hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hekkem » søndag, 03. mar, 2013 21:58

Hold da op nogle prominente personligheder jeg lige fik i dammen ;)

Jørgen har helt ret. Forkert tråd - eller var det nu også det hæhæ.

Coutinho er vores nye '10' er. Med mere rutine og tilvænning til tempo samt pålagt ekstra muskelmasse de rigtige steder, så har vi vores kreative offensive midtbanespiller.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » mandag, 04. mar, 2013 00:12

Hekkem skrev:Hold da op nogle prominente personligheder jeg lige fik i dammen ;)


Coutinho er vores nye '10' er. Med mere rutine og tilvænning til tempo samt pålagt ekstra muskelmasse de rigtige steder, så har vi vores kreative offensive midtbanespiller.
Glædeligt vi er enige, og kommenterede ikke på den da jeg frygtede et plask, jeg synes Cou, virker som en rigtig fin 10´er. Lavede han ikke assist hattrick igår, eller var det "sølle" 2 styk? Om ikke andet havde jeg de store roser ude omkring det jeg kaldte vores nye 10´er, med de par gutter jeg sad med. Og bragte tilmed min yngling Luis Garcia med i ligningen, og størrer roser kan jeg nok ikke give. Men sagde igår og skriver så også, at det kun er 3-4 kampe han har vist det, men det ser MEGET MEGET lovende ud.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11284
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » mandag, 04. mar, 2013 00:15

Thommo skrev:
Hekkem skrev:Hold da op nogle prominente personligheder jeg lige fik i dammen ;)


Coutinho er vores nye '10' er. Med mere rutine og tilvænning til tempo samt pålagt ekstra muskelmasse de rigtige steder, så har vi vores kreative offensive midtbanespiller.
Glædeligt vi er enige, og kommenterede ikke på den da jeg frygtede et plask, jeg synes Cou, virker som en rigtig fin 10´er. Lavede han ikke assist hattrick igår, eller var det "sølle" 2 styk? Om ikke andet havde jeg de store roser ude omkring det jeg kaldte vores nye 10´er, med de par gutter jeg sad med. Og bragte tilmed min yngling Luis Garcia med i ligningen, og størrer roser kan jeg nok ikke give. Men sagde igår og skriver så også, at det kun er 3-4 kampe han har vist det, men det ser MEGET MEGET lovende ud.
Nu har han jo ikke haft chancen for at vise det i mere end 3-4 kampe ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » mandag, 04. mar, 2013 00:31

Nej og han har lignet Luis G, in disguise, me like :army7:

Ikke fordi jeg er grebet af stemningen, men messi og ronaldo fis af vi har Coutinho.....Måske jeg er gået en anelse over gevind, men håber han holder stilen. Coutinho, Sturridge, Suarez, Steven, Hendo og såmænd også Downing, det tegner ganske fint offensivt, her efter nytår.

On topic, Skrtel og Coates ud, en klasse center ind, og så minimum 1 verdensklasse forsvar ind, håber Kelly bliver fast 3.-4. valg i midten, alt efter om der hentes 1eller 2 verdenklasse centerforsvarer, hvad jeg ikke tror der gør, og forstår det fint. og så skal der hentes en meget rutineret venstre back, som kan holde til Jack Robinson er klar, han skal nok blive god tror jeg.
Evt kan Allen også smutte og så en rutineret hentes, Xabi tror jeg på, også selv om jeg ikke var videre pro-Xabi, da han var i LFC. Indrømmer gerne jeg undervurderede ham noget, han ville pynte istedet for Allen.
Og selv om Allen er BR´s mand virker det til BR ikke hænger sig så meget i ynglinge, præster eller bænken/exit skiltet er næste step
Verden er smask fuld af hyklere....

Coutinho-Goldenboy!
Indlæg: 4
Tilmeldt: mandag, 04. mar, 2013 13:02

Re: hvem skal ud

Indlæg af Coutinho-Goldenboy! » mandag, 04. mar, 2013 13:20

Ud:

Jonjo Shelvey (Lån) - Mangler erfaring og vil have godt af et lån!
Raheem Sterling (Lån) - Bliver slået fuldstændig af, af Coutinho og skal have mere førsteholdsfodbold!
Jay Spearing (Salg) - For dårlig til Liverpool!
Pepe Reina (Salg) - For svingende!

YNWA

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af TomViolence » mandag, 04. mar, 2013 15:37

Coutinho-Goldenboy! skrev:Ud:

Jonjo Shelvey (Lån) - Mangler erfaring og vil have godt af et lån!
Raheem Sterling (Lån) - Bliver slået fuldstændig af, af Coutinho og skal have mere førsteholdsfodbold!
Jay Spearing (Salg) - For dårlig til Liverpool!
Pepe Reina (Salg) - For svingende!

YNWA
Enig. :-)

Og velkommen til!
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jensen » mandag, 04. mar, 2013 16:41

Thommo skrev:Nej og han har lignet Luis G, in disguise, me like :army7:

Ikke fordi jeg er grebet af stemningen, men messi og ronaldo fis af vi har Coutinho.....Måske jeg er gået en anelse over gevind, men håber han holder stilen. Coutinho, Sturridge, Suarez, Steven, Hendo og såmænd også Downing, det tegner ganske fint offensivt, her efter nytår.

On topic, Skrtel og Coates ud, en klasse center ind, og så minimum 1 verdensklasse forsvar ind, håber Kelly bliver fast 3.-4. valg i midten, alt efter om der hentes 1eller 2 verdenklasse centerforsvarer, hvad jeg ikke tror der gør, og forstår det fint. og så skal der hentes en meget rutineret venstre back, som kan holde til Jack Robinson er klar, han skal nok blive god tror jeg.
Evt kan Allen også smutte og så en rutineret hentes, Xabi tror jeg på, også selv om jeg ikke var videre pro-Xabi, da han var i LFC. Indrømmer gerne jeg undervurderede ham noget, han ville pynte istedet for Allen.
Og selv om Allen er BR´s mand virker det til BR ikke hænger sig så meget i ynglinge, præster eller bænken/exit skiltet er næste step

Det blir forhåbenligt De Vrij.

Så mangler vi bare lige en VB, og måske endnu en angriber+wing til højre side.

Er du gal, jeg glæder mig til det blir sommer (I mere end én forstand 8-) )

Coutinho-Goldenboy!
Indlæg: 4
Tilmeldt: mandag, 04. mar, 2013 13:02

Re: hvem skal ud

Indlæg af Coutinho-Goldenboy! » tirsdag, 05. mar, 2013 00:33

TomViolence skrev:
Coutinho-Goldenboy! skrev:Ud:

Jonjo Shelvey (Lån) - Mangler erfaring og vil have godt af et lån!
Raheem Sterling (Lån) - Bliver slået fuldstændig af, af Coutinho og skal have mere førsteholdsfodbold!
Jay Spearing (Salg) - For dårlig til Liverpool!
Pepe Reina (Salg) - For svingende!

YNWA
Enig. :-)

Og velkommen til!
Tak skal du have!

Dejligt at høre andre folks meninger!

Vil lige tilføje en ''Coates'' da hans bundniveau er alt for lavt og han egentlig heller ikke har et særligt højt top-niveau!

vil anbefale alle at kigge forbi Southern Cross Pub i København på søndag mod Spurs!

YNWA

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 05. mar, 2013 09:03

Jeg ville faktisk gerne minimere antallet af "ud" spillere her til sommer..


- Danny Wilson. Har kontraktudløb. Ser ingen grund til at forlænge medmindre han for alvor får gang i karrieren igen i Hearts.
- Jay Spearing. Tja, wee jay er lidt kult, men umiddelbart ser jeg ham ikke bryde igennem i Liverpool. Jeg giver ham dog gerne ½-1 år til at overbevise Brendan om det modsatte da han garanteret er billig i drift.
- Dani Pacheco. Har tydeligvis ikke magtet at slå til, og bør sælges til højestbydende.
- Andy Carroll. Forhåbentlig beholder Hammers ham..

Derudover så jeg gerne at vi gjorde meget mere brug af at udlåne vores talenter. Robinson er afsted i øjeblikket, men både Shelvey, Sterling, Suso, Morgan og Wisdom ville få meget ud af at spille fast på PL/1. div niveau.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af Surf » tirsdag, 05. mar, 2013 09:19

ThunderZtorm skrev:Derudover så jeg gerne at vi gjorde meget mere brug af at udlåne vores talenter. Robinson er afsted i øjeblikket, men både Shelvey, Sterling, Suso, Morgan og Wisdom ville få meget ud af at spille fast på PL/1. div niveau.
Jeg har undret mig lidt over samme. Jeg tror dels det skyldes vores tynde trup (alle dem du nævner har spillet en rolle på førsteholdet i denne sæson), dels tror jeg der er fokus på at få U21 til at spille på samme måde som førsteholdet, så spillerne lærer systemet inden skridtet til førsteholdet.

Men det kunne da klart være godt for spillere som Suso og Morgan at få lidt mere førsteholdsbold. Wisdom er trods alt vores eneste back-up til backen, og Shelvey har også været en del inde over holdet på det seneste.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJ » torsdag, 07. mar, 2013 10:07

Jeg kan godt lide den ide flere har nævnt med at leje spillere ud til hold som fx Wigan eller lignende. Specielt kan det blive relevant hvis vi ikke kvalificerer os til EL i næste sæson. Det må alt andet lige betyde, at vi ikke har brug for ligeså mange spillere. Så kan de udlejede spillere støde til truppen igen om et år - hvis de har vist sig at have niveauet - hvor vi forhåbentlig skal spille europæisk igen.
Spillere det kunne være relevant at udleje inkluderer umiddelbart:

Coates
Robinson
Shelvey
Sterling
Suso

Hvis Kelly er klar til næste sæson kan det også blive relevant at udleje Wisdom og/eller måske Flanagan, men det kan nok ikke alle blive til PL-hold. Et Championship hold ville dog også kunne gøre det.
Der er egentlig endnu flere det kunne være relevant at leje ud. Fx kunne det være godt at se hvordan Assaidi klarer det med fast spilletid, og så er der også de spillere vi (meget) sjældent bruger som Coady, Morgan og Yesil.

Jeg siger ikke, at vi skal leje dem alle sammen ud på en gang, men det bør overvejes med flere af dem.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: hvem skal ud

Indlæg af JTN » mandag, 18. mar, 2013 23:08

Det forlyder nu i den kulørte del af den spanske presse, at Reina er på vej til Barcelona som erstatning for Valdes. Vi kunne da passende snuppe Neuer, skulle Valdes tage med farmand Pep til Bayern.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: hvem skal ud

Indlæg af AllanShore » mandag, 18. mar, 2013 23:29

JTN skrev:Det forlyder nu i den kulørte del af den spanske presse, at Reina er på vej til Barcelona som erstatning for Valdes. Vi kunne da passende snuppe Neuer, skulle Valdes tage med farmand Pep til Bayern.
Hvordan skulle Valdes nogensinde slå Neuer af? Desuden går rygterne på, at han vil til Brasilien, selvom jeg godt kunne forestille mig, at han ombestemmer sig og bliver i Barcelona. Det håber jeg i hvert fald, så os United-fans heller ikke skal sidde og frygte, at De Gea får lyst til at tage hjem til Spanien :)
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » tirsdag, 19. mar, 2013 00:21

AllanShore skrev: Hvordan skulle Valdes nogensinde slå Neuer af? )
Det tvivler jeg også på, mildt sagt. Neuer kan vel slå alle af, sådan cirka. Han er min nummer et om ikke andet, og har ikke glemt Iker, Buffon osv, Neuer er bare min endda klare, nummer et.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » tirsdag, 19. mar, 2013 01:36

Allen, præstationerne understreger , mig bekendt, min pointe.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar