hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » torsdag, 05. aug, 2021 07:54

liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 04. aug, 2021 22:49
TG12 skrev:
Niels K skrev:
onsdag, 04. aug, 2021 20:31
TG12 skrev:
onsdag, 04. aug, 2021 16:39
texy skrev:
onsdag, 04. aug, 2021 15:52
Nu slog jeg lige vores trup op på transfermarkt, fordi der tales om, at den er blevet ældre (hvilket jeg tolker som en frygt for, at spillerne er ”over the hill”).

Vi har lige nu 5 spillere, der er over 30 år.

Hendo. Der lige er fyldt 31 år. (17. juni)
Van Dijk. Der lige er fyldt 30 år. (8. juli)
Thiago. Der er 30 år. (11. april)
Milner. Der er 35 år (4. januar)
Adrian. Der er 34 år (3. januar)

I forhold til den kommende sæson, ser jeg personligt ikke noget bekymrende i hverken alderen på de fem spillere og deres roller eller alderen på de resterende spillere i truppen og deres respektive roller i forhold til at skulle være konkurrencedygtige.

Jeg anerkender bestemt bekymringen for vores konkurrenceevne på længere sigt. Her går bekymringen vel mest på, hvem der skal løfte arven efter Bobby, Mané og især Salah. Jota er utvivlsomt noget af svaret. Men resten af svaret behøver vi ganske enkelt ikke at finde (købe os til) her midt i en pandemi, hvor truppen stadig har en næsten perfekt alder. Det kan sagtens vente en sæson, hvor forhåbentligt mere normale tilstande også har betydet øgede indtægter og mere tryghed i forhold til økonomiens sammenhængskraft.
Jeg elsker Jota og synes han var go i sin første sæson, fra bænken. Men jeg mener ikke han endnu har vist sig som en spiller der er go nok i 90min to gange om ugen.

Ret beset har han hans bedste kampe været fra bænken, og det er fedt med en sådan mand der kan præstere fra bænken. Men det gør omvendt også han skal vise noget mere før han udråbes som en brugbar erstatning for De tre forreste.

Det næste er vores start-11 er måske fin. Men der kan og vil komme skader, og AFCON. Vores 12, 13, 14 mand er også Rimelig stærke, men er det er 15. Manden ikke. Særligt på vores backs er en skade en kæmpe nedgang i niveauet.

Man vinder ikke PL med 11 gode spillere - det kræver nærmere 16 og det har vi ikke pt
Den tror jeg ikke holder vand. De fleste engelske mestre de senere år har været dem, der har haft få skader og spillet med meget de samme spillere kamp efter kamp. United i deres velmagtsdage, Chelsea lige så, og Leicester også. Man City har rykket nogle pæle ved at kunne stille med min. 2 50 mio. spillere på hver plads, men vi viste jo selv, at det kunne vi godt hamle op med for 1 og 2 sæsoner siden, og vi har sådan set de samme spillere til rådighed minus Gini plus Konate, Jota og Thiago, og jeg kan ikke få øje på, at de skulle være blevet dårligere med tiden/erfaringerne.

Alisson, Trent, Robbo, Gomez, VvD, Fab, Hendo, Thiago, Bobby, Mané og Salah er min start 11.

Konate, Matip, Keita, Jota og Oxlade er alle stærke spillere som back ups. Det var 16 i min bog.

Milner og Curtis er jeg vældig glad for at se på banen, da de klæder vores hold og begge har kompetencer at byde ind med.

Tsimikas ligner i denne pre season den spiller, Klopp formodentlig gik efter. Elliott vil jeg rigtig gerne se meget mere til denne sæson. Så er vi på 20 + vores reservemålmænd.

Så nævner jeg ikke Shaqiri, Taki og Origi, selvom det er rigtig gode spillere, men jeg kunne da godt ønske mig, at der kom 2 andre ind i stedet for, men ellers er det ganske habile reserver på de yderste mandater.

Vi skal ikke have en trup, der tager hensyn til en freak season som den sidste, men som matcher en sæson, som de er allerflest.
Matip, Keita og Ox har bare alle vist de ikke er reliable, det er som er spille på rouletten at de er klar når vi skal bruge dem. Jeg er ked af det er sådan - men helt ærligt, før de viser andet er det svært at tage dem seriøst som kvalificerede backups.

Der hvor jeg ser vores største problem er når hvis/når Mane og Salah tager til AFCON, hvem skal så score mål. Jota tager den ene plads og skal nok gøre en hæderlig figur. Men den anden..
hvis Bobby tilmed er i den forfatning han mest var sidste sæson, så er det en sløj offensiv.

Vi kommer nok aldrig til at matche Citys eller Chelseas bredde. Men vi burde have større bredde. Særligt taget i betragtning vi nu har fjernet en af Klopps tre mest brugte spillere, Gini. Ginis afgang bliver negliceret en del, og det skyldes nok han ofte ikke har været den man lagde mærke til. Men alene det han på trods af køb som Thiago, Ox, Keita, Fabinho har holdt pladsen, bør stemple en vis kvalitet, alternativt hvis man fornægter kvaliteten stille spørgsmål ved de andres skades historik.
Men at synes vores trup kan forbedres er forbudt i forhold til andre.

Det er som du skriver bare fakta, at visse spillere er mere skadet end de er fit.

Ps. Thiago er skadet igen

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Nej, det er naturligvis ikke forbudt, og den er forbedret hver eneste sommer under Klopp, og det bliver den givetvis også denne sommer. Du vil så gerne benchmarke os ift. sidste sæson, og hvis vi nu leger den leg, så har vi aldrig været mere forbedret til en sæson end til denne, hvis alle møder friske op.

Det er en lille ting med Thiago.

Thiago Alcantara sliter med en liten skade.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/8 ... er-skadet/

Men Klopp vælger at beholde de spillere, der har været mest skadesudsatte, og så er det jo bare lidt trættende, at de hele tiden hives frem, da vi har dem i truppen, og Klopp og det medicinske apparat må jo have tillid til, at de godt kan holde ?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 05. aug, 2021 09:56

Hr. Drejer skrev:Soton har penge, måske de vil bruge £20 M. på Origi. Man har vel lov at håbe 8-)
Hvis Solanke kostede 19 og Soton lige hat fået 30 imd og givet to til os i Sell-om så skal vi vel have små 28 for Origi Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 09. aug, 2021 06:59

Liverpool open to 2nd “buy now pay later” deal for Nat Phillips

Nat Phillips‘ future remains an uncertain one at Anfield but Liverpool could look to replicate an earlier deal from the summer to finalise a sale.

https://www.thisisanfield.com/2021/08/l ... -phillips/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 09. aug, 2021 10:30

Niels K skrev:
mandag, 09. aug, 2021 06:59
Liverpool open to 2nd “buy now pay later” deal for Nat Phillips

Nat Phillips‘ future remains an uncertain one at Anfield but Liverpool could look to replicate an earlier deal from the summer to finalise a sale.

https://www.thisisanfield.com/2021/08/l ... -phillips/
Nu blev jeg jo tidligere på året belært om at klubben kommer til at sælge gælden videre til en tredjepart, så vi får jo stadig forbedret cahsflow, så vi kan smække penge på bordet, men det er klart at den tredjepart tager sig betalt for besværet.

Jeg tænker Phillips skifter senest i januar, men sandsynligvis allerede i dette vindue.

Ben Davies er vel også på vej videre.

Det er jo bare Origi eller Shaqiri man helst vil have solgt.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » mandag, 09. aug, 2021 10:52

Filos of Isk skrev:
mandag, 09. aug, 2021 10:30
Niels K skrev:
mandag, 09. aug, 2021 06:59
Liverpool open to 2nd “buy now pay later” deal for Nat Phillips

Nat Phillips‘ future remains an uncertain one at Anfield but Liverpool could look to replicate an earlier deal from the summer to finalise a sale.

https://www.thisisanfield.com/2021/08/l ... -phillips/
Nu blev jeg jo tidligere på året belært om at klubben kommer til at sælge gælden videre til en tredjepart, så vi får jo stadig forbedret cahsflow, så vi kan smække penge på bordet, men det er klart at den tredjepart tager sig betalt for besværet.

Jeg tænker Phillips skifter senest i januar, men sandsynligvis allerede i dette vindue.

Ben Davies er vel også på vej videre.

Det er jo bare Origi eller Shaqiri man helst vil have solgt.
Lidt ærgerligt vi skal ud i denne slags handler for, at komme af med vores spillere. Men det er jo et svært marked og vi står ikke ligefrem med guldfuglen. Det lader også til de andre klubber har luret, at vi er desperate for salg. Hvis vi ikke kommer af med Origi nu, så ender han på samme måde som Gini, Lallana, Sturridge, Can, Lazar og Balotelli dyre indkøb vi endte med at få ingenting for..

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 09. aug, 2021 11:23

Jeg har da aldrig oplevet Liverpool så desperate, hvis det er altså er korrekt. 'Buy now-pay later', det er et udtryk jeg sætter i forbindelse med brugtvognsforhandlere og andre lyssky forretninger. Måske de er nervøse over at brænde inde med spillerne, eller også er de nervøse over modstandernes oprustning - selvom de gennem medierne forsøger at give udtryk for det modsatte. Det er i hvert fald udtryk for desperation!

Ja, de andre klubber kender vores situation, så de lader sig ikke skubbe rundt i manegen. De ved hvordan klubben drives, og hvilken økonomisk model vi anvender. De ved at vi ikke har en sugar daddy til at betale for 'festen', og den viden bruger de selvfølgelig til egen fordel. det kan man ikke fortænke dem i.

James Pearce nævnte at de beholder Keita, fordi de maks kan få £15 M. for ham, og så vil de hellere gamble, og håbe han får et godt år, så vil de kunne få mere for ham næste sommer, selvom han kun har et år tilbage på kontrakten. Det er altså heller ikke et sundhedstegn. Men Edwards er jo et geni, må vi forstå.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » mandag, 09. aug, 2021 11:56

Hr. Drejer skrev:
mandag, 09. aug, 2021 11:23
Jeg har da aldrig oplevet Liverpool så desperate, hvis det er altså er korrekt. 'Buy now-pay later', det er et udtryk jeg sætter i forbindelse med brugtvognsforhandlere og andre lyssky forretninger. Måske de er nervøse over at brænde inde med spillerne, eller også er de nervøse over modstandernes oprustning - selvom de gennem medierne forsøger at give udtryk for det modsatte. Det er i hvert fald udtryk for desperation!

Ja, de andre klubber kender vores situation, så de lader sig ikke skubbe rundt i manegen. De ved hvordan klubben drives, og hvilken økonomisk model vi anvender. De ved at vi ikke har en sugar daddy til at betale for 'festen', og den viden bruger de selvfølgelig til egen fordel. det kan man ikke fortænke dem i.

James Pearce nævnte at de beholder Keita, fordi de maks kan få £15 M. for ham, og så vil de hellere gamble, og håbe han får et godt år, så vil de kunne få mere for ham næste sommer, selvom han kun har et år tilbage på kontrakten. Det er altså heller ikke et sundhedstegn. Men Edwards er jo et geni, må vi forstå.
Både Wilson og Grujić var `Buy now-pay later' handler. Så vi får først penge i kassen for dem i 2022.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 09. aug, 2021 12:05

Seneste rygte.

Ox på vej ud

Southampton eyeing move for Liverpool's Alex Oxlade-Chamberlain
https://www.fotmob.com/embed/news/68181 ... hamberlain

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redtothebone » mandag, 09. aug, 2021 13:49

Hr. Drejer skrev:
mandag, 09. aug, 2021 11:23
Jeg har da aldrig oplevet Liverpool så desperate, hvis det er altså er korrekt. 'Buy now-pay later', det er et udtryk jeg sætter i forbindelse med brugtvognsforhandlere og andre lyssky forretninger. Måske de er nervøse over at brænde inde med spillerne, eller også er de nervøse over modstandernes oprustning - selvom de gennem medierne forsøger at give udtryk for det modsatte. Det er i hvert fald udtryk for desperation!

Ja, de andre klubber kender vores situation, så de lader sig ikke skubbe rundt i manegen. De ved hvordan klubben drives, og hvilken økonomisk model vi anvender. De ved at vi ikke har en sugar daddy til at betale for 'festen', og den viden bruger de selvfølgelig til egen fordel. det kan man ikke fortænke dem i.

James Pearce nævnte at de beholder Keita, fordi de maks kan få £15 M. for ham, og så vil de hellere gamble, og håbe han får et godt år, så vil de kunne få mere for ham næste sommer, selvom han kun har et år tilbage på kontrakten. Det er altså heller ikke et sundhedstegn. Men Edwards er jo et geni, må vi forstå.
Buy now-pay later har eksisteret længe, vi bruge det jo også selv da vi købte Jota med kun 10% i udbetaling, hvor handlerne med Werner og Sarr bla. faldt til jorden fordi Watford og Redbull ville have 100% up front.

Det er vel mere reglen end undtagelsen efterhånden at man betaler over flere år, tag Barcelona feks. tidligere på året var det frem at de skyldte 287 mio £ til 19 forskellige klubber heriblandt Liverpool for Coutinho.

Med mindre man har levet under en sten, så er det vel almen viden at Corona fuldstændig har smadret økonomien i fodboldverdenen, alle de store klubber har tabt mange hundrede millioner kroner alle sammen.

Samtidig et elendigt markede at sælge spillere i, så imø helt naturlig og god business at Liverpool går langt for at få penge i kassen.

Liverpool er nødt til at agere efter markedet og hvis der ikke er købere til Origi, Shaq mfl. så er det jo svært at gøre noget ved og når vi samtidig har en fuld trup så er det svært at købe før der plads i truppen,.
YNWA

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 09. aug, 2021 14:16

Jeg ser det slet ikke som et problem at Liverpool overvejer en afbetalingsordning. Det er jo bare sådan når man handler at man forhandler om alt muligt heriblandt hvordan betalingerne skal falde.
Klubberne forventer jo flere penge når de får lov at lukke flere ind på stadion, så hvis vi kan vente lidt og få ekstra penge l Kassen er det jo meget fint.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 09. aug, 2021 15:51

Jeg ser det heller ikke nødvendigvis som et problem, eller det kommer vel an på strukturen. Så vidt jeg har forstået på Grujic og Wilson handlerne, så vil vi ikke se en eneste krone før om et år. Hvis det er korrekt, så har de klubber som har købt vores to spillere, jo fået en gratis glæde de næste 12 måneder! Selvfølgelig har Liverpool regnet på det, og de har vurderet at den aftale er bedre end alternativet. Men jeg synes alligevel det skurer lidt i mine ører.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 09. aug, 2021 18:11

Oomph242 skrev:
mandag, 09. aug, 2021 10:52
Filos of Isk skrev:
mandag, 09. aug, 2021 10:30
Niels K skrev:
mandag, 09. aug, 2021 06:59
Liverpool open to 2nd “buy now pay later” deal for Nat Phillips

Nat Phillips‘ future remains an uncertain one at Anfield but Liverpool could look to replicate an earlier deal from the summer to finalise a sale.

https://www.thisisanfield.com/2021/08/l ... -phillips/
Nu blev jeg jo tidligere på året belært om at klubben kommer til at sælge gælden videre til en tredjepart, så vi får jo stadig forbedret cahsflow, så vi kan smække penge på bordet, men det er klart at den tredjepart tager sig betalt for besværet.

Jeg tænker Phillips skifter senest i januar, men sandsynligvis allerede i dette vindue.

Ben Davies er vel også på vej videre.

Det er jo bare Origi eller Shaqiri man helst vil have solgt.
Lidt ærgerligt vi skal ud i denne slags handler for, at komme af med vores spillere. Men det er jo et svært marked og vi står ikke ligefrem med guldfuglen. Det lader også til de andre klubber har luret, at vi er desperate for salg. Hvis vi ikke kommer af med Origi nu, så ender han på samme måde som Gini, Lallana, Sturridge, Can, Lazar og Balotelli dyre indkøb vi endte med at få ingenting for..
Skal vi nu kalde Origi for et dyrt køb ? Var det 10 mio. pund ? Var det 5 mio. pund, Wolfsburg betalte for at leje ham en sæson ?
Vi har fået meget værdi for pengene med 35 mål og 14 assists. Han var på et tidspunkt, hvad man kan kalde for en super sub, scorede vigtige mål og har aldrig beklaget sig.
Får vi bare 10 mille for ham, så er det helt, helt fint. Sturridge for 15 mille var bestemt ikke dyrt, og særligt ikke når han ender med at score 68 mål for os + 26 assists.
12 mille for Can vil jeg heller ikke ligefrem kalde dyrt, når han ender med at spille 167 kampe for os.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 09. aug, 2021 18:17

Hr. Drejer skrev:
mandag, 09. aug, 2021 11:23
Jeg har da aldrig oplevet Liverpool så desperate, hvis det er altså er korrekt. 'Buy now-pay later', det er et udtryk jeg sætter i forbindelse med brugtvognsforhandlere og andre lyssky forretninger. Måske de er nervøse over at brænde inde med spillerne, eller også er de nervøse over modstandernes oprustning - selvom de gennem medierne forsøger at give udtryk for det modsatte. Det er i hvert fald udtryk for desperation!

Ja, de andre klubber kender vores situation, så de lader sig ikke skubbe rundt i manegen. De ved hvordan klubben drives, og hvilken økonomisk model vi anvender. De ved at vi ikke har en sugar daddy til at betale for 'festen', og den viden bruger de selvfølgelig til egen fordel. det kan man ikke fortænke dem i.

James Pearce nævnte at de beholder Keita, fordi de maks kan få £15 M. for ham, og så vil de hellere gamble, og håbe han får et godt år, så vil de kunne få mere for ham næste sommer, selvom han kun har et år tilbage på kontrakten. Det er altså heller ikke et sundhedstegn. Men Edwards er jo et geni, må vi forstå.
Hold da op, du er så klog. Har Edwards ikke været en fantastisk mand for os ? Der er vel rundt regnet 5 personer herinde, som ikke kan blive tilfredse af noget som helst - heelt vildt...

Naturligvis er det smartere at sælge Nat til 15 mio. nu, hvor hans værdi er på sit højeste. Den er vel gået fra 2-3 til 12-15. Får vi kun halvdelen næste sæson, fordi han ikke er blevet brugt, så er det bare om at tage imod nu. Klubben kan jo sagtens bruge pengene nu, hvis de ved, de kommer i kassen næste sæson. Det har da ikke en dyt med desperation at gøre. De andre klubber mangler penge men vil gerne forstærke sig, og vi vil gerne af med nogle spillere nu og her. Forhåbentlig fordi, vi gerne vil gøre plads til nogle andre.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 09. aug, 2021 18:47

Niels K skrev:
mandag, 09. aug, 2021 18:17
Hold da op, du er så klog.
Helt enig.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 09. aug, 2021 18:48

Niels K skrev:
Oomph242 skrev:
mandag, 09. aug, 2021 10:52
Filos of Isk skrev:
mandag, 09. aug, 2021 10:30
Niels K skrev:
mandag, 09. aug, 2021 06:59
Liverpool open to 2nd “buy now pay later” deal for Nat Phillips

Nat Phillips‘ future remains an uncertain one at Anfield but Liverpool could look to replicate an earlier deal from the summer to finalise a sale.

https://www.thisisanfield.com/2021/08/l ... -phillips/
Nu blev jeg jo tidligere på året belært om at klubben kommer til at sælge gælden videre til en tredjepart, så vi får jo stadig forbedret cahsflow, så vi kan smække penge på bordet, men det er klart at den tredjepart tager sig betalt for besværet.

Jeg tænker Phillips skifter senest i januar, men sandsynligvis allerede i dette vindue.

Ben Davies er vel også på vej videre.

Det er jo bare Origi eller Shaqiri man helst vil have solgt.
Lidt ærgerligt vi skal ud i denne slags handler for, at komme af med vores spillere. Men det er jo et svært marked og vi står ikke ligefrem med guldfuglen. Det lader også til de andre klubber har luret, at vi er desperate for salg. Hvis vi ikke kommer af med Origi nu, så ender han på samme måde som Gini, Lallana, Sturridge, Can, Lazar og Balotelli dyre indkøb vi endte med at få ingenting for..
Skal vi nu kalde Origi for et dyrt køb ? Var det 10 mio. pund ? Var det 5 mio. pund, Wolfsburg betalte for at leje ham en sæson ?
Vi har fået meget værdi for pengene med 35 mål og 14 assists. Han var på et tidspunkt, hvad man kan kalde for en super sub, scorede vigtige mål og har aldrig beklaget sig.
Får vi bare 10 mille for ham, så er det helt, helt fint. Sturridge for 15 mille var bestemt ikke dyrt, og særligt ikke når han ender med at score 68 mål for os + 26 assists.
12 mille for Can vil jeg heller ikke ligefrem kalde dyrt, når han ender med at spille 167 kampe for os.
Origi har nemlig været en super spiller. For hvor har vi fået meget fra ham og omvendt lidt.

Han har hvad man ved nemlig aldrig splid og brokket sig pga spille tiden.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Besvar