hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » lørdag, 05. jan, 2019 12:07

Sledgehammer skrev:
Jesper skrev:Jeg kan så vidt jeg læser ikke se at Clyne-lejeaftalen er med en salgsklausul. Det undrer mig at man ikke bare sælger ham, hvis han alligevel ikke har en fremtid? Måske er det en gestus overfor en trofast soldat. Eller så tænker man at værdien øges hvis han kommer på græs? Eller hvad tænker I?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg har muligvis overset noget, men ER der indgået en udlejningsaftale for Clyne? Jeg har kun læst, at Cardiff er interesseret, og at Klopp er klar til at lade det ske, men ikke at det faktisk er sket?

Jeg vil faktisk være ked af at se Clyne smutte permanent. Han virker til at være tilbage mod fordums styrke, han har den rette alder, så vi kan næppe få nogen bedre backup end ham ... forudsat selvfølgelig at han er villig til at påtage sig den rolle.
BBC har artikel med billede af Clyne med Bournemouth: https://www.bbc.com/sport/football/46760201

...og Clyne har måske været en del af den høje/"godt gået Edwards" pris for Solanke?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » lørdag, 05. jan, 2019 13:45

Stærke salg for 140 mio. £ af Michael Edwards i Klopp-tiden:

https://www.planetfootball.com/quick-re ... s-for-10m/

Af spillere med kontraktudløb til sommer smutter Moreno, Markovic og Randall nok gratis, og Sturridge gør enten det samme, ellers så forlænger vi kontrakten med ham.

Ellers vil det vel være spillere som Migs, Lallana, Clyne, Origi, Kent, Ejaria + en ung eller 2 mere, som skal afsted til sommer og sammen med summen for Ings og Solanke vil det lune godt i kassen.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » lørdag, 05. jan, 2019 14:35

Niels K skrev:Stærke salg for 140 mio. £ af Michael Edwards i Klopp-tiden:

https://www.planetfootball.com/quick-re ... s-for-10m/

Af spillere med kontraktudløb til sommer smutter Moreno, Markovic og Randall nok gratis, og Sturridge gør enten det samme, ellers så forlænger vi kontrakten med ham.

Ellers vil det vel være spillere som Migs, Lallana, Clyne, Origi, Kent, Ejaria + en ung eller 2 mere, som skal afsted til sommer og sammen med summen for Ings og Solanke vil det lune godt i kassen.
Arrhh, artiklen siger nu £ 112,5 mio: "..... and have kept the coffers topped up with the sale of several fringe players, including the below six for a combined £112.5million in just three years."
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 05. jan, 2019 14:47

Cynwal skrev:
Niels K skrev:Stærke salg for 140 mio. £ af Michael Edwards i Klopp-tiden:

https://www.planetfootball.com/quick-re ... s-for-10m/

Af spillere med kontraktudløb til sommer smutter Moreno, Markovic og Randall nok gratis, og Sturridge gør enten det samme, ellers så forlænger vi kontrakten med ham.

Ellers vil det vel være spillere som Migs, Lallana, Clyne, Origi, Kent, Ejaria + en ung eller 2 mere, som skal afsted til sommer og sammen med summen for Ings og Solanke vil det lune godt i kassen.
Arrhh, artiklen siger nu £ 112,5 mio: "..... and have kept the coffers topped up with the sale of several fringe players, including the below six for a combined £112.5million in just three years."
£140m lyder meget bedre:) om det er skrevet i artiklen eller ej....


“Christian Benteke £32m
Mamadou Sakho £26m
Danny Ings £20m
Dominic Solanke £19m
Jordon Ibe £15m
Danny Ward £12m
Kevin Stewart £8m
Brad Smith £8m
Total: £140m”

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » lørdag, 05. jan, 2019 17:15




He's cost Bournemouth £19m.

But Dominic Solanke has been ruled out of action until February.

More here: https://bbc.in/2sbZnI7
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » lørdag, 05. jan, 2019 17:30

Oomph242 skrev:
Cynwal skrev:
Niels K skrev:Stærke salg for 140 mio. £ af Michael Edwards i Klopp-tiden:

https://www.planetfootball.com/quick-re ... s-for-10m/

Af spillere med kontraktudløb til sommer smutter Moreno, Markovic og Randall nok gratis, og Sturridge gør enten det samme, ellers så forlænger vi kontrakten med ham.

Ellers vil det vel være spillere som Migs, Lallana, Clyne, Origi, Kent, Ejaria + en ung eller 2 mere, som skal afsted til sommer og sammen med summen for Ings og Solanke vil det lune godt i kassen.
Arrhh, artiklen siger nu £ 112,5 mio: "..... and have kept the coffers topped up with the sale of several fringe players, including the below six for a combined £112.5million in just three years."
£140m lyder meget bedre:) om det er skrevet i artiklen eller ej....


“Christian Benteke £32m
Mamadou Sakho £26m
Danny Ings £20m
Dominic Solanke £19m
Jordon Ibe £15m
Danny Ward £12m
Kevin Stewart £8m
Brad Smith £8m
Total: £140m”
Jeg læste det som 112 for ovennævnte og så var de r resten som:

Sinclair 4
Caños 2,5 + 2
Skrtel 5,5
Joe Allen 11 + 2
Alberto 4,3 + 1,7
Ilori 3,75
Wisdom 2 + 2,5
Små 2 for øvrige unge spillere
7 mio for udleje af 2 spillere

Men de ovennævnte (Benteke til Brad Smith) giver jo 140 mille, så jeg er måske ikke helt med ?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » søndag, 06. jan, 2019 00:00

Lægges der i kakkelovnen til, at vi henter Sessegnon til sommer?

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... l-15635153

Med Moreno på vej ud, vil det være et suverænt indkøb. Især fordi han udover, at være et af Englands største talenter, også kan dække kanten, hvis der skulle blive brug for det.
Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » søndag, 06. jan, 2019 02:05

texy skrev:Lægges der i kakkelovnen til, at vi henter Sessegnon til sommer?

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... l-15635153

Med Moreno på vej ud, vil det være et suverænt indkøb. Især fordi han udover, at være et af Englands største talenter, også kan dække kanten, hvis der skulle blive brug for det.
Sessegnon har ikke imponeret på samme måde som sidste sæson efter oprykningen til Premier League, men han er selvfølgelig blot 18 år. Jeg betragter ham efterhånden mere som en fløj, der også kan dække backen end som end back der kan dække fløjen. Han spiller i hvert fald hovedparten af hans kampe på en offensiv position (fra midtbanen og frem).

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » søndag, 06. jan, 2019 10:29

Mads T. skrev:
texy skrev:Lægges der i kakkelovnen til, at vi henter Sessegnon til sommer?

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... l-15635153

Med Moreno på vej ud, vil det være et suverænt indkøb. Især fordi han udover, at være et af Englands største talenter, også kan dække kanten, hvis der skulle blive brug for det.
Sessegnon har ikke imponeret på samme måde som sidste sæson efter oprykningen til Premier League, men han er selvfølgelig blot 18 år. Jeg betragter ham efterhånden mere som en fløj, der også kan dække backen end som end back der kan dække fløjen. Han spiller i hvert fald hovedparten af hans kampe på en offensiv position (fra midtbanen og frem).
+1

Han er alt for afhængig af sit venstre ben, det kan dog trænes op. Jeg tror Ranieri prøver at træne ham til at blive højrekant.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 06. jan, 2019 10:41

Jeg syntes også at Sessegnon lider under at spille på et mere defensivt hold og har dermed udgangspunkt langt fra målet i forhold til i sidste sæson.
Men fordi det nu er “ud”tråden så vil jeg vove den påstand at vi ikke har plads til både Wilson og Sessegnon. En mulighed er at Wilson får lov at rykke op med Derby, hvis de altså vinder en plads i PL.
Men spørgsmålet er om ikke Wilson er en bedre udfordrer til Shaqiri-rollen end Sessegnon er. Men Sessegnon er nok bedre til at udfylde en mere klassisk kant-rolle, hvor farten også er vigtig.

Sessegnon har ifølge transfermarkt kontraktudløb 30.06.2020, hvis Fulham samtidig rykker ned, så ligner det jo en mulighed, men vi skal også tænke på truppen som helhed.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » søndag, 06. jan, 2019 10:59

Da det stadig stod 0-0 mod Arsenal i sidste runde, havde Sessegnon 2 kæmpe chancer for at score men mistimede dem begge. Fint at komme til mulighederne, men de afgørende touch var ikke for gode. Det lyder som den bedste deal at have en ung spiller efter Robertson, og hvis han samtidig kan dække på kanten, så er det rigtig fint. Vi har jo et lignende talent til de samme positioner på højre side i Rafa Camacho, så det ser da lovende ud.
Wilson kan givetvis ikke spille back, så der taler vi cover for en kant eller simpelthen at overtage Lallana's plads, men han kæmper givetvis med Grujic om den mulighed, selvom de tilbyder noget forskelligt.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 06. jan, 2019 13:04

Men det at Sessegnon har næse for at komme i positionerne gør jo også at hvis han lige får det sidste overblik, så begynder han også at score målene. Salah havde det samme i starten af sidste sæson. Han kom til så mange chancer at det bare var et spørgsmål om tid inden han begyndte at slå dem ind i kassen.

Robertson er alt for stabil til at et stort talent som Sessegnon, der blandt andet i interview i FourFourTwo i foråret(april tror jeg nok), sagde at han prioriterede regelmæssig spilletid, får nok ud af at være backup for ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: hvem skal ud

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 06. jan, 2019 14:34

Som det bliver nævnt ovenfor, er Sessegnon ikke back. Han spiller oftest venstre kant, hvilket også giver mest mening - Sessegnon er en udpræget offensiv spiller, hvis forsvarsmæssige evner er yderst begrænset. Det giver således mere mening at indtænke Sessognen som venstre/højre yderangriber end som venstre back.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 06. jan, 2019 15:15

Robbie_God_Fowler skrev:Som det bliver nævnt ovenfor, er Sessegnon ikke back. Han spiller oftest venstre kant, hvilket også giver mest mening - Sessegnon er en udpræget offensiv spiller, hvis forsvarsmæssige evner er yderst begrænset. Det giver således mere mening at indtænke Sessognen som venstre/højre yderangriber end som venstre back.
nemlig, det var også et af punkterne vi diskuterede meget da han var kandidat til Moreno afløseren. Nemlig at han ikke ville løse de defensive problemer som Moreno nogle gange giver os. Jeg tror vi henter en ung VB evt. fra the Championship ind til at være suppleant for Robbo. Og så holder scoutsne jo nok øje med Sessegnons udvikling og snakker med Klopp og Edwards om hvad han mon er værd som kantspiller for os og så må vi jo se om hans reelle pris stemmer overens med hvad de vurderer.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » søndag, 06. jan, 2019 15:37

Robbie_God_Fowler skrev:Som det bliver nævnt ovenfor, er Sessegnon ikke back. Han spiller oftest venstre kant, hvilket også giver mest mening - Sessegnon er en udpræget offensiv spiller, hvis forsvarsmæssige evner er yderst begrænset. Det giver således mere mening at indtænke Sessognen som venstre/højre yderangriber end som venstre back.
Som Niels K skriver, så jeg også Arsenal kampen og hans afslutninger er overhovedet ikke fyldestgørende til at spille som ydreangriber ala Salah. Dog vil jeg vove at sige at Klopp nok godt kunne få en verdensstjerne ud af ham.

Besvar