Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Transfer nyt (LFC)

Forumregler

HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.

Side 1 af 12 [ 177 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste

Forfatter besked

Geografisk sted: København

Alder: 42
Med stærkere og stærkere rygter i forhold til Salah, så synes jeg, at det er på plads med en decideret tråd til at debattere Salah og hans kvaliteter og eventuelle mangler.

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/li ... ndt-salah/

I mine øjne, så ligner han et rigtigt stærkt indkøb. Han har ekstrem fart, hvilket vi virkelig har brug for. Især når Mané er ude. Vurderet ud fra stats har han også et godt øje for både mål og medspillere for en kantspiller. Jeg har personligt godt kunne lide det jeg har set fra ham, men jeg må også indrømme, at jeg ikke har fulgt ham tæt.

Nu skal man ikke tage sorgerne på forskud, men det er til gengæld lidt en bét, at vi ved et AFCON kan stå med to vigtige spillere ud. Kan dog ikke huske, om AFCON kun spilles hvert fjerde år, for så er det så langt ude i fremtiden, at det ingen betydning har.

Brugeravatar

Geografisk sted: Brønshøj
Ja, der nævnes en pris på £43 M. hvilket er mange penge, og jeg tror ikke vi køber ham til bænken. Spørgsmålet er så, hvem som ryger på bænken i stedet. Jeg tror Firmino er i farezonen. Eller måske stiller vi op i en helt anden formation end 4-3-3. En formation, hvor COu rykkes tilbage, så vi kan stille med Firmino, Salah og Mane i front. En hurtig offensiv, men langt fra en træfsikker offensiv.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Salah virker vel som noget af det bedste, vi kan opnå. Hurtig, venstrebenet med god målnæse. Det vil være et stærkt køb.

Hr. Drejer skrev:
Ja, der nævnes en pris på £43 M. hvilket er mange penge, og jeg tror ikke vi køber ham til bænken. Spørgsmålet er så, hvem som ryger på bænken i stedet. Jeg tror Firmino er i farezonen. Eller måske stiller vi op i en helt anden formation end 4-3-3. En formation, hvor COu rykkes tilbage, så vi kan stille med Firmino, Salah og Mane i front. En hurtig offensiv, men langt fra en træfsikker offensiv.

Måske ryger Lallana lidt tilbage i hierakiet. Mané på venstrekant, Salah på højre og Firmino som angriber. Henderson/Keita, Coutinho og Can bag dem.

Alder: 42
Jeg tror, at vi kommer til at rotere mere. Et indkøb af Salah vil betyde, at Coutinho, Lallana og Mané kan sidde over i cirka hver 4. kamp, hvilket godt kan blive nødvendigt, hvis vi skal kæmpe på flere fronter.

Brugeravatar

Jeg har set en del til Roma i år, fordi jeg synes at italiensk fodbold bliver mere og mere interessant. Specielt Napoli er spændende, synes jeg.
Jeg vil virkelig mene, at det ville være en kæmpe gevinst. Han spiller med et enormt flow og han er virkelig, virkelig hurtig. Han er med afstand blevet en langt bedre spiller end han var i Chelsea.

Geografisk sted: København SV

Alder: 26
Lallana...Henderson...Coutinho
Mané........Firmino.......Salah

Det kunne godt blive giftigt mod de små hold. Mod de større hold kan vi så få Gini eller Can ind på midtbanen.

Umiddelbart er Salah bedre i højre side, men spillerne kan vel bevæge sig rundt. Det ville måske heller ikke gøre noget med en venstrebenet kant, hvis Milner stadig skal spille VB.

Jeg har før skrevet herinde, at jeg ikke er fan af Salah, og det vil jeg fastholde. Det er indiskutabelt, at han har stor fart, men jeg synes, han har tekniske mangler, der begrænser ham. Lidt ligesom Markovic, og meget modsat Mané.

Jeg ser ham ganske enkelt ikke passe ret godt til PL, og her er det vel klart, at hans ophold i Chelsea også skræmmer lidt, selvom jeg godt ved, han har udviklet sig siden.

Jeg ser os stadig hellere gå efter Douglas Costa. :)

Alder: 41
Jeg synes også, der var lidt Rommedahl over ham i Basel/Chelsea-tiden - men er han ikke blevet bedre teknisk?

Bestyrelsesmedlem

Alder: 30
Twitter: https://twitter.com/Callesen87
AJ skrev:

Det kunne godt blive giftigt mod de små hold. Mod de større hold kan vi så få Gini eller Can ind på midtbanen.

Umiddelbart er Salah bedre i højre side, men spillerne kan vel bevæge sig rundt. Det ville måske heller ikke gøre noget med en venstrebenet kant, hvis Milner stadig skal spille VB.

Vel ikke utænkeligt vi også smider en plovmand efter en angriber og så ryger Firmino ud på bænken.

Callesen skrev:
AJ skrev:

Vel ikke utænkeligt vi også smider en plovmand efter en angriber og så ryger Firmino ud på bænken.

Og så er det heller ikke utænkeligt, at vi investerer i en central midt, og så må Salah ud på bænken.

Jeg tror i øvrigt ikke, at vi skal lægge os så meget fast på, hvem der står til at starte inde og ude. Vi skal forhåbentlig spille i CL, og der vil derfor komme meget rotation på holdet. Der handler det om at have en stor gruppe kvalitetsspillere, så vi ikke ender med at slide os selv op.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro

Alder: 33
Der ligger, som sædvanlig, et hav af kompilations på youtube med Salah. Dem der viser ham fra denne sæson, viser altså en teknisk stærk spiller, som er god til at indgå i småspil og som samtidig er vanvittig hurtig. Han ligner en meget komplet spiller, selvom han jo stadig "kun" er 24. En af hans spidskompetencer og en ting vi ofte mangler mod de små hold, er hurtige spillere der kan løbe bagom forsvaret.

Jeg mener, at det vil være et rigtigt stærkt køb.

Mads T. skrev:
Der ligger, som sædvanlig, et hav af kompilations på youtube med Salah. Dem der viser ham fra denne sæson, viser altså en teknisk stærk spiller, som er god til at indgå i småspil og som samtidig er vanvittig hurtig. Han ligner en meget komplet spiller, selvom han jo stadig "kun" er 24. En af hans spidskompetencer og en ting vi ofte mangler mod de små hold, er hurtige spillere der kan løbe bagom forsvaret.

Jeg mener, at det vil være et rigtigt stærkt køb.

Når jeg så kigger på de highlights-videoer sidder jeg stadig tilbage med det billede, jeg har af ham. Hurtig, teknisk begrænset, og ikke en komplet spiller.

Geografisk sted: København SV

Alder: 26
Hvordan kommer du frem til, at han er teknisk begrænset? Du må gerne vise de videoer, hvor det fremgår.

Brugeravatar

Alder: 38
Salah har mange attraktive kompetencer og derfor velkommen i rødt. Også selvom han en gang har givet klubben en kurv!

Hvilke andre spillere er i samme klasse?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 12 [ 177 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste

Boardindeks » Fodbold » Transfer nyt (LFC)