hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 19. mar, 2018 14:50

Der er jo nogle oplagte hvem skal ud emner. Flanagan, Markovic osv.

Men er der mon nogle mere overraksende udgående transfers?
overraskende kunne f.eks. betyde: - spillere der har spillet flere end 10 ligakampe for os i år.-


Jeg tænker at Moreno bør være interessant for nogle 3-5-2/3-4-3 hold rundt omkring, så hvis der er nogle der er klar med et t bud, kan vi overveje at købe en alternativ venstreback.

Gini kunne også være en mulig transfer ud, lidt afhængig af hvor mange midtbanespillere vi går hen og køber og om Can forlænger. Gini kan vi stadig få en fornuftig pris for tror jeg.

Clyne kunne også risikere at ryge, men vi ved jo ikke helt hvordan genoptræningen forløber og jeg forventer da også at han bliver i klubben og kæmper med om en plads i startopstillingen fra næste sæson.

Men jeg tænker ikke at det er spillere der decideret skal sættes til salg, men det kan jo være de selv vil videre, afhængig af vores indgående transfers naturligvis.

Så er der Mignolet, der nærmest allerede har skrevet under med en anden klub, ser det ud til hvis man følger skriverierne, men ingen ved hvor :dontknow:.

Vi må se hvad der sker, der skal spillere ind før der skal sælges spillere med 10 eller flere ligakampe i denne sæson.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 19. mar, 2018 15:34

Filos of Isk skrev:Der er jo nogle oplagte hvem skal ud emner. Flanagan, Markovic osv.

Men er der mon nogle mere overraksende udgående transfers?
overraskende kunne f.eks. betyde: - spillere der har spillet flere end 10 ligakampe for os i år.-


Jeg tænker at Moreno bør være interessant for nogle 3-5-2/3-4-3 hold rundt omkring, så hvis der er nogle der er klar med et t bud, kan vi overveje at købe en alternativ venstreback.

Gini kunne også være en mulig transfer ud, lidt afhængig af hvor mange midtbanespillere vi går hen og køber og om Can forlænger. Gini kan vi stadig få en fornuftig pris for tror jeg.

Clyne kunne også risikere at ryge, men vi ved jo ikke helt hvordan genoptræningen forløber og jeg forventer da også at han bliver i klubben og kæmper med om en plads i startopstillingen fra næste sæson.

Men jeg tænker ikke at det er spillere der decideret skal sættes til salg, men det kan jo være de selv vil videre, afhængig af vores indgående transfers naturligvis.

Så er der Mignolet, der nærmest allerede har skrevet under med en anden klub, ser det ud til hvis man følger skriverierne, men ingen ved hvor :dontknow:.

Vi må se hvad der sker, der skal spillere ind før der skal sælges spillere med 10 eller flere ligakampe i denne sæson.
På Liverpool-rumours.co.uk er der en del ITK'ere, der taler om, at Milner, Lallana og Can sikkert ikke er at finde i klubben næste sæson.
De mener, at planen med TAA er, at han skal spille midtbane på sigt, og Moreno er her sikkert heller ikke til næste sæson, og det samme med Migs naturligvis.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 19. mar, 2018 16:36

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:Der er jo nogle oplagte hvem skal ud emner. Flanagan, Markovic osv.

Men er der mon nogle mere overraksende udgående transfers?
overraskende kunne f.eks. betyde: - spillere der har spillet flere end 10 ligakampe for os i år.-


Jeg tænker at Moreno bør være interessant for nogle 3-5-2/3-4-3 hold rundt omkring, så hvis der er nogle der er klar med et t bud, kan vi overveje at købe en alternativ venstreback.

Gini kunne også være en mulig transfer ud, lidt afhængig af hvor mange midtbanespillere vi går hen og køber og om Can forlænger. Gini kan vi stadig få en fornuftig pris for tror jeg.

Clyne kunne også risikere at ryge, men vi ved jo ikke helt hvordan genoptræningen forløber og jeg forventer da også at han bliver i klubben og kæmper med om en plads i startopstillingen fra næste sæson.

Men jeg tænker ikke at det er spillere der decideret skal sættes til salg, men det kan jo være de selv vil videre, afhængig af vores indgående transfers naturligvis.

Så er der Mignolet, der nærmest allerede har skrevet under med en anden klub, ser det ud til hvis man følger skriverierne, men ingen ved hvor :dontknow:.

Vi må se hvad der sker, der skal spillere ind før der skal sælges spillere med 10 eller flere ligakampe i denne sæson.
På Liverpool-rumours.co.uk er der en del ITK'ere, der taler om, at Milner, Lallana og Can sikkert ikke er at finde i klubben næste sæson.
De mener, at planen med TAA er, at han skal spille midtbane på sigt, og Moreno er her sikkert heller ikke til næste sæson, og det samme med Migs naturligvis.
Milner?
Det ville være den største overraskelse imø. Altså medmindre vi sælger Salah til Ajax. Men jeg har en fornemmelse af at han nærmest har været vores støttehjul imens holdet har genlært at begå sig i CL og top 4. Så måske er det et godt tidspunkt.

Moreno kan vel være ligeså ikke helt sikkert på vej væk som han var for et år siden. ;)
Jeg syntes at som de har set ud i denne sæson er Moreno-Robertson to gode backs der kan kæmpe om pladsen. Men jeg tænker også at hvis Robertson er førstevalg så kunne der være en fidus i at finde en mere defensivt orienteret reserve end Moreno er.
Jeg er egentlig ret glad for Moreno, men jeg tror han skal finde sig et 3-mandsforsvar for at blive den bedste spiller han kan blive.

Lallana er også i farezonen hvis vi er ude for at shoppe kreative midtbanespillere og det tror jeg lidt er planen, men vi ved jo også at Klopp har en meget kort ønskeliste, så der er ingen garantier for at der kommer en ind.

Trent på midten et sted syntes jeg også virker meget logisk. Som DM måske? En hurtig udgave af Alonso ville ikke være tosset.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bojangles » mandag, 19. mar, 2018 17:33

Lallana - den første mand i start 11'eren inden hans skade! Så tror jeg der er større chance for at Gerrard bliver træner for Manure end at Lallana bliver solgt til sommer.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » mandag, 19. mar, 2018 18:01

Hvis vi får Sessegnon, tror jeg godt Moreno kunne blive solgt. Så har vi Robertson med Sessegnon som backup til både venstre back og fløj. Lallana og Milner har jeg svært ved at se forlade klubben pt.

Oomph242
Indlæg: 5650
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » mandag, 19. mar, 2018 18:27

Mads T. skrev:Hvis vi får Sessegnon, tror jeg godt Moreno kunne blive solgt. Så har vi Robertson med Sessegnon som backup til både venstre back og fløj. Lallana og Milner har jeg svært ved at se forlade klubben pt.
Milner forlod City grundet han ikke havde udsigt til en fast plads i start 11eren. Et lignende scenarie kan måske få ham til at forlade os.

Lallana tror jeg bliver og forsætter som indskiftningsspiller. Skaderne og alderen presser sig på.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 19. mar, 2018 20:32

Mads T. skrev:Hvis vi får Sessegnon, tror jeg godt Moreno kunne blive solgt. Så har vi Robertson med Sessegnon som backup til både venstre back og fløj. Lallana og Milner har jeg svært ved at se forlade klubben pt.
Jeg har også selv svært ved at se scenariet, men jeg kan omvendt også se, at det er et par aldrende herrer, vi har i de 2, hvor de ikke bliver hurtigere, og hvor det tager tid at komme sig efter skader, som der er løbende. Vedr. det sidste tænker jeg mest på Lallana, men Milner kan altså heller ikke løbe fra sin alder, selvom han gør sit bedste.

Milner skiftede til os med ønsket om mere spilletid centralt på banen. Hvis man skal følge disse ITK'ere, så skal Oxlade have mere spilletid i næste sæson, og der skal også være tid til Trent, og det går primært udover Milner med disse 2 spillere.

Henderson er indtil videre Klopp's mand på 6'eren, og så må vi se med Grujic, eller om der skal hentes en ny mand ind. Keita "nabber" den sidste plads på midten.

Henderson, Keita, Oxlade, Gini, Trent og måske Grujic, en ny mand, eller vi beholder en af Can/ Milner/Lallana. Endelig kunne det også være, at Klopp ville forfremme Woodburn og/eller Ejaria til noget mere spilletid på midten ? Hvis vi laver et internt generationsskifte, så må det være de 2 fremfor de 2 garvede gutter.

Hvis rygterne taler sandt og vi ligger i det absolutte førerfelt, hvad angår Sessegnon, så tror jeg også, at Moreno ryger tilbage til Spanien.

Så bliver det spændende at se, om Klopp vurderer, at enten Wilson, Ojo og/eller Kent har det, der skal til for at agere back up for Mané/Salah...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » mandag, 19. mar, 2018 21:31

Niels K skrev: Hvis rygterne taler sandt og vi ligger i det absolutte førerfelt, hvad angår Sessegnon, så tror jeg også, at Moreno ryger tilbage til Spanien.
Jeg ser flere og flere nævne Sessegnon. Og jeg er vild med rygtet, da jeg tror, at han bliver den "nye Sterling", forstået på den måde, at jeg tror, han kan slå igennem på et tophold allerede fra første gang han får chancen.

Men jeg savner at se et eneste brugbart link til disse rygter. Det eneste jeg har set er det nedenstående, og Express er vel ikke et hak bedre en Metro, når det kommer til troværdighed på rygtefronten.

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... rs-Chelsea

Skulle vi skrive med Sessegnon, så er det da muligt, at Moreno sendes ud. Men jeg ser ikke Sessegnon's fremtid på backen. Hans fremtid ligger i offensiven.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 19. mar, 2018 21:59

texy skrev: Skulle vi skrive med Sessegnon, så er det da muligt, at Moreno sendes ud. Men jeg ser ikke Sessegnon's fremtid på backen. Hans fremtid ligger i offensiven.
Jeg tror også mest at Sessegnon skal ses som et offensivt emne. Og jeg tror ikke det gavner hans udvikling hvis han skiftevis skal spille venstreback og højre kant-angriber.

Så jeg tror ikke som sådan at Morenos fremtid afhænger af Sessegnon.

Jeg tror også at backerne er nogen af de pladser der kræver mest rotation, så jeg håber lidt at vi har to dedikerede venstrebacks til næste sæson.


Sent from my iPhone using Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 19. mar, 2018 22:35

Det vil jo være det mest tåbelige til dato at sælge Milner og Lallana. Vi har behov for engelsk blod på holdet og de kan også støtte de unge der kommer op.

Vores trup vil også blive for smal. Vi skal huske på at da Lallana og Mané var skadet var vi ret presset. Vi er nød til at have en bred trup, med mulighed for at rotere.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 20. mar, 2018 07:44

liverpoolfc86 skrev:Det vil jo være det mest tåbelige til dato at sælge Milner og Lallana. Vi har behov for engelsk blod på holdet og de kan også støtte de unge der kommer op.

Vores trup vil også blive for smal. Vi skal huske på at da Lallana og Mané var skadet var vi ret presset. Vi er nød til at have en bred trup, med mulighed for at rotere.
Er engelsk blod bedre end så meget andet?

Jeg går ikke ud fra at vi sælger medmindre vi også køber nye spillere.


Sent from my iPhone using Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 20. mar, 2018 07:48

Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:Det vil jo være det mest tåbelige til dato at sælge Milner og Lallana. Vi har behov for engelsk blod på holdet og de kan også støtte de unge der kommer op.

Vores trup vil også blive for smal. Vi skal huske på at da Lallana og Mané var skadet var vi ret presset. Vi er nød til at have en bred trup, med mulighed for at rotere.
Er engelsk blod bedre end så meget andet?

Jeg går ikke ud fra at vi sælger medmindre vi også køber nye spillere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej umiddelbart er det ikke, men det er alligevel vigtigt at have erfaren engelsk blod på holdet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 20. mar, 2018 08:28

For dem der kom senere til programmet....

Jeg forsøgte at starte en diskussion om mere overraskende udgående transfers.

Så det er ikke fordi vi forsøger at skabe en “ud med Lallana” stemning.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 20. mar, 2018 08:35

Filos of Isk skrev:For dem der kom senere til programmet....

Jeg forsøgte at starte en diskussion om mere overraskende udgående transfers.

Så det er ikke fordi vi forsøger at skabe en “ud med Lallana” stemning.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tro ikke Lallana bliver solgt. Han er en ægte Klopp spiller.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 20. mar, 2018 08:44

Cynwal skrev:
Filos of Isk skrev:For dem der kom senere til programmet....

Jeg forsøgte at starte en diskussion om mere overraskende udgående transfers.

Så det er ikke fordi vi forsøger at skabe en “ud med Lallana” stemning.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror ikke Lallana bliver solgt. Han er en ægte Klopp spiller.
Jeg tror heller ikke så meget på den medmindre Lallana selv vil væk. Ja han har haft det svært pga. skader i denne sæson, men han er også en spiller der ikke er gammel endnu og sidste sæson klarede han det jo strålende uden at skulle sættes på skåneprogram.

Og det skal jo være mere offensive typer end Jorginho og Keita der skal hentes hvis Lallana skal bliver overflødig.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar