hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 31. dec, 2019 09:41

Klopp ønsker å forlenge med Lallana, men 31-åringen ser ut til å søke lykken andre steder

Arbeidsforholdet mellom Liverpool og Lallana ser ut til å opphøre i sommer.

Lallana kommer til å forlate Liverpool i sommer - han fortjener hyllest før avskjeden

Trofaste Adam Lallana er en av de viktigste grunnene til at de rødkledde er på det skyhøye nivået i dag.

https://www.liverpool.no/kommentar/2019 ... avskjeden/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 01. jan, 2020 13:14

Det vil da være en bonus, hvis vi kan nå at få nogle penge for ham ?

Liverpool open to January transfer offers for right-back

Nathaniel Clyne was linked with a move away from Anfield last summer and Liverpool are reportedly ready to listen to offers as he nears return from serious knee injury

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... s-21192764

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 01. jan, 2020 15:34

Niels K skrev:Det vil da være en bonus, hvis vi kan nå at få nogle penge for ham ?

Liverpool open to January transfer offers for right-back

Nathaniel Clyne was linked with a move away from Anfield last summer and Liverpool are reportedly ready to listen to offers as he nears return from serious knee injury

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... s-21192764
I den grad!
Bare at slippe af med lønnen ville være fornuftigt, der er langt for ham bare op til neco Williams og Hoever i køen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » torsdag, 02. jan, 2020 12:06

Nathaniel Clyne, Adam Lallana, Curtis Jones and other Liverpool players' January transfer status

The January transfer window has opened and there could be six players who leave Liverpool

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-17495309

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 03. jan, 2020 13:26

Kane skal spille Championship-fotball ut sesongen

Herbie Kane lånes ut til Hull.

03.01.2020 kl 12:04 Arild Skjæveland askjaeveland

21 år gamle Herbie Kane lånes ut til Hull City for resten av sesongen. Det bekrefter Liverpool FC.

Unggutten fikk to kamper for Liverpool i Carabao Cup denne høsten, og skal nå prøve seg på det nest øverste nivået. Han kom med på årets lag i League One etter utlånet til Doncaster Rovers forrige sesong, da han spilte under manager Grant McCann.

McCann er nå sjef i Hull, og tar med seg Kane i Championship. I skrivende stund er Hull City på niendeplass, to poeng bak play off-plass.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » søndag, 05. jan, 2020 11:08

The five Liverpool players whose contracts are expiring - and what might happen next

Liverpool have an excellent recent record in the transfer market under Jurgen Klopp, but the Reds boss might have a few players to replace soon.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... p-17504838

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » mandag, 06. jan, 2020 10:31

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -down.html
Grunden til linket lægges op her er relateret til dets indhold, ikke mit ønske. Det er min favorit. En af de bedste i hele verden, hvis ikke den bedste, i forhold til hvad han bringer som taktisk, teknisk og universel tovejsspiller.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 06. jan, 2020 10:52

Jesper skrev:https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -down.html
Grunden til linket lægges op her er relateret til dets indhold, ikke mit ønske. Det er min favorit. En af de bedste i hele verden, hvis ikke den bedste, i forhold til hvad han bringer som taktisk, teknisk og universel tovejsspiller.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jah, det ville godt nok være ærgerligt, men han har jo i den grad også fortjent en lukrativ kontrakt også selvom det bliver i en anden liga.

Som du er inde på er han jo super taktisk og en mand der helt intuitivt justerer sin indsats så taktikken tilgodeses.

Han er selvfølgelig 29, men hans fysiske form har altid imponeret mig meget, så jeg tror ikke at hans udløbsdato er lige rundt om hjørnet, men omvendt skal han jo nok heller ikke have fem år til 200.000 om ugen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 06. jan, 2020 10:53

Jesper skrev:https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -down.html
Grunden til linket lægges op her er relateret til dets indhold, ikke mit ønske. Det er min favorit. En af de bedste i hele verden, hvis ikke den bedste, i forhold til hvad han bringer som taktisk, teknisk og universel tovejsspiller.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis vi mister ham. Så græder jeg mig selv i søvn.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 06. jan, 2020 11:09

Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -down.html
Grunden til linket lægges op her er relateret til dets indhold, ikke mit ønske. Det er min favorit. En af de bedste i hele verden, hvis ikke den bedste, i forhold til hvad han bringer som taktisk, teknisk og universel tovejsspiller.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jah, det ville godt nok være ærgerligt, men han har jo i den grad også fortjent en lukrativ kontrakt også selvom det bliver i en anden liga.

Som du er inde på er han jo super taktisk og en mand der helt intuitivt justerer sin indsats så taktikken tilgodeses.

Han er selvfølgelig 29, men hans fysiske form har altid imponeret mig meget, så jeg tror ikke at hans udløbsdato er lige rundt om hjørnet, men omvendt skal han jo nok heller ikke have fem år til 200.000 om ugen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lad os håbe han får 2 sæsoner mere. Det synes jeg bestemt han fortjener.

