hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Leon Goretzka

Indlæg af Niels K » søndag, 31. dec, 2017 14:53

liverpoolfc86 skrev:
Aggerdoo skrev:
liverpoolfc86 skrev:Jeg mener at Origi, Ings og Sturridge kan sælges og give knap 500mio, hvis Klopp tror på Solanke. Håber nemlig snart han hiver en u23 angriber op, ellers tror jeg efterhånden de bliver svære at holde på?

Prøve at give Brewster en kamp, det samme med Woodburn og Wilson. Synes Pep og Wenger er gode til at gøre brug af deres unge spillere og savner Klopp gør det samme. Han må føle de ikke er gode nok eller klar til første holdet
Klopp bruger da Gomez, Trent og Solanke ofte?
I Know, men er nervøs for de andre stikker af og tænker de kan være et alternativ, hvis vi sælger Sturridge, Ings og Origi og geninvisterer alle pengene samt dem vi får for Coutinho.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Det kræver altså, at man er et ekstra ordinært stort talent, før man får chancen. Klopp brugte rigtig mange af vores unge spillere i sin første sæson hos os, så jeg tror, at han er 100% klar over, hvem der skal bruges hvornår, lejes ud mv.

Hvis du mener at Pep bruger talenter og tænker Sterling og Sané til 50 mio. hver, så er det netop ekstra ordinære talenter.
At Gomez, Trent og Solanke får så meget spilletid er stærkt, men Gomez og Solanke er jo også inde omkring landsholdet, og Trent's talent er til at få øje på.
Jeg tror, at der er et kæmpe stykke vej fra Wilson og op til vores forreste 3 samt øvrige offensive spillere, og Woodburn skal tage spilletid fra spillere som Coutinho, Ox og Lallana.
Jeg mener, at det bedste for de 2 og måske flere er at leje dem ud resten af sæsonen.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Leon Goretzka

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 31. dec, 2017 16:16

Niels K skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Aggerdoo skrev:
liverpoolfc86 skrev:Jeg mener at Origi, Ings og Sturridge kan sælges og give knap 500mio, hvis Klopp tror på Solanke. Håber nemlig snart han hiver en u23 angriber op, ellers tror jeg efterhånden de bliver svære at holde på?

Prøve at give Brewster en kamp, det samme med Woodburn og Wilson. Synes Pep og Wenger er gode til at gøre brug af deres unge spillere og savner Klopp gør det samme. Han må føle de ikke er gode nok eller klar til første holdet
Klopp bruger da Gomez, Trent og Solanke ofte?
I Know, men er nervøs for de andre stikker af og tænker de kan være et alternativ, hvis vi sælger Sturridge, Ings og Origi og geninvisterer alle pengene samt dem vi får for Coutinho.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Det kræver altså, at man er et ekstra ordinært stort talent, før man får chancen. Klopp brugte rigtig mange af vores unge spillere i sin første sæson hos os, så jeg tror, at han er 100% klar over, hvem der skal bruges hvornår, lejes ud mv.

Hvis du mener at Pep bruger talenter og tænker Sterling og Sané til 50 mio. hver, så er det netop ekstra ordinære talenter.
At Gomez, Trent og Solanke får så meget spilletid er stærkt, men Gomez og Solanke er jo også inde omkring landsholdet, og Trent's talent er til at få øje på.
Jeg tror, at der er et kæmpe stykke vej fra Wilson og op til vores forreste 3 samt øvrige offensive spillere, og Woodburn skal tage spilletid fra spillere som Coutinho, Ox og Lallana.
Jeg mener, at det bedste for de 2 og måske flere er at leje dem ud resten af sæsonen.
Meget enig. Er talenterne gode nok, skal de nok få spilletid. Er de lovende, men ikke helt gode nok, er lejeaftaler et godt alternativ for at se, hvordan de udvikler sig.

Vi skal ikke bare bruge talenter i flæng for at holde dem glade, vi skal vinde fodboldkampe.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 31. dec, 2017 16:21

Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Aggerdoo skrev:
liverpoolfc86 skrev:Jeg mener at Origi, Ings og Sturridge kan sælges og give knap 500mio, hvis Klopp tror på Solanke. Håber nemlig snart han hiver en u23 angriber op, ellers tror jeg efterhånden de bliver svære at holde på?

Prøve at give Brewster en kamp, det samme med Woodburn og Wilson. Synes Pep og Wenger er gode til at gøre brug af deres unge spillere og savner Klopp gør det samme. Han må føle de ikke er gode nok eller klar til første holdet
Klopp bruger da Gomez, Trent og Solanke ofte?
I Know, men er nervøs for de andre stikker af og tænker de kan være et alternativ, hvis vi sælger Sturridge, Ings og Origi og geninvisterer alle pengene samt dem vi får for Coutinho.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Det kræver altså, at man er et ekstra ordinært stort talent, før man får chancen. Klopp brugte rigtig mange af vores unge spillere i sin første sæson hos os, så jeg tror, at han er 100% klar over, hvem der skal bruges hvornår, lejes ud mv.

Hvis du mener at Pep bruger talenter og tænker Sterling og Sané til 50 mio. hver, så er det netop ekstra ordinære talenter.
At Gomez, Trent og Solanke får så meget spilletid er stærkt, men Gomez og Solanke er jo også inde omkring landsholdet, og Trent's talent er til at få øje på.
Jeg tror, at der er et kæmpe stykke vej fra Wilson og op til vores forreste 3 samt øvrige offensive spillere, og Woodburn skal tage spilletid fra spillere som Coutinho, Ox og Lallana.
Jeg mener, at det bedste for de 2 og måske flere er at leje dem ud resten af sæsonen.
Meget enig. Er talenterne gode nok, skal de nok få spilletid. Er de lovende, men ikke helt gode nok, er lejeaftaler et godt alternativ for at se, hvordan de udvikler sig.

Vi skal ikke bare bruge talenter i flæng for at holde dem glade, vi skal vinde fodboldkampe.
Helt enig, men når vi fører 4-0 og Brewster smadrer kasser ind, så giv ham lidt spille tid. Det samme med Woodburn og Wilson.

Men I har squ nok alligevel ret Billede

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af sjampen » søndag, 31. dec, 2017 17:21

liverpoolfc86 skrev:Helt enig, men når vi fører 4-0 og Brewster smadrer kasser ind, så giv ham lidt spille tid. Det samme med Woodburn og Wilson.
Det er jeg helt uenig i. Jeg tror de får langt mere ud af, at træne delvist med førsteholdet, delvist med hinanden, men at spille primært på vores reservehold hvor de kan få maksimeret deres spilletid, end at de skal sidde på bænken fordi de hver 5 gang kunne komme ind til 7 minutter i PL.

Når man tænker på den styrke der er blandt holdene, må reserverne også kunne give noget god modstand til de unge. Spilletid er alpha og omega, det er alle efterhånden klar over når det kommer til unge spillere, specifik hvis de skal ødelægges. Jeg så langt hellere at man gør som man gør med TAA, Gomez og Solanke, og først hiver dem op når man er parat til rent faktisk at bruge dem som en del af holdet, ikke som fyld.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 02. jan, 2018 10:30

sjampen skrev:
liverpoolfc86 skrev:Helt enig, men når vi fører 4-0 og Brewster smadrer kasser ind, så giv ham lidt spille tid. Det samme med Woodburn og Wilson.
Det er jeg helt uenig i. Jeg tror de får langt mere ud af, at træne delvist med førsteholdet, delvist med hinanden, men at spille primært på vores reservehold hvor de kan få maksimeret deres spilletid, end at de skal sidde på bænken fordi de hver 5 gang kunne komme ind til 7 minutter i PL.

Når man tænker på den styrke der er blandt holdene, må reserverne også kunne give noget god modstand til de unge. Spilletid er alpha og omega, det er alle efterhånden klar over når det kommer til unge spillere, specifik hvis de skal ødelægges. Jeg så langt hellere at man gør som man gør med TAA, Gomez og Solanke, og først hiver dem op når man er parat til rent faktisk at bruge dem som en del af holdet, ikke som fyld.
Når man arbejder med talentudvikling er det også vigtigt at de unge får lov at lære spillet at kende i mindre stressede omgivelser, der er rigtig langt fra ungdoms hold til PL og det er noget de unge mentalt kan knække af at forsøge. hvis de ikke er klar. Alene det resultat pres der er i PL gør at mange spillere ikke tør udfordre sig selv for ikke at lave den fejl medierne tilskriver et point tab til og hvis man ikke udfordrer sig selv går udviklingen i stå.

Men samtiddig så skal de unge jo ind på holdet på et tidspunkt, hvis de skal gøre nytte. Det er enormt svært og jo bedre dit førstehold er jo sværere er det samtiddig at udvikle sine talenter det sidste stykke. sjampen har helt ret i at da vi ikke på forhånd kan forudse, hvilke kampe vi vinder med 5-0, så kan vi ikke have Woodie siddende på bænken hver uge for så at sende ham ind, desuden så er det ikke særlig god kamptræning at komme ind når man er foran 4-0 og mostanderen har givet op og resten af holdet tøffer lidt rundt og sparer kræfter.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 05. jan, 2018 17:20

Det vil vel efterhånden være fint at få 10 mille for Markovic, ikke ?

http://futnsoccer.com/2018/01/05/liverp ... -to-china/

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » fredag, 05. jan, 2018 19:46

Niels K skrev:Det vil vel efterhånden være fint at få 10 mille for Markovic, ikke ?

http://futnsoccer.com/2018/01/05/liverp ... -to-china/
Jep. Vi har tidl kunne se misundeligt til at Chelsea kom af med spillere til Kina til gode priser.

Markovic bedste har jeg kun set i Parken mod DK.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 05. jan, 2018 19:52

Jeg vil godt nok gerne se Markovic, Bogdan og Flanagan finde andre klubber her i januar.

Jeg så også rigtig gerne i hvert fald Ward udlejet, gerne også Woodburn, så de kan få spilletid. Ideelt set så jeg gerne Ward blive god nok til at være 2. valg i Liverpool bagefter en ægte world class keeper, så vi kan sende både Mignolet og Karius videre..

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 08. jan, 2018 09:25

Det ser ud til at Origi gør det fint i Wolfsburg, og at de gerne vil beholde ham. Hans kontrakt udløber i 2019. Hvor meget kan vi forlange for ham? £20 M?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 08. jan, 2018 10:05

Hr. Drejer skrev:Det ser ud til at Origi gør det fint i Wolfsburg, og at de gerne vil beholde ham. Hans kontrakt udløber i 2019. Hvor meget kan vi forlange for ham? £20 M?
Med markedspriserne pt, jo så bør vi kunne få 20o mio. Tvivler dog lidt alligevel.

Er nogen der mener vi bør hente ham tilbage. Er selv i tvivl og vil gerne være høre jeres mening?

Tror vi kunne have gavn af ham, hvis vi skyder Sturridge og Ings. Skyder vi derimod Origi, Sturridege og Ings af til sommer bør vi vel have 400mio + 1mia for Coutinho. Så har i Stadig Firmino, Solanke, Woodi og en evt ny mofo angriber.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » mandag, 08. jan, 2018 10:19

Sælg evt Sturridge til Besiktas (ikke en engelsk klub helst) og så kan vi godt bruge Origi.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 08. jan, 2018 10:21

ilusio skrev:Sælg evt Sturridge til Besiktas (ikke en engelsk klub helst) og så kan vi godt bruge Origi.
Enig

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 08. jan, 2018 10:28

liverpoolfc86 skrev:
Hr. Drejer skrev:Det ser ud til at Origi gør det fint i Wolfsburg, og at de gerne vil beholde ham. Hans kontrakt udløber i 2019. Hvor meget kan vi forlange for ham? £20 M?
Med markedspriserne pt, jo så bør vi kunne få 20o mio. Tvivler dog lidt alligevel.

Er nogen der mener vi bør hente ham tilbage. Er selv i tvivl og vil gerne være høre jeres mening?

Tror vi kunne have gavn af ham, hvis vi skyder Sturridge og Ings. Skyder vi derimod Origi, Sturridege og Ings af til sommer bør vi vel have 400mio + 1mia for Coutinho. Så har i Stadig Firmino, Solanke, Woodi og en evt ny mofo angriber.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
jeg tror 20, måske 25 er realistisk, det er jo ikke fordi han bomber bundesligaen sønder og sammen dernede, så vi kommer næppe over 30, medmindre han går helt amok til VM. Men han er stadig et godt talent, så der bør være andre der kigger med så vi kan få prisen lidt op.

Lidt afhængig af hvordan transfermakedet ellers forløber for os så jeg og egentlig gerne hente Origi hjem da han er vores eneste angriber der er hurtig nok til at spille kant og hans gode fysik og teknik passer rigtig godt til den venstrekant, hvor vi lige nu kun har Mané og så en halv Oxlade der kan spille. Det kunne også åbne for salg af Sturridge eller Ings og Markovic og sikre nogle penge af den vej.

Men selvfølgelig så kan tilgang af en højrebenet kant/OM/angriber ændre det billede markant, henter vi derimod en venstrebenet spiller som Mahrez eller Zieyech, så syntes jeg det bliver vigtigt at få en hurtig højrefod hjem til venstre side af angrebet.

Jeg vil sige at set i backspejlet så havde det været bedre at sælge Sturridge og bruge Origi som nummer 2 i angrebet og så med vikaroptrædender på kanten, men vi kunne jo ikke vide(ok nogle forudså det) at Sturridge ville blive skadet da der var mest brug for ham.

Så det afhænger af hvad vi ellers gør i dette transfermarked, men jeg vil da sige at Origi vil kunne komme hjem og spille en rolle for os, vi har set at Solanke stadig mangler noget og at Sturridge indtil videre ikke har været det mere effektive alternativ til Firmino som vi håbede og samtidig har han været skadet på de forkerte tidspunkter, igen, deværre jeg havde ellers en god fornemmelse ang. Sturridge i denne sæson og troede han ville blive genfødt.

Edit: så jeg er for at vi henter ham hjem, men det den holdning kan ændre sig hvis vi køber andre offensive spillere i dette vindue.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » fredag, 19. jan, 2018 15:07

Sturridge rygtes ud til Inter som allerede skulle have givet et bud.

Jeg kommer til at savne ham, men det har jeg allerede gjort i 3-4 år, så jeg har ligesom vænnet mig til tanken...

Håber det lykkes ham at få fast spilletid og genfinde sin form. Jeg under ham alt det bedste, men hans tid i Liverpool er nok slut. Med lidt held får vi en slat for ham og får vores lønbudget bragt en anelse ned.

Firmino - Solanke - Ings burde være nok som spidsangriber.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 19. jan, 2018 16:42

Grujic lånes ud til Cardiff, mens Woodburn bliver hjemme. Sturridge lyder til at smutte til Inter eller Sevilla.

Besvar