hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: hvem skal ud

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 18. aug, 2018 18:27

Oomph242 skrev:Det var sku ikke meget vi fik solgt for i dette vindue. De £110m klubben ville sælge for, var måske lige højt nok sat.

Irriterende at Origi og Markovic med stor sandsynlighed, får lov til at lave en Can op til næste sæson..

Mignolet kan vi heldigvis stadig få lidt for..
Det var direkte pinligt, at være vidne til det regnestykke James Pearce med flere stillede op, med afsæt i det brief de havde modtaget fra klubben. Der må ikke være megen personlig integritet tilbage, når man sætter sit navn på en artikel, der prisfastsætter Origi og Mignolet til henholdvis 250 og 180 millioner kroner.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » lørdag, 18. aug, 2018 20:26

Robbie_God_Fowler skrev:
Oomph242 skrev:Det var sku ikke meget vi fik solgt for i dette vindue. De £110m klubben ville sælge for, var måske lige højt nok sat.

Irriterende at Origi og Markovic med stor sandsynlighed, får lov til at lave en Can op til næste sæson..

Mignolet kan vi heldigvis stadig få lidt for..
Det var direkte pinligt, at være vidne til det regnestykke James Pearce med flere stillede op, med afsæt i det brief de havde modtaget fra klubben. Der må ikke være megen personlig integritet tilbage, når man sætter sit navn på en artikel, der prisfastsætter Origi og Mignolet til henholdvis 250 og 180 millioner kroner.
Det kunne jo også være det bare var gætværk. Jeg synes Edwards har gjort det fremragende og det er da fint at vi signalerer at vores spillere ikke er gratis. Ings-salget er enormt flot og hvem ved, måske vi kan gå solgt en eller to endnu

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 18. aug, 2018 20:41

Jesper skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
Oomph242 skrev:Det var sku ikke meget vi fik solgt for i dette vindue. De £110m klubben ville sælge for, var måske lige højt nok sat.

Irriterende at Origi og Markovic med stor sandsynlighed, får lov til at lave en Can op til næste sæson..

Mignolet kan vi heldigvis stadig få lidt for..
Det var direkte pinligt, at være vidne til det regnestykke James Pearce med flere stillede op, med afsæt i det brief de havde modtaget fra klubben. Der må ikke være megen personlig integritet tilbage, når man sætter sit navn på en artikel, der prisfastsætter Origi og Mignolet til henholdvis 250 og 180 millioner kroner.
Det kunne jo også være det bare var gætværk. Jeg synes Edwards har gjort det fremragende og det er da fint at vi signalerer at vores spillere ikke er gratis. Ings-salget er enormt flot og hvem ved, måske vi kan gå solgt en eller to endnu

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Vil ærge mig lidt, hvis Origi bliver solgt. Ved ikke hvorfor, men har haft et eller andet for ham. Omvendt vil det være tåbeligt, at give ham og Markovic væk gratis.

De burde vel kunne indbringe ca. 250 mio?

Det vil virkelig være træls, hvis truppen bliver for smal. Så skal vi virkelig tro på vores U23 spillere.

Min mening er også at Mané og Salah ikke bør starte inde i andet end ligaen og Chl. Alle andre cup kampe bør de sidde på bænken eller være uden for truppen

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 18. aug, 2018 20:58

Robbie_God_Fowler skrev:
Oomph242 skrev:Det var sku ikke meget vi fik solgt for i dette vindue. De £110m klubben ville sælge for, var måske lige højt nok sat.

Irriterende at Origi og Markovic med stor sandsynlighed, får lov til at lave en Can op til næste sæson..

Mignolet kan vi heldigvis stadig få lidt for..
Det var direkte pinligt, at være vidne til det regnestykke James Pearce med flere stillede op, med afsæt i det brief de havde modtaget fra klubben. Der må ikke være megen personlig integritet tilbage, når man sætter sit navn på en artikel, der prisfastsætter Origi og Mignolet til henholdvis 250 og 180 millioner kroner.
Helt enig! Pearce er reduceret til LFC's marionetdukke. Han er fuldstændig blottet for kritisk sans.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » lørdag, 18. aug, 2018 21:11

Hr. Drejer skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
Oomph242 skrev:Det var sku ikke meget vi fik solgt for i dette vindue. De £110m klubben ville sælge for, var måske lige højt nok sat.

Irriterende at Origi og Markovic med stor sandsynlighed, får lov til at lave en Can op til næste sæson..