Ellers skal vi give ham en kontrakt på 3 el 4 år og sælge ham efter 2 el 3 måske. Så vi laver lidt penge på ham.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 06. jan, 2020 11:21

liverpoolfc86 skrev:
Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -down.html
Grunden til linket lægges op her er relateret til dets indhold, ikke mit ønske. Det er min favorit. En af de bedste i hele verden, hvis ikke den bedste, i forhold til hvad han bringer som taktisk, teknisk og universel tovejsspiller.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jah, det ville godt nok være ærgerligt, men han har jo i den grad også fortjent en lukrativ kontrakt også selvom det bliver i en anden liga.

Som du er inde på er han jo super taktisk og en mand der helt intuitivt justerer sin indsats så taktikken tilgodeses.

Han er selvfølgelig 29, men hans fysiske form har altid imponeret mig meget, så jeg tror ikke at hans udløbsdato er lige rundt om hjørnet, men omvendt skal han jo nok heller ikke have fem år til 200.000 om ugen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lad os håbe han får 2 sæsoner mere. Det synes jeg bestemt han fortjener.

Ellers skal vi give ham en kontrakt på 3 el 4 år og sælge ham efter 2 el 3 måske. Så vi laver lidt penge på ham.
Problemet med den approach er jo lidt at han efter de 2-3 sæsoner ikke længere vil være sin løn værd( under antagelse af at den fysiske form begynder at fejle der omkring). Dermed kan vi ende med at have en spiller der ikke kan sælges fordi han ikke vil gå med til en stor lønnedgang.

Medmindre fysikken ikke fejler, men så skal vi jo ikke sælge ham.
Men derfor kan vi jo godt satse på at han kan holde i 4 sæsoner og så leve med at han måske skal nøjes med en Milner rolle det sidste år.

Vi skal selvfølgelig også lytte til hvad han selv vil. Jeg tænker vi sælger ham til sommer eller lader ham løbe kontrakten ud, hvis han gerne vil søge nye udfordringer.


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJJ » mandag, 06. jan, 2020 11:38

Der skal nok et meget stort bud på bordet til sommer, for at Klopp vil sælge ham + at Gini selv skal ønske det.

Mest sandsynlige er, at enten forlænger han, eller også går han kontrakten ud og rejser sommeren 2021. Hvis sidstnævnte er det bare at sige 1000 tak og velkommen blandt legenderne.

Fantastisk spiller.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: hvem skal ud

Indlæg af athomsen » mandag, 06. jan, 2020 12:42

AJJ skrev:
mandag, 06. jan, 2020 11:38
Der skal nok et meget stort bud på bordet til sommer, for at Klopp vil sælge ham + at Gini selv skal ønske det.

Mest sandsynlige er, at enten forlænger han, eller også går han kontrakten ud og rejser sommeren 2021. Hvis sidstnævnte er det bare at sige 1000 tak og velkommen blandt legenderne.

Fantastisk spiller.
Ja - han er dæleme god. Håber på forlængelse - tror jeg også sker

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » mandag, 06. jan, 2020 13:48

AJJ skrev:
mandag, 06. jan, 2020 11:38
Der skal nok et meget stort bud på bordet til sommer, for at Klopp vil sælge ham + at Gini selv skal ønske det.

Mest sandsynlige er, at enten forlænger han, eller også går han kontrakten ud og rejser sommeren 2021. Hvis sidstnævnte er det bare at sige 1000 tak og velkommen blandt legenderne.

Fantastisk spiller.
Helt sikkert en fantastisk god spiller til tider, og heldigvis oftere og oftere. Og jeg ser gerne han bliver. Men han kan sagtens erstattes og tag det lige lidt med ro med legende statussen, der skal altså betydeligt mere til.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 06. jan, 2020 14:03

Emmy skrev:
mandag, 06. jan, 2020 13:48
AJJ skrev:
mandag, 06. jan, 2020 11:38
Der skal nok et meget stort bud på bordet til sommer, for at Klopp vil sælge ham + at Gini selv skal ønske det.

Mest sandsynlige er, at enten forlænger han, eller også går han kontrakten ud og rejser sommeren 2021. Hvis sidstnævnte er det bare at sige 1000 tak og velkommen blandt legenderne.

Fantastisk spiller.
Helt sikkert en fantastisk god spiller til tider, og heldigvis oftere og oftere. Og jeg ser gerne han bliver. Men han kan sagtens erstattes og tag det lige lidt med ro med legende statussen, der skal altså betydeligt mere til.
De bliver vel alle legender, når vi står med PL titlen til sommer ? ;)

Han er altså ikke nem bare lige at erstatte, da han vel er vores bedste balancespiller, og jeg mener, at han er spilleren med flest kampe under Klopp.

Edit: Firmino, Milner, Gini
Senest rettet af Niels K mandag, 06. jan, 2020 14:11, rettet i alt 1 gang.

Besvar