hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » torsdag, 19. jul, 2018 13:09

Emmy skrev:Jeg er ærgelig over at miste Ward. Det er ganske forståeligt at han søger fast PL spil, men jeg havde gerne beholdt ham. Karius og Migs vil vel ikke være fast anden målmand, så vi skal vel ud at have en målmand mere. Mon ikke Ward, Karius og Migs alle vil væk så?
Mon ikke det bliver :

1. Allison
2. Karius (han får sikkert cupkampe)
3. Grabara
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

hvem skal ud

Indlæg af Emmy » torsdag, 19. jul, 2018 13:12

Jo det gør det nok. Men jeg ser bare Karius som helt færdig og Migs skal selvfølgelig videre. Og så er der bare Becker og Grabara tilbage
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » torsdag, 19. jul, 2018 13:18

Emmy skrev:Jo det gør det nok. Men jeg ser bare Karius som helt færdig og Migs skal selvfølgelig videre. Og så er der bare Becker og Grabara tilbage
Tror Ward og Migs bliver solgt. Og så kan Karius få lidt spilletid i cupkampene og hvis Alisson skulle blive skadet. Synes slet ikke Karius er så dårlig som vi gør ham til.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 19. jul, 2018 13:54

YNWA! skrev:
Emmy skrev:Jo det gør det nok. Men jeg ser bare Karius som helt færdig og Migs skal selvfølgelig videre. Og så er der bare Becker og Grabara tilbage
Tror Ward og Migs bliver solgt. Og så kan Karius få lidt spilletid i cupkampene og hvis Alisson skulle blive skadet. Synes slet ikke Karius er så dårlig som vi gør ham til.
Jeg tror ikke engang at jeg er så dårlig som vi gør Karius til ;)

ej spøg til side. Jeg er ked af at miste Ward som 2. keeper, jeg tror han ville kunne gøre det godt, men vi skal huske at hvis han var markant bedre end de to andre så havde han jo ikke været 3. keeper sidste sæson. Jeg havde lidt troet at Ward både ville få cups og måske et par CL kampe.

Vi antager at Migs er væk, men han er der endnu og det er vel ikke fordi rygtebørsen flyder over.... Kunne det være Klopp overtaler ham til en sæson mere i klubbens tjeneste?

Jeg tror Klopp meget gerne vil bygge Karius op igen, ikke for at tage Alissons(remember Fekir) plads, men bare fordi han ser et stort potentiale i ham og derfor vil få lidt af det ud også.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 19. jul, 2018 14:18

Fuldt ud forståeligt hvis han gerne vil væk, hans chance som starter bliver reduceret gevaldigt hvis Alisson bliver købt.

Synes dog man skal sælge ham med buyback clause, ligesom Jordon Ibe har.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 19. jul, 2018 21:26

Ward må jo være piv ringe, når han ikke kan slå Karius og Migs af. Hvad sker der?

Når jeg Har set Ward, har jeg set talent og potentiale, men det er nok forkert.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » torsdag, 19. jul, 2018 22:18

liverpoolfc86 skrev:Ward må jo være piv ringe, når han ikke kan slå Karius og Migs af. Hvad sker der?

Når jeg Har set Ward, har jeg set talent og potentiale, men det er nok forkert.
Det er svært at slå Karius af, når han præsterer som han gjorde for os i PL i sidste sæson.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 19. jul, 2018 22:22

Mads T. skrev:
liverpoolfc86 skrev:Ward må jo være piv ringe, når han ikke kan slå Karius og Migs af. Hvad sker der?

Når jeg Har set Ward, har jeg set talent og potentiale, men det er nok forkert.
Det er svært at slå Karius af, når han præsterer som han gjorde for os i PL i sidste sæson.
Han bænker nok Alisson

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 19. jul, 2018 22:57

Fowler89 skrev:
Mads T. skrev:
liverpoolfc86 skrev:Ward må jo være piv ringe, når han ikke kan slå Karius og Migs af. Hvad sker der?

Når jeg Har set Ward, har jeg set talent og potentiale, men det er nok forkert.
Det er svært at slå Karius af, når han præsterer som han gjorde for os i PL i sidste sæson.
Han bænker nok Alisson
:lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » fredag, 20. jul, 2018 10:26

Nu skal truppen trimmes!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 20. jul, 2018 10:33

Fowler89 skrev:Nu skal truppen trimmes!
Uden tvivl. Mon der ryger en af midtbaneheltene fra sidste sæson?

Jeg tror Gini og Milner lurer lidt på Keita, men nu er Oxlade jo ude, så de bliver nok og kæmper om pladsen.

Problemet er lidt at Origi, Solanke, Ings og Sturridge + Brewster om nogle måneder er mange til en plads på bænken, men indtil videre i preseason ligner Sturridge det eneste gode valg, men hans skadeshistorie bekymrer naturligvis. Det er selvfølgelig dejligt for Solanke at være 3. valg bagved Sturridge som 2. valg :D

Vi er nok nødt til at give dem USA turen med for at Klopp kan finde ud af hvem der fortjener pladserne i truppen.

Det kan også være der kommer gode bud på spillerne med tiden. Det spiller også ind.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bojangles » fredag, 20. jul, 2018 11:06

Filos of Isk skrev:
Fowler89 skrev:Nu skal truppen trimmes!
Uden tvivl. Mon der ryger en af midtbaneheltene fra sidste sæson?

Jeg tror Gini og Milner lurer lidt på Keita, men nu er Oxlade jo ude, så de bliver nok og kæmper om pladsen.

Problemet er lidt at Origi, Solanke, Ings og Sturridge + Brewster om nogle måneder er mange til en plads på bænken, men indtil videre i preseason ligner Sturridge det eneste gode valg, men hans skadeshistorie bekymrer naturligvis. Det er selvfølgelig dejligt for Solanke at være 3. valg bagved Sturridge som 2. valg :D

Vi er nok nødt til at give dem USA turen med for at Klopp kan finde ud af hvem der fortjener pladserne i truppen.

Det kan også være der kommer gode bud på spillerne med tiden. Det spiller også ind.
Ings har udtalt at han gerne vil videre og Klopp har udtalt at han ikke vil stå i vejen, så mon ikke han ryger. Jeg kan sgu godt lide knægten. Han arbejdsindsats. Hans løb osv. Han er klart den vi nemmest kan sætte ind istedet for Firmino, uden at noget skal ændres - men det vil stadig være ringere - og hvis man vil skifte Firmino, så vil det vel være for at prøve noget andet? (Ellers vil han jo gud forbyde det, være skadet) Jeg håber virkelig at Sturridge kan genopfinde sig selv, for han er en fantastisk fodboldspiller, der kan noget med bolden, som ingen af de andre alternativer kan.

Origi tror jeg simpelthen ikke på.

Så i min verden tænker jeg. Ings og Origi sælges. Sturridge og Solanke bliver hængende. Brewster tror jeg ikke vi kommer til at se før næste sæson - for når han er tilbage, så er vi efterhånden nået så langt i cups, at det ikke længere er samme plads til at eksperimentere mere. Så mon ikke han kommer tilbage fra sin skade, og så får en masse spilletid på U23 holdet for at komme i spilleform, eller evt. lejes ud fra nytår.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 20. jul, 2018 11:16

Bojangles skrev:
Filos of Isk skrev:
Fowler89 skrev:Nu skal truppen trimmes!
Uden tvivl. Mon der ryger en af midtbaneheltene fra sidste sæson?

Jeg tror Gini og Milner lurer lidt på Keita, men nu er Oxlade jo ude, så de bliver nok og kæmper om pladsen.

Problemet er lidt at Origi, Solanke, Ings og Sturridge + Brewster om nogle måneder er mange til en plads på bænken, men indtil videre i preseason ligner Sturridge det eneste gode valg, men hans skadeshistorie bekymrer naturligvis. Det er selvfølgelig dejligt for Solanke at være 3. valg bagved Sturridge som 2. valg :D

Vi er nok nødt til at give dem USA turen med for at Klopp kan finde ud af hvem der fortjener pladserne i truppen.

Det kan også være der kommer gode bud på spillerne med tiden. Det spiller også ind.
Ings har udtalt at han gerne vil videre og Klopp har udtalt at han ikke vil stå i vejen, så mon ikke han ryger. Jeg kan sgu godt lide knægten. Han arbejdsindsats. Hans løb osv. Han er klart den vi nemmest kan sætte ind istedet for Firmino, uden at noget skal ændres - men det vil stadig være ringere - og hvis man vil skifte Firmino, så vil det vel være for at prøve noget andet? (Ellers vil han jo gud forbyde det, være skadet) Jeg håber virkelig at Sturridge kan genopfinde sig selv, for han er en fantastisk fodboldspiller, der kan noget med bolden, som ingen af de andre alternativer kan.

Origi tror jeg simpelthen ikke på.

Så i min verden tænker jeg. Ings og Origi sælges. Sturridge og Solanke bliver hængende. Brewster tror jeg ikke vi kommer til at se før næste sæson - for når han er tilbage, så er vi efterhånden nået så langt i cups, at det ikke længere er samme plads til at eksperimentere mere. Så mon ikke han kommer tilbage fra sin skade, og så får en masse spilletid på U23 holdet for at komme i spilleform, eller evt. lejes ud fra nytår.
Som sagt så har jeg et godt øje til Origi som venstre kant, men som centerforward så ser jeg heller ikke det helt store lys i ham. Mit håb er at han ligesom Kuyt gjorde bliver mere målfarlig af at komme lidt ud i siden, dog af helt andre årsager. Han vil også bedre kunne udnytte sit store atletiske talent derude og vil måske have nemmere ved at overskue hvilke positioner han skal løbe i(det ser jeg som en af hans helt store svagheder). Jeg tror måske også Klopp har lyttet lidt og prøver ham lidt af, men indtil videre har det ikke virket så godt. Så du kan meget vel have ret.

Origi bør også indbringe flest gysser ved et salg.

Jeg bliver også ked af at sige farvel til Ings, håber lidt det ender med en lejeaftale, men han bør være rimelig eftertragtet.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » fredag, 20. jul, 2018 11:45

Jeg håber Sturridge bliver
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » fredag, 20. jul, 2018 12:13

Fowler89 skrev:Nu skal truppen trimmes!
Hvorfor?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar