hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Fowler89
Indlæg: 1288
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » søndag, 30. dec, 2018 17:26

Sælg Solanke, han var vores dårligste sidste år.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 01. jan, 2019 17:38

Jeg tænker at en lejeaftale til Solanke er eneste prioritet på ud-kontoen.
Jo vi kan da også sælge ham, men ikke for ret meget, så kan vi lige så godt se om ikke han kan spille sig op på et lejeophold.

Alt logik byder jo at Moreno skal lade være med at forlænge; Robbo har kun sjældent brug for pauser og Morenos svaghed i forhold til Robbo er defensiven og det gør det heller ikke nemmere for ham.
Men lad os da bare beholde Moreno som 2. valg resten af sæsonen og lade være med at risikere noget og så må vi finde en erstatning til sommer, internt eller eksternt.

Lallana og Clyne syntes jeg også vi skal holde på sæsonen ud. Lallana fordi vi stadig mangler Oxlade og dermed risikerer at mangle folk på midten. Og Clyne fordi han giver mulighed for at fritage Gomez fra at spille HB uden at vi mangler et kvalificeret alternativ til Trent.

Origi er kommet nærmere førsteholdet her i efteråret og det vidner jo om at der er fremskridt på træningsbanen og derfor syntes jeg heller ikke vi skal mindske vores asking Price på ham, medmindre vi går ud og køber en ny spiller til offensiven.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » fredag, 04. jan, 2019 13:41




Det her forstår jeg vitterligt intet af....

BREAKING: @afcbournemouth agree deal to sign Nathaniel Clyne on loan from @LFC until the end of the season. #SSN
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 04. jan, 2019 14:00

YNWA! skrev:


Det her forstår jeg vitterligt intet af....

BREAKING: @afcbournemouth agree deal to sign Nathaniel Clyne on loan from @LFC until the end of the season. #SSN
James Pearce siger det samme:

Nathaniel Clyne heading to Bournemouth on loan. #LFC

Det virker vildt, ok Milner kan også spille HB, men stadig... Camacho er muligvis også på vej på udlån.

Der er endda FA Cup lige om lidt, hvor Trent er vores eneste ledige HB.

Curtis Jones kunne sikkert lave en Trent og komme på holdet via HB, men lige nu?

måske er der en ny forsvarsspiller på vej ind :dontknow:

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJJ » fredag, 04. jan, 2019 14:02


Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » fredag, 04. jan, 2019 14:02




Jurgen Klopp prepared to let Nathaniel Clyne go out on loan because he is expecting Joe Gomez to be back in training in next fortnight, and also has Fabinho, James Milner, and - intriguingly - 16 year old Ki-Jana Hoever as cover. Deal to end of season. #LFC

En 16 årig i et mesterskabsræs. Tror ikke vi henter nogen i dette transfervindue desværre.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJJ » fredag, 04. jan, 2019 14:11

YNWA! skrev:


Jurgen Klopp prepared to let Nathaniel Clyne go out on loan because he is expecting Joe Gomez to be back in training in next fortnight, and also has Fabinho, James Milner, and - intriguingly - 16 year old Ki-Jana Hoever as cover. Deal to end of season. #LFC

En 16 årig i et mesterskabsræs. Tror ikke vi henter nogen i dette transfervindue desværre.
Nede i svartråden kommer Maddock desuden med denne kommentar:
Fabinho is Brazil's first choice right back though, and won't play every game in midfield, as currently lfc have 7 players for 3 positions. and they really do rate Hoever! Don't be totally shocked to see him involved at Wolves.


EDIT: Pearce om samme https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... e-15629952

Jeg håber, Klopp ved, hvad han gør. Jeg synes bare, det er irriterende, at Gomez skal dække HB. Han skal sgu spille CB sammen med VvD.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 04. jan, 2019 15:12

AJJ skrev:
YNWA! skrev:


Jurgen Klopp prepared to let Nathaniel Clyne go out on loan because he is expecting Joe Gomez to be back in training in next fortnight, and also has Fabinho, James Milner, and - intriguingly - 16 year old Ki-Jana Hoever as cover. Deal to end of season. #LFC

En 16 årig i et mesterskabsræs. Tror ikke vi henter nogen i dette transfervindue desværre.
Nede i svartråden kommer Maddock desuden med denne kommentar:
Fabinho is Brazil's first choice right back though, and won't play every game in midfield, as currently lfc have 7 players for 3 positions. and they really do rate Hoever! Don't be totally shocked to see him involved at Wolves.


EDIT: Pearce om samme https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... e-15629952

Jeg håber, Klopp ved, hvad han gør. Jeg synes bare, det er irriterende, at Gomez skal dække HB. Han skal sgu spille CB sammen med VvD.
Så skal Hoever da spille i FA Cuppen på mandag, vi har alligevel ikke flere midrstoppere klar, så han får da (sandsynligvis) van Dijk at læne sig opad.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » fredag, 04. jan, 2019 16:19




Solanke fee would be £19m plus add ons.

Shit en pris. Michael Edwards strikes again!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » fredag, 04. jan, 2019 16:23




Wow, that's escalated quickly. Liverpool have agreed a £19million fee with Bournemouth for the sale of Dominic Solanke #LFC

Hold da op. Godt salg.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 04. jan, 2019 16:29

YNWA! skrev:


Wow, that's escalated quickly. Liverpool have agreed a £19million fee with Bournemouth for the sale of Dominic Solanke #LFC

Hold da op. Godt salg.
Skulle vi ikke have beholdt ham og så set hvad det kunne blive til

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » fredag, 04. jan, 2019 16:38

YNWA! skrev:


Solanke fee would be £19m plus add ons.

Shit en pris. Michael Edwards strikes again!
Vanvittig pris. Flot salg.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » fredag, 04. jan, 2019 16:44

liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:


Wow, that's escalated quickly. Liverpool have agreed a £19million fee with Bournemouth for the sale of Dominic Solanke #LFC

Hold da op. Godt salg.
Skulle vi ikke have beholdt ham og så set hvad det kunne blive til

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Til den pris? Ifølge mig nej. Han sidder jo ikke engang på bænken.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » fredag, 04. jan, 2019 17:32

YNWA! skrev:
Der er fest hos Thommo i aften.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 04. jan, 2019 17:37

AJJ skrev:
YNWA! skrev:


Jurgen Klopp prepared to let Nathaniel Clyne go out on loan because he is expecting Joe Gomez to be back in training in next fortnight, and also has Fabinho, James Milner, and - intriguingly - 16 year old Ki-Jana Hoever as cover. Deal to end of season. #LFC

En 16 årig i et mesterskabsræs. Tror ikke vi henter nogen i dette transfervindue desværre.
Nede i svartråden kommer Maddock desuden med denne kommentar:
Fabinho is Brazil's first choice right back though, and won't play every game in midfield, as currently lfc have 7 players for 3 positions. and they really do rate Hoever! Don't be totally shocked to see him involved at Wolves.


EDIT: Pearce om samme https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... e-15629952

Jeg håber, Klopp ved, hvad han gør. Jeg synes bare, det er irriterende, at Gomez skal dække HB. Han skal sgu spille CB sammen med VvD.
jeg synes, det lyder fint, da der skal være kampe nok til vores bærende spillere - også hvis det betyder, at Gomez eller Fabinho skal nappe en kamp eller 2 på højre back.
Meget tyder på, at vi kan forvente os rigtig meget af Ki-Jana Hoever, som ryger igennem vores system i raketfart.

Besvar