ skrev:
ps. Matip, Gomez og Lovren er alle rimeligt skadesudsatte. Håber så, de bliver skadet på skift....
Wtf :D :D :D

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » fredag, 17. aug, 2018 11:54

Jeg holder utroligt meget af Klopp rent faktisk ser mennesket bag spilleren. Coutinho, Ings, Ķlavan for at nævne eksempler.
Derudover at vi strategisk set vitterligt satser på de unge. Gomez og TAA er i den forbindelse fremragende rollemodeller

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 17. aug, 2018 12:24

Jesper skrev:Jeg holder utroligt meget af Klopp rent faktisk ser mennesket bag spilleren. Coutinho, Ings, Ķlavan for at nævne eksempler.
Derudover at vi strategisk set vitterligt satser på de unge. Gomez og TAA er i den forbindelse fremragende rollemodeller

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg har det på nøjagtigt samme måde, og det tror jeg også, at spillerne sætter stor pris på, og det kan igen også være en af årsagerne til at spillere vælger Klopp og Liverpool, når de skal finde sig en ny klub.
Jeg glædes over, at Gomez er rykket frem i rækkerne, og at der nu er et ydermandat til Nat Phillips eller Conor Masterson

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bojangles » fredag, 17. aug, 2018 12:25

Jesper skrev:Jeg holder utroligt meget af Klopp rent faktisk ser mennesket bag spilleren. Coutinho, Ings, Ķlavan for at nævne eksempler.
Derudover at vi strategisk set vitterligt satser på de unge. Gomez og TAA er i den forbindelse fremragende rollemodeller
Det er også sådan noget, der er med til at spillere gerne søger til os. At de rent faktisk kan få lov til at komme videre, når de ønsker det - istedet for at holde nogen i klubben, som egentlig ikke ønsker at være her - specielt når det er spillere, der ikke kan se frem til fast spilletid.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » fredag, 17. aug, 2018 15:40

Jesper skrev:Jeg holder utroligt meget af Klopp rent faktisk ser mennesket bag spilleren. Coutinho, Ings, Ķlavan for at nævne eksempler.
Derudover at vi strategisk set vitterligt satser på de unge. Gomez og TAA er i den forbindelse fremragende rollemodeller

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg vil tro at rigtig mange af os er helt enige med dig i det her. Det er jeg også selv og jeg er voldsomt glad for at man husker mennesket også.

Men i denne situation omkring salg af Klavan vil det efterlade os med verdens, måske, bedste midterforsvarer plus tre andre senior spillere som har en grum skadeshistorik. Ret beste kan man aldrig sådan for alvor regne med at de er skadesfri. Og det er altså et problem. Både Fabinho og Robertson kan spille pladsen hvis lokummet virkelig brænder på. Og selvfølgelig skal de to unge talentfulde drenge have chancen. Men jeg synes det er for skrøbeligt. Vi kan potientielt virkelig løbe ind i nogle frygtelige problemer på den plads i løbet af sæsonen.
Jeg synes bestemt Klavan skal have lov at skifte for at finde spilletid, men jeg bryder mig ikke om timingen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 17. aug, 2018 15:57

Emmy skrev:
Jesper skrev:Jeg holder utroligt meget af Klopp rent faktisk ser mennesket bag spilleren. Coutinho, Ings, Ķlavan for at nævne eksempler.
Derudover at vi strategisk set vitterligt satser på de unge. Gomez og TAA er i den forbindelse fremragende rollemodeller

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg vil tro at rigtig mange af os er helt enige med dig i det her. Det er jeg også selv og jeg er voldsomt glad for at man husker mennesket også.

Men i denne situation omkring salg af Klavan vil det efterlade os med verdens, måske, bedste midterforsvarer plus tre andre senior spillere som har en grum skadeshistorik. Ret beste kan man aldrig sådan for alvor regne med at de er skadesfri. Og det er altså et problem. Både Fabinho og Robertson kan spille pladsen hvis lokummet virkelig brænder på. Og selvfølgelig skal de to unge talentfulde drenge have chancen. Men jeg synes det er for skrøbeligt. Vi kan potientielt virkelig løbe ind i nogle frygtelige problemer på den plads i løbet af sæsonen.
Jeg synes bestemt Klavan skal have lov at skifte for at finde spilletid, men jeg bryder mig ikke om timingen.
Lovren var ude 7 dage i 16/17 sæsonen med et eller andet med øjet.
i 17/18 sæsonen var han ude i 13 dage over sommeren.
Det er altså ikke sådan, at man kan sige, at han er en tikkende skadesbombe, og nu får Gomez så chancen fra starten af sæsonen, hvor han har haft ehele pre season med van Dijk - noget Lovren alligevel ikke kunne med VM.

Matip og Gomez ser lidt mere mistænkelige ud, men Klopp må vigtigst af alt have stor tiltro til Phillips og evt. Masterson, og som du skriver, så har vi i hvert fald Fabinho til rådighed og i nødstilfælde Wijnaldum, og så skriver du selv Robertson, som jeg ikke viste havde spillet derinde også ?

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » fredag, 17. aug, 2018 16:25

Niels K skrev:
Emmy skrev:
Jesper skrev:Jeg holder utroligt meget af Klopp rent faktisk ser mennesket bag spilleren. Coutinho, Ings, Ķlavan for at nævne eksempler.
Derudover at vi strategisk set vitterligt satser på de unge. Gomez og TAA er i den forbindelse fremragende rollemodeller

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg vil tro at rigtig mange af os er helt enige med dig i det her. Det er jeg også selv og jeg er voldsomt glad for at man husker mennesket også.

Men i denne situation omkring salg af Klavan vil det efterlade os med verdens, måske, bedste midterforsvarer plus tre andre senior spillere som har en grum skadeshistorik. Ret beste kan man aldrig sådan for alvor regne med at de er skadesfri. Og det er altså et problem. Både Fabinho og Robertson kan spille pladsen hvis lokummet virkelig brænder på. Og selvfølgelig skal de to unge talentfulde drenge have chancen. Men jeg synes det er for skrøbeligt. Vi kan potientielt virkelig løbe ind i nogle frygtelige problemer på den plads i løbet af sæsonen.
Jeg synes bestemt Klavan skal have lov at skifte for at finde spilletid, men jeg bryder mig ikke om timingen.
Lovren var ude 7 dage i 16/17 sæsonen med et eller andet med øjet.
i 17/18 sæsonen var han ude i 13 dage over sommeren.
Det er altså ikke sådan, at man kan sige, at han er en tikkende skadesbombe, og nu får Gomez så chancen fra starten af sæsonen, hvor han har haft ehele pre season med van Dijk - noget Lovren alligevel ikke kunne med VM.

Matip og Gomez ser lidt mere mistænkelige ud, men Klopp må vigtigst af alt have stor tiltro til Phillips og evt. Masterson, og som du skriver, så har vi i hvert fald Fabinho til rådighed og i nødstilfælde Wijnaldum, og så skriver du selv Robertson, som jeg ikke viste havde spillet derinde også ?
Robertson spiller CB på det skotske landshold
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar