Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Transfer nyt (LFC)

Forumregler

HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.

Side 4 af 10 [ 142 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Næste

Forfatter besked

Geografisk sted: København

Alder: 43
Kelly skrev:
ilusio skrev:
Personligt synes jeg vi skal smide pengene HVIS vi kan få det man kan kalde en top målmand. Altså en der virkelig gør en forskel over en sæson.

Vil eller kan vi ikke få en af dem, så behold Karius og Ward. Bortset fra finalen har Karius stået udemærket, og der er ingen grund til at tro at andre udemærkede målmænd vil gøre det bedre.
Karius har også gode muligheder for at udvikle sig, så hans niveau kan også sagtens stige.

Ward må også gerne få chancen nogle gange så vi kan vurdere om han reelt har potentialet.

Jeg er ikke enig. Karius og Ward er så langt nede "fagligt" at mindre end en top 3 målmand i verden vil forstærke os klart. Selv Kasper vil forstærke og betydeligt. Bernd Leno er meget talentfuld og jeg synes han ville være fin for Liverpool. Eller kig mod Milan. Hvad med Buffon i to år. Alle disse vil forstærkes os meget.

På hvilket grundlag vurderer du, at Ward er så dårligt et alternativ? Personligt var jeg meget imponeret af ham i Huddersfield, som jeg fulgte en del i deres oprykningssæson.

Paradoksalt nok, så udråbes Alisson, som et af de "sikre" navne. Det er altså en målmand, som på trods af status af brasiliansk landsholdsmålmand, kun har en enkelt god sæson i Serie A bag sig. Nick Pope i Burnley har vel reelt mere brugbar erfaring? Men han er selvfølgelig ikke brasilianer og vil sikkert hurtigt blive udråbt som et tåbeligt forslag, fordi dyrt og eksotisk lyder af bedre mulighed for garanteret succes.

Jeg vil personligt hellere have Pope end Alisson. Derudover tænker jeg, at man også vil kunne forhandle en markant bedre pris med Burnley, der trods alt har Tom Heaton klar til at tage over igen.

Geografisk sted: Viborg

Alder: 49
texy skrev:
Kelly skrev:
ilusio skrev:
Personligt synes jeg vi skal smide pengene HVIS vi kan få det man kan kalde en top målmand. Altså en der virkelig gør en forskel over en sæson.

Vil eller kan vi ikke få en af dem, så behold Karius og Ward. Bortset fra finalen har Karius stået udemærket, og der er ingen grund til at tro at andre udemærkede målmænd vil gøre det bedre.
Karius har også gode muligheder for at udvikle sig, så hans niveau kan også sagtens stige.

Ward må også gerne få chancen nogle gange så vi kan vurdere om han reelt har potentialet.

Jeg er ikke enig. Karius og Ward er så langt nede "fagligt" at mindre end en top 3 målmand i verden vil forstærke os klart. Selv Kasper vil forstærke og betydeligt. Bernd Leno er meget talentfuld og jeg synes han ville være fin for Liverpool. Eller kig mod Milan. Hvad med Buffon i to år. Alle disse vil forstærkes os meget.

På hvilket grundlag vurderer du, at Ward er så dårligt et alternativ? Personligt var jeg meget imponeret af ham i Huddersfield, som jeg fulgte en del i deres oprykningssæson.

Paradoksalt nok, så udråbes Alisson, som et af de "sikre" navne. Det er altså en målmand, som på trods af status af brasiliansk landsholdsmålmand, kun har en enkelt god sæson i Serie A bag sig. Nick Pope i Burnley har vel reelt mere brugbar erfaring? Men han er selvfølgelig ikke brasilianer og vil sikkert hurtigt blive udråbt som et tåbeligt forslag, fordi dyrt og eksotisk lyder af bedre mulighed for garanteret succes.

Leno og Pope ville være godt at have. Det er virkelig en klar forstærkning.

Jeg vil personligt hellere have Pope end Alisson. Derudover tænker jeg, at man også vil kunne forhandle en markant bedre pris med Burnley, der trods alt har Tom Heaton klar til at tage over igen.

Leno og Pope ville være et godt makkerpar. Jeg kender ikke Jasper Cillessen

Kelly skrev:
texy skrev:
Kelly skrev:
[quote="ilusio"

n

Måske har Allison kun en go sæson bag sig - men omvendt skal vi vel heller ikke ty til Mourinho standarder, hvor alle køb helst skal have 200kampe på CV'et før han gider dem.

Ederson havde vel heller ikke meget mere end en go sæson bag sig, og han er vel at betragte som blandt de tre bedste målmænd i ligaen - personligt byttede jeg ihvertfald gerne Ederson med hvad vi har. Alisson er også foretrukket på braziliens hold over Ederson så helt ringe kan han ikke være.

Geografisk sted: Brønshøj
Emmy skrev:
Hvis ikke vi kan få fingrene i en top klasse målmand så kører vi videre med Karius. Ingen af de nævnte er en forbedring.

Jeg håber aldrig at se ham i den røde trøje igen. ALDRIG!

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
Hr. Drejer skrev:
Emmy skrev:
Hvis ikke vi kan få fingrene i en top klasse målmand så kører vi videre med Karius. Ingen af de nævnte er en forbedring.

Bare rolig. Han plejer at stå i grønt.

Geografisk sted: Brønshøj
Emmy skrev:
Hr. Drejer skrev:
Emmy skrev:

Bare rolig. Han plejer at stå i grønt.

:lol: got me

Kelly skrev:

Leno og Pope ville være et godt makkerpar. Jeg kender ikke Jasper Cillessen

Vi behøver vel kun at hente en? Ward er i mine øjne fremragende. Og det er vel heller ikke givet, at vi sælger både Mignolet og Karius?

Jeg forstår slet ikke, hvorfor Cillessens navn dukker op. Jeg synes, at han var dårlig både for Ajax og Holland, allerede inden han røg til Barca, hvor han er blevet bænkevarmer. Han er lille og ikke særlig fysisk, og dominerer måske af den årsag sit felt ret dårligt. Han er i mine øjne en dårligere målmand end Karius.

Selvom jeg foretrækker Oblak eller Pope, så vil jeg ikke have et problem med at Karius fortsætter. Jeg føler mig overbevist om, at Klopp sagtens kan få en verdensklassemålmand ud af ham.

Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Alder: 42
texy skrev:
Kelly skrev:

Jeg føler mig overbevist om, at Klopp sagtens kan få en verdensklassemålmand ud af ham.

Kan Klopp nå det på et par måneder, for det er jo "kravet". Ellers er det igen bare 2-6 pladsen vi kæmper om....Jeg tvivler på han kan modne ham, og gøre ham 4-5 år, mere rutineret, og få rystet den CL fadæse af ham. Gad vide hvor mange ville have ham til LFC, hvis han viste LFC klassen i feks, Roma,Watford eller Leverkussen, et gigantisk nul er mit gæt. Jeg brækker mig hvis han er 1. keeper i LFC, når vi rammer 1. runde. Men kan ikke sige jeg vil bliver ret overrasket, hvis det ender sådan. For jeg frygter der kun en håndfuld keepere der er bedre end Karius, efter Klopps mening.

Thommo skrev:
texy skrev:

Jeg føler mig overbevist om, at Klopp sagtens kan få en verdensklassemålmand ud af ham.

Kan Klopp nå det på et par måneder, for det er jo "kravet". Ellers er det igen bare 2-6 pladsen vi kæmper om....Jeg tvivler på han kan modne ham, og gøre ham 4-5 år, mere rutineret, og få rystet den CL fadæse af ham. Gad vide hvor mange ville have ham til LFC, hvis han viste LFC klassen i feks, Roma,Watford eller Leverkussen, et gigantisk nul er mit gæt. Jeg brækker mig hvis han er 1. keeper i LFC, når vi rammer 1. runde. Men kan ikke sige jeg vil bliver ret overrasket, hvis det ender sådan. For jeg frygter der kun en håndfuld keepere der er bedre end Karius, efter Klopps mening.

Manden stod virkelig godt i PL hele 2018 - måske med undtagelse af Man City-kampen. Og han var ikke desto mindre med til at føre os i en CL-finale. Helt galt er det altså ikke, på trods af et black-out af en kamp i finalen.

I mine øjne havde ellers dygtige målmænd som Courtois og Lloris en dårligere sæson. Og lur mig om ikke folk ville være tilfredse, hvis vi hentede en af dem?

Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro

Alder: 34
Thommo skrev:

Måske skulle man lige huske, at han spillede nærmest hele anden halvleg med en hjernerystelse inden man sviner ham fuldstændig til. Men du plejer jo selvfølgelig ikke at holde dig tilbage.

Brugeravatar

Alder: 45
richs skrev:
Vi har været rygtet til et hav af målmænd og det er vel ikke så underligt, efter at vores problemer på den plads har været både drøftet og udstillet mange gange.

Nedenstående er dem jeg lige kan huske:

Allison (formentlig for dyr, hvilket gør vi trækker os)
Buffon (kortidsløsning som ikke synes at være i spil mere)
Donnaruma (nævnt on/off nogle gange, ung men jeg tror ikke helt han er Klopps ønskespiller)
Pope (jeg siger nej tak, men tror godt det kunne ende med ham)
Butland (jeg siger også nej tak her, kunne måske ende med ham)
Leno (spændende, men rygter har ikke været massive hvilket vel betyder vores interesse ikke rigtigt er der. Arsenal skulle efter signe også være tæt på)
Cillesen (resverve, frikøb på 60 kan måske fåes billigere, virker som en god målmand de gange jeg har set ham)

Så udfra ovenstående gætter jeg på Pope og Karius efter sommerferien og så må vi se hvem der er bedst.

Personligt så jeg gerne Buffon i et år eller Leno/Cillesen.

Du har glemt Oblak som er ham jeg håber at vi smider de 88£ før skum køber når de har solgt De Gea til real madrid.

Brugeravatar

Geografisk sted: Hinnerup
Valdemax skrev:
richs skrev:
Vi har været rygtet til et hav af målmænd og det er vel ikke så underligt, efter at vores problemer på den plads har været både drøftet og udstillet mange gange.

Nedenstående er dem jeg lige kan huske:

Allison (formentlig for dyr, hvilket gør vi trækker os)
Buffon (kortidsløsning som ikke synes at være i spil mere)
Donnaruma (nævnt on/off nogle gange, ung men jeg tror ikke helt han er Klopps ønskespiller)
Pope (jeg siger nej tak, men tror godt det kunne ende med ham)
Butland (jeg siger også nej tak her, kunne måske ende med ham)
Leno (spændende, men rygter har ikke været massive hvilket vel betyder vores interesse ikke rigtigt er der. Arsenal skulle efter signe også være tæt på)
Cillesen (resverve, frikøb på 60 kan måske fåes billigere, virker som en god målmand de gange jeg har set ham)

Så udfra ovenstående gætter jeg på Pope og Karius efter sommerferien og så må vi se hvem der er bedst.

Personligt så jeg gerne Buffon i et år eller Leno/Cillesen.

Du har glemt Oblak som er ham jeg håber at vi smider de 88£ før skum køber når de har solgt De Gea til real madrid.

Ja ham glemte jeg helt , men enig han er klasse og jeg så ham gerne i lfc. Jeg tror dog klopp og lfc vurdere ham som for dyr, så tror ikke det bliver aktuelt . Desværre virker scenariet med man u som en oplagt handel.

Geografisk sted: Viborg

Alder: 49
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygter/ ... n-og-oblak

Robin Olsen

Kelly skrev:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygter/rygte-robin-olsen-er-liverpools-alternativ-til-alisson-og-oblak

Robin Olsen

Fedt!

Mads T. skrev:
Thommo skrev:

Måske skulle man lige huske, at han spillede nærmest hele anden halvleg med en hjernerystelse inden man sviner ham fuldstændig til. Men du plejer jo selvfølgelig ikke at holde dig tilbage.

Well - der er også folk som får kroniske lidelser som følge af hjernerystelse, og iøvrigt finder jeg det besynderligt Karius ikke giver tegn til der er noget i vejen, det grænser til decideret dumt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 4 af 10 [ 142 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Næste

Boardindeks » Fodbold » Transfer nyt (LFC)