hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 19. aug, 2018 16:15

https://www.liverpoolfc.com/news/first- ... oan-hertha
Marko Grujic has signed a new contract with Liverpool and joined Hertha BSC on a season-long loan deal, subject to international clearance.
Bundesligaen er ikke et dårligt sted at udvikle sig

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » søndag, 19. aug, 2018 16:21

Filos of Isk skrev:https://www.liverpoolfc.com/news/first- ... oan-hertha
Marko Grujic has signed a new contract with Liverpool and joined Hertha BSC on a season-long loan deal, subject to international clearance.
Bundesligaen er ikke et dårligt sted at udvikle sig
Det gjorde ikke Origi meget godt.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: hvem skal ud

Indlæg af YNWA! » søndag, 19. aug, 2018 16:54

Er jeg den eneste der ikke kan se mandens talent udover han er fysisk stærk? Ved godt han scorede mod Barcelona i den træningskamp. Men hvad har han ellers gjort?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 19. aug, 2018 18:13

Oomph242 skrev: Det gjorde ikke Origi meget godt.
True, men det er en af verdens bedste ligaer og en liga hvor mandens fysik bliver testet.

Men det er rigtigt at Grujic selv skal lægge sig i selen og kæmpe ben hårdt for at blive god; både til træning og ved taktik bordet.

Han er ikke århundredes talent, så han skal også lære at være klog på en fodboldbane.

Jeg bygger også mest min tro på ham fordi klubben tror på ham. Vi har ikke set ham nok til at vurdere ret meget. Han fik ros i Cardiff og de ønskede ham tilbage og det er trods alt et godt tegn.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » søndag, 19. aug, 2018 18:16

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:https://www.liverpoolfc.com/news/first- ... oan-hertha
Marko Grujic has signed a new contract with Liverpool and joined Hertha BSC on a season-long loan deal, subject to international clearance.
Bundesligaen er ikke et dårligt sted at udvikle sig
Det gjorde ikke Origi meget godt.
Eller Allan.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 19. aug, 2018 18:20

Fowler89 skrev:
Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:https://www.liverpoolfc.com/news/first- ... oan-hertha
Marko Grujic has signed a new contract with Liverpool and joined Hertha BSC on a season-long loan deal, subject to international clearance.
Bundesligaen er ikke et dårligt sted at udvikle sig
Det gjorde ikke Origi meget godt.
Eller Allan.
Eller Kent.

Men jeg tror altså ikke det var pga ligaen. Men en kombination af:
-spillernes talent, vilje , omstillingsevne og sådanne ting
- klubbens vilje og evner til at arbejde med spillerens udvikling
- Trænerens egenskaber.


Sent from my iPhone using Tapatalk

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: hvem skal ud

Indlæg af athomsen » søndag, 19. aug, 2018 21:39

YNWA! skrev:Er jeg den eneste der ikke kan se mandens talent udover han er fysisk stærk? Ved godt han scorede mod Barcelona i den træningskamp. Men hvad har han ellers gjort?
Kan heller ikke se, at han på et tidspunkt skulle komme i nærheden af en startopstilling i LFC.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » søndag, 19. aug, 2018 23:02

Origi takkede tilsyneladende nej til Wolves og kan nu ende i Dortmund:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/8 ... -dortmund/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » søndag, 19. aug, 2018 23:05

athomsen skrev:
YNWA! skrev:Er jeg den eneste der ikke kan se mandens talent udover han er fysisk stærk? Ved godt han scorede mod Barcelona i den træningskamp. Men hvad har han ellers gjort?
Kan heller ikke se, at han på et tidspunkt skulle komme i nærheden af en startopstilling i LFC.
Det lader til, at Klopp tror på ham, og jeg synes også, at det er tydeligt, at der er enormt meget bold i ham:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/8 ... -dortmund/

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » mandag, 20. aug, 2018 08:32

athomsen skrev:
YNWA! skrev:Er jeg den eneste der ikke kan se mandens talent udover han er fysisk stærk? Ved godt han scorede mod Barcelona i den træningskamp. Men hvad har han ellers gjort?
Kan heller ikke se, at han på et tidspunkt skulle komme i nærheden af en startopstilling i LFC.
Det er sjældent jeg melder ud at jeg ikke tror på en spiller, men han er en af dem.
Jeg har bare ikke set noget der tyder på han kan komme op i det rigtige niveau.

Så jeg tænker at vi har forlænget for at kunne få nogle penge for ham og sælger ham senest til næste sommer.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 20. aug, 2018 09:50

AJJ skrev:Der menes vel blot, at Liverpool bruger Pearce til at få kommunikeret visse ting ud i offentligheden. Ikke så meget anderledes, end når politiske partier bruger journalister. Journalisterne får så en "historie", de kan sælge. Så win win for begge parter. Marionetdukke synes jeg derfor er helt forfejlet...Pearce ved godt, hvad han laver.

Og nej, det var jo ikke Pearce, der prisfastsatte. Han refererede jo blot, hvad kilderne havde fortalt ham.
Den udlægning er jeg til gengæld helt enig i, og via Pearce og andre journalister kan Liverpool gøre slagsprocessen lettere ved at kommunikere ud, hvor prisen starter, hvem vi vil sælge og hvem, vil vi evt. vil leje ud.
Det bør gøre, at vi kan spare tid og ressourcer ved, at vi så forhåbentlig hurtigt kan sortere de seriøse henvendelser fra. Det er nok også smartest på den lange bane at holde fast i udgangsprisen, hvor der forhandles fra fremfor at tage imod et helt skrabet tilbud, selvom det fx kunne give mening med Markovic, men dermed fortæller du også de andre klubber, at vi kan presses til at sælge til scrappriser, og så skal vi forholde os til sådanne bud fremadrettet.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 20. aug, 2018 13:02

ilusio skrev: Så jeg tænker at vi har forlænget for at kunne få nogle penge for ham og sælger ham senest til næste sommer.
Men hvis vi ikke tror på ham så vil vi forvente at han flopper i Berlin og dermed gør sig mindre attraktiv og sværere at sælge :dontknow: ?

Jeg syntes ikke vi har set nok til ham til at dømme den ene eller den anden vej, jeg skulle nok have fulgt Cardiff i foråret.

Det kan også være at LFC, ligesom os, er usikre og forsøger at træde vande imens de venter på at Grujic springer ud som en god spille eller det står helt klart at han ikke bliver god nok.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » mandag, 20. aug, 2018 14:25

Eller også gør vi som Chelsea (omend i meget mindre målestock) hvor vi henter 10 unge spillere, lejer dem alle ud og enten får vi en billig god spiller tilbage der kan hoppe ind på førsteholdet, eller også kan vi sælge dem med en god fortjeneste. Dette frigiver (også ift. FFP) midler til at købe de "rigtige" stjerner.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af sjampen » mandag, 20. aug, 2018 14:44

ilusio skrev:Eller også gør vi som Chelsea (omend i meget mindre målestock) hvor vi henter 10 unge spillere, lejer dem alle ud og enten får vi en billig god spiller tilbage der kan hoppe ind på førsteholdet, eller også kan vi sælge dem med en god fortjeneste. Dette frigiver (også ift. FFP) midler til at købe de "rigtige" stjerner.
Jeg synes der er en ganske vigtig forskel i forhold til hvad Chelsea ofte gør, nemlig at vi rent faktisk giver spillerene chancen. Det hører jo med til Chelseas historie, at alle deres unge spillere jo stort set ved at de ikke kommer i nærheden af førsteholdstruppen og endda er i deres egen træningsgruppe, selv i pre-season.

Jeg synes i hvert fald at vi giver chancen for nogle af de yngre spillere, til at erobre deres plads i truppen. Det er jo ikke fordi Grujic, Origi etc. er blevet sendt til selvtræning og bare venter på et lånetilbud. De har jo været en del af opstarten. Det er jo så bare skidt at de ikke har erobret en plads. Men altså, Origi har trods alt spillet 50 kampe for os. Nogle af vores helt unge kantespillere, har jo også indgået i forberedelserne, men var bare ikke klar. Den eneste spiller vi vel konsekvent har lejet ud uden nogen overvejelser er vel Allan, og sker jo som følge af hans manglende arbejdstilladelse.

Vi er ikke perfekte, men Chelsea lånearme er vi alligevel langt fra i mine øjne.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » mandag, 20. aug, 2018 14:52

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:https://www.liverpoolfc.com/news/first- ... oan-hertha
Marko Grujic has signed a new contract with Liverpool and joined Hertha BSC on a season-long loan deal, subject to international clearance.
Bundesligaen er ikke et dårligt sted at udvikle sig
Det gjorde ikke Origi meget godt.
Næ. Men derfor kan det vel sagtens være et fint sted at sende spillere ud for at få dem testet. Og er de ikke stærke nok til en mindre klub i Bundesligaen, så er de vel slet ikke aktuelle for os, med mindre deres manager er en blød hat.
Kloppite

Besvar