Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Transfer nyt (LFC)

Forumregler

HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.

Side 3 af 10 [ 142 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Næste

Forfatter besked
Brugeravatar

Alder: 38
Kelly skrev:
Hent Donnarumma og Buffon. Buffon er fri. Lej Karius ud og Ward, sælg resten. Karius kommer tilbage til klubben.

?

no clue who the fuck Terra - Brazil is. nok en and!

her er deres site: https://www.terra.com.br/amp/esportes/f ... ssion=true

Brugeravatar

Alder: 38
Wormie skrev:

no clue who the fuck Terra - Brazil is. nok en and!

her er deres site: https://www.terra.com.br/amp/esportes/f ... ssion=true

Liverpool.no bruger historien.

De gode målmænd virker enormt dyre denne sommer.. mon ikke Karius får chancen igen i kommende sæson.

Geografisk sted: Brønshøj
Oomph242 skrev:
De gode målmænd virker enormt dyre denne sommer.. mon ikke Karius får chancen igen i kommende sæson.

Det må vi så sandelig ikke håbe.

https://tomkinstimes.com/wp-content/upl ... /06/GK.png

Lidt stats til målmands debatten...-:)

Der er stadivæk plads til forbedringer, selvom en del af tallene er begyndt at se possitive ud.

Geografisk sted: Frederiksberg

Alder: 28
Rui Patricio som muligvis er fri kan være en markant signing.

Geografisk sted: Viborg

Alder: 49
YNWA96 skrev:
https://tomkinstimes.com/wp-content/uploads/2018/06/GK.png

Lidt stats til målmands debatten...-:)

Der er stadivæk plads til forbedringer, selvom en del af tallene er begyndt at se possitive ud.

Ham der står i burnly har gjort der godt

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
Hvis ikke vi kan få fingrene i en top klasse målmand så kører vi videre med Karius. Ingen af de nævnte er en forbedring.

Emmy skrev:
Hvis ikke vi kan få fingrene i en top klasse målmand så kører vi videre med Karius. Ingen af de nævnte er en forbedring.

Ikke enig. Jeg mener de fleste der er nævnt er KLARE forstærkeringer. Men det er naturligt at ville have verdens bedste eller en i top 3. Det får vi bare ikke.

Jeg forstår ikke vi pludselig piver over prisen for en målmand, er £70-80m, efter vi lige har købt Van Dijk og gjort ham til verdens dyreste forsvar. Et køb der vel isoleret set har forbedret os som hold ganske betragteligt.

En målmand kan redde mindst ligeså mange point som Van Dijk, er mindre tilbøjlig til skader, og har typisk en karierre som er 3-5 år længere end markspillerne.

Så få penge op af lommen og køb den målmand. Vi vinder ikke mesterskabet med Karius eller Migs.

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 39
Personligt synes jeg vi skal smide pengene HVIS vi kan få det man kan kalde en top målmand. Altså en der virkelig gør en forskel over en sæson.

Vil eller kan vi ikke få en af dem, så behold Karius og Ward. Bortset fra finalen har Karius stået udemærket, og der er ingen grund til at tro at andre udemærkede målmænd vil gøre det bedre.
Karius har også gode muligheder for at udvikle sig, så hans niveau kan også sagtens stige.

Ward må også gerne få chancen nogle gange så vi kan vurdere om han reelt har potentialet.

ilusio skrev:
Personligt synes jeg vi skal smide pengene HVIS vi kan få det man kan kalde en top målmand. Altså en der virkelig gør en forskel over en sæson.

Vil eller kan vi ikke få en af dem, så behold Karius og Ward. Bortset fra finalen har Karius stået udemærket, og der er ingen grund til at tro at andre udemærkede målmænd vil gøre det bedre.
Karius har også gode muligheder for at udvikle sig, så hans niveau kan også sagtens stige.

Ward må også gerne få chancen nogle gange så vi kan vurdere om han reelt har potentialet.

Jeg er ikke enig. Karius og Ward er så langt nede "fagligt" at mindre end en top 3 målmand i verden vil forstærke os klart. Selv Kasper vil forstærke og betydeligt. Bernd Leno er meget talentfuld og jeg synes han ville være fin for Liverpool. Eller kig mod Milan. Hvad med Buffon i to år. Alle disse vil forstærkes os meget.

Brugeravatar

Geografisk sted: Hinnerup
Vi har været rygtet til et hav af målmænd og det er vel ikke så underligt, efter at vores problemer på den plads har været både drøftet og udstillet mange gange.

Nedenstående er dem jeg lige kan huske:

Allison (formentlig for dyr, hvilket gør vi trækker os)
Buffon (kortidsløsning som ikke synes at være i spil mere)
Donnaruma (nævnt on/off nogle gange, ung men jeg tror ikke helt han er Klopps ønskespiller)
Pope (jeg siger nej tak, men tror godt det kunne ende med ham)
Butland (jeg siger også nej tak her, kunne måske ende med ham)
Leno (spændende, men rygter har ikke været massive hvilket vel betyder vores interesse ikke rigtigt er der. Arsenal skulle efter signe også være tæt på)
Cillesen (resverve, frikøb på 60 kan måske fåes billigere, virker som en god målmand de gange jeg har set ham)

Så udfra ovenstående gætter jeg på Pope og Karius efter sommerferien og så må vi se hvem der er bedst.

Personligt så jeg gerne Buffon i et år eller Leno/Cillesen.

richs skrev:
Vi har været rygtet til et hav af målmænd og det er vel ikke så underligt, efter at vores problemer på den plads har været både drøftet og udstillet mange gange.

Nedenstående er dem jeg lige kan huske:

Allison (formentlig for dyr, hvilket gør vi trækker os)
Buffon (kortidsløsning som ikke synes at være i spil mere)
Donnaruma (nævnt on/off nogle gange, ung men jeg tror ikke helt han er Klopps ønskespiller)
Pope (jeg siger nej tak, men tror godt det kunne ende med ham)
Butland (jeg siger også nej tak her, kunne måske ende med ham)
Leno (spændende, men rygter har ikke været massive hvilket vel betyder vores interesse ikke rigtigt er der. Arsenal skulle efter signe også være tæt på)
Cillesen (resverve, frikøb på 60 kan måske fåes billigere, virker som en god målmand de gange jeg har set ham)

Så udfra ovenstående gætter jeg på Pope og Karius efter sommerferien og så må vi se hvem der er bedst.

Personligt så jeg gerne Buffon i et år eller Leno/Cillesen.

Leno vil være min klare foretrukne. Jeg synes han er klasse. Og vil være en stor forstærkning.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 3 af 10 [ 142 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Næste

Boardindeks » Fodbold » Transfer nyt (LFC)