Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Transfer nyt (LFC)

Forumregler

HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.

Side 4 af 24 [ 358 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Næste

Forfatter besked

Geografisk sted: København SV

Alder: 27
Emmy skrev:
Meyer skal til Hoffenheim

Er det bekræftet?

Den havde jeg ikke set komme, men han får da lov til at spille CL hos dem.

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
AJ skrev:
Emmy skrev:
Meyer skal til Hoffenheim

Er det bekræftet?

Den havde jeg ikke set komme, men han får da lov til at spille CL hos dem.

Det er jeg ret sikker på. Skal prøve at finde et link når tiden tillader det.

Geografisk sted: København

Alder: 43
Tvivler pludselig på, at Fekir bliver signet på denne side af VM. Det lugter af, at Lyon vil spille hardball - hvilket er fair nok.

Spørgsmålet er, om vi orker/tillader en "transfer-saga" på en så vigtig position (vi har virkelig brug for endnu en offensiv/kreativ/målfarlig spiller), eller om vi enten byder det så meget op, at den kan lukkes før VM, eller alternativt går videre til næste target.

Fekir eller ej, så er det virkelig rart med en sommer, hvor der bygges på noget fantastisk i stedet for at reparere noget, der var fantastisk. Lidt ligesom sidste sommer, hvor vi bare ikke havde held med at gennemføre alle vores transfers, og Coutinho-sagen samtidig ødelagde lidt af opfattelsen af vinduet.

texy skrev:
Tvivler pludselig på, at Fekir bliver signet på denne side af VM. Det lugter af, at Lyon vil spille hardball - hvilket er fair nok.

Spørgsmålet er, om vi orker/tillader en "transfer-saga" på en så vigtig position (vi har virkelig brug for endnu en offensiv/kreativ/målfarlig spiller), eller om vi enten byder det så meget op, at den kan lukkes før VM, eller alternativt går videre til næste target.

Fekir eller ej, så er det virkelig rart med en sommer, hvor der bygges på noget fantastisk i stedet for at reparere noget, der var fantastisk. Lidt ligesom sidste sommer, hvor vi bare ikke havde held med at gennemføre alle vores transfers, og Coutinho-sagen samtidig ødelagde lidt af opfattelsen af vinduet.

Der render også en Hakim Ziyech i Ajax. Han kunne også være et bud, hvis Fekir mislykkes.

Brugeravatar

Geografisk sted: 8700 Horsens

Alder: 21

En helt ny midtbane med Fabinho, Keita og Fekir lyder voldsomt!

Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Alder: 42
YNWA! skrev:

En helt ny midtbane lyder voldsomt!

Men i den grad tiltrængt, jøsses jeg hår hele tiden håbet på en ganske ny midt, men har ikke turde håbe Klopp så det samme som mig, nu er der allerede bekræftet Fabinho derudover kommer Keita, jeg er lykkelig bare for nyt blod fra de 2, og dog......... mer´vil ha´mer´ :headbang:

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
YNWA! skrev:

Jeg er ikke overbevist om at Fekir skal spille på midten når/hvis han kommer, derimod tror jeg han bliver det klasse alternativ til de tre forreste som vi har manglet siden Coutinho smuttede, og da Coutinho havde "rygproblemer".

Jeg er spændt på at se hvor hurtigt det kommer til at spille for midtbanen, det er super vigtigt at have Keita og Fabinho på plads med det samme så de kan falde hurtigt til. Men det kan jo godt koste på resultat siden at skulle spille to eller tre nye ind i samme kæde i start 11'eren.

Men lad os nu se, jeg er slet ikke sikker ang. Fekir han kunne vel godt blive en mere målfarlig udgave af Lallana(fra 16/17) :dontknow:

Filos of Isk skrev:
YNWA! skrev:

Jeg er ikke overbevist om at Fekir skal spille på midten når/hvis han kommer, derimod tror jeg han bliver det klasse alternativ til de tre forreste som vi har manglet siden Coutinho smuttede, og da Coutinho havde "rygproblemer".

Jeg er spændt på at se hvor hurtigt det kommer til at spille for midtbanen, det er super vigtigt at have Keita og Fabinho på plads med det samme så de kan falde hurtigt til. Men det kan jo godt koste på resultat siden at skulle spille to eller tre nye ind i samme kæde i start 11'eren.

Men lad os nu se, jeg er slet ikke sikker ang. Fekir han kunne vel godt blive en mere målfarlig udgave af Lallana(fra 16/17) :dontknow:

Han kommer til at spille under Firmino
Men Firmino trækker jo ned i banen og laver løb til siden så der bliver plads til at Fekir kan komme ind og score lige som salah og mane.

Det bliver sådan her ca.
Billede

Brugeravatar

Men de pålidelige journalister skriver han er Coutinho erstatningen. Coutinho spillede jo ret beset på midten fra august til januar. Derfor tror jeg han skal spille på midten ala Coutinho gjorde.

YNWA! skrev:
Men de pålidelige journalister skriver han er Coutinho erstatningen. Coutinho spillede jo ret beset på midten fra august til januar. Derfor tror jeg han skal spille på midten ala Coutinho gjorde.

