hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » søndag, 14. maj, 2017 11:09

Oomph242 skrev:
texy skrev:Jeg ved ikke helt, om jeg tør tro på, at vi skulle kunne få de priser for spillere som Sakho og Sturridge, som det rygtes at vi vil have (£30m og £40m).

Men der er vel ingen tvivl om, at spillere generelt handles til vanvidspriser. Selv bundklubberne i PL har råd til at betale £20m for en spiller. Og vi fik £15m for Ibe, der aldrig havde været fast starter hos os sidste år. Så jeg tør heller ikke helt udelukke noget.
£30m og en løn som matcher den han får i Liverpool, det kan jeg ikke forestille mig Palace vil/kan.

Sturridge er alt for skadet til nogen vil give £40m. Faktisk tror jeg uanset pris han bliver svær, at sælge med den løn han får.

Markovic tror jeg går for en £8-10m.

Hvis vi får £45m samlet for de tre, så synes jeg ikke vi skal være utilfredse.
Her udtaler Bilic sig om det at købe spillere, hvor der er en risiko involveret, men at det er en chance, mindre klubber er nød til at tage, hvis de vil have spillere, som kan gøre deres hold endnu bedre:

http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... aven-Bilic

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 21. maj, 2017 23:16

Min liste over profilerede spillere, der skal væk, er som følger:
Markovic, Sakho, Klavan, Lucas, Flanagan, Sturridge og Moreno. Måske Ings på en lejeaftale.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kasper88 » mandag, 22. maj, 2017 00:13

Jeg stemmer for at beholde Markovic og Sturridge. Lucas er tricky. Jeg ville ikke have noget imod at beholde ham.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » mandag, 22. maj, 2017 14:41

Aggerdoo skrev:Min liste over profilerede spillere, der skal væk, er som følger:
Markovic, Sakho, Klavan, Lucas, Flanagan, Sturridge og Moreno. Måske Ings på en lejeaftale.
Det er svært med afgang da man skal vide hvem ordet kommer ind i stedet for.



Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 22. maj, 2017 15:05

nikand skrev:
Aggerdoo skrev:Min liste over profilerede spillere, der skal væk, er som følger:
Markovic, Sakho, Klavan, Lucas, Flanagan, Sturridge og Moreno. Måske Ings på en lejeaftale.
Det er svært med afgang da man skal vide hvem ordet kommer ind i stedet for.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej. Der er ingen af de spillere, der er svære at erstatte.

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: hvem skal ud

Indlæg af bblauritzen » mandag, 22. maj, 2017 17:54

Aggerdoo skrev:Min liste over profilerede spillere, der skal væk, er som følger:
Markovic, Sakho, Klavan, Lucas, Flanagan, Sturridge og Moreno. Måske Ings på en lejeaftale.
Jeg synes vi i de sidste par kampe mod pakkede hold har set Sturridge tilfører holdet noget vi har manglet, jeg kunne derfor godt fristes til at give ham en sæson mere (hvilket jeg sikkert fortryder når han efter 2 kampe sidder ude 6 måneder med en ny skade). Lucas er svær, han kan ganske rigtig nemt erstattes, men det er nok mere af sentimentale grunde at jeg gerne vil beholde ham.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » mandag, 22. maj, 2017 19:05

Aggerdoo skrev:
nikand skrev:
Aggerdoo skrev:Min liste over profilerede spillere, der skal væk, er som følger:
Markovic, Sakho, Klavan, Lucas, Flanagan, Sturridge og Moreno. Måske Ings på en lejeaftale.
Det er svært med afgang da man skal vide hvem ordet kommer ind i stedet for.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej. Der er ingen af de spillere, der er svære at erstatte.
Jeg tænker de kan være svære at erstatte krone for krone. Men skal man ikke tænke over den slags, bør det kunne lade sig gøre med de fleste. Sturridge, Sakho, Lucas er nok de sværeste at erstatte.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 22. maj, 2017 22:20

Nåh. Hvem skal ud?

Manninger - ingen grund til at forlænge med ham.
Bogdan - sælg om muligt
Ward - udlej igen, gerne til Huddersfield igen, især hvis de rykker op.

Sakho - Ja, farvel. Satser på at Palace napper ham for en god slat penge siden Klopp har besluttet sig endegyldigt.
Flanagan - Tja. Hvor sørgeligt det end er bør han gå samme vej som Spearing, til en mindre klub hvor han kan få fast spilletid.
Wisdom - Samme som Flanno. Han er 24, og har ikke engang formået at blive en profil i Østrig. Sælg.
Derudover ser jeg egentlig gerne Klavan blive sendt videre. Han har ikke formået at være relevant, og man må formode at der hentes i hvert fald en stor profil ind til det centrale forsvar. Jeg vil hellere have Joe G som fjerdevalg end Klavan, så farvel til Ragnar også, hvis vi ellers får en ny forsvarsspiller ind.
Moreno må også forventes at smutte - igen under den formodning at der kommer en anden venstre back ind.

På midtbanen er det vel oplagt at Stewart bliver solgt. Jeg ser egentlig gerne at der forlænges med Lucas, men det virker som om det er en lost cause. Og hvad sker der med Ojo? Han var et lysende talent for et år siden, men så smadrede han ryggen og siden Plymouth-kampene har han bare været usynlig. Kan han bryde igennem, eller skal han lejes ud?
Markovic er velsagtens også et obvious choice for et salg.

I offensiven er Sturridge vel reelt set det eneste bud på et salg, mens det er meget oppe i luften hvad der sker med Danny Ings. Jeg vil egentlig meget gerne give ham chancen, men jeg tror bare vi henter en eller to spillere et niveau over hvad Ings nogensinde når her til sommer - og samtidig skal der også være mulighed for at en Woodburn får nogle chancer på førsteholdet.

De store spørgsmålstegn må så være nogle af de unge der nærmer sig en alder hvor de skal til at slå igennem - Lloyd Jones (21), Chirivella (19), Brannagan (21) og Ryan Kent (20). Jones tror jeg personligt ikke det store på, men jeg så gerne at de tre andre fik i hvert fald pre-season til at imponere Klopp, og så må vi se derfra.


Kort version:
Farvel til: Manninger, Bogdan, Sakho, Flanagan, Wisdom, Klavan, Moreno, Stewart, Markovic, Sturridge, Ings + nogle af de unge gutter.

pingel
Indlæg: 1000
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: hvem skal ud

Indlæg af pingel » tirsdag, 23. maj, 2017 08:27

Vi skal passe på med at sige farvel til for mange, for vi er nødt til at erstatte dem alle, da der skal spilles rigtig mange kampe næste år. Og med alt for mange nye hoveder ryger kontinuiteten...

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 23. maj, 2017 11:25

pingel skrev:Vi skal passe på med at sige farvel til for mange, for vi er nødt til at erstatte dem alle, da der skal spilles rigtig mange kampe næste år. Og med alt for mange nye hoveder ryger kontinuiteten...
Nu er det jo i bedste fald marginalspillere, der nævnes som salgsemner. Folk som Sakho, Markovic og Flanagan er jo slet ikke i klubben nu, og mange af de andre er folk, som slet ikke er i den normale kamptrup. Det er vel nærmest kun Lucas, Moreno og Sturridge, der er inde omkring holdet, og dermed sker der ikke meget med kontinuiteten.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » onsdag, 24. maj, 2017 17:48

Sælg Origi og behold Sturridge som 2./3. valg alt efter opstilling.

scum taber i aften, Griezman bliver i At.Madrid og så er Lacazette klar til os som vores førstevalg.

På venstre fløj henter vi Mpappe


Så er offensiven sikret.

nuff said
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 29. maj, 2017 19:48

Med Huddersfields oprykning lyder det som om Wards udlejning nærmest er garanteret - det ville også give super mening at give Ward en hel sæson som førstekeeper i Premier League. Så får vi for alvor at se hvad han kan.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » tirsdag, 30. maj, 2017 06:08

ThunderZtorm skrev:Med Huddersfields oprykning lyder det som om Wards udlejning nærmest er garanteret - det ville også give super mening at give Ward en hel sæson som førstekeeper i Premier League. Så får vi for alvor at se hvad han kan.
Ja det er med LFC øjne storartet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » onsdag, 14. jun, 2017 10:34

Wisdom på vej til Derby for 2. Mio. Pund - en pakke der kan ende flere betalinger til i alt 4,5 mio pund.
Kilde the telegraf


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » onsdag, 14. jun, 2017 12:29

nikand skrev:Wisdom på vej til Derby for 2. Mio. Pund - en pakke der kan ende flere betalinger til i alt 4,5 mio pund.
Kilde the telegraf


Sent from my iPhone using Tapatalk
Giver god mening. Han vil ikke være i nærheden af spilletid i Liverpool.

Besvar