Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Transfer nyt (LFC)

Forumregler

HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.

Side 3 af 32 [ 467 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32  Næste

Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: 8700 Horsens

Alder: 21
Jesper skrev:
Klopp har vist både udtalt noget for nyligt om, at det ville have været dejligt hvis man havde de 3 i front og Coutinho som 8er og i en anden forbindelse har han udtalt at vi skal have alternativer på midten efter Coutinho forlod os.
Det tolker jeg som om, at han tænkes ind som en 8er eller som en venstre angriber, der på Coutinho-agtig vis søger ind i banen og ikke er en klassisk fløj.
Begge dele kan han plus han som Coutinho er målfarlig og har et godt spark.
Jeg synes den her handel giver voldsom meget mening.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Tror ikke det ville give mening at smide ham på venstrefløj fordi han skal gå ind i banen for at skyde. Han er venstrebenet. Tror han kommer til at være på 8’eren, og i de kampe hvor vi skal dominere så på 10’eren. 4-3-3 i kampe vi får det svært. Så kører vi muligvis med 4-2-3-1 i kampene hvor vi er favoritter.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Med alle de skriverier, der er fra alle steder, så regner jeg næsten denne handel for sikker, og jeg tror, at Fekir og Naby Keita vil give os et kæmpe boost offensivt og særligt for Keita's vedkommende i presspillet.
Deres ankomst vil stille mig meget tilfreds med transfervinduet, og alle andre tilgange vil bare være krymmel :D

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Niels K skrev:
Med alle de skriverier, der er fra alle steder, så regner jeg næsten denne handel for sikker, og jeg tror, at Fekir og Naby Keita vil give os et kæmpe boost offensivt og særligt for Keita's vedkommende i presspillet.
Deres ankomst vil stille mig meget tilfreds med transfervinduet, og alle andre tilgange vil bare være krymmel :D

Det tror jeg også de vil kunne.

Det bliver spændende at se hvor Fekir lander i forhold til stærkeste 11.

Men bare at tage Salah ud og få en 100 % frisk Fekir ind vil altså forberede vores defensiv de sidste 10-15 minutter af en kamp markant.

Og han vil jo også få mange muligheder for at starte inde i PL, CL og Cups

Brugeravatar

YNWA! skrev:
Jesper skrev:
Klopp har vist både udtalt noget for nyligt om, at det ville have været dejligt hvis man havde de 3 i front og Coutinho som 8er og i en anden forbindelse har han udtalt at vi skal have alternativer på midten efter Coutinho forlod os.
Det tolker jeg som om, at han tænkes ind som en 8er eller som en venstre angriber, der på Coutinho-agtig vis søger ind i banen og ikke er en klassisk fløj.
Begge dele kan han plus han som Coutinho er målfarlig og har et godt spark.
Jeg synes den her handel giver voldsom meget mening.

Tror ikke det ville give mening at smide ham på venstrefløj fordi han skal gå ind i banen for at skyde. Han er venstrebenet. Tror han kommer til at være på 8’eren, og i de kampe hvor vi skal dominere så på 10’eren. 4-3-3 i kampe vi får det svært. Så kører vi muligvis med 4-2-3-1 i kampene hvor vi er favoritter.
Jeg ved godt han er venstre benet, men som systemet er nu, så er Salah solid på højre fløj og Mane er efter mening også bedre der.
Derfor vil han formationsmæsssigt rent defensivt spille i venstre side, mens han angrebsmæssigt vil trække ind i banen som en slags hængende angriber/8er.
Jeg tror dog at det er mere sandsynligt, at Klopp i flere kampe vil forsøge med en 4-4-2 i en diamant eller en mere klassisk 4-2-3-1.

Geografisk sted: København SV

Alder: 27
Fekir må i udgangspunktet være tiltænkt en plads som venstre 8'er/10'er. Jeg kan ikke se, at han decideret skulle være tiltænkt en rolle til kanten, hvor Ox er mere oplagt efter min mening. Men til gengæld behøver vi måske ikke at hente egentlige reserver til Mané og Salah, da vi i Fekir og Ox har to midtbanespillere, der kan vikariere derude.

AJ skrev:
Fekir må i udgangspunktet være tiltænkt en plads som venstre 8'er/10'er. Jeg kan ikke se, at han decideret skulle være tiltænkt en rolle til kanten, hvor Ox er mere oplagt efter min mening. Men til gengæld behøver vi måske ikke at hente egentlige reserver til Mané og Salah, da vi i Fekir og Ox har to midtbanespillere, der kan vikariere derude.

Jeg tænker at Fekir kan være god på kanten fordi han er så målfarlig, hvilket Oxlade lidt mangler, selvom han har forbedret sig. Til gengæld er Oxlade hurtig som bar pokker.

Jeg tænker at i kampe imod de parkerede busser er Fekir som den ene 8'er/10'er oplagt. Men Jeg tror ikke vi slår Man City, Spurs og de der klubber med Fekir på midtbanen. Måske han overtager Coutinho's rolle på holdet mere eller mindre 1:1(selvom jeg hårdnakket har sagt at det ikke kan lade sig gøre).
Altså være det offensive valg på den ene midtbaneplads og samtiddig også kunne spille på kanten på en anden måde end Salah/Mané.

Geografisk sted: København SV

Alder: 27
Vores problemer mod delvis City i slutningen af 2. halvleg på Anfield, hvor de næsten henter vores 4-1-føring, og især 2-2 kampen mod Spurs skyldtes nærmere mangel på færdigheder med bolden fra vores midtbane, hvilket satte os under pres. Vi skal netop turde at spille noget mere. Ret beset har vi jo ikke været gode mod topholdene i denne sæson med blot to sejre, fire uafgjorte og fire nederlag i 10 kampe.

AJ skrev:
Vores problemer mod delvis City i slutningen af 2. halvleg på Anfield, hvor de næsten henter vores 4-1-føring, og især 2-2 kampen mod Spurs skyldtes nærmere mangel på færdigheder med bolden fra vores midtbane, hvilket satte os under pres. Vi skal netop turde at spille noget mere. Ret beset har vi jo ikke været gode mod topholdene i denne sæson med blot to sejre, fire uafgjorte og fire nederlag i 10 kampe.

Det er jo et samspil af det hele. Det er rigtigt nok at når vi har tre arbejdsheste på midten så er teknikken det første der ryger når trætheden melder sig, men det handler nogle gange også om at Salah og Mané og til dels Firmino er så nemme at fodre fordi de kan løbe skæve bolde op og tager gerne duellerne med backsne.

Når så Lallana eller Ings ryger ud på kanten eller en træt Oxlade, så mangler midtbanen den ene af to oplagte afleveringsmuligheder.

Nej vi har ikke gjort det godt imod top 6 hold generelt, selvom vores statistik imod City endte meget god, hvis vi har CL med i ligningen, men det er også en halv sandhed.

Men jeg kender ikke Fekir godt nok til at vide om han i virkeligheden er den franske Lallana, men jeg kender ham godt nok til at vide at han er en trussel imod modstanderens mål og det er det vi mangler når salah eller Firmino er ude.

Men ja midtbanen har også sine mangler, hvis nu der kom en bedre teknikker ind kunne de to andre sikkert fokusere mere defensivt og det ville måske kunne gøre midtbanen bedre offensivt og defensivt på samme tid(ren magi i know). Men jeg er ikke helt solgt på at Fekir er den spiller, men jeg kender ham ikke godt nok til at ville indgå væddemål. Dog kender jeg LFC og Klopp og vil sige at den slags penge som vi snakker om peger mere i retningen af 3-mandsangrebet end midtbanen. Eller en hybrid løsning som Coutinho var.

Jeg tror Fekir fra starten af vil være tiltænkt to pladser enten:
A) centerforward og højrekant
eller
B) højrekant og den mest offensive midtbane.
eller
C) Centerforward og offensiv midt

og så må han ellers selv bevise sit værd og om han kan tage en af de to pladser og gøre til sin egen. Jeg tror mest på A, men alt er åbent.

Brugeravatar

Fekir har forresten lige scoret til 2-0 mod Irland. Den kan ses på TV3 maxx.

Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 39
Salah, Mane, Fekir til at deles om de 2 fløje. Skal vi ikke lægge den "død" der? :)

Centralt på midten har vi nu:
Gini, Hendo, Milner, AOC, Keita, Fabinho.

Jeg tror ikke vi skal have flere ind centralt ;)

ilusio skrev:
Salah, Mane, Fekir til at deles om de 2 fløje. Skal vi ikke lægge den "død" der? :)

Jeg ved ikke om vi ser på en Ceballos, Meyer, Ziyech eller Maddison type. en ung kreativ offensivmidt-midtmidt der kan skoles til at overtage for Lallana og true Oxlades plads i start 11’eren.

Men det er næppe top prioritet.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar

ilusio skrev:

Det kunne jeg godt tænke mig. I min verden har vi kun en 9er. Ings, Solanke og Sturridge er ikke gode nok. Derfor så jeg meget gerne vi havde et alternativ der.

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
Filos of Isk skrev:
ilusio skrev:

Jeg ved ikke om vi ser på en Ceballos, Meyer, Ziyech eller Maddison type. en ung kreativ offensivmidt-midtmidt der kan skoles til at overtage for Lallana og true Oxlades plads i start 11’eren.

Meyer skal til Hoffenheim

Emmy skrev:
Filos of Isk skrev:
ilusio skrev:

Meyer skal til Hoffenheim

Moving Up in The World :D

Den havde jeg ikke fanget. Men nok fornuftigt af ham at han ikke tager det helt store skridt endnu. Han risikerer kun at få en chance i en topklub.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 3 af 32 [ 467 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32  Næste

Boardindeks » Fodbold » Transfer nyt (LFC)