Nogle gange, men han spillede også Mané's plads en god del af tiden. 8 AM og 6 LW i PL på en hurtig transfermarkt optælling. Det er nogenlunde halvt af hver. Coutinho spillede til gengæld fløj næsten hele sidste sæson.

Coutinho erstatning kan jo betyde mange ting, det kan betyde at han spiller de samme pladser eller at han skal udfylde det hul der er efter Coutinho fordi vi ikke har haft alternativer til især Mané og Salah.

"Coutinho erstatning" er også en god måde at gøre overskriften mere sexet.

Jeg tænker også at hvis vi skulle hente en offensiv midt, ville vi så ikke finde en med flere assists og så måske lidt færre mål?
og når nu vi spiller 4-3-3 med to offensive 8'ere, så ville vi måske finde en mere robust 10'er, f.eks. Ziyech?

Wormie skrev:
Han kommer til at spille under Firmino
Men Firmino trækker jo ned i banen og laver løb til siden så der bliver plads til at Fekir kan komme ind og score lige som salah og mane.

Det bliver sådan her ca.
Billede

Den har jeg lidt svært ved at se, ok nogle gange imod Burnley's parkerede bus måske, men enten vil en 4-2-3-1 trække Salah længere ned i banen for at beskytte backerne eller også vil backerne blive isoleret og løbet over ende.

Brugeravatar

Filos of Isk skrev:
YNWA! skrev:

Nogle gange, men han spillede også Mané's plads en god del af tiden. 8 AM og 6 LW i PL på en hurtig transfermarkt optælling. Det er nogenlunde halvt af hver. Coutinho spillede til gengæld fløj næsten hele sidste sæson.

Coutinho erstatning kan jo betyde mange ting, det kan betyde at han spiller de samme pladser eller at han skal udfylde det hul der er efter Coutinho fordi vi ikke har haft alternativer til især Mané og Salah.

"Coutinho erstatning" er også en god måde at gøre overskriften mere sexet.

Jeg tænker også at hvis vi skulle hente en offensiv midt, ville vi så ikke finde en med flere assists og så måske lidt færre mål?
og når nu vi spiller 4-3-3 med to offensive 8'ere, så ville vi måske finde en mere robust 10'er, f.eks. Ziyech?

Men det var jo på grund af skader og karantæne at Coutinho spillede på Mane’s fløj.

Fekir har lavet 23 mål og 8 assist i alle turneringer i denne sæson, det er sgu glimrende for en offensiv midt imo. Og en mere robust 10’er? Har du set manden, han er satme robust :lol:

Geografisk sted: København

Alder: 43
Nu er Fekir jo ikke engang købt endnu, så det er måske lidt for tidligt, at tildele ham en fast plads i startelveren. Men lad os da bare fortsætte debatten i håb om, at vi ender med at købe ham.

Jeg ser ikke Fekir som fast starter. Men jeg ser heller ikke Mané, Firmino og Salah som faste startere. Jeg ser dem alle sammen som spillere, der vil få et hav af starter, men også vil blive roteret.

Der vil formentlig være nogle få kampe, hvor Klopp vil spille med sin nye "Fab Four", som Wormie foreslår, såfremt vi henter Fekir. Men jeg forestiller mig slet ikke, at det vil ske ofte. Midtbanen kan sagtens i mange kampe hedde: Fabinho, Keita og Hendo. Jeg vil blive uhyre overrasket, hvis Hendo ikke starter næsten lige så mange kampe, som han har gjort i år.

Ellers må vi hellere få flyttet armbåndet over på VVD hurtigst muligt.

Hvis vi får gjort truppen stærk nok i bredden, vil der ikke være en defineret førstekæde. Det vil afhænge af modstanderen, og måske også af hvorvidt vi spiller ude eller hjemme.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Vi må heller ikke glemme Oxlade, når han bliver klar. Ellers spillede Fekir godt mod Irlands parkerede busser, hvor han smed nogle skarpe hjørnespark afsted, hvor den ene blev til en assist, og så scorede han selv, selvom målmanden nok burde have gjort det bedre.

Ifølge Paul Joyce er Fekir og Alisson de næste targets:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/5 ... edmaalene/

Det lyder som et temmelig solidt transfervindue, hvis vi ender med at hente Fabinho, Fekir og Alisson, når vi samtidig har sikret os Naby Keita.

Geografisk sted: Viborg

Alder: 49
Niels K skrev:
Vi må heller ikke glemme Oxlade, når han bliver klar. Ellers spillede Fekir godt mod Irlands parkerede busser, hvor han smed nogle skarpe hjørnespark afsted, hvor den ene blev til en assist, og så scorede han selv, selvom målmanden nok burde have gjort det bedre.

Ifølge Paul Joyce er Fekir og Alisson de næste targets:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/5 ... edmaalene/

Det lyder som et temmelig solidt transfervindue, hvis vi ender med at hente Fabinho, Fekir og Alisson, når vi samtidig har sikret os Naby Keita.

Skal dee hentes gardering til angrebet

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 4 af 24 [ 358 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Næste

Boardindeks » Fodbold » Transfer nyt (LFC)