Mignolet kan vi heldigvis stadig få lidt for..
Det var direkte pinligt, at være vidne til det regnestykke James Pearce med flere stillede op, med afsæt i det brief de havde modtaget fra klubben. Der må ikke være megen personlig integritet tilbage, når man sætter sit navn på en artikel, der prisfastsætter Origi og Mignolet til henholdvis 250 og 180 millioner kroner.
Helt enig! Pearce er reduceret til LFC's marionetdukke. Han er fuldstændig blottet for kritisk sans.
Jeg har tænkt og vidst det længe, men har kun skrevet om det herinde,en gang, vistnok for en 4-6 mdr siden. Han er mildt sagt, ikke min kop te. Om jeg begriber han "the shit" i LFC kredse.
Verden er smask fuld af hyklere....

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 18. aug, 2018 21:23

Ings kasse i dag...

Godt vi fik solgt ham...! Og har beholdt Origi og Markovic indtil nu og ikke lejet Solanke ud.

Kunne man tænke, at beholde Ings og ud med de andre 3. Tjoe, det ville nok være bedre.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 18. aug, 2018 22:21

liverpoolfc86 skrev:
Jesper skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
Oomph242 skrev:Det var sku ikke meget vi fik solgt for i dette vindue. De £110m klubben ville sælge for, var måske lige højt nok sat.

Irriterende at Origi og Markovic med stor sandsynlighed, får lov til at lave en Can op til næste sæson..

Mignolet kan vi heldigvis stadig få lidt for..
Det var direkte pinligt, at være vidne til det regnestykke James Pearce med flere stillede op, med afsæt i det brief de havde modtaget fra klubben. Der må ikke være megen personlig integritet tilbage, når man sætter sit navn på en artikel, der prisfastsætter Origi og Mignolet til henholdvis 250 og 180 millioner kroner.
Det kunne jo også være det bare var gætværk. Jeg synes Edwards har gjort det fremragende og det er da fint at vi signalerer at vores spillere ikke er gratis. Ings-salget er enormt flot og hvem ved, måske vi kan gå solgt en eller to endnu

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Vil ærge mig lidt, hvis Origi bliver solgt. Ved ikke hvorfor, men har haft et eller andet for ham. Omvendt vil det være tåbeligt, at give ham og Markovic væk gratis.

De burde vel kunne indbringe ca. 250 mio?

Det vil virkelig være træls, hvis truppen bliver for smal. Så skal vi virkelig tro på vores U23 spillere.

Min mening er også at Mané og Salah ikke bør starte inde i andet end ligaen og Chl. Alle andre cup kampe bør de sidde på bænken eller være uden for truppen

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mon ikke nærmere de tilsammen nærmere kan indbringe ca. kr120m. Deres kontrakter udløber næste sommer og ingen af dem har vist noget særligt i deres karriere indtil videre.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » lørdag, 18. aug, 2018 22:49

Hr. Drejer skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
Oomph242 skrev:Det var sku ikke meget vi fik solgt for i dette vindue. De £110m klubben ville sælge for, var måske lige højt nok sat.

Irriterende at Origi og Markovic med stor sandsynlighed, får lov til at lave en Can op til næste sæson..

Mignolet kan vi heldigvis stadig få lidt for..
Det var direkte pinligt, at være vidne til det regnestykke James Pearce med flere stillede op, med afsæt i det brief de havde modtaget fra klubben. Der må ikke være megen personlig integritet tilbage, når man sætter sit navn på en artikel, der prisfastsætter Origi og Mignolet til henholdvis 250 og 180 millioner kroner.
Helt enig! Pearce er reduceret til LFC's marionetdukke. Han er fuldstændig blottet for kritisk sans.
Jeg forstår ikke, hvor I vil hen med dette ? Marionetdukke ? Det lyder som om, at Liverpool består af lysky personer, der har noget at skjule, og hvor der kan afsløres noget ?
Jeg ser det fuldstændigt anderledes. Jeg ved ikke, hvad der ellers skal gøres sportsligt, økonomisk, trænermæssigt - altså på alle parametre, før man kan være 100% tilfreds med at være Liverpool-fan, bortset fra at vi naturligvis savner nogle pokaler ???

Klopp har været ude at sige, at vi ikke forærer noget væk, og at han vitterlig værdsætter vores spillere. Origi har været en del af vores hold, og en del herinde vil slet ikke af med ham. Dvs. hvorfor i alverden skal han ikke koste nævnte beløb i dagens marked ? At jeg ikke mener, at vi skal beholde ham betyder overhovedet ikke, at han er en dårlig spiller - som i overhovedet ikke.
Mignolet har tonsvis af kampe for os og før os mange flere Premier League kampe under bæltet. Naturligvis skal han koste en pæn sum, da et andet hold for en virkelig god keeper, som bare ikke gør det for os, når vi har ambitioner om PL- og CL titlen og handler spillere til rekordbeløb...

Nu var der ingen PL-klubber, der bød ind, og eftersom vi lukker tidligt i denne sæson, så ser det ud til, at alle andre klubber, tror de skal på kræmmermarked med deres småmønter, og det kan jo slet ikke være meningen, og så må vi tilbage til den gamle dato.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJJ » lørdag, 18. aug, 2018 23:07

Der menes vel blot, at Liverpool bruger Pearce til at få kommunikeret visse ting ud i offentligheden. Ikke så meget anderledes, end når politiske partier bruger journalister. Journalisterne får så en "historie", de kan sælge. Så win win for begge parter. Marionetdukke synes jeg derfor er helt forfejlet...Pearce ved godt, hvad han laver.

Og nej, det var jo ikke Pearce, der prisfastsatte. Han refererede jo blot, hvad kilderne havde fortalt ham.
Senest rettet af AJJ lørdag, 18. aug, 2018 23:10, rettet i alt 1 gang.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 18. aug, 2018 23:08

Niels K skrev:
Hr. Drejer skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
Oomph242 skrev:Det var sku ikke meget vi fik solgt for i dette vindue. De £110m klubben ville sælge for, var måske lige højt nok sat.

Irriterende at Origi og Markovic med stor sandsynlighed, får lov til at lave en Can op til næste sæson..

Mignolet kan vi heldigvis stadig få lidt for..
Det var direkte pinligt, at være vidne til det regnestykke James Pearce med flere stillede op, med afsæt i det brief de havde modtaget fra klubben. Der må ikke være megen personlig integritet tilbage, når man sætter sit navn på en artikel, der prisfastsætter Origi og Mignolet til henholdvis 250 og 180 millioner kroner.
Helt enig! Pearce er reduceret til LFC's marionetdukke. Han er fuldstændig blottet for kritisk sans.
Jeg forstår ikke, hvor I vil hen med dette ? Marionetdukke ? Det lyder som om, at Liverpool består af lysky personer, der har noget at skjule, og hvor der kan afsløres noget ?
Jeg ser det fuldstændigt anderledes. Jeg ved ikke, hvad der ellers skal gøres sportsligt, økonomisk, trænermæssigt - altså på alle parametre, før man kan være 100% tilfreds med at være Liverpool-fan, bortset fra at vi naturligvis savner nogle pokaler ???

Klopp har været ude at sige, at vi ikke forærer noget væk, og at han vitterlig værdsætter vores spillere. Origi har været en del af vores hold, og en del herinde vil slet ikke af med ham. Dvs. hvorfor i alverden skal han ikke koste nævnte beløb i dagens marked ? At jeg ikke mener, at vi skal beholde ham betyder overhovedet ikke, at han er en dårlig spiller - som i overhovedet ikke.
Mignolet har tonsvis af kampe for os og før os mange flere Premier League kampe under bæltet. Naturligvis skal han koste en pæn sum, da et andet hold for en virkelig god keeper, som bare ikke gør det for os, når vi har ambitioner om PL- og CL titlen og handler spillere til rekordbeløb...

Nu var der ingen PL-klubber, der bød ind, og eftersom vi lukker tidligt i denne sæson, så ser det ud til, at alle andre klubber, tror de skal på kræmmermarked med deres småmønter, og det kan jo slet ikke være meningen, og så må vi tilbage til den gamle dato.
Men hvis vores salgsemner ikke er det værd vi vil have, så får vi dem ikke solgt. Origi og Markovic smutter med stor sandsynlighed gratis næste sommer og Mignolet bliver nok hængende i klubben med det prisskilt han har om halsen. Jeg synes det er ærgerligt vi ikke fik dem solgt i dette vindue. Så der evt. Kunne hentes en spiller ind til vinter.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » lørdag, 18. aug, 2018 23:13

Oomph242 skrev:Det var sku ikke meget vi fik solgt for i dette vindue. De £110m klubben ville sælge for, var måske lige højt nok sat.

Irriterende at Origi og Markovic med stor sandsynlighed, får lov til at lave en Can op til næste sæson..

Mignolet kan vi heldigvis stadig få lidt for..
Vinduet er da ikke lukket?

Fernebache sniffer vel stadig rundt efter en af vores målmænd? Både spanske, tyske og måske endda tyrkiske klubber kan måske godt finde pengene til eksempelvis Origi, når de kommer tæt nok på deadline uden at have fået hentet de spillere, som deres fans forventer. Måske ikke helt det tal, som Pearce nævnte - hvilket uden tvivl er Liverpools forhandlingsudgangspunkt, hvorfra de nok vil være villige til at gå et godt stykke ned.

Vi har solgt Ward for £12,5M.
Vi har solgt Ings for £20M (hvoraf størstedelen af beløbet først falder næste sommer)
Og vi har solgt Klavan for £2M.

Derudover har vi udlejet eksempelvis Wilson, Kent og Ejaria, hvilket jeg er sikker på giver en fin lejeindtægt også.

Det er fint med mig, at vi spiller hardball og ikke sælger vores mest salgsbare "overskudsspillere" for billigt. Men jeg er ikke i tvivl om, at vi vil acceptere lavere bud, end de beløb, som Pearce nævnte.

Jeg tror stadig på:

Et billigt salg af Markovic.
Et muligt billigt salg af Randall til Skotland.
Et billigt salg eller udleje af Chirivella.
Et salg af Mignolet - tænker, at vi lader ham gå for mellem £5-10M.
Et salg eller udleje af Grujic - salgsprisen vil nok ligge i omegnen af £10M.
Et salg af Origi - men nok maksimalt for £10-15M, da han kun har et år tilbage.
Et salg eller udleje af Ojo.

Jeg går ikke ud fra, at en eneste af de ovennævnte spillere har lyst til at skulle igennem en hel sæson uden spilletid. Så deres agenter arbejder formentlig overtid i øjeblikket. Men selvom det ødelægger mit glansbillede-argument om, at Liverpool næsten intet bruger på transfers i netto-beløb, hvis vi ikke får solgt ovennævnte spillere fra, så er det vel ikke en skandale, hvis de 4 sidste stadig skulle være i truppen efter den 31.august. De kan vel alle bidrage positivt ved en ekstrem skadeskrise, og vores økonomi lader til at kunne klare det i øjeblikket.
Kloppite

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 18. aug, 2018 23:35

texy skrev:
Oomph242 skrev:Det var sku ikke meget vi fik solgt for i dette vindue. De £110m klubben ville sælge for, var måske lige højt nok sat.

Irriterende at Origi og Markovic med stor sandsynlighed, får lov til at lave en Can op til næste sæson..

Mignolet kan vi heldigvis stadig få lidt for..
Vinduet er da ikke lukket?

Fernebache sniffer vel stadig rundt efter en af vores målmænd? Både spanske, tyske og måske endda tyrkiske klubber kan måske godt finde pengene til eksempelvis Origi, når de kommer tæt nok på deadline uden at have fået hentet de spillere, som deres fans forventer. Måske ikke helt det tal, som Pearce nævnte - hvilket uden tvivl er Liverpools forhandlingsudgangspunkt, hvorfra de nok vil være villige til at gå et godt stykke ned.

Vi har solgt Ward for £12,5M.
Vi har solgt Ings for £20M (hvoraf størstedelen af beløbet først falder næste sommer)
Og vi har solgt Klavan for £2M.

Derudover har vi udlejet eksempelvis Wilson, Kent og Ejaria, hvilket jeg er sikker på giver en fin lejeindtægt også.

Det er fint med mig, at vi spiller hardball og ikke sælger vores mest salgsbare "overskudsspillere" for billigt. Men jeg er ikke i tvivl om, at vi vil acceptere lavere bud, end de beløb, som Pearce nævnte.

Jeg tror stadig på:

Et billigt salg af Markovic.
Et muligt billigt salg af Randall til Skotland.
Et billigt salg eller udleje af Chirivella.
Et salg af Mignolet - tænker, at vi lader ham gå for mellem £5-10M.
Et salg eller udleje af Grujic - salgsprisen vil nok ligge i omegnen af £10M.
Et salg af Origi - men nok maksimalt for £10-15M, da han kun har et år tilbage.
Et salg eller udleje af Ojo.

Jeg går ikke ud fra, at en eneste af de ovennævnte spillere har lyst til at skulle igennem en hel sæson uden spilletid. Så deres agenter arbejder formentlig overtid i øjeblikket. Men selvom det ødelægger mit glansbillede-argument om, at Liverpool næsten intet bruger på transfers i netto-beløb, hvis vi ikke får solgt ovennævnte spillere fra, så er det vel ikke en skandale, hvis de 4 sidste stadig skulle være i truppen efter den 31.august. De kan vel alle bidrage positivt ved en ekstrem skadeskrise, og vores økonomi lader til at kunne klare det i øjeblikket.
Det kunne være meget sjovt, at lave en start 11'er og en reserve (udskifter 11'er) + det løse. Altså 2 opstillinger, hvor ingen af spillerne går igen.

Inden vi bare smider alle reserverne til salg.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 19. aug, 2018 08:48

liverpoolfc86 skrev:Det kunne være meget sjovt, at lave en start 11'er og en reserve (udskifter 11'er) + det løse. Altså 2 opstillinger, hvor ingen af spillerne går igen.

Inden vi bare smider alle reserverne til salg.
Alisson. - Karius

Robbo. - Moreno
Dijk. - Gomez
Lovren. - Matip
Trent. - Clyne

Hendo. - Fabinho
Keita. - Lallana
Milner. - Gini

Mané. - ?
Firmino. - Sturridge/Solanke
Salah. - Shaqiri

Jeg har længe været fortaler for at Origi kan bruges mere på kanten og Solanke er ikke etableret som førsteholdsangriber og Sturridge har ikke ligefrem en super skadeshistorik.
Derfor syntes jeg det giver ok mening at vi ikke bare sælger Origi for enhver pris og hvis der ikke er nogen der vil betale nok for ham, så er det ikke det værste i verden at beholde ham. De primære salgsmuligheder i løbet af sommeren var vel Nyborg og Valencia. Det fortæller også lidt om at hans karriere ikke er helt færdig.

Markovic er måske lidt mere farlig, men han har også stort set kun været rygtet videre ud af England. Det giver mening at hans folk har kontant med en masse klubber og der derfor går tid med det.

Grujic er lidt sjov. Vi vil gerne forlænge og leje ham ud og det er han ikke helt overbevist om at det er den bedste løsning. Jeg håber også at han forlænger og så får en sæson eller to ude i verden. På den måde får vi forhåbentlig en god spiller til holdet og alternativt så har vi et godt salgsemne.

Transfer priserne skal nogle gange også afspejle risikoen for at vi pludselig står og mangler den solgte spiller pga. skader. Det tror jeg især er tilfældet ned Migs og Origi fordi det ikke er urealistisk at vi kommer til at savne dem. Derfor skal vi også undgå at sælge dem gratis.


Sent from my iPhone using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » søndag, 19. aug, 2018 10:59

@ Filos of Isk

Mané - Oxlade?

Bare fordi han er skadet, skal han vel ikke ignoreres?
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 19. aug, 2018 13:13

texy skrev:@ Filos of Isk

Mané - Oxlade?

Bare fordi han er skadet, skal han vel ikke ignoreres?
Ser ham efterhånden mest som midtbane. Men jo han er også god på kanten og en holdspiller så han ville helt klart være en backup på kanten udover sin midtbanerolle.

Men når han er ude det meste af(hvis ikke hele) sæsonen vil jeg alligevel tillade mig at ignorere ham da han først kan bruges igen i 2019 og dertil skal lægges en længere genoptræningsperiode hvor han ikke må spille ret ofte i nogle måneder.
Så Oxlade er vel ikke til rådighed før efter minimum et yderligere transfer vindue og måske også to.

Desuden med de her lange skader er der altid risiko for følgeskader under genoptræningen, så vil gerne have Oxlade tættere på topformen inden jeg begynder at regne med ham.

Jeg tror det ville være en fejl at regne Oxlade med i denne sæson eller i det mindste indtil januar vinduet, hvor vi også kan sælge Origi.

Og igen Origi er ikke fredet, men lige nu og her syntes jeg ikke at bredden er så stor at vi skal sælge for enhver pris.

Jeg tror helt bestemt at Oxlade kommer tilbage på Liverpools førstehold. Jeg tror bare først det sker nogle måneder inde i 2019.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar