hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 12. okt, 2018 23:19

Mads T. skrev:
ilusio skrev:Jeg har læst at Fabinho tidligere har spillet back, men vi er så langt fra det bliver aktuelt.
Vi har TAA, Clyne og alternativt Gomez ved en serøs skade.
Vi kan ikke have en større bredde end det hvis vi skal holde os til 25 spillere.
Fabinho er oprindeligt højre back og spillede denne position da han var i Real Madrid (han spillede vidst kun en enkelt kamp). I Monaco spillede han også back i starten men Jardim omskolede ham til at spille på den defensive midtbane.
Han spillede også back for Brasilien sidst og med bravour

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 13. okt, 2018 11:30

Har lige læst, at Alberto Moreno har fået interesse fra selveste Barcelona... nogle som har indsigt i, er det en fri handel?

Robbo plads på holdet, har gjort VB PLADSEN godt solid og uden et tegn på svaghed i snart 2 sæsoner.

Derimod højre backs er en sjov størrelse, efter Clyne og nu AA ikke kan bide sig sikre på en starts plads mere.
Det er en sjov og spændende udvikling, da man kan vel næppe have 3 Højrebacks ?

Clyne har ingen gang fået chancen i PrL, siden hans skade i fjor.... det virker lidt som, klopp vil tynde ud i truppen (hvis de ikke har en vis kvalitet) » på holdet, som er et team players.
You'r Never Walk Alone. ///

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 13. okt, 2018 11:38

DAGGER! skrev:Har lige læst, at Alberto Moreno har fået interesse fra selveste Barcelona... nogle som har indsigt i, er det en fri handel?

Robbo plads på holdet, har gjort VB PLADSEN godt solid og uden et tegn på svaghed i snart 2 sæsoner.

Derimod højre backs er en sjov størrelse, efter Clyne og nu AA ikke kan bide sig sikre på en starts plads mere.
Det er en sjov og spændende udvikling, da man kan vel næppe have 3 Højrebacks ?

Clyne har ingen gang fået chancen i PrL, siden hans skade i fjor.... det virker lidt som, klopp vil tynde ud i truppen (hvis de ikke har en vis kvalitet) » på holdet, som er et team players.
Har Moreno været i et par sæsoner efterhånden. Hvis man altså skal tro rygterne

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » søndag, 14. okt, 2018 09:39

Den her artikel i Echo handler om de spillere, der er blevet solgt under Klopp: https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... n-15276688
For at være ærlig, så havde jeg glemt en del af dem.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 17. okt, 2018 13:11

Jesper skrev:Den her artikel i Echo handler om de spillere, der er blevet solgt under Klopp: https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... n-15276688
For at være ærlig, så havde jeg glemt en del af dem.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Ja. Man glemmer helt nogle af dem. Jeg så et stort lys i Wisdom i den der meget korte periode for længe siden, hvor han fik lidt spilletid. tilbage i 12/13 må det have været.

Det er også vildt at der er andre end Coutinho der har fået stemmer i den afstemning til sidst :o

ok Lucas og Can har også til tider været savnet, men Coutinho er jo den eneste der blev solgt "fra toppen", altså fordi han var god. Hvor alle de andre blev solgt fordi de havde svært ved at komme på holdet. Og så forlod Can klubben på en fri transfer, man kan diskutere om Juve havde været klar til at smide 40-50 millioner pund for ham, hvis han havde tre år tilbage på en kontrakt.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 18. okt, 2018 22:00


Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » torsdag, 18. okt, 2018 23:15

Jeg er med på Lovren latterliggøres vidt og bredt, personligt synes Lovren er en god forsvarer så ingen LOL herfra, men hvad latterligt er der i det? Pånær hvis hvis man da ser barca, på en anden planet end CL sølvtaberne fra 17/18 sæsonen. If it aint broken dont fucking fix it, nu virker forsvaret, TAA skal ikke op og spille CM, som jeg har set foreslået og Lovren skal spille CF for LFC, længere er den ikke. Jeg er fløjtende ligeglad med en teenager fra Ajax, ligt eller hvad han hedder er fremtiden, personligt skider jeg på han(ligt) kommer på Lovrens niveau om 6 år, Lovren er på det niveau nu. Dernæst har vi Gomez som up coming. Jeg ser et KÆMPE problem, og det er de 4-5 rugbrødsspillere, som de kaldes af "eksperterne", Hendo,Milner,Gini,Fabinho(Grujic), Der skal godt nok ændres i den formation, og fatter ikke Klopp ikke ser det.....Han har vel reelt set det med Keita købet, men too fuck´in little action. Det er forskellen på City og LFC.

Dernæst ser Klopp stadig 3 styks rugbrød som formlen på midten, og ved godt man ikke må kritisere KLopp uden at man er alt muligt, men det er jeg rimeligt ligeglad med....At Klopp stiller med de samme3 som kun kører på et par cylindre, trods det at de hver især er V12´ere, er også dybt kritisabelt. Og nej han skal ikke fyres, men er bare ikke imponeret af Klopp denne sæson.
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » fredag, 19. okt, 2018 00:22

Thommo skrev:Jeg er med på Lovren latterliggøres vidt og bredt, personligt synes Lovren er en god forsvarer så ingen LOL herfra, men hvad latterligt er der i det? Pånær hvis hvis man da ser barca, på en anden planet end CL sølvtaberne fra 17/18 sæsonen. If it aint broken dont fucking fix it, nu virker forsvaret, TAA skal ikke op og spille CM, som jeg har set foreslået og Lovren skal spille CF for LFC, længere er den ikke. Jeg er fløjtende ligeglad med en teenager fra Ajax, ligt eller hvad han hedder er fremtiden, personligt skider jeg på han(ligt) kommer på Lovrens niveau om 6 år, Lovren er på det niveau nu. Dernæst har vi Gomez som up coming. Jeg ser et KÆMPE problem, og det er de 4-5 rugbrødsspillere, som de kaldes af "eksperterne", Hendo,Milner,Gini,Fabinho(Grujic), Der skal godt nok ændres i den formation, og fatter ikke Klopp ikke ser det.....Han har vel reelt set det med Keita købet, men too fuck´in little action. Det er forskellen på City og LFC.

Dernæst ser Klopp stadig 3 styks rugbrød som formlen på midten, og ved godt man ikke må kritisere KLopp uden at man er alt muligt, men det er jeg rimeligt ligeglad med....At Klopp stiller med de samme3 som kun kører på et par cylindre, trods det at de hver især er V12´ere, er også dybt kritisabelt. Og nej han skal ikke fyres, men er bare ikke imponeret af Klopp denne sæson.

Lyder næsten som om du næsten ønsker parodien BR tilbage:)

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » fredag, 19. okt, 2018 08:36

Nu lyder det som snakken omkring Klopp ikke "kunne se" at der manglede en centerback sidste år.
At han så ventede på verdens bedste CB og hentede ham 6 mdr senere er helt glemt.
Det samme kan siges om målmandsposten. Her så alle "eksperter" at vi manglede en, men Klopp "kunne selvfølgelig ikke "se det".

Fair nok at du Thommo "har set" at der mangler noget på midten, men at tro på at Klopp ikke "har set" det samme er naivt, grænsende til dumt. Sorry...

Selvfølgelig ved Klopp at vi skal have mere kreativitet. Hvor meget skal Klopp vise før man stopper disse sofa-manager-kommentarer om at så må manageren være blind for et eller andet problem?

Selvfølgelig skal vi kunne diskutere alternativerne, men på en ordentlig måde tak.
Husk:
- vi har et af verdens bedste defensiver
- vi har hvad der sidste sæson var et af verdens bedste offensiver
- vi ligger nummer 1 i PL efter en meget hård start
- vi har startet fint i CL

Bare lige for at sætte tingene i perspektiv...
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » fredag, 19. okt, 2018 08:40

Vi har hentet Keita og Fabinho til vores midtbane i sommers, hvilket da klart indikerer, at Klopp vil ændre på midtbanen. Klopp gør det med en glidende overgang og det har da også virket indtil nu, hvor vi har fået en super sæsonstart. Og så har vi altså stadig Lallana og Ox til midtbanen, som kommer tilbage og vil tilføje noget af den kreativitet, som vi nogen gange mangler lidt nu.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » fredag, 19. okt, 2018 08:46

Thommo skrev:Jeg er med på Lovren latterliggøres vidt og bredt, personligt synes Lovren er en god forsvarer så ingen LOL herfra, men hvad latterligt er der i det? Pånær hvis hvis man da ser barca, på en anden planet end CL sølvtaberne fra 17/18 sæsonen. If it aint broken dont fucking fix it, nu virker forsvaret, TAA skal ikke op og spille CM, som jeg har set foreslået og Lovren skal spille CF for LFC, længere er den ikke. Jeg er fløjtende ligeglad med en teenager fra Ajax, ligt eller hvad han hedder er fremtiden, personligt skider jeg på han(ligt) kommer på Lovrens niveau om 6 år, Lovren er på det niveau nu. Dernæst har vi Gomez som up coming. Jeg ser et KÆMPE problem, og det er de 4-5 rugbrødsspillere, som de kaldes af "eksperterne", Hendo,Milner,Gini,Fabinho(Grujic), Der skal godt nok ændres i den formation, og fatter ikke Klopp ikke ser det.....Han har vel reelt set det med Keita købet, men too fuck´in little action. Det er forskellen på City og LFC.

Dernæst ser Klopp stadig 3 styks rugbrød som formlen på midten, og ved godt man ikke må kritisere KLopp uden at man er alt muligt, men det er jeg rimeligt ligeglad med....At Klopp stiller med de samme3 som kun kører på et par cylindre, trods det at de hver især er V12´ere, er også dybt kritisabelt. Og nej han skal ikke fyres, men er bare ikke imponeret af Klopp denne sæson.
De Ligt er næsten på niveau med Lovren, har du set ham spille? Han blev anfører for Ajax i en alder af blot 18.

Klopp bruger de spillere han har, han kan ikke forvandle Wijnaldum om til Kevin de Bruyne. At Fekir ikke bliver købt pga en skade kan han jo ikke gør så meget ved, plus det er heller ikke ham der styrer indtægterne i klubben. Selvfølgelig er det irriterende at vi har 5 defensive midtbane spillere.
Hvordan skal han imponere dig når det her er materialet? Hvad kunne han gør anderledes? Absolut intet. Vi må købe den kreative midtbane der sørger for at angrebet bliver fodret til januar og det er stadig ikke Klopp's skyld hvis vi ikke får det gjort, så meget indflydelse tror jeg heller ikke han har. Alle managers vil jo arbejde med en komplet truppe (spørg selv Mourinho), men det er jo ikke Football Manager verdenen vi lever i.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » fredag, 19. okt, 2018 08:49

Mads T. skrev:Vi har hentet Keita og Fabinho til vores midtbane i sommers, hvilket da klart indikerer, at Klopp vil ændre på midtbanen. Klopp gør det med en glidende overgang og det har da også virket indtil nu, hvor vi har fået en super sæsonstart. Og så har vi altså stadig Lallana og Ox til midtbanen, som kommer tilbage og vil tilføje noget af den kreativitet, som vi nogen gange mangler lidt nu.
Tror bare Lallana skal væk for hans egen skyld, sagde jeg også i starten af sæsonen. Han passer hverken ind eller har niveauet længere imo.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 19. okt, 2018 09:02

Fowler89 skrev:
Mads T. skrev:Vi har hentet Keita og Fabinho til vores midtbane i sommers, hvilket da klart indikerer, at Klopp vil ændre på midtbanen. Klopp gør det med en glidende overgang og det har da også virket indtil nu, hvor vi har fået en super sæsonstart. Og så har vi altså stadig Lallana og Ox til midtbanen, som kommer tilbage og vil tilføje noget af den kreativitet, som vi nogen gange mangler lidt nu.
Tror bare Lallana skal væk for hans egen skyld, sagde jeg også i starten af sæsonen. Han passer hverken ind eller har niveauet længere imo.
Så find en af vores andre midtbane spillere vi kan bruge i div cup kampe, eller som udskifter med samme niveau. Fint hvis vi sælger ham i Januar, men så skal der en ny ind, der kan gå i start 11 eller udfordre start 11 eren

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » fredag, 19. okt, 2018 09:05

Synes den her med Lovren er ret interessant. På den ene side skriger vi ofte efter de her typer, der ikke bare er pæne på Instagram, men lidt dumme svin på banen..og på den anden side er vores tolerance forholdsvis lav, når de går over stegen. Både på og udenfor banen. Lovren er sådan en type. Han er ikke glanspoleret. Men han er altså en god midterstopper i sin bedste alder. Ikke perfekt, men rigtig god. Og her ved vi hvad vi får, ikke hvad vi TROR vi får. Derfor ville det i mine øjne være helt godnat, hvis man ikke holder på den kerne af spillere, der har bragt os så langt.
Nuvel, Barcelona higer efter en midterforsvarer og er på offentlig jagt. Der kan komme et stort tilbud, men så skal man godt nok være sikker i sin sag på en fremtidig sammensætning af holdet, dvs inklusive back up, hvis man tør sælge i vinterens marked.
Især fordi vi igen risikerer at stå i en situation som i vinters, hvor vores trup blev meget slidt.

At mand derimod går sendt Origi afsted, det vil give langt mere mening.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 19. okt, 2018 14:01

Jeg syntes heller ikke at vi skal sælge Lovren til FCB, medmindre Coutinho må komme den anden vej. Ok lidt mindre kan også gøre det, men det skal altså være mere en stor pose med penge de skal stå med.

Jeg er dog 90 % sikker på at rygtet er opstået fordi Lovren havde et godt VM og fordi Lovren ikke har spillet ret meget i denne sæson (endnu). Det gør måske at Barcelona håber de kan få ham billigt eller at den lokale sprøjte har identificeret den bedste(mest kendte) forsvarspiller der ikke spiller ret meget for tiden.

Salg af Lovren og indkøb af Pavard kunne være en mulighed, men hvis nu VvD er skadet, så stoler jeg altså 100 x mere på at Lovren skal dirigere forsvaret end nogle af vores andre defensivspillere og vi kan godt inkludere de Ligt og Pavard i den ligning.
Nej Lovren var ikke nogen mirakelkur på vores defensive problemer, men de var godt nok også grumme dengang han kom ind.

Jeg tvivler meget på at Barcelona er klar med en stor pose penge for Lovren, de ligger på 2. pladsen i spanien, så de skal snart ud og distrahere deres fans ved at købe Dybala, Hazard, De Bruynne eller noget i den dur.

Besvar